Lasten isä sitten hylkäsi lapsensa

  • Viestiketjun aloittaja "tintti"
  • Ensimmäinen viesti
"tintti"
koskaan ei ole ollut kovin kiinnostunut jälkikasvustaan mutta nyt kun lapset kasvaneet isommiksi ( 5 ja 7 vuotiaat) isää ei enää kiinnosta edes nähdä. Tuntuu niin pahalta kun poika kyselee ja haluaisi joskus käydä vaan isällä on aina menoja ja viikonloput pyhitetty kaljottelulle. Isä on pitkin kevättä luvannut vaikka mitä, mitä tehdään ja hakea lapset mutta lupauksia ei pidä. taitaa olla parempi että en anna tavata isän enää ollenkaan. En ala hänen menojen mukaan elämään kun meillä lasten kanssa omat menot. ( ja tuskin isä ehdottaakaan että haluaisi tavata) Kiitos kun sain purkaantua. julmaa
 
"vieras"
Paska äijä. Ehkä olisi tosiaan parempi ettei lapset näkisi sitä ollenkaan. Ei tulisi niitä lupausten pettämisiä ynnä muita... Voi olla lapsille rankempaa jos iskä joskus harvoin tuleekin, sitten on aina se toivonkipinä ilmassa ja sen sammuminen sattuu.

Miten joku voi hylätä lapsensa. Mä en ymmärrä. (Mut on hylätty myös, ajan kanssa olen oppinut elämään asian kanssa eikä se enää haittaa.)
 
"tintti"
Alkuperäinen kirjoittaja jätä se sika;24336837:
Hankkisin uuden kunnollisen miehen joka korvaa biologisen "isän"
Ei olla oltu yhdessä vuosikausiin ja hänellä jo uusikin lapsi josta tykkää. Tuntuu niin pahalta katsoa itkevää poikaa (7v.) joka puhuu miksi iskä ei soita, ei muista synttäreitä. Mitta on tullut nyt täyteen enkä anna enää nähdä lapsia. parempi ettei näe ollenkaan kun lapsi sitten taas saa kaivata seuraavan puoli vuotta. Surullisinta on kun poika kyselee rakastaako iskä?
 
"vieras"
Voi pientä poikaa... :( Itsellä samanikäiset lapset niin jotenkin tuntuu tosi pahalta...

www.eroperhe.net keskusteluista saattaisit löytää kohtalotovereita. Ja heidän kauttaan vinkkejä siihen miten pojalle voi asiasta puhua.

Toistan itseäni mutta paska äijä. Uusi lapsi kelpaa mutta vanhat ei.
 
"tintti"
[QUOTE="vieras";24336861]Siis oletko tälle idiootille mennyt tekemään kaksi lasta?[/QUOTE]

Ei ollut tuollainen kun oltiin yhdessä. Hän on äärimmäisen kylmä ja tunteeton muita kohtaan vaikka lapsi kuinka itkisi ei ota luokseen vaan menee kaljoille. Poika ei ole enää pitkään aikaan uskaltanut itse kysyä saako mennä yöksi vaan minun on pitänyt kysyä ja vastaus on aina ei nyt, suraavana viikonloppuna. Ja sitä seuraavaa ei ole vielä tullut
 
"tintti"
[QUOTE="vieras";24336918]Voi pientä poikaa... :( Itsellä samanikäiset lapset niin jotenkin tuntuu tosi pahalta...

Artikkelit | Kiianmaa keskusteluista saattaisit löytää kohtalotovereita. Ja heidän kauttaan vinkkejä siihen miten pojalle voi asiasta puhua.

Toistan itseäni mutta paska äijä. Uusi lapsi kelpaa mutta vanhat ei.[/QUOTE]

Vuosia sitten tapasi lapsia edes jonkun kerran mutta uuden lapsen äiti on kieltänyt esim. ostamasta minun lapsille mitään. En tiedä onko kieltänyt myös tapaamasta.
 
Nipaa
Aika perseestä. Mistä näitä mulkkuja oikein sikiää, joidenkin ei pitäisi tehdä lapsia ja piste. Aika hyvin olen arvannut kuvion tiettyjen ihmisten kohdalla, äijä on joku siittäjä alfauros, niin kyllähän sen tietää mitä siinä kuviossa käy jo etukäteen. Kylän kovin panomies ei välttämättä ole paras mahdollinen isä.
 
"tintti"
Minun ei tarvitse antaa tavata lapsia koska en ole antanut selvittää isyyttä kummankaan kohdalla. Hyvä, näin päästään kerta heitolla koko äijästä. Ei sen puoleen, epäilen ettei hän enää olisi halunnutkaan nähdä lapsia. Ehkä hän kokee rasitteeksi sen että lapset jo sen verran isoja että osaavat vaatia ja pyytää esim hommaamaan yhdessä ja sitä isä ei halua kun pitää näyttäytyä joka viikonloppu baareissa ja kaljotella
 
-.-
[QUOTE="tintti";24337050]Minun ei tarvitse antaa tavata lapsia koska en ole antanut selvittää isyyttä kummankaan kohdalla. Hyvä, näin päästään kerta heitolla koko äijästä. Ei sen puoleen, epäilen ettei hän enää olisi halunnutkaan nähdä lapsia. Ehkä hän kokee rasitteeksi sen että lapset jo sen verran isoja että osaavat vaatia ja pyytää esim hommaamaan yhdessä ja sitä isä ei halua kun pitää näyttäytyä joka viikonloppu baareissa ja kaljotella[/QUOTE]

No ei sullakaan kauheen vahvasti mee jos et oo antanut isyyttä tunnustaa saatanan yhteiskunnan elätti. Taidat itse liikkua samanlaisissa spurgu piireissä kun exäsi.
Sinäkö sitten välität lapsistasi jos estät nekin mahdolliset vähäiset näkemiset vain sen takia koska sinua vituttaa ja "teillä on omat menonnekin" =D Ärsyttää tuollaiset UHRIKSI tekeytyjät jotka eivät tajua jotta kolikolla on myös kääntöpuolensa. Sä yhtään sen parempi oo kun sun eksäs.
 
"niin"
Tälläkin eräs poika jonka bio isä on hyljännyt, muistaa lasta tasan silloin jos siitä jotakin hyötyy
(lue, tarjoaa kaljat kuppilassa kertomalla nyyhkytarinaa kuinka paska ex- muija ei anna lasta tavata jne.)
 
"tintti"
No ei sullakaan kauheen vahvasti mee jos et oo antanut isyyttä tunnustaa saatanan yhteiskunnan elätti. Taidat itse liikkua samanlaisissa spurgu piireissä kun exäsi.
Sinäkö sitten välität lapsistasi jos estät nekin mahdolliset vähäiset näkemiset vain sen takia koska sinua vituttaa ja "teillä on omat menonnekin" =D Ärsyttää tuollaiset UHRIKSI tekeytyjät jotka eivät tajua jotta kolikolla on myös kääntöpuolensa. Sä yhtään sen parempi oo kun sun eksäs.
En ole pitänytkään itseäni parempana. Syitä kertomatta päädyin molempien kohdalla ettei isyyttä selvitetä. Yhteiskunnan elättikään en ole vaan työssä käyvä ja itse elätän lapseni. Sinultako se on pois? Spurgukaan en ole, ikävä kyllä täysin raitis joka ei juo koskaan.
 
"tintti"
[QUOTE="niin";24337123]Tälläkin eräs poika jonka bio isä on hyljännyt, muistaa lasta tasan silloin jos siitä jotakin hyötyy
(lue, tarjoaa kaljat kuppilassa kertomalla nyyhkytarinaa kuinka paska ex- muija ei anna lasta tavata jne.)[/QUOTE]

tai haluaa hetken kerran puolessa vuodessa nähdä lapsia jotta saa itselleen hyvän omantunnon ja mielenrauhan. Sitä en enää suo hänelle. Leikkikööt isää uudelle lapselle paremmalla menestyksellä. Taitaa näitä äijiä olla useampiakin...
 
-.-
[QUOTE="tintti";24337140]En ole pitänytkään itseäni parempana. Syitä kertomatta päädyin molempien kohdalla ettei isyyttä selvitetä. Yhteiskunnan elättikään en ole vaan työssä käyvä ja itse elätän lapseni. Sinultako se on pois? Spurgukaan en ole, ikävä kyllä täysin raitis joka ei juo koskaan.[/QUOTE]

No aika ihmeelliset sun "mainitsemattomat" syyt on.. tärkeämpiä ainakin kuin se jotta saako lapsesi onnettomuuden/sairauden hetkellä mahdollisuutta elinluovutukseen esim. omalta isältään. Taisitte vain elellä yhteiskunnan maksamilla "elareilla" jo ennen eroanne. Itse elätät lapsesi, niinpä niin... =D olet siis varmaankin kieltäytynyt vastaanottamasta yhteiskunnan maksamaa elatusapua? just joo :D Kyllä tuollaiset muijat tiedetään jotka tekee tuollaiselle luusereille lapsia ja jättää isyydet selvittämättä..
 
"tintti"
[QUOTE="eee";24337150]Jos mies vasta eron jälkeen osoittautui paskiaiseksi ja koko suhteen ajan oli kultainen, ihana ja rakastava isä, niin miksi sä et antanut miehen tunnustaa isyyttä?[/QUOTE]

Ei ole koskaan ollut ihana ja välittävä. Jäin yksin kun odotin nuorimmaista kun selvisi että myös toinen nainen odotti hänelle lasta joka syntyi puoli vuotta meidän lapsen jälkeen. ja oli muitakin syitä miksi en antanut isyyttä selvittää. Ja se on ollut paras ratkaisu, minu ei tarvitse kysyä mihinkään hänen kantaansa.
 
-.-
Jotta jos viittit niin älä ainakaan julkisesti viserrä tuota sun uhri-virttäs. Nimittäin kellekkään joka ajattelee omilla aivoilaan ei mee tuollainen läpi. Teet vain itsestäsi naurettavan pellen. Olisit ollut aikoinas kunnollinen nainen ja tehnyt tenavas kunnolliselle miehelle niin ei tarttis täällä hakemalla hakia mitään sääli-sympatiaa. Ittepähän oot tilanteesees joutunut spurgu.
 
"tintti"
No aika ihmeelliset sun "mainitsemattomat" syyt on.. tärkeämpiä ainakin kuin se jotta saako lapsesi onnettomuuden/sairauden hetkellä mahdollisuutta elinluovutukseen esim. omalta isältään. Taisitte vain elellä yhteiskunnan maksamilla "elareilla" jo ennen eroanne. Itse elätät lapsesi, niinpä niin... =D olet siis varmaankin kieltäytynyt vastaanottamasta yhteiskunnan maksamaa elatusapua? just joo :D Kyllä tuollaiset muijat tiedetään jotka tekee tuollaiselle luusereille lapsia ja jättää isyydet selvittämättä..
sinäpä sen sanoit. Minähän lyönki rahoiksi minimi kelan elatus maksulla. isän tulojen mukaan jos olisin antanut isyyden selvittää saisin tuplana elarit mutta en halua
 
"vieras"
[QUOTE="tintti";24337190]Ei ole koskaan ollut ihana ja välittävä. Jäin yksin kun odotin nuorimmaista kun selvisi että myös toinen nainen odotti hänelle lasta joka syntyi puoli vuotta meidän lapsen jälkeen. ja oli muitakin syitä miksi en antanut isyyttä selvittää. Ja se on ollut paras ratkaisu, minu ei tarvitse kysyä mihinkään hänen kantaansa.[/QUOTE]

Niin ja teit sille sitten vielä toisenkin lapsen! =D
 
"eee"
[QUOTE="tintti";24337190]Ei ole koskaan ollut ihana ja välittävä. Jäin yksin kun odotin nuorimmaista kun selvisi että myös toinen nainen odotti hänelle lasta joka syntyi puoli vuotta meidän lapsen jälkeen. ja oli muitakin syitä miksi en antanut isyyttä selvittää. Ja se on ollut paras ratkaisu, minu ei tarvitse kysyä mihinkään hänen kantaansa.[/QUOTE]

Siinä tapauksessa kysymys kuuluukin, miksi ihmeessä teit hänelle vielä TOISENKIN lapsen.
 
-.-
[QUOTE="tintti";24337216]sinäpä sen sanoit. Minähän lyönki rahoiksi minimi kelan elatus maksulla. isän tulojen mukaan jos olisin antanut isyyden selvittää saisin tuplana elarit mutta en halua[/QUOTE]

:D Anna mun kaikki kestää. Sun rapajuoppo eksälläs tuskin on edes työpaikkaa, harvemmin tuon tason ihmisillä on ja jos onkin niin tuskin sentäs tuplana olisit saanut. "mutta et halunnut" =D Ai yhteiskunnanko raha sitten kelpasi? ;D Olisit ollut ilman vaan jos ei miehesi tupla-elarit kelvannut. Menisit peilin eteen ja miettisit vähä. Oot tosi itsekäs ihminen -.-
 
[QUOTE="tintti";24337190]Ei ole koskaan ollut ihana ja välittävä. Jäin yksin kun odotin nuorimmaista kun selvisi että myös toinen nainen odotti hänelle lasta joka syntyi puoli vuotta meidän lapsen jälkeen. ja oli muitakin syitä miksi en antanut isyyttä selvittää. Ja se on ollut paras ratkaisu, minu ei tarvitse kysyä mihinkään hänen kantaansa.[/QUOTE]

No ei sitä kantaa tarvis kysyä vaikka se isyys oliskin vahvistettu, mikäli ei ole yhteishuoltajuutta. Ne on kaksi eri asiaa!
 

Yhteistyössä