Lasketaanko tämä pettämiseksi..??

  • Viestiketjun aloittaja "nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"nyt harmaana"
Kirjoitan tämän harmaana... omasta mielestäni EN OLE PETTÄNYT miestäni, mutta..

...lasketaanko se pettämiseksi, jos pikkaisen menee viinan kanssa yli ja päätyy tutun (varatun ja naimisissa olevan) miehen kanssa jatkoille kahden kesken paikkaan, jossa yksien oluiden lisäksi (ja aika monta bisseä oli mennyt ennen tätä...) miehen kädet seikkailevat naisen hameen ja paidan alla, vaihdetaan muutama tuhma kommentti ja kähmintää jatkuu noin viitisen minuuttia ennen kuin tämä nainen tulee järkiinsä ja molemmat suuntaavat kotiinsa...

Emme suudelleet. En pode erityisen huonoa omatuntoa, mitään ei edes tapahtunut, paitsi mitä nyt ne jatkot olisivat ylipäätään saaneet jäädä jatkamatta.

Tuomitkaa minut nyt maanantai-illan ratoksi, en koe tehneeni mitään erityisen väärää?! Olen naimisissa, 1 lapsi, en ole koskaan pettänyt miestäni edes tämän vertaa.
 
"miira"
No kyllä tuo minun korvaani kuulostaa jo aika törkeältä pettämiseltä. Ei todellakaan olisi sallittua mieheltäni eikä minulta. Jokainen pariskunta tietenkin määrittelee missä menee pettämisen rajat, mutta jos joillekin tuo olisi ok, niin aika vapaalta suhteelta kuulostaisi.
 
Hyvä olisi pohtia (hiljaa itsekseen vaikka) että miten kokisi jos saisi tietää puolisonsa käyttäytyneen kuvatulla tavalla. Vähänn kopeloinut kaveria ja puhunut tuhmia... Tuntuisiko pahalta? Loukkaantuisitko? Eihän tuossa nyt oikeastaan mitään kummoista tapahtunut, mutta ehkä joku raja on kuitenkin ylitetty...
 
aapee vielä
kyllä suuttuisin, jos puoliso tekisi vastaavaa.. mutta kun mitään ei oikeasti tapahtunut, koen että oli enemmälti sellainen läheltä piti tilanne... helppo se on tuomita puoliso tai joku toinen, hankalampi itsensä..

Mieheni on jo mustasukkainen jos joku kauppajonossa katsoo minua pitkään. Olen aina ennen ajatellut, että on vain mustaa ja valkoista. Mutta kai kaikessa on se kuuluisa harmaa alue? Ei kukaan ole täydellinen... Monet ystävistäni ovat sitä mielt, että miehelle pitäisi kertoa , ihmettelevät kun en kerro... En halua kertoa, koska mielestäni aiheetta pahottaisin miehen mielen...

Ja ei, en ole ylpeä tästä. Mutta en myöskään usko olevani ainoa joka sinne harmaalle alueelle on eksynyt..!
 
"vieras"
Hyvä olisi pohtia (hiljaa itsekseen vaikka) että miten kokisi jos saisi tietää puolisonsa käyttäytyneen kuvatulla tavalla. Vähänn kopeloinut kaveria ja puhunut tuhmia... Tuntuisiko pahalta? Loukkaantuisitko? Eihän tuossa nyt oikeastaan mitään kummoista tapahtunut, mutta ehkä joku raja on kuitenkin ylitetty...
Totta. Ei vakavaa pettämistä, mutta kuitenkin.
 
"tiu"
ehkä sun ois nyt paras unohtaa koko homma,ja olla iloinen että et joudu tuon pahempaa asiaa nyt katumaan. MInä en puhuisi mitään,ja käsittelisin asian omassa päässäni,kun kerran asia olisi noin "pieni",voisin menetellä tällä tavalla. mies ei välttämättä uskoisi vaikka kertoisitkin tuon jutun,kuvittelisi omassa päässään että mitä jos kuitenkin tapahtui enemmän ja sä et kerro kaikkea.
 

Yhteistyössä