Lokakuun -08 kullannuput

Aleksiina: kylhän meil täällä on kohtalotovereita...ei auta muu kuin toivoa niiden rauhallisten öiden tuloa, kun vauva kasvaa. Meilläkin päikkärit 2-3 h tuntia nukkuu suht hyvin vaunuissa yhteen putkeen ja turvakaukaloon nukahtaa samantien kun autoon päästään, mutta kun itseä väsyttäis iltamyöhään ei tälle meinaa tulla uni millään. viime yönäkin muka nukkumaan mentiin yheksön jälkeen, mutta uneen päästiin vasta puoli yhdeltä... päivisin nukkuu mieluiten sylissä päiväunia lukuunottamatta juuri 15 min-45 min sellaista puoliunta...
 
moi

taas =) pakko jutella teidän kanssa kun ääntä ei tuutai tulee jo vähän mut ei sais puhuu mut silkka mahdottomuushan tuo lasten kanssa on :eek: ...

Aleksiina suloinen yökyöpeli teillä, toinen on vaan vähän yöeläjä =) me Nooan kanssa katsottiin taas yöllä CSI =) nauhalta ,täytyy kyllä olla tyytyväinen et jaksaa yleensä vaan yhden sarjan valvo ja sit nukahtaa =) ..no joo ei aina kyllä jaksais itse sitäkään

lahjoista ostin miehelle käytännölliset rukkaset lapsien kanssa ulkoiluun ;) , tuoksun ja vähän muuta hömppää päälle..yksi koru tekis mieli ostaa, ei ois kallis, jos vaikka visalla kävis vinguttamassa sen vielä :whistle: ..sovittiin et ei osteta mitään mut kiva jotain ostaa mitä tarvii tai haluaa eli jotain pinetä ei mitään järin kallista..

itselle ajattelin ostaa yhden tuoksun kun oon ainakin ja vaan ehkä omasta mielestä ollut kiltti... :xmas:



Muru eilen joulujuhlien jälkeen..on alkanut omat nyrkit maistua muuten hyviltä

pw ja Nooa joka koisiin vaunuissa
 
Silleri
Aika vierähtää niin vauhdilla, lukemassa aina käyn, muttei muka ehdi kirjoitella...

Kaislan maha on rauhoittunut noin osapuilleen kun syö maksimiannoksen Disflatylia joka päivä ja itse en syö mitään maitotuotteita enkä suklaata. Enkä kaasua muodostavia ruokiakaan juurikaan. Tosin sipuli ei näytä aiheuttavan mitään Kaislalle, outoa kylläkin.

Öistäkin on tullut suht säännöllisiä, unille sammutaan klo 01 joka ilta, sitä ennen otetaan 0,5-1h torkkuja. Vaikka mitä yrittäisi, aikaisemmin ei onnistu. Eli yökyöpeli meilläkin.

Ja hommiin...
 
Meillä kyllä Leevin kans ei oo onneks ollut ongelmia ton yöunille menon kanssa. Ihan viimistään meillä mennään nukkuun klo 23. Ja sit aamusella heräillään eka kerran syömään n. klo 6. Että saan kyllä nyt vetää ristin seinään et meillä noinkin kivuttomasti on menneet nämä yöt :)

pinkwawe meilläkin nyrkki menee suuhun tiheeseen tahtiin vaikka tuttia syökin. Parasta on kuitenkin tunkea nyrkki sekä tutti samaan aikaan sinne suuhun, se on taitolaji :D
 
Kiva kuulla, et satunen on hengissä =) Pitkään oon jo miettiny, et mihin se on hävinny...

Lollis Tervetuloa mukaan!

aleksiina:Tuli tuosta sun kertomuksesta heti mieleen, et saahan tyttö tarpeeksi maitoa?? Ettei vaan nälkäänsä huutele. Toki onhan noita yöllä eläjiä vauvoissakin... Voimia :hug:

Yöunille meillä mennään nykyään hieman ennen 9:ää tai viimeistään puol 10 lähes joka ilta. Tosin unet kestää maksimissaan kolmisen tuntia. Sit "nukutaan" rinnalla välillä syöden... Saan tosiaan olla tyytyväinen, et meidän poitsulla on suht normaali rytmi. Olisin varmasti tosi pahalla tuulella koko ajan, jos en nukkuis sitäkään mitä nyt. ;)

pinkwawe:Meillä syödään myös nyrkkiä. Oikein kunnon lutsutus kuuluu, ku innostuu :LOL: Reilun viikon verran on nyrkit ollu käytössä...

Jes, huomenna on tuulettumisilta/päivä ystävän kanssa. Ensin leffaan ja sit syömään. Yks hyvä puoli tossa on se, et kaveri maksaa kaikki mun synttärilahjana. Ihana ystävä!! =)

jasmara ja Jere 8vko+5vrk
 
Voimia kaikille valvojille :hug:
aleksiina komppaan jasmaraa...

Mä saan kans olla onnellinen ku Vilja nukkuu niin hyvin, koko yön jo. Ilta ysistä aamu kuuteen, sit syödään ja sit viellä puol ysiin suunnillee nukutaan. Uskon kyl vakaasti et se mun imetyksen loppuminen vaikuttaa näihin yöuniin... Tai tää yörytmi alko sit sattumalta vaan samaan aikaa ku alko korvikkeen anto, en kyl tiä uskonko moiseen sattumaan...
Silti kyl vielkin harmittaa tosi paljon se imetyksen loppuminen. Varsinki sillo ku kaveri imettää ja sitä kun kattelee tulee aika haiku olo...
Toivottavasti muidenkin yöt rauhottuu pian!

Nyrkin syöntiä harrastetaan meilläkin... Kuolaaki tulee ihan hirveesti. Meidän keskimmäisellä tuli eka hammas jo kolmikuisena. Saa nähdä tuleeks Viljalleki...?

Hui, huomenna olis siis tarkotus lähtee miehen kans sinne 3kymppisil. Jännittää jo :p
Ja mitä ihmettä mä paan päälle :D

Liina ja Vilja 2kk ja 9pv
 
kiitos teille :)
itekin oon miettiny et itkeekö tyttö nälkäänsä, mut ei se tissikää kelpaa sit ku oikein harmittaa :( ja kuiteski nukkuu sit 5-6 tuntia ku vaan ensin nukahtaa kunnolla.. yks ilta annettiin kyl pullosta omaa maitoo ja sen jälkeen se huuto vaan ylty :'( et oisko sit jo ollu maha liian täynnä??
ei oikein tiiä mitä pitäs kokeilla ja tehdä... täytyy varmaan vaan jaksaa vielä valvoo!!??eikohän se joskus hellitä, miestä jo lohdutin, et nukkuuhan toi 9-vuotias jo ihan kiltisti omas huonees :) et ei täs enää montaa vuotta tarvi valvoo :LOL: esikoisen kans oliki paljo helpompaa, ku se nukahti aina tissille ja jo 2kk:n ikäsenä nukku 8 tunnin yöunia :)
nyt valmistautuun joulujuhliin... :)
 
Ristiäisaamu, kakut lähti matkaan ja nyt pitäisi alkaa itseä valmistaa sitä varten.

Tulenpa myöhemmin sitten kertomaan nimen. piti vain päästä sanomaan että kohta se on menoa. :)

Typy tuntuu kyllä aistivan että jotain on meneillään kun on niin krätyynen ollut pari päivää. toivottavasti ei ole se ensimmäinen vauva joka huutaa koko toimituksen ajan. :)

 
Meillä meni yö hyvin.
Nyt ootellen että toisetkin herää että uskaltaa alkaa kolistelemaan :D

Nora halusi kamalasti kokeilla taasen Emman syöttöä joten tässä siitä pikku otoskin.



Tässäpäs Emma innostui mamman silkkisistä lakanoista aivan hirveesti...




Tässä ihmetellään mamman sylissä,mitä se iskä oikein puuhaa


 
Huomenia :wave: Onnea kaikille joilla ristiäiset vielä edessä :flower: Musta tuntuu että Sara on kastettu iät ajat sitten :D

Viimeksi purnasin kun oli se yksi yö mikä valvottiin ja kas,seuraavana yönä Sara nukkui 22-9.30 heräämättä!!!! :eek: :eek: Mä ite heräsin eilen jo 7.30 ja olin ihan puulla päähän lyöty ku olin saanut koko yön nukkua ja aamunkin sain touhuilla rauhassa.Viime yön sitten heräs kuitenkin kerran kolmelta mutta nukahti taas niin nätisti uudestaan :heart: Muuten viime yö oli aika katkonainen kun mies oli firman pikkujouluissa ja mä nukun aina huonosti jos se ei ole kotona :/ Menin nukkuu joskus 23.30 ja yheltä Sofia kömpi viereen ja nukahdin uudestaan.Kahelta heräsin kun olkkarista kuulu jotain mekkalaa :eek: Sofiahan se siellä oli LEIKKIMÄSSÄ!!! :eek: Oli laittanut itelleen jo ´aamupalaakin´,mehut oli pitkin keittiön lattiaa :headwall: Oli hassulla vähän ajantaju kadoksissa :heart: Siellä mä sitten puunasin keittiön lattiaa kahelta yöllä ja Sara heräs sitten kolmelta.Mies tuli kotiin joskus neljän maissa kai ja herätti mut kun kysy haluunko tulla syömään grilliruokaa mitä hän toi mulle :eek: :eek: No ei nyt ihan maistu kebabit kesken unien :D Raskausaikana olis ehkä maistunukkin :whistle:

Mulla on viimeset kaks päivää ollu alamaha ihan tajuttoman kipee ja muutenkin tosi ällö olo :x Menkathan ne kai tekee tuloaan :x

Tänään mennään miehen isoäidin 75vuotis päiville.Ne pidetään yhessä kartanossa mikä on tossa 50m päässä että eipä oo pitkä matka :D Huomenna sitten kummitytön 2-v synttäreille.

Nyt mennään Sofian kanssa leipomaan Muumi-piparkakkutalo :heart:

-Laura ja Sara melkein 4kk :eek: -
 
moi

Naurukohtaus meillä 2 v neiti on pari kertaa yöllä seikkaillut, kerran löytyi meidän vaatehuoneesta aamulla keikkimistä, ties kuinka kauan ollut siellä ja kerran mies oli nukhatanut sohvalle ja heräs keskellä yötä ja katsoi et kuka hitsi tossa lattialla on niin meidän pimu luki lehteä :LOL: ..ihana mies kun tuonut sulle yöevästä :D ...

mulla vielä nuhaa pukkaa...alkaa jo kyllästyttää...

mun pitäis kans alkaa koota piparkakkutaloa, pääsen helpolla kun ostin sen valmiin senkun kokoan sen ja koristelen...

ulkona vesikeli eli se taas niistä lumista..

meillä oli illalla itkua, nukhati norm. noin kl 21 mut sit kun olin just viemässä sänkyyn niin heräs ja sit itkua ja vatsanvääntelyä tonne klo 12 ..mulla oli kans maha kipee kun join päivälä kupin kahvia mitä en yleensä ikinä juo niin tais käydä pienenkin mahaan...ja siitä pitikin kysyä et millaista teidän vauvojen kakka on :D ..oon nyt ollut ilman munaa ja to lähtien ilman maitoa niin vielä tänään aamulla tuota vihreää(oisko ollut eilisistä kipristelyistä) mut hetken päästä ihan ok keltainen maitotuotos :D ..ihanat jutut mulla..toivottvasti Nooan maha rauhoituu to mennessä et saatais se rota


mut nyt pitää mennä, neiti touhuaa vessassa
 
moikka pitkästä aikaa

sitä ain akäy vaan lukemassa ja pikaseen kirjoittaa vähän tuntuu et aikaa ei oikein ole tuon neidin kanssa kun se hereillä roikkuu tos käsipuolessa =)

Tervetuloa mukaan Lollis ja sinisin! :flower: :flower:

Gabrille ei voi tietää mitä se vauva huutaa joten älä ota asiaa noin pahasti itseesi!
pääasia et nyt syy löytyi ja jatkossa kaikki menee paremmin :hug:
jos sulla kerran maitoa tulee niin pumppaat vaan omaa maitoa pulloon... mitäs pahaa siinä on!!! Voimia ja ihan varmasti olet hyvä äiti lapsellesi :heart:

Mä olin eilen kaverin kanssa ulkona!!! Käytiin syömässä hyvin ja sit yökerhoon tanssimaan. Jalat oli ihan puhki kun innostuttiin ja kolme tuntia tanssittiin. Olin kyl kotona sit jo kolmen maissa. Saana heräs syömäänkin vasta kuudelta joten pysty imettään jo silloin kun vaan muutaman siiderin otin illalla... Mut olipa virkistävä kokemus pitkästä aikaa!!!

pinkwawe meillä terkka sanoi et vihree kakka johtuu ilmavaivoista....

nytkki meilläkin käytöösä! just kun on syönyt niin samantien menee suuhun... ja joskus oikein iso lussutus kuuluu kun vetää menemään...hih...

saija ja saana eilen 2kk
 
Jep bileet ohi. Tytöstä tuli Jenni Aada Emilia.

Jenni oli niin kiltisti koko ajan. yhtään ei koko aikana kitissyt, kastemekkoa päälle laitettaessa heräsi jolloin hiukka pieni kitinä pääsi ja siinä se. Vieras koree selvästi. kotona se sitten heti aloitti. :D

Vieraita oli ihan liikaa ristiäisiin. harmittaa kun en ehtinyt noita miehen puolen tyyppejä jututtamaan kun omassa väessä meni aikaa ja ajattelin myös niin että kun minun oma sukuni tuli yli 300km päästä eikä nää jenniä kun harvoin niin annan niille mahdollisuuden olla hänen kanssaan ja seurustelen sitten näiden miehen suvun kanssa muulla aikaa kun niitä nyt voi nähdä koska vaan kun asuvat alle 100km säteellä. Ei kai ole kovin väärä ajatus?

Tässä saakin sitten viikon verran viettää rääppiäisiä noista eväistä. :D Lepäämään. Ihanaa kun se on nyt ohi. :)

tä ja Jenni 7vko ja rapiat. :)
 
Meillä on neiti ollut parina yönä niin nuhainen että sen takia on valvottanut, viime yönäkin aamuyön tunneille. Huh miten raskaalta tuntui, kun on tottunut siihen että saa illat ja yöt joko nukkua tai valvoa rauhassa tvn tai netin ääressä :whistle: Nyt neiti onneksi nukkuu pää vähän koholla ja halkaistut sipulit lähellä :xmas:

Ihanaa kun joulu lähestyy, huomattiinpa että ei tarvii itse ostaa lapsille mitään lahjoja kun sukulaiset on ostanut kaikkea ja vielä sen lisäksi kyselivät mitä tarvittais.. ja koko perhe saa pesutornin, on kyllä ihana pukki!! :flower: Voitas siis päästä jopa jouluna saunaan itsekin, kun ei ole saunottu yli kuukauteen koska pyykkivuori on koko ajan hirveä eikä se muualle mahdu. Ei ehdi kuivatella tätä kaikkea puklun sotkemaa määrää peittoja ja lakanoita myöten.. kohta on se kuivattelurumba ohitse!!

Mitäs muut tekee uutena vuotena? Me mennään mummolaan yöksi ja se kadunvarsi on sellainen, että siinä asuu paljon miehen kavereitten vanhempia ja kavereitakin, niin uudenvuoden perinteiset pippalot on yhdessä autotallissa jonne kokoontuu niin nuoria kuin "vanhojakin" :D Mummi ei sinne aio kuitenkaan mennä joten vauvis voi jäädä mummolaan nukkumaan, itse olen siinä sitten parin talon päässä kännyhälyn päässä kun vauva alkaa öhistä nälkäänsä ja kätevää piipahtaa imettämässä. Sanni kun syö sen 1-2 krt yössä.
 
Uutenavuotena ollaan ihan perheen kanssa kotona.
:D

Yön sai nukkua mutta ko itse hölmönä valvoin kahteen asti niin olotila on sen mukanenkin.Emman tuossa syötin ja se nukahti joten nyt vois vaik alkaa tekee näitä ihania kotihommia sitten..

 
Halleluja! Joulupukki oli ollut tänään aktiivinen ja meille tulee tiistaina pesutorni!! Kyllä alkaa kuin uusi elämä sen myötä, mahtuu taas saunomaankin :whistle: Kun ei täällä kämpässä saa mitenkään kaikkea puklun ja pissan sottaamaa lakana, peitto, puklu, vaatepyykkejä kuivattua siinä ajassa mitä sitä tulee.. Jes.. Mulle jää jatkossa tunteja päivittäin aikaa, kun ei tartte taistella pyykkien kanssa, ottaa vaan koneesta ja suoraan viikkaa kaappiin. Ihanaa. Multa meinas pää jo pamahtaa pyykkimäärän kanssa :snotty:
 
Emilyn - Mulla oli kuivaaja tuossa osan aikaa kanssa,mutta mulla meni hermot koko touhun kanssa,vaate pieneneen käytännössä yhdellä koolla sitten sekä vaatteen kuluminen on järkky,en koskaan enää hankkisi kuivuria,sen verran kyllä kun seurasin niin ajattelin ettei ole väärti.Mutta toivon ettei sulle kävisi samoin ;)

Uusi viikko taas.Meille likka nukkui eilisen illan hyvin,olin illalla vielä mieheni veljen tyttöä katsomassa joka on pari kuukautta vanhempi emmaa,joten käytännössä vaunulenkillä,tultiin vasta ysin maissa illalla kotiin niin vauveliini sai hyvin ulkoilmaa taas eilenkin...
Mä olen noiden vaunulenkkien avulla hoikistunut hyvin,massukin mennyt niin hyvin kasaan että osa housuista ei vaan enää pysy ylhäällä. :D
Jälkivuotokin loppui viimeviikolla tuossa loppupuolella.Kiva juttu kyllä.

Tälläviikolla täytys hoitaa loput joulujutut loppuun ja varmaan leipomisia yms siivouksiakin ajatella mutta kattoo nyt miten ehtii,menen päiväkerralla ihan koska emma tulee ensin kuitenkin,en jaksa alkaa ottaa stressii jos en ole siivonnut oikein kunnon puunaus joulusiivoa yms...

 
Hyvä viikon alut :wave:

Meillä meni viikonlopun juhlimiset hyvin :) Viljaki oli ollu hoitajan kans niin kiltisti että :heart: Viljan kummi siis oli meillä hoitamassa, ku me oltii 3kymppisillä. Puol 9 oli neiti jo menny yö unille ja heräs syömää vast 6.30. Siitä nukku vielä aamu kymmeneen :heart: Kiltti lapsi ku anto "krapulaisten" vanhempien nukkua :D
Ei vaan, ei onneks mitää krapuloita ollu. Kivaa kyl oli ja nyt taas ihana huomata kuin pal kuitenki nauttii tästä kotona olosta. Baariski pyörähdettii, mut ei jaksettu kauaa olla ku teki jo mieli kotiin. Ei tee taas aikoihin mieli mennä! On nii pal ihanampi köllötellä kotona ku Viljaki menee yleens nii aikasi yöunille ni saa rauhassa miehen kans lojua sohvalla.

Vitsi, mein neiti tunkee koko aika peukun suuhun ja syö sitä oikee antaumuksella :eek: Otan aina pois ja laitan tutin tilalle, menee puol minuuttia ja taas on peukku syrjäyttäny tutin... Vitsi toivottavasti ei jää päälle... Nyrkkiä kun on koko aika syömässä, ni siitä sit luiskahtaa helpolla se peukku sinne.

Nyt alan vääntää lihapullia ku Viljaki nukkuu ulkona.
Moiks :wave:
Liina ja Vilja 2kk ja parisen viikkoa päälle.
 
moi

Liina meillä oli eilen illalla kans huvittaavaa katsottavaa kun nuo nyrkit on alkanut maistua ja tuttia ei huoli vaikka kuin yritetty niin sit kun laitoin nukkumaan Nooan niin hetken päästä oli hamuamassa taas suuhunsa jotain ja ajattelin et nyt en anna tissiä...no poju nappasi oikein kunnolla peukalon suuhun ja ihan mieletön lutkutus alkoi =) vähän oli niin söötin näköistä etten hennonnut toiselta sitä suusta ottaa ,hetken päästä oli sitten nukahtanut ja peukku tullut suusta pois..mun on yritettävä jatkaa tuota "tuttikoulutusta" jos imemishalut on noin kovat...

Aäneen nauramista tulee nyt päivittäin kun hypyttää tai kun vähän kutittaa...voiko mikään olla suloisempaa :heart: ...

mulla ääni vielä ihan tosi maassa ja yskä vaivaa, Nooalla ei ainakaan vielä mitään...

oi vähän yli viikko jouluun, meillä raikuu jo joululaulut kun eskarilainen laulelee ja kuuntelee..oon jo ihan täysi niitä =)

mutta nyt muihin juttuihin

pw ja Nooa
 
Heippa!

Onnea kaikille nimen saaneille!
Meilläkin ristiäiset takana, ne oli jo reilu viikko sitten. Poika oli melko nätisti koko ajan, äitille vain kitisi toimituksen aikana, mutta heti rauhottui kun pääsi kummisetän syliin :D Vieraskorea siis tuokin selvästi. Papin sylissäkään ei itkettänyt, ja kun valokuvia alettiin ottaa vuoronperään "kaikkien" sylissä, poika vaan nukahti. No onhan se äiti se turvallisin, jolle aina uskaltaa varmasti huudella, kun siltä tuntuu :LOL:

Tänään oli 2 kk neuvola, painoa oli 5990 g ja pituus 56,5 cm, pipo 39 cm. Kaikki oli ok, ja äidillä myös jälkitarkastus nyt hoidettu.

Nyrkkiä täällä on tungettu suuhun aika alusta saakka. Nyt poika on hoksannut, että onkin kivempi imeä etusormea kuin yrittää koko nyrkkiä työntää suuhun. Ja tutti ei kans kelpaa tilalle, vaan se plupsautetaan melko nopeasti pois. Maiskutus vaan kuuluu, kun sormea lupsuttaa. Onneksi ei ihan jatkuvasti kuitenkaan.

Novelle & "Eki" 8 vko
 
pitkästä aikaa minäkin kirjoittelen, lukenut kyllä olen melkein päivittäin mutta jotenkaan ei ole innostunut koirjoittelemaan. :ashamed:

Meillä menee ihan hyvin Karoliinan kanssa alkukuusta oli itsellä jälkitarkastus ja Karoliinalla lääkäri neuvola, neitiä kehuskeltiin hirveästi ja kaikki oli hyvin.
itsekkin sain "terveen" paperit tarkastuksesta, vaikka mua tuo vuoto vahän epäilyttää josta kysäisin lääkäriltäkin, kun en ole varma onko mulla ollut menkat vai jälkivuotoa vielä koska välillä ollut jopa viikon tauko ja sitten alkaa uudestaan vuotamaan, sitten taas pari päivää taukoa ja jälleen vuoto. (eli kyseessä joko menkat tai jälkivuodon jälkivuoto, jälkivuoto, siis yhtä oravanpyörää :eek: :kieh: )
no päätimme sitten että jos vuotoa on viellä neidin seuraavaan neuvolakäyntiin joka on 30.12 niin asiaa kai ruvetaan tutkimaan.

Paisuhteessa oli meillä pieni kriisin poikanen, mutta sekin saatiin selvitettyä.onneksi!
vaikka onkin meillä mennyt ihan hyvin niin miehellä oli vaan jokin kun melkein tahtoi erota, mutta asia on keskusteltu alta pois ja kaikki on taas hyvin. :D

meillä on neidillä yö rytmi heitellyt nyt aina välillä vaikka usein Karoliina nukkuukin kahdeksan tunnin yöunia, niin nyt on mennyt nukkumaan siinä 23-02 aikoihin ja saattaa herätä kolmen tunnin välein, useimmiten neidillä on kyllä ollut sitten ilmeisesti ilmaa vatsassa kun heräilee usein.


neiti heräileekin juuri päikkäreiltä, palaillaan :wave:
ainiin nättejä nimiä on taas anettu.

leppis&Karoliina
 
Jenni nukkui eilen ihanasti. tuos puolen yön aikaa annoin vähän tissiä ja sitten nukkui puoli 7 asti. Ennätys. sitten heräsikin taas puoli 10 aikaa niinkuin suunnilleen joka aamu. Aina tuossa 9-11 herää ja menee ulos nukkumaan. jotain pysyvää sentään tässä päivä rytmissä. :p

Tänään neiti sitten päätti rysäyttää oikein kunnon vauhtikakat. Jos olisin sekunnin kauemmin seissy vaippa kourassa neidin jalkopäässä, olisin saanut oikein kunnon annoksen sitä itseään mahalleni. :LOL: sen sijaan annos lensi lattialle jota aloin heti siivota. siivouksen aikana tavaraa senkun tuli lisää ilman kera mutta ei onneksi päälle. Ja neiti näytti joka töräyksen jälkeen ihanan hymynsä. Lopulta tuli oikein kunnon miehekäs pieraisu että piti oikein miettiä oliko se neiti vai iskä. :LOL: pesin typyn ja laitoin uudet pyyhkeet alle niin eiköhän kun alan uutta vaippaa ottamaan, Jenni päätti aloittaa uudestaan. Miten voikin niin paljon tavaraa mahtua noin pieneen tyttöön. :kieh: ja taas tuli lisää pyykkiä. Äiti ei voinu muuta ku nauraa kun tyttö naama hymyssä pisti lastia tulemaan. Anteeksi tämä sepostus mutta se oli niin hauskaa. :LOL: :heart:

vuodosta minullakin on melkoisen outoa. soitin perjantaina neuvolatätille että pitääkö mennä lääkäriin pyytää lisää antibiootteja mutta sanoi silloin että voin vielä katsella jos loppuu mutta jos ärsyttää voin mennä lääkäriin. Vuotoa ei välillä tuu ollenkaan yhtenä päivänä ja taas seuraavana tulee. Ajattelin eilen että jos tänään vielä tulee ihan verta, soitan päivystykseen jos saisi antibiootit. no koko päivänä ei tullut mitään tai sitten tuli ihan kirkasta limaa vain mutta eiköhän nyt sit illasta pyyhkiessä tullut taas hailakan punaista limaa. Hitto vie ja kohta 8viikkoa synnytyksestä. tässä alkaa olla melkoinen kupla ottassa kun ei pääse sänky puuhiin ollenkaan. eikä ota selvää että mitä tämä on kun ei muita oireita ole (kuumetta tai vatsakipuja). Menkkoja ei pitäisi olla kun imetän täyspäiväisesti.

Jep. joululahjojen kimppuun. :)

tä ja Jenni 7vk ja rapiat
 

Yhteistyössä