Lasketaanko tämä pettämiseksi..??

  • Viestiketjun aloittaja "nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
no ei ole pettämistä. Tuon verran nyt kähmitään tanssilattiallakin, eikä se ole pettämistä millään mittapuulla.

NO: kyllä mä esim firman pikkujouluissa flirttailen ym, mitä en ikinä tekisi jos mieheni olisi paikalla. En tiedä mitä ukkoni tekee firman saunaillassa (sen lähin kollega on julkihomo). Enkä halua tietää. Ja siinäs se pointti tulikin. ÄLÄ KERRO.
IKINÄ eikä KENELLEKÄÄN.
 
"vieras"
Tota... mä en kertoisi. Varsinkin kun mitään ei oikeastaan kuitenkaan loppujen lopuksi edes sitten tapahtunut. Luultavasti aiheutat kertomisella miehellesi pahan mielen ja enemmän mustasukkaisuutta ja ties mitä sivuoireita vielä.

Ei ehkä maailman paras neuvo, mutta aikuisten oikeasti en haluaisi että mun mies tulisi tunnustamaan mulle että meinasi panna kaveria tms... Itse asiassa olen sanonutkin hänelle, että jos joskus menneisyydessä on joskus jotain sattunut niin ei kannata enää tulla avautumaan mulle siitä. En halua tietää. Ei mulla siis mitään epäilyjä aiheesta ole enkä ole mustis, mutta olipa kerran aiheesta muusta syystä juttua niin sanoin samalla. :)
Oon täysin samaa mieltä.
 
En lähtisi jatkoille kuumottavien miesten kanssa. Koska silloin sitä tapahtuu. Nuoruus oli vähän turhan kostea ja tapahtumarikas, nyt on kivempi kun pitää järjen päässä ja vähän hallitsee käytöstään.

Eihän tämä nyt tietenkään ap:n tilanteeseen auta, mutta noin niinkuin yleisenä vinkkina ;). En tiedä sitten itse tilanteesta, kertoako vai ei... Riippuu ihmisistä. Ja kyllähän tuo sinällään pettämistä on, ei yhtä paha kuin käydä nusasemassa, mutta onhan tuossa puolisoa jo loukattu. Ei ole ok jos ei ole kumppanille ok.
 
*
[QUOTE="aapee";25668976]kummasti sitä vaan humalassa pettää se arvostelu... tosin tää oli eka kerta ku näin pahasti petti...[/QUOTE]

No ei varmaan kannata dokata, jos se hämärtää arvostelukyvyn noin pahasti.
 
"mjää"
[QUOTE="aapee";25668976]kummasti sitä vaan humalassa pettää se arvostelu... tosin tää oli eka kerta ku näin pahasti petti...[/QUOTE]

Pitäskö sitten juoda niin vähän että ei petä? ei se edelleenkään sen viinan syy ole. Minulla ei ole koskaan ollut tarvetta kopeloida vieraita, ei kännissä eikä selvänä.. Mutta niinhän sitä sanotaan: viina on viisasten juoma ;)
 
"aapee"
mä positiivisesti aattelin että jos mä tuosta yhdestä kerrasta viisastuisin... saisin ikään kuin TOISEN MAHDOLLISUUDEN osoittaa olevani ookoo vaimo koska mitään ei tapahtunut.. paitsi ihan vähän. josta ei näköjään palstankaan mukaan kannata mainita miehelle mitään...
 
"vieras"
Tää on muuten hyvä: kun lähdet bilettämään, niin laita päällesi järkyttävän rumat mummokalsarit, maksamakkaran väriset ja jotku hirveet liivit. Ja sitten semmoiset läskinlitistysliivit, housuliivit tms.

Niin känniin ei nainen tule, että kehtaisi näyttäytyä rumissa alusvaatteissa!

(niin ja minusta ap et ole pettänyt. Mutta älä missään nimessä kerro kenellekään.)
 
[QUOTE="aapee";25669011]josta ei näköjään palstankaan mukaan kannata mainita miehelle mitään...[/QUOTE]

Vain sinä tiedät miten miehesi kestäisi tuon tiedon. Jos et tiedä niin ota selvää, ei hyvä elää suhteessa jossa ei tiedä mitä puoliso odottaa.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";25669050]Tää on muuten hyvä: kun lähdet bilettämään, niin laita päällesi järkyttävän rumat mummokalsarit, maksamakkaran väriset ja jotku hirveet liivit. Ja sitten semmoiset läskinlitistysliivit, housuliivit tms.

Niin känniin ei nainen tule, että kehtaisi näyttäytyä rumissa alusvaatteissa!

(niin ja minusta ap et ole pettänyt. Mutta älä missään nimessä kerro kenellekään.)[/QUOTE]

Tää niin lähtee käyttöön tää vinkki!! :D
 
Just...
Hmmm, aika mielenkiintoinen tilanne tosiaankin. Tuo koko kertoa vai eikö kertoa on kieltämäti kakspiippuinen sydeemi... Tieto lisää tuskaa, eikä tietenkään kukaan halua väkisin satuttaa lähimmäistä.

Kun kuitenkin kyseessä on ainakin vielä "elämänkumppani" kertoisin tuosta, nimittäin henkilöllä on oikeus tietää. Voi olla että tollainen tulee aika puskista jos mitään luuloja ei ole ollut aikaisemmin, mutta edelleenkin miehellesi pitäisi kertoa.
Tuohon vielä liittyen, ihmismieli on sen verran jännä että yksikin pieni ajatus myrkyttää sen kokonaan.

ps. Jopa keskustelupalstoja kannattaa välttää... Kyllähän nämä täällä jonkin aikaa näkyy mutta jos osaa lukea rivien välistä ja päätellä voi kaikenlaisia villejä scenaarioita tapahtua.
 
no joo
Mulle toi ap:n tilanne ei olis enää mitään "harmaata aluetta", vaan todellakin kokisin pettäneeni miestäni, koska

a) en voisi kuvitellakaan tekeväni samaa hänen silmiensä alla ja
b) tuntisin oloni petetyksi ja loukatuksi jos vastaavasti mies olisi tehnyt noin
 
hyväksyisikö puoliso toimintasi, ellei hyväksy, niin sitten se on pettämistä. ja turha vedota siihen että olin juonut liikaa. mua ärsyttää suunnattomasti se että käytetään humalatilaa syynä huonolle käyttäytymiselle. ellei osaa juoda kohtuullisesti on paras olla juomatta kokonaan
 
Just...
Kyllä tuosta pitäisi kertoa, ainakin ns. rakkaalleen... Tosin ei varmaan tule olemaan kaunista puuhaa, mutta pitää kyllä pystyä tuosta kertomaan.
Se olis ainakin kohtuullista, eniten tommoisessa laittaa vihaksi on kun ei voi kertoa oli asia mikä tahansa. Siinä sitä sitten eletään hetken kaikki hyvin kun kukaan ei tiedä, näillä asioilla on tapana pamahtaa esille.... Ennemmin tai myöhemmin.
 

Yhteistyössä