Lapsilla niin ruma huone, että hävetä, antakaa vinkkejä, mitä mä tänne keksin, lattia ja katto ainakin menee vaihtoon,

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25331592]Kuulemma otetaan myynnistä pois, kun ei mennyt kaupaksi toivottuun hintaan. Miesparka velkakurimuksessa lienee...toivottavasti kaikki menee hyvin ja Milanna saa taas arpavoiton tai jotain.[/QUOTE]

jaaa.. ja taas meillä on velkoja, palstan mukaan:) ihanaa, pakko sitten nyt heti äkkiä maksaa takas
 
Hei Milanna!
Minäkin suosittelisin ihan vain pieniä muutoksia, turha kalusteita laittaa vaihtoon! :)

Lankkulattia,
pehmeän väriset seinät (esim. vaalean harmaat, kannattaa ehkä sävyn valintaan pyytää apua vähintään maaliosaston asiantuntijoilta ellei jopa sisustussuunnittelijalta),
iso pehmeä matto joka sointuu seiniin,
vaaleat yksiväriset (tai pehmeäkuvioiset) verhot,
taulu ikkunoiden väliin (tytöt voisivat ehkä itse valita vaihtoehdoista?)
ja vaikka muutama lattiatyyny pehmittämään vielä lisää. :)
 
Kun teillä on kivilattiat, niin se saa aikaan todella kylmän vaikutelman. Itse toki tykkään kivilattioista, mutta sen vastapainoksi pitää olla jotain lämpimää kodikasta.

Itseäni vaan järkyttää tuo oviaukko toisessa kuvassa. Näyttää siltä, ettei mitään ole viimeistelty asianmukaisesti, kun talo on rakennettu?
 
"tii"
ehdottomasti joku matto vähän pehmentämään ilmettä,on kuitenkin lastenhuone. ja verhot ja pussilakanat vaihtaisin mäkin vähän neutraalimpiin,sitten hauskoja erilaisia koristetyynyjä myös tuomaan kodikkuutta ja pehmeyttä. niin mä tekisin...
 
"shihtzu"
Minusta tuo huone on ankea ja kylmä. Sieltä puuttuu kaikki pehmeys.
Mulla on tuollainen samanlainen ikean hylly kirjahyllynä, tosin siinä ei ole vielä yhtään koria, mutta tarkoitus olisi hankkia alariviin korit. Tuolleen kun kaikilla hyllyillä on korit, niin ei näytä hyvältä.
 
Mä tykkään tosi paljon Mama's and Papa's tuotteista. Heiltä voi ostaa mm. kokoneisen lastenhuoneen sisustuksen. Suomessakin on kauppa, joka toimittaa heidän huonekaluja Espoossa.

Selaa heidän sivuiltaa lastenhuonekokonaisuuksia. Kaikki sopii yhteen, eikä sun tarvitse suunnitella mitään itse. Heiltä saa kaiken (sängyt, vuodevaatteet, hyllyt, matot yms), kun valitsee vaan teeman.

Catalogues - eCatalogue - Mamas & Papas
 
Lisätään vielä, että myös kidin.fi myy hollantilaisia lastenhuonekaluja tilauksesta, joita heillä ei ole sivuillaan. Heidän kautta saa myös koko kokonaisuuden, ei tarvitse itse suunnitella.

Mä tilasin heidän kauttaan aikoinaan hollantilaisen Anelin lastenhuoneen sisustuksen. Ihanaa, kun kaikki tuotteet sopii toisiinsa. Anelilla on kymmeniä eri teemoja, mistä valita. Heillä vaan on tosi huonot nettisivut, sieltä ei löydy, vaan pitää pyytää esite kaupasta.

Mulla on tämä teema:

http://www.kidin.fi/tuotekuvat/485x293/Anel_kamppis.jpg
 
Se on Espoossa Lastenhuone. Heillä on siellä jonkunverran huonekaluja näkyvillä, mutta useimmat pitää tilata. Netin kautta voi tietenkin tilata. Katso noita mama's and papa's sivuja. Se on englantilainen merkki.

He tunnetaan upeista ja tyylikkäistä lastenhuoneen sisustuksista.

Noi mama's and papa's sivut on kyl vähän sekavat, sun pitää katsoa tuota online katalogia.

Catalogues - eCatalogue - Mamas & Papas sivu 34 ja eteenpäin.


Mä tykkään Anelista ja Mama's and Papa's sen takia, että siellä saa kaiken yhteensopivan alkaen tyynyistä vaikka kylpyhuoneeseen etc, kunhan vaan valitsee sen teemansa.


Parasta mennä käymään tuolla Espoon kaupassa.
 
"vieras"
Aika kolkkoo.
Tason päällä on aivan liikaa kampetta, eka juttu mikä pistää silmään.
Hyllykkö/kaappi mikälie on osittain töllön edessä, ei kiva.
Matoiks kelpuuttaisin ison valkoisen ryijymaton.Sellaisen pehmoisen ihanaisen.Tai sit niitä virkattuja mattoja (osaisit itsekin), lisäks jotain isoja tyynyjä esim.
Verhoiksi jotku yks väriset, ehkä hieman raskaammasta ja laskeutuvammasta materiaalista.
Väreiksi ruskeaa, valkoista ja vaaleanpunaista.

Seinät maalaisin ruskeiksi, mut mä oonki mä:D
 
pikakohennuksella varmasti maalaisin noita kattolistoja ja vaihtaisin tuon ison expeditin vaikka kahteen sellaiseen 2x4-malliseen. musta huone on juurikin kiva tytöille, voisin helposti kuvitella meille. voihan noita laatikoita vaihdellam seinille jotain tauluja/valokuvia, niiden matalempien hyllyjen päälle sopii hyvin esim muumitaloleikit =)
 
outo olet
siis missä ihmeen kellarissa teidän lastenhuoneenne on?? lastenkammarissa ei IKKUNAA?? äläkä väitä, että noiden liian lyhyiden verhokammotusten takana olisi ikkuna :D :D huh huh. laita oma makkaris ikkunattomaan soppeen ja laita lapsille huone johon päivänvalo pääsee
 

Yhteistyössä