** LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 21 JA 22**

mä voin aloittaa uuden pinon. hyvää alkanutta viikkoa :flower:

http://www.laskurit.fi/painoindeksi/

kriisi vko 20

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,6 (bmi 26,8)
Viikkovahingot -0,5 kg
Pudotus yhteensä -8,4 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,6 kg / 7,6kg


emma-elinda vko 20

pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 79,5kg
pudotus tällä viikolla: - 1,6 kg
pudotus yhteensä: -10,1kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 28,9


verenpisara vko 21

Aloitus päivä: 3.9.2009
Pituus: 157cm
Aloituspaino: 73,4kg
Paino nyt: 72,2 kg
Viikkopudotus: -800g
Kokonaispudotus: -1,2kg
Painoindeksi: 29,3
Tavoite paino: 70kg (ensimmäinen tavoite)


IhanaValo vko 21

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 72,5 kg
Viikkomuutos: -0,5 kg
Kokonaistulos:- 2,6kg
BMI: 25,7
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 79 kg
Paino nyt: 73,9 kg
Viikkomuutos: -600 g
Kokonaistulos: -5,1 kg
Tavoite: 70 kg (ainakin näin aluksi)
BMI: 26,5


kriisi vko 21

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 74,0 (bmi 26,2)
Viikkovahingot -1,6 kg
Pudotus yhteensä -10 kg
Jäljellä tavoitteeseen 10 kg / 6 kg
 
kriisi vko 20

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,6 (bmi 26,8)
Viikkovahingot -0,5 kg
Pudotus yhteensä -8,4 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,6 kg / 7,6kg

Pudotin kiloklubissa aktiivisuustasoani eli kiristin entisestään kaloreita alaspäin. Ainakin hetkellisesti tehosi vaikka käskevät aina nostaa niitä määriä, jos jumittaa. mun psyykeelle ei vaan nyt sovi niin hidas tahti. Olen joskus kakarana pudottanut melkein 15kg parissa kuukaudessa liikuntaa lisäämällä ja yleensäkin tuntuu, että mun pitää aina ottaa joku rytistys ja sitten tasapainoilla siinä saavutetussa. Yritän nyt sitä sitten sen kalorilaskurin avulla.
 
Joohas, mulle tuli nyt paljon tiukempi tavoite. Olin luvannut keskimmäiselle pojalle, etten koske alkoholiin, ennekuin olen normaalipainossa. normaalisti en nähnyt tässä mitään ongelmaa, kun en yleensä juokaan juuri mitään. vaan tietty nyt napsahti koulutus/maistelutilaisuus 22.10. eli 6 viikon päähän. Olis siis aikaa 6vko / 5,1kg, se on 850g viikossa. Pitänee tiukentaa entisestään ruokavaliota tai treeniä, ettei tarvi vikalla viikolla tehdä semmoista suurin pudottaja 6kg/vko tyhjennysharjoitusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:
Joohas, mulle tuli nyt paljon tiukempi tavoite. Olin luvannut keskimmäiselle pojalle, etten koske alkoholiin, ennekuin olen normaalipainossa. normaalisti en nähnyt tässä mitään ongelmaa, kun en yleensä juokaan juuri mitään. vaan tietty nyt napsahti koulutus/maistelutilaisuus 22.10. eli 6 viikon päähän. Olis siis aikaa 6vko / 5,1kg, se on 850g viikossa. Pitänee tiukentaa entisestään ruokavaliota tai treeniä, ettei tarvi vikalla viikolla tehdä semmoista suurin pudottaja 6kg/vko tyhjennysharjoitusta.
hyvä poika sulla :D varmaan onnistut.
meilläkin työmaajuhlat 30.10 ja ajattelin että jos siihen mennessä paino olis jotakuinkin 75kg eli se -5kg.
 
Aloitus päivä: 3.9.2009
Pituus: 157cm
Aloituspaino: 73,4kg
Paino nyt: 72,2 kg
Viikkopudotus: -800g
Kokonaispudotus: -1,2kg
Painoindeksi: 29,3
Tavoite paino: 70kg (ensimmäinen tavoite)

Ihan hyvin verrattuna siihen, että parina päivänä olen kyllä syönyt siihen rajoille onko ollut vajetta kaloreissa vai ei. Viikonloppu meni ihan ok ja siinäkin oli tosiaan sitä metsässä rämpimistä joten se varmaan tasoitti samoin kuin nämä pari päivää kun kävin pyörällä kaupungissa josta tulee noin 20 kilsan lenkki.

Kyllä mun täytyy olla tyytyväinen tohon pudotukseen kaiken kaikkiaan vaikka yhä edelleen sitä haluis nähdä isompia lukemia. Järki sanoo, että hieno tulos kun taas tuo toisaalta ei järjellä ajattelee on niin surkee tulos. En lannistu sillä ekaan tavoitteeseen on niin vähän matkaa vaikka siihen nyt meneekin useempi viikko. Pitää vaikka nutrata välillä josta sain alun tälle laihikselle ja niskasta itteäni kiinni.

Mutta mukavaa loppuviikkoa. Katotaan käynkö kertomassa kuulumisia kun ei tässä oikeen oo ollu mitään kerrottavaa
:ashamed:
 
IhanaValo
IhanaValo vko 21

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 72,5 kg
Viikkomuutos: -0,5 kg
Kokonaistulos:- 2,6kg
BMI: 25,7
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Taas epäilen vaa'an menneen rikki..miten tuo on muuten mahdollista, motivaatio on ollu pahemman kerran kateissa ja herkut on maistuneet liiankin hyvin :ashamed:
Tosin, menkat loppuivat juuri, oiskohan turvotusta ollut tms..?Kun paino oli paljon korkeempi tuossa muutama päivä-viikko sitten.

Mie oon kans miettinyt että uskaltaisko laittaa jotain tavotetta, noin niinkuin ajallisesti..pelottaa ettei siihen pääse kuitenkaan. :/
 
Yhen ihanan huomion tein tänä aamun ja oikeastaan aikasempinakin päivinä, mutta erityisesti tänä aamuna. Vatsa tuntuu paljon litteämälle ja ei ole niin turvokki kuin aikaisemmin ja se todellakin antaa lisämotivaatiota tähän hommaan =)

Mulla oli eilen herkkupäivä, mutta jätin sit iltasyömiset vähemmälle joa nyt ei oo niin vaarallista silloin tällöin. Ostin sipsipussin (niitä Taffelin vähärasvaisia) ja söin puolikkaan pussin ja raskin jopa toisen puolikkaan antaa pojalle. Ja ne ei maistunu niin hyvälle kuin sipsit yleensä maistuu :p Varmaan alitajunta sano ettei ne saa maistua nyt ollaan laihiksella :D Kiloklubiin kaikki merkkasin ja miinukselle jäin silti joten ajattelin, että tämä on silloin tällöin sallittua muttei jatkuvasti ettei ala lipsumaan.

Kasviksista on opetellut tykkäämään ja jotku onkin todella hyviä esim. tonnikalan kanssa. Kaikki ei vielä uppoa, mutta paljon on hyviä. Olen perunan ja riisit yms. korvannut kokonaan yhdeltä ruokailulta kasviksilla kokonaan. Ostan valmiita pakastealtaasta sillä muuten mulla loppus motivaatio lyhyeen.

Että tämmöstä tällä kertaa =)

IhanaValo Mulla oli joskus aikatavoite enkä koskaan sitä saavuttanut sit ne kilot tuli takas kun motivaatio loppu juuri sen takia kun ajallisesti ei lähtenyt tarpeeksi. Minä totesin omalla kohdallani, että mieluummin kilotavotteet ilman aikarajaa ja pienissä erissä kuten mulla -5kg aina yks tavote enimmillään.
 
Mun pitää varmaan säätää kohta se kiloklubin arkiaktiivisuus takaisin todelliselle tasolle. Tämän aamun paino oli 74,1 eli -1,5 ja vielä 3 aamua punnitukseen. Kohta menee taas överiksi. Mulla ei näemmä ole mitään kohtuullisuuden käsitettä. Enste junnataan samassa kuukausi tolkulla ja sitten lähtee pari kiloa viikossa. Tosin näin on aina käynyt myös esim. painon vartijoissa. Syömällä ohjeiden mukaan lähtee jotain 5kg ekan kolmen viikon aikana ja sit ei tietty mitään. Ja pää alkaa taas hajota. Tällä kertaa tosin se 5kg riittäisi niin pääsisin viskikoulutukseen ja normaalipainoon. Kaksi ja puoli kiloa enää normaalipainoon!
 
Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 79 kg
Paino nyt: 73,9 kg
Viikkomuutos: -600 g
Kokonaistulos: -5,1 kg
Tavoite: 70 kg (ainakin näin aluksi)
BMI: 26,5

Meni vähän myöhäselle mun punnitus, mutta oon ollut koko viikon ihan sänkykamaa kuumeen vuoksi ja siks vähän takuynnu tää laihdutus, mutta mukava ylläri oli tänä aamuna ku puntarilla kävin! :)
 
mulla menee päin persettä ja lujaa :headwall: koko viikon olen herkutellu ja painokin sen mukainen :kieh: tänään ajattelin ottaa taas itteeni niskasta kiinni ja lopettaa tän mässäilyn. jätän tän viikon punnituksenkin väliin kun v...taa niin paljon.

parempaa viikkoa kaikille

muoks! mä liityin kiloklubiin tänään ja ekan päivän saldo 1734 kcal. alle jäi just karvan verran asetetun rajan, jee siitä =)
 
kriisi vko 21

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 74,0 (bmi 26,2)
Viikkovahingot -1,6 kg
Pudotus yhteensä -10 kg
Jäljellä tavoitteeseen 10 kg / 6 kg

Viimein sen kuukausien junnuumisen jälkeen. Hoplaa!
 
Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 79 kg
Paino nyt: 73,7 kg
Viikkomuutos: -200 g
Kokonaistulos: -5,3 kg
Tavoite: 70 kg (ainakin näin aluksi)
BMI: 26,4

emma-elinda: :hug:

kriisi: Huikeeta! :) Mä niin odotan, et on täys 10 kg rikki! :)
 
Tsemppiä emma-elinda! itse työskentelin aiemmin amerikkalaiselle yritykselle ja siellä nuo ns. yt:t (siis neuvotteluja ei koskaan ollut ainoastaan ilmoitus potkujen odotusjakson alkamisesta) oli kerran vuodessa ja on edelleen. Aika monet haluavat olla semmoisissakin firmoissa töissä, en minä.
 
IhanaValo
Emma-elinda :hug: Toivotaan parasta.

Miulla on taas itsekuri ja motivaatio jossain lomalla.. :| Ei tunnu onnistuvan millään ja koko ajan vaan on nälkä ja tekee mieli syödä. Ja tietty herkkuja.
Mikähän siinä on, että kun painon saa "normaalia" alemmas, niin sitten taas repsahtaa ja se nousee kunnes taas saa itteensä niskasta kii ja tsemppaa..? Kellään muulla tämmöstä?
 
Mulla meni vuosi paino ylös alas, kunnes päätin, että oon liian vanha tämmöiseen. Nyt on suunta ollut oikea lukuunottamatta noita treeni turvotuksia eli kun liikunta olennaisesti lisääntyy, meinaa iskeä sekä nälkä, että turvotus. Mulla kiloklubi on nyt auttanut tähän eli aivan jatkuva kalorivajeen vahtaaminen, tosin edelleen tällä viikolla (juoksu + sali + pyöräily) väkisin vääntää turvotuksen puolelle, mutta enää 0,5kg eikä sitä tavanomaista 1,5kg.
 
mulla menee ihan päin persettä :kieh: huomenna jatkan taas ihan tosissani kun painoa on tullu lisää aikas huimasti.. mut niin se vaan on että vaikka mulla on takaraivossa se tieto miten kuuluu syödä niin en osaa ilman jonkinsortin pv:tä tai kiloklubia :ashamed:

kiitos tsempistä kaikille ja peukut pystyyn ettei mulle tule irtisanomista.
 
kriisi vko 21

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,0 (bmi 26,6)
Viikkovahingot +1 kg
Pudotus yhteensä -9 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11 kg / 7 kg

Niih, tän takia en paljon hehkuttanut viimeviikolla. Eli syömiset on edelleen kitulinjalla, menkat tosin on päällä, mutta tälläkeinoin olen siis lopunikäni laihiksella. Korvakin on tulehtunut, ketuttaa...
 
kriisi vko 23

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,8 (bmi 26,9)
Viikkovahingot +0,8kg
Pudotus yhteensä -8,2 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,8 kg / 7,8 kg

Joo, eli tosi toimiva on tuo kiloklubin ohjelma. Yhden päivän repsahduksella + kuukautisilla saa takas kaiken mitä 6 viikossa lähti. Ei paljon innosta enää. varsinkin kun katsoo sitä tavoite saavutettavissa xx viikossa, viikot vaan kasvaa...
 

Yhteistyössä