LaSposa ja muut *tutut*

Tere Marza...olen sua kaipaillutkin :hug: ootko nyt lääkärissä käyny...voiko niitä terolutteja uudelleen aloittaa vai odotellaanko vielä, jos kierto palautuis itekseen?

Niin toivoisin että sulle se toinen pikkuinen suotaisiin :heart:

Tsemppiä ja haleja :hug:

Viikolla 33 on ainakin tosi paljon tuttuja :whistle:
 
Marza1970
Voi kun kiva kuulla nuita plussa uutisia, antaa jotenkin kummiskin voimaa ja toivoo itelleenkin. Eli onnea Katjuskalle ja Hantalle joiden kanssa olenkin ollut yhteydessä =o)
Joo elikkä lekuri muinoin sanoi että kun kierto teroja eli se puol vuotta on kulunu umpeen niin jos ei tulosta niin sitten jatkoon hesaan ja kai clomeja ym..en tiiä tarkemmin.Mutta olemme nyt jonnin aikaa ihan vaan asenteella että aika näyttää.Mutta saapa nähä kauanko sitä sillain jaksaa vaan olla.Mutta toivossa on hyvä elää sanoi lapamato ;o)
 
Tuitsu harmaana
Tuitsu kuumeilee neljännen kierron loppupäivillä.

Ovis tässä kuussa bongattu ja nyt odotellaan.
Palstailua oon vähentänyt, tai vähentänyjavähentänyt, oon täällä kuin ennenkin mutta mieli on jotenkin rauhallisempi, en jaksa enään olla niin piinoissani.En oo puristellu tissejä niinkuin huhtikuun pinossa tehtiin. :) Tjot asenne valtaa vähän alaa...(mut miel. heti!)

Mulla on jotenkin hyvä fiilis tästä kierrosta, mut mitään oireita ei oo.Paitsi että mulla on ihan ilmiömäinen hajuaisti...Mutta eikös sitä oo oireettomanakin plussattu.
kesälomat oli ja meni ja se vietettiin Kreikan taivaan alla.Ihanaa. mieli lepäs ja vauvapiinat unohtui, ikävä kyllä sitä ei palkittu plussalla...

Mitens sulla?
 
Siisami harmaana
Moikka.

Mä jo pohdinkin, että missä mahdat luurailla kun ei ole näkynyt. Kuten Katjuska jo vinkkaskin niin mutkin löytää edelleen piinaamasta sieltä 33 viikolta.

Alavatsa vähän kipuillut mutta muita oireita ei ole. Hirmuisen toiveikas en tästäkään kierrosta ole. Mulla on nyt menossa 13 yrityskierto ja parin viikon päähän varattuna aika neuvolaan jos ei nyt sitten sattuis tärppäämään ennen sitä.

Täällä aika menee edelleen sitä pirun autotallia rakentaen, mutta perjantaina pääsee kunnon lomalle kun Korfu kutsuu raskaan työn raatajaa.

Plussatuulia sulle *puuh*
 
tämäkin vko 33 kuumeilee :D mitään paniikkia ei nyt ole päällä aika rento meininki :LOL: niinpä niin ainaku saa niin ajatus vaan et nyt sikiää....

reissuun ollaan onneksi lähdössä ja siellä unohtuu nämä asiat, palaan sopivasti piinaviikolle takas.

Onhan se kiva ku toiset plussailee ja onnellinen heidän puolestaan olen vilpittömästi vaan miksei se jo omalle kohdalle satu :/

isoja plussatuulia :whistle:

triine
 
Tervehdys vainen täältäkin suunnalta!

Täällä piinaillaan toistaiseksi kans ilman pinoilua kun ei ole aavistustakaan mihin pinoon itseni laittaisin.Tätiä ei ole kuulunut sitten 2.6. alkaneen vierailun jälkeen, joten taasen aika gynelle varattuna 10. pvä.Testit kun näyttää negaa edellen :'( . Oireita on vaikka muille jakaa, joten hormonit ainakin on aivan sekasin.Johan tässä pieni pää vaikka mitä kehittää...kunhan vaan ei mitään kovin ikävää tulis tohtoroinnin myötä vastaan.Aika maissa täällä ollaan... :headwall:

Ei jaksa pieni ihminen ymmärtää tämmöstä!!!!!

Mutta onnea ja tsemppiä matkaan kaikille tutuille ja etenkin jo plussalaisiin siirtyneille!
 
Hei!
Jospa minäkin pikkuhiljaa uskaltaisin tulla takaisin "linjoille".. :) Olin teidän kanssanne samassa pinossa ja tulinkin kuin ihmeen kaupalla heti raskaaksi! Se osoittautui kyllä vähän ennenaikaiseksi iloksi, sillä ihan pientä vuotoa tuli sitten viikolla 5+6. Se oli perjantai-iltaa ja neuvolaan pääsin vasta seuraavalla viikolla. Siellä tehtiin pissasta ja verestä uusi testi ja näyttivät negaa :( Lääkäri katsoi ultralla taas tuosta viikonpäästä ja limakalvo näytti kuulemma ohuelta ja ihan "hyvältä", tyhjää täynnä... Eniten minua ihmetytti se, ettei tullut mitään vuotoa :/ Mutta lääkäri totesi siihen vain, että ennen syksyä ei tehdä mitään.

Onneksi tuo vuoto nyt viime viikonloppuna alkoi, eli toiveissa olisi, että kroppa alkaisi toipua ennalleen. Meillehän tämä vauvatoive olisi jo kuudes. Vaikka tuo raskaus tärppäsikin niin pian, niin kyllä se suru oli ihan yhtä suuri, vaikka vauvaa olisi yritetty pidempäänkin :ashamed: :snotty: Se on aina niin ainutkertaista, kun sitä vauvaa yritetään ja toivotaan. Tuntuu niin pahalta, kun moni kommentoi, että no, teillähän on jo niin monta lasta :eek: Ihan kuin se, että on monta lasta jo olemassa, vähentäisi surua epäonnistumisesta.

Töitä olen tehnyt nyt oikein urakalla, ja töissä onkin ollut tosi kiirettä. Lapset ja mies pitävät myös kotona minut kiireisenä, eli en onneksi ole ehtinyt kauheasti tätä episodia murehtimaan pitkin päivää. Helmiäisissä olen käynyt kuulumisia lukemassa ja silloin on aina tullut sellainen surunaalto ja kaipaus, että täällä minäkin olisin kuulumisia kirjoitellut... :snotty: Vähän miehen kanssa jo puhuttiin, että annetaanko sitten olla koko vauvatouhun :ashamed: Mutta turhaahan sellainen pohtiminen on, en minä tätä vauvatoivetta mielestäni saa :D Sen kyllä tiedän, että viimeistä kertaa tässä kuumeillaan ;)

Vielä en ehkä uskalla mihinkään ketjuun piinailemaan, mutta tuskin on kaukana sekään päivä :D Siinä viime piinailussa minä onneton menin ostamaan ne ovistikut ja kaikki :ashamed: :ashamed: Sellaista en kyllä enää tee :x

Oli mukava kuulla kaikista vanhoista "tutuista" vaikka en ehtinyt piinaillakaan teidän kanssanne kuin sen yhden ketjun :) Tsemppiä kaikille ja toivon todella, että te kaikki saisitte oman pienen nyytin syliinne :hug: :heart: Aurinkoisia päiviä! :flower: <br><br>
 
LaSposa


Kiva kuulla susta Marza!!! Mä mietinki tossa taas yks pvä että mitähän sulle kuuluu! Jännä, miten sitä joitaki juttukavereita jää miettimään ja kaipaamaan, heh! Meillä oli kyl superaktiivinen ketju sillon!!! Se huhtikuun pino oli mun eka porukka ja sillon tuli oltua tosi aktiivinen kyllä! Nyt siis 5.yrityskierto käynnissä ja tää taitaa olla nyt viiminen vähään aikaan... meillä häät siis ens kesänä ja ollaan jo varattu kaikkee pitopalvelua, hääpaikkaa jne ja sit 1.9. on mentävä jonottamaan kirkkoa yöks ulos, ni ei viiti sit alkaa perumaan ja siirtelemään niitäkään jos sattuiskin talvella tärppi käymään. Nyt on sit aikaa käydä tutkimuksissa, aion varata ajan jonnekin jos ei tässä elokuun kierrossa tärppää. Kurjaahan se on ja usko alkaa mennä, en oo itekkään niin aktiivisesti tääl pinoissa enää kirjotellu, välil käyn lukasemassa juttuja mut en niin innokkaasti enää. Siellä vkon 33 piinaajissa mäkin olen!:) Mehän voidaan pitää tää oma ketju käynnissä, ku ollaa eri porukoissa jo hajonneina, heh?:) Ovista tikutin muute äsken ja haamu tuli, että viel ei oo sit otollisimmat hetket käsillä;) Mut pupuilua silti ahkeraan! :LOL:

Kaikkea hyvää sulla ja kiva oli kuulla kuulumisia!!! Pidetää tää ketju hengissä, ni voidaa aina välillä vaihtaa kuulumisia vaikkei samoissa ketjuissa enää ollakaan!
 
LaSposa


Hommelia näyttää piisaavan siellä teilläkin! Me saatiin onnellisesti muutettua uuteen kotiin tossa pari viikkoa sitten! Huhkittiin 1,5 vkossa kaikki kamat oikeestaan paikoilleen ja nyt on nautiskeltu uuden kodin ihanuudesta!:) Mullaki kesäloma lähenee loppuaan, joten ihan hyvä et on koti reilassa ennen ku työt alkaa taas -vähä on muute ikävä Porvooseen mun vanhaan kouluun... ois kiva nähä mitä lapsille kuuluu kesän jäljiltä... yhyy, no mut ei auta, elämä menee eteenpäin ja uudessa paikassa uudet kujeet!:)
 
Heippa marza...

Mut löytää tuolta maalismasuista (toivottavasti pidempään ku tammimasuista viimeksi :ashamed: ), rv:t nyt 6+4 ja la on 25.3 (jollei ultra sitä muuta).

Kultaköynnös:
Oli kiva kuulla sustakin :hug: .

Terveisiä kaikille tutuille :wave:
 
Marza1970
Onnea viiviliinalle kans, ja luinkin aikanaan sun keskenmenosta ja nyt toivotaan että pikkukaveri siellä viipottaa masussa mukana loppuun saakka =)
Aika lailla on kumminkin jo nuita plussanneitakin kertynyt ;)
 
LaSposa


Näin on, plussanneita on ruvennu kertymään! Ehkä joskus on Marza meijänki vuoro!? Mä testasin aamulla ovistikulla hieman vahvemman haamun ku eilen, joten kai se oviski alkaa lähenemään taas!:)

Mukavaa viikonloppua! :heart:
 
Täällä tsemppaillaan kanssa kaikkia tuttuja, jotta pääsisitte tuonne odotus puolelle...kaikki varpaat on ristissä ja pystyssä ja lomittain PLUSSIEN puolesta :D

ja tsemppiä myös niille joilla asukki jo masussa :heart: nyt sen huomaa. ettei se piina lopu vaikka plussaakin...kauheita pelkoja koko ajan :ashamed:

Tämä oliki hyvä idea laittaa kuulumisia tänne, vaikka minulla kyllä tapana kurkkia välillä noihin piinailupinoihinkin :whistle: eli noin joka päivä tulee luettuu :LOL:

mukavaa iltaa taas kaikille :wave:
 
No heippa, mä olen nyt tuolla 32-viikon pinossa, voisin kyllä ehkä siirtyä sinne viikolle 33 kun niin loppuviikkoon menee kuitenkin ja jos siellä on mukavia tuttuja:)

Ei siis ole vieläkään tärpännyt. Syksyllä on matka tutkimuksiin, jos sitä ennen ei mitään tapahdu. Aika ollaan jo saatu julkiselle, ensimmäistä kun odotetaan ja ikääkin alkaa jo kertymään.

Se on tosiaan hyvä huomata, että jotkut meistäkin on jo sinne odotuspuolelle siirtyneet. Mua alkoi naurattaamaan melkein ääneen, kun Tuitsu puhui siitä tissien puristelusta, taisin itse olla silloin samalla piinaviikolla :LOL:

Ja se oli kans kiva lukea, että Katjuskalla on mennyt odotusaika hyvin.

Meilläkin olis LaSposa nuo hääsuunnittelut meneillään, mutta ollaan ilmeisesti vähän hitaammin liikkeellä. Sitä en kyllä tiennytkään, että pitäis lähteä kirkkoa jonottelemaan. Missä kaupungissa näin on, apua?
nimimerkillä. olenko tiedoton
 
No moikka.

Mukavaa että joku muukin kaipailee entisiä juttukavereita....

Minä oon miettiny useasti että mitä teille kuuluu, ja hokannu että osa on plussannu ja osa kuumeilee...

Kirjottelin siis silloin kuumeiluketjussa MATTIMYÖHÄISENÄ ja nyt siis oikein mustana ja HÄJYNÄ!! :LOL:

Mä plussasin ihan hiljattain, varhainen keskenmeno on takana ja nyt siis tuli sitten vahva plussa!! Maalis-huhtikuun vaihteessa joskus on laskettu aika. Kierto meni sekaisin tosta km.stä, enkä pysty varmasti ite laskemaan aikaa, eli neuvolassa ja ultrassahan sen sitten saan!

Mutta plussaisia tuulahduksia teille, jotka niitä kipeesti kaipaatte ja liisteriä vauvojen jalanpohjiin, jotka jo pikkuista mukanaan kantavat!!

Nähdään palstalla!! :wave:
 
LaSposa


Joninalle tiedoks, että täällä pk-seudulla aika ajoissa täytyy olla kirkkojen kanssa, jos haluu kesähäät...

Auttakaa, mikä mua nyt vaivaa täl kertaa!? Kp13 menossa ja tänää tuli aika selvä haamu jo ovistikkuun, aattelin et ovis on ihan ovella -ni illal tuliki VERTA, ihan kunnolla ja selkeetä paperiin ku pyyhin! Ei mitää ruskeeta tuhru välivuotoo, vaan ihan ku ois menkat alkanu taas!?!?! Ei hitto... mua alkaa masentaa koht:(
 
LaSposa


Ei hiivatti, sama homma jatkuu tässä aamullaki!!! Tuli oikeen verinen klöntti ja paksua venyvää verta pönttö punaseks!?!?!? Onks mul alkanu menkat uudestaan vai voiko tää olla vielki ovisjuttuja!?!? Ainaki ovistikkuun tuli kaks melkein yhtä vahvaa viivaa... outoa on kyllä!?? Häihin pitäs lähtee tänää ja olo vähä sekava ku ei tiiä mistä tuulee... gynenki sain vasta kk päähän:(
 
Enpä osaa LaSposa sanoa, kun ei oo omalle kohdalle koskaan niin sattunu, mutta luulis sen oviksen sitte kuitenkin olevan jos tikku niin näyttää...mutta mitäs sit jos menkat alkaa samalla :eek: ei kans ymmärrä tuota yhtälöä olleskaan :/

Minä varmaan pupuilisin kuiteski varuiks vaikka vuotaaki...jos ei ny iha seulana tule :whistle: jos liittyis kuiteski ovikseen tuo vuoto ja ei ois menkat vielä =)
 
Häjylle kans onnea ja kiva kuulla totta maar tuollasii uutisia :)
Joo toivotaan että me muutkin saadaan plussattua.Hei mä tilasin ovistikkuja kummiski vaikkei kierto päivästä oo mitää taikaa.Näkeepähän ainaki et tuleeko tuota kuulua ovista ees meikäläisellä ollenkaan.
Aika lailla alkaa jo toivo mennä oviksenkin kanssa. No mutt aennustaja povas meille lasta ens vuoden elokuulle että alkaa jo häämöttää toivon kipinä...hih ;) :whistle:
 
heippa, pinkeänä minäkin taas itseni täältä palstalta jatkuvasti löydän....
Nyt olis sitten oviksesta 17 päivää ja mä en ihan oikeasti uskalla testata.

Testit ei todellakaan polttele laukussa, mä en vaan halua.
Mä en kestä oikeesti sitä pettymystä enään.

#&%?$!*.ttaa jo valmiiks, negahan sieltä vaan tulee, miksi mä olisin niin onneakas että saisin plussan.Pessimismi #&%?$!* vaan valloillaan...

Toisaalta välillä pystyn aatteleen ihan positiivisesti että ovis oli, ja
se oli ihan lääkärissä todistettu ja sen aikana pupuiltiin ihan muutamaan otteeseen, mulla on menkat myöhässä ja etuvarustus pinkeenä eli voi olla ihan mahdollista että oon raskaana.

Mut oikeesti mua hirvittää ja jännittää ja en oikeesti halua testata vaan elää siinä pienessä haavemaailmassa jossa mulle tulee muksu.
Viime yönä näin useasti untakin että plussasin, toivottavasti oli ennen uni.

Kiitos että kuuntelitte ahdistustani...

nää on vaan semmosia asioita mitä ei ihan oikeesti jaksaisi oottaa..
 
Tuitsulle tsemppi :hug: ...kyllä se joka kuukautinen pettyminen on niin voimakas tunne, että itse olin sellainen ennen plussaa, että en edes myöntänyt tädin olevan paikalla, vaikka vuotoakin oli jo :ashamed: Vasta joskus kp 3:n kohdalla oli pakko jo myöntää, että ei raskaana olla...ja testejä tuli tehtyä vielä menkkojen jälkeen kun toivoi niin, että ois ollu vale sellaiset...haavemaailma on niin paljon kauniimpi välillä kuin tää todellinen...mutta uskon kuitenkin, että sinunkin todellisesta maailmasta tulee vielä todella ihana ja kaunis...ei tiedä vaikka tänään...jos oot uskaltautunu testaamaan =)

täällä jännäillään teidän kaikkien puolesta, joilla ei plussaa vielä tähän mennessä testiin ole tullut ja toivotaan että se pian jo siihen testiin kolahtaisi :flower: ja niille joilla asukit masuissa, niin lähetän super tarrapohjaisia sukkia, jotta pikkuiset jaksaisivat kasvaa ja kehittyä :heart:

katjuska ja nuppu 11+2

 

Yhteistyössä