LaSposa ja muut *tutut*

Marza mukavasti on mennyt...sydänäänet kuultiin keskiviikkona...sellanen höyryveturi just ku mesessä juteltiin...mulla alkaa jostain kumman syystä muodostua poika-olo...en tiedä miks, mutta sellanen vähän on =)

ultraan menen maanantaina...toivottavasti kaikki on ihan hyvin masussa :heart:

kyllä sitä niin mielellään haluais teille kaikille suoda raskauden ilot ja vaivatkin :kieh: minä täällä seurailen edelleen joka päivä miten kaikilla "tutuilla" menee ja pitelen peukkuja, että nyt ois se kierto menossa, että tärppäis :D

:hug: kaikille ja apteekista sellasset plussaa näyttävät testit jokaiselle ;)

muoks....kirjoitusvirhepaholainen :kieh: <br><br>
 
Marzalle :hug: :hug: Tsemppiä vain ja olen ihan 100 varma, että kyllä sinä sen plussan vielä saat, eiks vaan :) Voimia :hug:

Täällä on kaunis ilma tänään, aurinko paistaa ja käy pieni tuulenvire. Tosin ulkoilmasta ei juuri ole nautittu, kun piti siivota :ashamed: Mua ärsyttää, kun viikot menee niin töissä ja illat tuntuu niin lyhyiltä, ettei millään jaksaisi siinä vielä kaivaa imuria ja luuttua esiin :/ Rutiiniksi on sitten vähän muodostunut, että lauantaiaamuna siivoillaan ja sunnuntaina nautitaan sitten ulkoilustakin. Yksin kun näiden viiden kanssa viikonloput touhuaa, niin siinä on sitä ihan perusjuttuakin (ruuanlaitto, pienten päiväunet, tiskausta, pyykkiä...) niin paljon. Lapset auttavat meillä kyllä tosi mielellään siivouksessa, mikä on hieno juttu äidin mielestä :whistle: Tänään isot tytöt saivat sitten "palkaksi" taskurahaa ja lähtivät käymään pyörillä Tiimarissa ja jätskillä :)

Mies on meillä ollut viimeaikoina vähän sitä mieltä, että kannattaakohan sitä kuudetta enää haaveilla :ashamed: :snotty: Siitä tuli vähän sanaharkkaakin :\| Itsekin on nyt vähän kahdenvaiheilla, että mitähän tässä tekisi. Mies pelkää, jos en jaksakaan sitten kotona, kun hän on paljon töissä. Mistä se sellaista on saanut päähänsä :whistle: :D Ehkäisyä ei viime viikolla käytetty, mutta kun mainitsin, että ovis lähenee, niin hän yllättäen nukahtikin sohvalle illalla :eek: Kyllä olin loukkaantunut :( Voisihan sitä nyt aikuinen ihminen sanoa suoraankin :kieh: Kaipa se on raasu yrittänyt sanoakin asiansa, mutta minä jäärä en vain suostu sitä kuulemaan :ashamed: :ashamed:

En tiedä :headwall: Tosi hankala tilanne, kun toisaalta tekisi vauvaa hirmuisesti mieli ja siihen ei oikeastaan olisi mitään estettäkään. Mutta toisaalta sitä miettii, että onkohan siinä sitten kuitenkaan mitään järkeä :ashamed: Periaatteessa olisin tässä kierrossa voinut raskaaksi tullakin, mutta järkeillen, ehkä en kuitenkaan :D Tuonne 35 viikon pinoon minä silti eksyin, ihan varovaisesti vain :ashamed:

Tälläistä tämä krooninen vauvakuume sitten lienee :snotty: Ei saa rauhaa koskaan :D Paitsi se on jännä juttu, että sen olen kyllä tiedostanut tosi voimakkaasti, että tämä olisi viimeinen kerta.. :whistle: Ei kai tässä muuta voi, kun vain iloita jokaisesta päivästä, jona saa taas sängystä herätä :)

Aurinkoa kaikille ja iloista mieltä :wave:
 
Parasta aikaa kiitos että jaksat uskoa mulle plussaa, kivalle tuntuut jo kun tietää että joku on jossain joka toivoo plussaa =) :heart:
No meillä on Ville nyt 1v8kk joten ikähaarukka olis lapsilla jo ihan hyvä että saisi tulla pieni meille kun vain haluaa.Ajattelen että sen aika on kun on ollakseen, mutta silti se sattuu ja mieli on niin maassa kun saapi pettyä.Meillä on jo ajatella taas pian se maaginen 1v täynnä kun ollaan kuumeiltu kakkosta maailmaan.
Huh huh kun ajattelee niitä lukuisia pettymyksiä ja mun innostusta olla kiinni joka kuukaus jossain ketjussa mukana jännäämässä.On tämä ollut ihan rankkaa aikaa.Mutta silti se pieni kipuna kytee jossain ;)
Niin eli mun pahoinvointini voi kaiketi laittaa venäjän palojen syyksi kun kaikkialla on ollut sinervää savua :x ;)
eihän tälle ellotus tunteelle muutakaan järkevää selitystä voi olla kun kerta raskaanakaan ei olla.Aina pitää olla joku syy kumminkin.
Mutta nyt meen silittään vaatteita kun huomenna meillä on siskon vanhimman pojan rippijuhlat =)
lauantai päivän jatkoja kaikille :)
 
LaSposa


Kiva ku tänne on eksyny taas lisää vanhoja tuttuja!:) Mukava kuulla kuulumisia ja kiva että Katjuskalla raskaus etenee hyvin! Ehkä se poikaolo enteilee pientä vesseliä sitten, hih!;)

Joku kyseli ovisoireista. No mulla ainakin on just sellasta alavatsajomotusta, usein jommalla kummalla puolella. Ja nyt tuli kyllä limojaki vessakäynneillä niin, että veskipapru vaan humahti!;) Sitä vaan ihmettelen, että huvikseen kun koitin, ni tänä aamunakin tuli viivat ovistikkuun ja se testiviiva oli tummempi ku kontrolliviiva edelleen!? Aika outoo... luin jostain, et voi olla merkki PCO:sta, jos tulee aina vaan viivat tikkuun... Sinänsäkin kumma homma, et ku viime kuukausina en oo niitä viivoja oikee siihe tahtonu saada, ku pelkän haamun vaan ja nyt on sit jo toista pvää vahvempi ku kontrolliviiva! Toivotaa tosiaan, et se on HYVÄ merkki!:)

Kylläpä jänskää alottaa työt maanantaina uudessa työpaikassa! Täs on nyt muutosten tuulet puhaltanu, ku muutettiin kk sitten uuteen kotiin ja nyt alotan uudessa työpaikassakin!:) Ihan kivaa ku elämässä tapahtuu ja tää uus koti on kyllä NIIN ihana, ollaan kotiuduttu superhyvin!:)

Iloista viikonloppua kaikille!

 
LaSposa


Katjuska -78 kysyit oliko ne mun väärään aikaan tulleet menkat ihan normaalin mittaset. Kyl ne oli ihan normaalit ja aika runsaat vielä, että ei ollu ees mistään välivuodosta kyse ku kestivät sen nelisen päivää, niinku yleensäkin. Nää elämänmuutokset on varmaan vaan pistäny kropan vähä sekaisin!:)
 
No, mä näemmä taas jatkan vaan tärpin odotusta, alkoi taas se normaali vuoto eilen, ja tismalleen ajallaan.

Mutta onneksi nyt on jo aika varattuna sinne utkimuksiin niin ón jotenkin vähän toiveikkaampi olo.
 
Mun vauvakuume alkaa vissiin vähän helpottaa, mut se kai on ihan tyypillistä tässä kierron vaiheessa, kun ovikseen on vielä matkaa. Varmasti oviksen jälkeen alkaa taas oireet ilmestyä. Vauvoja ja isoja mahoja jokapuolella... Ja sitten jokainen nipistys ja kuvotus katsotaan selkeäksi raskausoireeksi, kunnes toisin todistetaan.

En tiedä, oliko järkee hankkia niitä ovistestejä. Tuleekohan niiden kanssa vaan vielä suurempi stressi? Ajattelin kuitenkin, et jos yhden kierron kokeilis, kun on nuo kierrot muuttuneet kovin epäsäännöllisiksi 28-35 päivää. Ainakin sais vähän osviittaa, tapahtuuko ovista vai ihan huvikseeko rehkitään... ;)
 
LaSposa

Jonina mitä kautta hakeuduit tutkimuksiin ja kuinka pitkän yrittämisen jälkeen? Tiedätkö, miten pitkät jonot on? Ajattelin vaan kysellä, ku itsellä sama homma edessä, jos nyt tää kierto ei tärppää...
 
Tervehdys täältä savuisesta kodista. Meikä tyttö tänään lämmitti takkaa pitkän tauon jälkeen ja veti savut sisään niin että heilahti :ashamed: . Palohälyyttimet huusi ja tuuletettu on jo tuntitolkulla, savulle haisee edelleen :headwall:

Kaverit just lähti kun pelailtiin, saunottiin ja otettiin muutama siideri. Siksi näin myöhäinen ajankohta.

Parin päivän sisällä olis taas jännät paikat. Jotenskaan ei vaan yhtään jännitä kun ei ole yhtään sen kummempia oireita kuin ylensäkkään. Maanantaina olisi aika neuvolaan, että aloitetaan lapsettomuus tutkimukset. Nyt on 13 yrityskierto menoillaan. Jos tuolta kunnan puolelta on hirmuiset jonot niin sitten tää tyttö lähtee yksityiselle.

Nyt olisi kyllä hyvä kierto tärpätä kun lähden tyttöjen kanssa parin viikon päästä Bulgariaan. Matka varattiin jo talvella ja olen kokoajan sanonut, että jos on tärpätäkseen niin se osuu juuri ennen tätä reissua :LOL: Siinä sitten katsellaan selvinpäin kännistä akkalaumaa viikko *ARGH*

Ei vaan, tässä vaiheessa sitä vaikka katselis kännistä norsulaumaa viikon jos vaan sen lapsen saisi. Toisaalta, ei pysty sanoon olisiko ne norsut yhtään sen pahempia :D

Öitä :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 21:35 LaSposa kirjoitti:
Jonina mitä kautta hakeuduit tutkimuksiin ja kuinka pitkän yrittämisen jälkeen? Tiedätkö, miten pitkät jonot on? Ajattelin vaan kysellä, ku itsellä sama homma edessä, jos nyt tää kierto ei tärppää...
Oma gyne laittoi lähetteen julkiselle (Hyks Naistenklinikka). Meillä ei ole kummallakaan lapsia eli sitä ensimmäistä tässä vasta odotellaan. Eikös sinulla ollut sama juttu eli ekaa yritätte.

Muistaakseni se oli kevättä, kun lähete laitettiin menemään ja ajan saimme syyskuun alkuun eli noin 5 kk jono silloin. Saimme kyllä nopeasti sieltä tiedon, että koska aika on. En tiedä, vaikuttiko kesä ja lomat siihen, että aika meni näinkin kauas. No nyt ei ole enään pitkä aika siihen.

Kyllähän se vähän jännittää, että mitä löytyy vaiko ei mitään. Moni on myös kirjoittanut noista hoidoista jne. Mutta ehkä tämä on tärkeää henkisesti, tuntuu että tekee asialle jotain.

Vielä pieni lisäys: eli yritystä on takana 1/2005 asti.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 00:24 Siisami kirjoitti:
Tervehdys täältä savuisesta kodista. Meikä tyttö tänään lämmitti takkaa pitkän tauon jälkeen ja veti savut sisään niin että heilahti :ashamed: . Palohälyyttimet huusi ja tuuletettu on jo tuntitolkulla, savulle haisee edelleen :headwall:

Kaverit just lähti kun pelailtiin, saunottiin ja otettiin muutama siideri. Siksi näin myöhäinen ajankohta.

Parin päivän sisällä olis taas jännät paikat. Jotenskaan ei vaan yhtään jännitä kun ei ole yhtään sen kummempia oireita kuin ylensäkkään. Maanantaina olisi aika neuvolaan, että aloitetaan lapsettomuus tutkimukset. Nyt on 13 yrityskierto menoillaan. Jos tuolta kunnan puolelta on hirmuiset jonot niin sitten tää tyttö lähtee yksityiselle.

Nyt olisi kyllä hyvä kierto tärpätä kun lähden tyttöjen kanssa parin viikon päästä Bulgariaan. Matka varattiin jo talvella ja olen kokoajan sanonut, että jos on tärpätäkseen niin se osuu juuri ennen tätä reissua :LOL: Siinä sitten katsellaan selvinpäin kännistä akkalaumaa viikko *ARGH*

Ei vaan, tässä vaiheessa sitä vaikka katselis kännistä norsulaumaa viikon jos vaan sen lapsen saisi. Toisaalta, ei pysty sanoon olisiko ne norsut yhtään sen pahempia :D

Öitä :hug:
Siisami mua nauratti tosi paljon tuo sinun takan lämmitys hässäkkä :LOL: :LOL: :ashamed: Syy siihen löytyy siitä, että olen tehnyt itse tuon saman "virheen", että vedin savut kesän jälkeen sisään :ashamed: :D Taisi olla viime syksynä :whistle: Kyllä ärsytti! Olisipa hienoa, jos nyt tärppäisikin teillä! Peukut ja varpaat pystyssä :)

Meillä pohditaan nyt viimeisen päälle vakavina, että yritetäänkö meille enää kuudetta lasta :/ Mies on kovasti sitä mieltä, että annetaan olla ja iloitaan tästä onnesta jota meille tarjotaan. Totta, totta, mutta eihän se tätä vauvankaipuuta poista... Eihän tässä koko maata ole tarkoitus täyttää, kuten joku neropatti on meillekin ehtinyt kommentoida :kieh: No, tuollaiset kommentit olen yrittänyt jättää omaan arvoonsa. Onhan se silti ikävää, että kommentit lentävät ainoastaan näin päin, eikä koskaan niin päin, että miksi vain kaksi lasta, miksi ei enemmän?

Tuskin olen tässä kierrossa raskaaksi tullut, nyt kp 16/29. Tänään käydään varmasti keskusteluja, kun mies palaa töistä... Se on kuitenkin aika varmaa, että jos nyt vauvahaaveet haudataan, niin ei niitä parin vuoden päästä enää esiin kaiveta :snotty:

Sorry tämä oman navan pyöritys, mutta nyt on vain vähän tökerö olo :headwall:
 
\Eihän tässä koko maata ole tarkoitus täyttää, kuten joku neropatti on meillekin ehtinyt kommentoida :kieh: No, tuollaiset kommentit olen yrittänyt jättää omaan arvoonsa. Onhan se silti ikävää, että kommentit lentävät ainoastaan näin päin, eikä koskaan niin päin, että miksi vain kaksi lasta, miksi ei enemmän?



[/quote]

Joo jätä omaan arvoonsa tollaiset. Kuinka ihmiset sitten viitsiikin olla niin "totuuden torvina" antamassa omia neuvojaan tilanteeseen, missä niitä ei tarvita.

Vaikkei vielä ole yhtään lasta, niin voisin ainakin ajatuksissani ajatella isompaa lapsikatrasta. Eikä kaksoset ensimmäisinä lapsina kuulosta minusta pahalta. Mutta niinkuin sanottu, yhtään ainutta ei vielä ole. Tunnen kyllä kuusilapsisen perheen, jossa äiti haaveilee vielä yhdestä.<br><br>
 
Nonnii!!!! Taas täällä ollaan samassa tutussa tilanteessa. Rätti per*****ssä ja silleen. Musta alkaa jo pikkuhiljaa tuntuun etten saakkaan enää lapsia. Pitäisköhän lopettaa nää yritykset ja olla onnellinen, että on saanut sentään yhden lapsen. Mulla on muutenki jotenki ajatukset aivan solmussa. Jotenki tulevaisuus pelottaa. Olen alkanut miettiin haluanko ihan tosissaan olla tuon miehen kans lopun elämäni... Toisaalta hyvä mies, mutta niin pirun laiska. Yksin täällä saa kaikki tehdä. Entä sittte jos tähän vielä toinen lapsi tulis, sitte saattaisi olla mulla vielä kaksin verroin enemmän hommia. On tässä pari muutaki juttua mikä mielessä vaivaa. Pitäis varmaan ottaa asiat ukon kans puheeks. Se ku on vaan niin hiton huono puhuun asioista ja jo toisaalta tiedän sen reaktion asioihin niin ei oikein huvitakkaan ottaa asioita puheeks. Mut pakko kai se on... :ashamed:

Plussia teille muille roppakaupalla :wave: :wave:
 
äippä35, voi itkun pitkun sentään...ei siinä kyllä itkutkaan auta.Ei oo kivaa ollenkaan jos alkaa menkat ku toivoo vaan raskautumista.
Meillä ollaan eilen illalla kotiuduttu siskon pojan rippijuhlista ja kivaa oli kyllä kaikin puolin ja juhlat meni hyvin ja paljon sukulaisia tuli jututeltua.
Saatiin mun isä sitten samalla reissulla meille ja nyt ne nukkuu tuolla meidän ville poika ja ukki päikkäreitä.Mies vaan jotain paneelijuttuja laittelee.Ja äippä tietty kuinkas muutenkaan niin surffailee netissä,hih ;)
Onko kukaan teistä koskaan käyttäny olikos se nyt vehnänalkio öljyä? Kun mun yksi kaveri sitä suositteli raskautumiseen, maistuu niin jumalattoman pahalle, mutta hassu kun oon niin kaikkee pitää kokeilla joten ajattelin mennä ostamaan sitä.Ainakin prismassa siellä missä on muitakin vitaamiini juttuja niin siellä kuulema on.
Ruokalausikallinen per päivä kurkkuun.
 
Täti tuli ja vauvahaaveet taas meni :headwall:

No kierto on ainakin nyt tasaantunut tasan 28 päivään. Tänään oli sitten se neuvola ja eipä siitä nyt vielä kovin viisaaksi tultu. Asia kuitenkin lähti pikkuhiljaa liikkumaan eteenpäin. Nyt otetaan peruskokeita ja odotetaan niitten tuloksia. JOs niistä ei löydy syytä, niinkuin tuskin löytyy, niin sitten taas etiäpäin.

Mä kirjoitin tonne 33 viikon pinoon vähän enemmän niistä tutkimuksista eli jos jotain kiinnostaa niin sieltä voi käydä kurkkaamassa. Mua nyt laiskottaa nekä jaksa rupee leikkaan/liimaan :whistle:

Juu, meiltä rupee savun haju pikkuhiljaa poistumaan. Ukko on kyllä jaksanut huomautella asiasta koko rahan edestä.

Kiva Katjuska kuulla, että vaavilla on kaikki hyvin. Mä kävin jossain vaiheessa tuolla odotus puolella katselemassa teidän edistymistä mutta nyt ei taas ole ehtinyt.

Meitä taitaa tää sama epätoivoinen porukka pyöriä täällä

:headwall:

Voisko joku plussata niin toisi taas toivoa tulevasta.

LaSposa: pitäisköhän mun taas ruveta tikutteleen niitä oviksia kun säkin onnistuit. Mä en ole koskaan vielä saanut kunnon ovis viivoja.
 
moikkamoi!

kp 7
hiljaiseloa pidellään, maailman mullistusta odotellessa.
Käyn teijät vähän väliä tsekkaan mutta muualle en uskalla, rupeen ties vaikka jälleen pingottaan...

Voiko ovis olla jo nyt, vihloo ja kuumottaa...epäilen jo virtsatie tulehdukseksi, mut eiks sillon pitäis sattua pissatessa?

tui
 
Tervehdys!

Katjuska-78:Mukava kuulla että sulla ja masuasukilla kaikki hyvin.

Täällä alko Terolut 3 kk:n kuurina perjantaina kun tosiaan testi näytti negaa mut tätiä ei ole kuulunut sitten 2.6. alkaneen vierailun. Ihan kunnolliset tätioireet kyllä on (gynekin tunnusteli to kivuliaan kohdun,minkä sanoi tätiä piakkoinkin tietävän), mut eipä näy ei kuulu. Ihme venkoilua tämä tämmönen! :headwall:

No vielähän tuota on kuuria jäljellä...toivotaan kädet kyynärpäitä myöten ristissä että auttavat!

:heart: PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE!!!! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 09:34 MARZA 1970 kirjoitti:
Niin kun minä aikanaan useassa ketjussa mukana jännäilin ja nyt kiertoni epäsäännöllisyyden vuoksi en ees tiiä minne ketjuun kuulun niin ihan vaan uteliasiuuttani haluaisin tietää mitä vanhoille kanssa sisarille kuuluu? eli Äippä35, Sai73, Tuitsu,
Martta30,
miina, PippuriMamma,
Jonina,
Mattimyöhäinen, Hippula,
sartsa, teii,
pila78, Yläriihi,
Triine, LaSposa,
Siisami,
jenttutonttu80,
ja kaikki muutkin, mites teillä on tilanne? onko tärpänny?
Meillä tää kuumeilu vaan jatkuu ja yritystä 8kk takana jo...liian kauan :/

Moikka Marza!!! Muitakin tuttuja nimiä listasta löytyy!
Mahdattekohan muistaa mua..Olin aikas piiiiitkään samassa pinossa,
mitä Marza meille ylläpidit!
Plussasin 7:n yrityskierron jälkeen 2.5 ja esikoisen
LA on 1.1.2007. :heart:

Poio 20+1<br><br>
 
Poio, kyllä muistan sut =) Ja onnea sinnekkin ilouutisista.Jokunen tosiaan meistä on onnistunut plussailemaankin, ihanaa :hug:
Vai että talvivauva se on sielläkin tulossa.mukava uutinen.
Minäkin haikeana aloitellut pojan vaatekaappia tyhjentämään pienemmistä vaatteista.Elättelin niin toiveita ettei niitä pakata kannata.Mutta nyt niitä on jo aika moinen kasa pakattuna laatikoihin ja siellä ne odottelee.niin ihania retro vaatteita joihin olen ihan hoopona oottelee kans sitä uutta käyttäjäää...Huoh ...ehkä jolloinkn saamme pukea nuihin uuden tulokkaan ;)
Mutta Poio onnea siis kerran vielä =)
 
LaSposa


Poio tottahan toki me sut muistetaan! Se oli munkin eka yrityskierto sillon huhtikuun pinossa, jossa sä olit! Täällä me muut vaan vielki keikutaan...:(

Mulla ihan outoa tuntemusta vatsassa... ihan ku ois ovis koko ajan, limasuutta esiintyy ja tänää nippas alaselästä omituisesti!? Nytki iha turvottava olo (ei johdu syömisestä, eihän, hehe!) alavatsassa... En tiedä koska uskaltas testata, ku ovis oli about viikko sitten... sekava kierto oli edellinen.

Mulla uudessa työpaikassa ollu ihan mukavaa, lapset on kivoja!:) Että jos nyt ei niitä omia tule, ni onhan mulla joka pvä 31 niitä kaitsettavana ja melkein omiks ne jo tulee ku joka pvä on tekemisissä monta tuntia:)

Joku pohti suhdettaan mieheensäkin... kuulostaa vähä samalta tilanteelta ku mun kaverilla, että mies ei tee mitään kotona, ni kamu ei haluis ehkä toista lastakaan sen kanssa... Kannattaa keskustella jos vaan jotenkin pystyy... mut vaikeetahan se tietty on, jos toinen ei millää avaudu. Yritä kuitenki ja kerro miltä susta tuntuu, ettei tule yllätyksenä jos joku pvä sanotkin että nyt riittää ja moi?

Tsemppistä taas kaikille! Kirjottelemisiin!;)
 
Poio tottakai muistetaan ja mukavaa odotusta myös sinulle sinne :heart:

LaSposa mä sinne teidän pinoon jo huikkasinkin, että sillä kierrolla kun plussasin niin mulla oli olevinaan ainakin 4-5 ovista :LOL: ja eka tosi aikaisin...ihan kun omia höpinöitä ois lueskellu...pari kuukautta sitten samanlaisia juttuja höpisin....voi ois sullakin nyt sitä itseään :D Siihen en uskalla vastailla, että milloin kannattaa testailla...kp 26/29 sain sen silmiä verestävän haamun testiin, mutta varmistus asiasta tuli siis kp29/29 ja silloinkin viiva oli haaleempi ja Aconilla testailin

Marza Joskos se auttaa asiaan kun pakkaat niitä vaatteita....joskushan se on niin että kun luovuttaa niin tärppää....kyllä niin sitä tärppiä sulle jo toivois =)

Ja kaikille muillekin kuumeilijoille tärppiä toivotaan :wave:

Mulla ollu pari niin huonoa päivää tässä ja nyt särkee päätä ja on huono olo ja kaikki johtuu vaan siitä, että ketuttaa niin hirveesti :headwall: syystä en sen tarkemmin, mutta ei liity odotukseen tai ukkoon =) <br><br>
 
Katjuska ,kiitos tsemppien toivotamisesta.
Nii-iiiiin sitä vaan keikutaan täällä ja mitään oireita ei oo, ei sitte tekemälläkään :/ :'(
Meillä taas tänään ollu poika niin mahoton että oksat pois!!!
Siis oikeesti alkaa oleen jo vaahteranmäen eemelin oireet ;)
Esim, kakannu ja pissannu lattialle, katko ukin tupakat(oli ukin moka kun jätti askin liian reunalle pöytää), repi mun ihanan köynnös äitenpäiväruusun,vaippapaketista kaikki vaipat levitti lattialle ja mitähän vielä, huh huh :kieh: <br><br>
 
Voihan veeeeee!!!! Mikä ihme tätä systeemiä taas vaivaa? Kirjoitin pitkän litanian ja yritin lähettää...mut sepä ei lähettänytkään... herjas jotain virhettä???

Nyt ei kerkee kirjottaan rimpsua uudelleen :ashamed: . Palaillaan tässä myöhemmin asiaan...
 

Yhteistyössä