Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

Voi Shenda :'( :hug: :hug: !! Kovasti paljon voimia sinulle!!!! :hug: En tainnut täällä vielä edes kirjallisesti ehtiä onnitella, kovasti olin kyllä onnellinen puolestasi ja pääkopassani onnittelin. Surullista kun piti näin käydä :'(

Pitänee tästä taas töihin lähteä...

Sitä ennen hehkutan, että meillä on nyt 2 kertaa osattu pissata pönttöön/pottaan :D , vähänkö äiti on ylpee ja alkaa uskoon, että kesällä vaipoista päästäis.

YO mahtavaa viikonloppua, on se sunkin aika päästä :D
 
Shenda :hug: :'(

Meillä on nyt Ilona ollut pian kuukauden ilman vaippaa ja paria vahinkoa lukuunottamatta on mennyt tosi hienosti eli tämä kuivaksi opettelu sujuikin todella kivuttomasti. Luultavasti tämä 2v uhma toimi hyvänä apuna kun neiti päätti kieltäytyä vaipoista kokonaan kertaheitolla :D Siinäpä ne uhman hyvät puolet sitten olikin :whistle:
 
Shendalle voimia :hug:

Meillä odotellaan Eemelin 1v synttäreitä. Ei ole mitään suuria juhlia tiedossa mut kuitenkin. Arki rullaa tasaisesti eteenpäin. Paljon pojat tykkää touhuta keskenään. Eemeli menee vauhdilla Eetun perässä jo ulkonakin :D paljon ollaankin ulkoiltu viime viikkoina kun on säät lämmenneet. Alkais vaan noi lumet nyt sulaa kunnolla!
Aurinkoista kevään jatkoa :wave:
 
Voi shenda :'( :hug: on se miin väärin että noin kävi :'( Voimia kovasti perheellesi :hug:


Jospa vähän kertoisin meidänkin kuulumisia. =)

Minä varasin meille matkan Turkin Incekumiin. =) =) =) Sain sittenkin sen mistä haaveilin joku aika sitten. Oli yksi ilta tullut nettiin peruutuspaikat just neljälle ja satuin oikeaan aikaan katsomaan, joten kävi vaan hyvä tuuri. Niin ihanaa päästä lomalle B) B)

Mieli on piristynyt kovasti kevään ja ( matkan ) myötä ja kotonakin olen saanut nyt jotain aikaiseksi. Olen aloittanut putsaamaan keittiön kaappeja ja tavoitteena olisi saada käytyä ainakin nuo keittiön kaapit läpi parin viikon sisällä. :D Ja jos tämä virta piikki jatkuun, niin käyn tietenkin muutkin huoneet kaappi, kaapeilta läpi.

Meidänkin poikanen on alkanut osoittamaan jonkun sortin mielenkiintoa kuivaksi opettelemisen suhteen. Yksi ilta oli tajunnut itse mennä pytylle korokkeen avulla kakalle ja muinakin iltoina käynyt pissalla itse. Huomasin että kun antaa olla ilman vaippaa niin käy paremmin kuin silloin jos laittaa pikkarit. Pikkuhousujen kans lirahtaa kyllä varmasti pöksyihin. Ihan nakusillaan näyttää siis tapahtuvan paremmin.

Kävin tänään hiihtämässä ja oli niin ihana ilma hiihtää. Ei tuullut yhtään ja asteita oli 6 c. Huomenna menen kyllä uudestaan, jos vaan mahdollista. B)

Yodottaja baila, baila. Oikein mukavaa iltaa ;) =) Minäkin voisin kyllä käydä taas pitkästä aikaa bilettämässä. Jospa sitä vaikka sitten talvilomalla saisi aikaiseksi käytyä jossain tyttöjen kans.

 
Shenda :hug: :'(

Meillä ei kummempaa mielenkiintoa ole sen kuivaksopettelun kanssa, no kesällä ne vaipat lähtee. Kyllä Juho välillä pyytää potalle ja monesti sinne pissaakin ja ilmottaa kyllä kovaan ääneen pissastaan ja hihkuu onnesta kun pääsee kaatamaan ne pyttyyn. Mutta ihme kyllä sekään ei oo tuonu sällille sitä mielenkiintoa siihen hommaan..

Yöt on kyllä välillä melko levottomia, selvästi heijastuu se päivän levottomuus yöhönkin, tänäänki oli tosi levoton koko päivän ja jo on sängyssään ties kuin moneen kertaan huudellut. Tässä onkin nyt ollu kaks huonoa yötä peräkkäin, Iinalla tosin lähinnä. Joku sherlock pitäs olla että senkin syyn sais selviteltyä. Tyttö on ollu aina hyvä nukkumaan yönsä, mutta nyt sitte joku. Ei oo uusia taitojakaan tullu että johtuis siitä. Äh.

Meijänki pitäs se vk haalari käydä ostamassa, jos viikonloppuna sitten. Toppahaalarissa on päivällä kyllä liian kuuma.
 
Shenda :hug:

Me kotiuduttiin eilen Pepin kanssa Kysin lasten akuuttiosastolta. Diagnoosina keuhkokuume ja korvatulehdus. Sunnuntaina mentiin, kun alkoi hengittäminen olla aika työlätä ja kuume ei laskenu. Perjantaina käskettiin tk:ssa vielä antaa höyryhengitystä, päivystysajasta ei tietoakaan. Nyt vaan kuunnellaan Sannin ja Ronjan yskää ja vinkumista, että milloin ois lähdettävä. Peppikin rasittuessaan väsyy vielä kovasti, ahdistaa ja vinkuilee reilusti. Onneks on mahdollisuus palata suoraan Kysiin, jos tilanne pahenee.

Sannilla ei ole tietoakaan pottailusta. Jospa tuo kouluikään mennessä oppis :LOL:

Ajelimpa tuossa muuten lauantai-iltana penkkaan työmatkalla. Tukkirekka oli poikittain tiellä ja oli pakko ajaa penkkaan, etten törmänny edelliseen autoon. Paikalle hälytettiin sitten ambulanssi, poliisi ja paloautoja. Sulkivat tien joksikin aikaa, että saatiin autot penkasta pois. Kävin tarkistuksessa tk:ssa, josta passittivat Kysiin kuvauksiin aristavan niskanikaman takia. Onneks vaan venähdys niskassa ja olkapäässä, joka tällä hetkellä on se pahempi. aivotärähdyskin taisi olla, kun sekavuutta, pahoinvointia ja päänsärkyä oli pari päivää. Ens maanantaihin ois saikkua. Lääkärissä pitää vielä ennen töihinpauuta käydä tarkistuksessa. Töissä on muutenkin nyt paljon saikkuja ja työntekijäpula, mutta minkäs teet. Poliisi vaan ei oikein ole kiinnostunut tutkinnasta, kun pahempia sattunu. Pitäs nuo vakuutusasiat vaan saada kuntoon.
 
Katjanna, ai ai kun pääsiskin aurinkoon B) , ihanaa teillä edessä! Koska menette?

Pupulle toivotaan, että yöt normalisoituu taas :saint: . Meilläkin tuo nuorin joka yö vielä herää ja huutaa meidät paikalle jossain välissä yötä. Välillä jo 1-2 aikaan, välillä 6 aikoihin. Saapa nähdä koska lopettaa nuo havahtumiset tai ainakin huudot, että oppisi vaan jatkaa itekseen uniaan. Nyt mennään patjalle viereen, kun huuto alkaa ja siihen se sitten loppuu heti, onneksi sentään niin. Töissä kun käy, tuntuu, ettei ole rahkeita alkaa odottelemaan, että nukahtaa varmasti uudestaan ja lähteä sitten takasin omaan sänkyyn. Patjalle kun kallistuu heti, ei ite ehdi kunnolla usein herätäkään :ashamed: . Ensimmäisen vieressä jaksoin istuksia sen mitä tarvi ja joskus (tosin oli kyllä pienempi silloin) heräsi ja havahtui aina uudestaan, jos lattia narahti, mutta palasin vain uudestaan istumaan viereen. Nyt ei kyllä sellasta peliä jaksa |O . Ja kai se olis opetettava että jos peittelemässä käy, niin uudestaan on itekseen nukahdettava, vaan enpä ole jaksanut |O .

Milekolla ollut kans monenmoista äksidenttiä! Onneksi ei pahemmin käynyt ja toivottavasti ei ala hartiat enempää vihotella...

Meillä oli aamulla hyvät lällättelyt "lällälällälielu, mulla on tänään velikoe" :whistle: . Että sellaisestakin aiheesta siskoille lällättelemään. Meni verikokeisiin iskän kanssa ja mua jotenkin riipi ja jännitti, eka kertaa, kun en ite ollut mukana lohduttamassa. Hienosti oli mennyt, tädeille oli ollut teatraalisen tuima, eikä mitään ollut puhunut, mutta verikoe saatiin hyvin otettua ja uudestaan olisi mennyt :saint: . Oli puuduterasva, niin ei satu. Sen diabetes-geenin takia tämä siis. Taisi intoon auttaa myös se, kun keskimmäinen oli tovi sitten verikokeessa ja on paljon puhuttu rasvasta, minkä kanssa ei pistos satu. Sitä ovat paljon leikkineetkin.

Leikeistä tuli mieleen, kun täällä tovi sitten puhuttiin puisista ruuista. Minä yks ilta huovuttelin noille leivonnaisia. Tuli ihan ok ja ainakin lapset on tykännyt! Kaikenlaisia kahvikestejä järkkäilevät, nuo on kiva lisä puisille herkuille. Täytyy laittaa vaikka kuvaa, kun ehtii. Nyt lapsoset unilla, tuolla vielä saavat katsella :ashamed:
 
Niin ja jos miehen sanoihin/muistiin on uskominen, niin meidän neidin mitoiksi tänään luettiin 96cm ja 17kg :eek: , että onhan tuo jo iso! Ja painava |O |O ! Taitaa olla paino jo aika lähellä meidän kohta 5-vuotiasta :whistle: . Keskimmäinen meillä onkin ollut kirppu noihin kahteen muuhun verrattuna.

Onko muutes virpomavitsat tehtynä? Mä vihaan sitä hommaa mukamas ja ylpeenä voin sanoa, että kahden illan jälkeen vitsat on nyt valmiit, eikä mun tarvi niitä miettiä viikonloppuna :D .

Tapaamisesta täälläkin sen verran, että itse ehdottelin, josko tapaaminen pidettäisiin loppukesästä/syyskuun alussa? Tuntui, että siihen aikaan voisi olla enemmän tulijoita? Minusta olisi mukava, että vaikka syksyyn päädyttäisiin, lyötäisiin jotain päivämäärää jo pian lukkoon, voisi sitten kalenteriin laittaa :D . Ja vaikka sitten tuohon syksyn tapaamiseen nyt päädyttäisiin, niin kesäkuussakin voisin tulla esim sinne Ikaalisiin, jos halukkaita olisi. Ja siellä tosiaan olisi niitä 45e huoneistojakin jos se iso mökki kävisi turhan kalliiksi...
 
Voi Shenda :'( ei oo reilua... paljon jaksamisia :hug:

Tahtoo tapaamiseen!! Meillehän Ikaalinen sopis vallan mainiosti, ei oo mitään kovin pitkää matkaa sinne tästä meiltä :D että jos sinne jotkut on menossa niin ilmotelkaa, lähetään mukaan. Tapaaminen joo, mielummin tonne elo-syyskuulle..mulla kun on jo kesä ja heinäkuulle töihin vapaa viikonloppu toiveita niin ei niille varmaan järjesty. Palkatonta hain tonne elokuun puoleen väliin 7pvä... eikä sinne oo mitään ihmeempiä suunnitelmia.

Mä vähän huonosti nyt oon tuola fb:ssä käynyt kun se tökkiin niin pirusti, ei oikein päästä millekkään ryhmä sivulle tai sit profiilista takas etusivulle jne...

Nyt täytyy kipittää kiireen vilkkaa vessaan :wave: :LOL:
 
Meillä toistamiseen yön jälkeen kuiva vaippa ja pisut pottaan, kylläpä nyt näyttää lupaavalta :) . Helppo noin laittaa pottaan, kun tietää, että varmasti pissahätä pitäisi olla. Päivällä onkin eri juttu, kun aina löytyy pissaa vaipasta... Mutta eiköhän kesällä... Lupasin tänään, että mennään pikkuhousukaupoille :) . Muuten saa kyllä käyttää keskimmäisen kanssa samoja pikkareita, taitaa niillä olla pyllyt ihan samankokoiset :whistle: .

Minä hain taas kesäksi hoitovapaata B) , iiiihana ajatus saada olla vielä tämä kesä kotona! Pari kuukautta oon hoitovapaalla ja lomia päälle. Ja luulenpa, että sen jälkeen syksyllä on taas oikein mukavaa ja tervetullutta palata töihin! Ihanaa, kun yleisesti ottaen viihtyy töissäkin oikein hyvin.

Mun piti tulla laittamaan kamerasta kuvia, mutta meni tässä koneella taas jo aika ja nyt lähdettävä töihin :wave: ! Eilisen ja tän aamun aikana sain jo siivottua kaikki niin, ettei tarvi viikonloppuna siivota, ihanaa sekin. Jos huomenna vaikka Ideaparkiin mentäs pitkästä aikaa shoppaileen, syömään, hoplopiin jne.
 
Perjantai iltaa,

On se ihanaa kun on viikonloppu edessä. :) Kävin tuossa aikaisemmin illalla juoksulenkillä ja just tulin saunasta.

Mullakin niin tekisi mieli liittyä fb:iin, mutta tiedän että jos sinne liityn niin meillä tulee miehen kans aika mojova riita asiasta. Enkä jaksaisi millään tapella joten taivun taas toisen tahtoon. Ei ehkä pitäisi ja taidanpa alkaa pehmittelemään miestä asialla :whistle:

Rontti: me lähdetään reissuun 19.5. B) On oikeasti niin ihana päästä lomalle! Ja kun tiedän että nyt se on jo tuon pienemmän kanssakin jonkun sortin lomaa kun Apinanpoikanenkin osaa nauttia vedellä läträämisestä ja liuku mäistä joita meidän hotellissa on useita kappaleita. Otin vielä All inclusiven, joten senkin puolesta on perheen äidille luxus lomaa kun ei tarvitse ruoasta huolehtia. :D Teidän pienimmäisellä on tosiaan kokoa ihan ruhtinaallisesti :whistle: Meidän Anni painaa noin 20 kg ja on siis 6.v 3kk :D Apinanpoikanen varmaan painaa hädin tuskin 11kg :eek: Sulla on ihanan paljon lomaa kesällä.

Minäkin otan tänä kesänä vähän reilummin kesälomaa. Sain työnantajalta luvan ottaa lomarahat vapaina. Vielä en tiedä otanko koko lomarahan vai vain puolet, mutta vähintäänkin sen viisi viikkoa aion lomailla. Tosin viikko menee tuonne toukokuun ulkomaanreissuun joten ei ihan putkeen ole, mutta ihana näinkin. Viime kesänä huomasin että neljä viikkoa meni ihan liian nopeaa ja oli niin ihana olla kotona!!! Lapsetkin nautti kun sai olla kotona eikä ollut kiire mihinkään. Meillähän oli viime kesä eka kertaa rakentamisen jälkeen sellainen tilanne, että sai vain nauttia ja olla tekemättä mitään. Ja kivaa oli kun pihakin oli täysin valmis, eikä tarvinnut kuin kuokkia kukkapenkeissä omakssi iloksi. =) :flower:



Pupullle
jaksuja yökukkujien kanssa :hug:

Milekolle paranemista. :hug:
 
moi!

ja täällä taas sataa lunta,uskomatonta!
mietin vaan sitä loskan määrää ku noi sulaa..ja meijän koiran turkkia ulkoilun jälkeen :eek: :LOL:

töissä on mennyt mukavasti.
mullahan ei oo ku se 4 tuntia päivässä.
työaika menee nopsaan,me siellä leivotaan ja suurin osa työkavereista on ihania!!!
että oon kyllä viihtynyt :)
tämä on kätevä matalalento työelämään ;)



poika on siellä perhepäivähoidossa,
onhan tuo tykännyt jäädä.
joskus siellä kuulemma itkee ruuan jälkeen,mut liekkös sit väsyä ja ikävää..?
päiväunille ei haluais mennä millään siellä.
ei tietty malttas.


katjannalla ihana loma tulossa!!wau!
pääsispä joskus ittekki :D
ois mukava nähdä muutaki maailmaa!
tallinnassa vaan käyny..

milekolla on ollut kaikenmoista hurjaa*halaus*
onko teillä lapset jo paremmassa kunnossa?


rontti:
meijänki pojalle on tehty jokou diabetes-testi..tai tutkimus sillon ku oli vauva.
tuosta verikokeesta,teillä on menny kyllä hyvin!
meillä poika huutaa ja heiluu, kamalan hankala ottaa.
isänsä käyttää verikokeissa,minä en pysty.
kerran kävin ja huii..

mitäs mulla muuta..
niin minä ostin uuden vatkaimen ja oon niin innostunut leipomaan.
toissailtana kääretorttua ja tonnikalapiirasta,eilen mokkaruutuja.
mitäs tänää tekis
:p
olin kauan ilman vatkainta ku vanha sano sopimuksen irti,ja sitten sellasta leipomis innostusta ei oikeen ollut.
nyt korjataan asia!! :LOL:
poika tuossa haluaa "piikakkaa"
täytyy lähtä keittää lisää kahvia ja ottaa sitä piirakkaa,moii :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Hihii,

Minäkin liityin facebookiin. :D Ei tuo mies ollut oikeastaan millänsäkään kun kerrroin aikeista liittyä jäseneksi sinne. En vaan osaa yhtään käyttää tuota :headwall: :headwall:
:D kummasti sen jossain vaiheessa hahmottaa :D

saapi lisätä kaveriksi jos tahtoopi :) sp löytyykin profiilista
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Tuutilulla; en minä vielä osaa lisätä kavereita :LOL: Lisään kunhan opin tuon käyttämisen kunnolla, mutta ylikivaa tuolla on seilata :D
:LOL: juu onhan se. :D MIä muutes löysin sinut :D Plussan kerhossa olikin tietoa niin kuin muistelinkin.


Muutes kyllä oli ihana kattoa kuvia niiltä kerhon alkuajoilta :heart: Käykääs joskus kattomassa
 
voi perkele,simppa paino nappia ja pitkät tekstit hävis nevadaan :kieh:

niin eli tuutin profiilista etsinkin katjannan ja pistän kaveri pyynnön :wave:

meillä kaikki ok,tosin noro sairastettiin,karsee tauti!!simpalla se kesti huimat 9 päivää..jälkitautina toki korvatulehdus..käydäänkin nykyään lasten kanssa mehiläisessä tietyllä lastenlääkärillä,luotto mennyt tk porukkaan!!
meillä on alettu heräämään 7 jälkeen,normaalisti 9-10..eipä tuo haitanne kun itelläki virkeempi olo ja kerkee tehä vaikka sun mitä päivän aikana..lapset molemmat sit meneekin aiemmin yöunille,kiva!!aadallakin jo ihan selkee rytmi päivissä :heart:

siirrettiin aada omaan sänkyyn nukkumaan,meinas mulla maito vallan loppua,niin alkoipa tyttö herätä öisin syömään ja mulla maito piisata!mua ei yöheräilyt haittaa ja imetys yöllä kestää sen 5min..
haikeena jo ajattelen aikaa jolloin imetys pitää lopettaa :'( oon niin ylpee itestäni kun aada kasvaa mun maidolla hienosti..kuukaudessa painoa tullut vähän reilun kilon..mittoja tytöllä nyt 3kk iässä 57cm ja 5530g :heart:

simpalle on ens kuuks varattu kasvukontrolli,kun se kasvaa liikaa sitä pituutta |O :headwall:
ja ens kuussa ois kans hammashoitajalle aika,postista lappu kolahti,kuinkahan sen sinne saa?hampaiden pesu on meillä huippu puuhaa!!ensin harjataan alhaalta,sit ylhäältä,sit yhteen ja tuo sama toistetaan vielä,sit kieli ja poskien sisäpinnat :D tuo loppu on pojan mielestä parasta,kun kuulema kutittaa..

kirosanoja juu,jostain oppinut :whistle: jos kiroilu jatkuu,tulee eteisen oveen lappu vieraille jotta jokikisestä kirosanasta pompsahtaa heidän kukkarostaan euro pojan pankkiin,luulis toimivan :D eilenkin plaston mopoaan rassaili ja tuumas vittu akku loppu :LOL: :ashamed:





 
Meillä on onneks taas vissiin kahtena edellisenä yönä nukuttu hyvin, kumpikaan kimpale ei oo heränny huutamaan.

Me käytiin torstaina ottamassa Iinalle se sikainfluenssa rokote, kun tyttö on nyt sen 6kk. Otettiin sitte mä ja mies se samalla. Juhohan sen sai sillon kun oli ne pienten rokotukset.
Iinalle kuumetta nosteli päiväksi, isännälle vähän päiväks flunssanen olo ja mulle jotain kolotusta ja hirvee väsymys. Mutta nyt jo helpottaa :)

Mä lopetin vähän aikaa sitten Iinan imettämisen ja se tuntu yllättävän pahalle. Mutta minkäs teet. Maito väheni hirveesti, kun ei tyttö syöny yöllä. Ja eipä se edes riittänyt kasvattamaan toista :/ no minkäs teet...

Kiva kun katjannaki saatiin facebookiin, keiju sinne kans, hop hop!!

Kiva kun milla-mariakin viihtyy hommissa :D
 
jospa taaspitkästä aikaa tännekin jotain rustais=)
meillä arki kahden lapsen kanssa lähtenyt hyvin käyntiin. Ihan pientä mustasukkasuutta oli ilmassa aluks mut osa siitä selittyy sillä kun siiri sairastu keuhkoputken tulehdukseen mun sairaalassa olo aikana ja oli kovin kipee vielä kun kotiin päästiin. Äidin syliä kaipas kovasti=) Mutta nyt haluaa vauvaa hoitaa ja suukottaa :heart:

7.3 klo:20.16 rv42 meijän perhe kasvoi yhdellä rinsessalla Pikkukakkosen synnytys suju hyvin, kokoneis ajaks taisivat laittaa 19h ja ponnistus vaihe 6min=) Supistuksia tuli noin 10min välein lähes loppuun asti, nopeuttivat tipalla. Ilokaasulla ja epiduraalipuudutuksella selvittiin... ja nyt jopajäi sellanen fiilis et vois kolmannenkin tehdä :D tosin isäntä ei oo vielä ainakaan oo samaa mieltä :whistle:
Kätilönä oli oikein mukava vanhempi rouva. Mietin et miten sen nimi on niin tutun kuulonen, äitin kanssa kun soittelin seuraavan päivänä niin pyysin sitä attomaan mun syntymätodistusta niin kappas vaan... sama kätilö oli auttanut mut maailmaan :D

Pikku neiti "Hilma" kasvaa kovaa vauhtia=) On nyt jo saman kokonen ku siskosa oli 1½kk vanhana :| et saas nähä millanen kuulantyöntäjä siitä oikeen kasvaakaan :LOL:
syntymä painokin tosin oli enemmän kun Siirillä. Siiri 3120g 48cm, "Hilma" 3960g 51,5cm.

Että tällästä täällä meillä B)

Onnea kailille vauvan saaneille ja saaville :heart: :flower:

Santti, Siiri ja "Hilma" :heart:

 
Auttakaa mua. Mulla tulee välillä tuonne oikeaan alalaitaan facebookista viestiä kavereilta. Miten vastaan noihin viesteihin? Kirjoittelin yhdelle pitkät pätkät tekstiä, mutta en osannut lähettää eteenpäin :headwall: :headwall:
 
Onnea Santille tytöstä :heart: jos en ole aiemmin onnitellut.

Katjanna, jos tarkoitat niitä mitä luulen niin mä oon vaan painanut enteriä niin viesti on lähtenyt. Siis se sellainen keskustelutyyppinen viestittely kaverin kans...?

Ihania kuvia dogtorilla, vai että kiroilla poika osaa :D meillä on ollut tiukka raja eikä Eetu vielä osaa. Antaisin kyllä vieraille lähdöt jos kiroilevat lasten kuullen. Mun siskot on kovia kiroilemaan mut onneks osaavat käyttäytyä lasten läsnäollessa. Laitahan sä se euro pankkiin-uhkaus niin jospa vierailla suut siistiytyy. Hienoa että sulla imetys sujuu :heart:

Pitäis lähtee välipalalle ja sit lasten kans tonne kuralätäköihin uimaan. Aamulla käytiin mummon luona virpomassa, Eetu oli ihan tohkeissaan ja mummo liikuttui :)

Milla-maria, hienoa että poika viihtyy hoidossa ja sä töissä =)

Pupu, tsempitykset imetyksen lopetus-fiiliksiin :hug: mulla on (itselle ihan yllättäen) vuosi vierähtänyt imettäen, nyt oon lopettelemassa. Eemeli osaa jo hyvin juoda nokkamukista ja maitoa mene puuroissakin jo monta desiä. En alunperin suunnitellut noin pitkää imetystä mutta tossahan tuo on mennyt.

Nyt sinne valipalalle, pojat on tässä välin purkaneet kaikki lelut lattialle ja kaapista vähän lisääkin tavaraa :LOL:
 

Yhteistyössä