LOKAKUUN 2007 taaperot, huhtikuussa

Niinukka tiedän tunteen... Itse syntynyt 30. päivä. Kukapa juhlisi mun synttäreitä, kun seuraavana päivänä pitää mennä ryyppäämään uutta vuotta? Lahjoja sain pentuna aina sen 2 ja senkin vain sukulaisilta... Enkä ittekään ole katkera, mutta silti :LOL:
 
mammoliino :hug: kylläpä taas terveydenhuolto pelaa :headwall:
minä en oo vieläkään saanu tuloksia toisesta paksusuolen tähystyksestä enkä ohutsuolen magneettikuvauksesta..ja tästä alkaa olla jo 3 vuotta aikaa :headwall: crohnin taudin seuranta ja hoito loppui kokonaan raskauteen :/ ja sehän oireili tässä pari kuukautta sitten,mulla on ilmeisesti siirtynyt kipu selän puolelle,ennen oli mahan puolella..

jos tää nyt jatkaa matkaa mun kanssa ja sattuu jouluna syntymään,niin pitää sitten vaikka nimppareita juhlia isommin :D ei tuu reppanalle paha mieli :ashamed: :D
poitsu nukku sit 14 tunnin yöunet :eek: kuudelta kömpi meidän viereen ja oli vailla maitoo,piti antaa kun ei kerenny eilen syödä iltapalaa kun niin nopsaan nukahti isin syliin..sitten jatko unia meidän vieressä monta tuntia vielä :whistle: :ashamed: :saint:
alkaa tulla kohta fröbelin palikat korvista ulos,tuo kattoo dvd:ltä niitä ja tanssii samalla :D
välillä vähä vaihtelua tomi traktorille..
 
Heipsan!

Onnea matkaan raskautuneille :heart:

Itselläni ystävä,veljeni vaimo odottaa kaksosia =) Ihanaa seurata sitä vierestä, sitä ikäänkuin samalla elää sitä omaa raskausaikaansa uudestaan, ja koko ajan tulee verrattua omaan raskauteensa kaikkea. Tietenkin se on ihan erilaista kun kaksosia odottaa. Jännänä seurataan masun kasvua, mikä on jo ihan valtavaa, vaikka viikkoja on vasta jotain 11. Mulla oli samankokoinen puolessa välissä :eek: ja kun tämä ihminen on niin pienikokoinen, alle 50 kg ja jotain 150 cm. Että kylläpä saapi mahanahkat venyä melkoisesti. Minä lupasinkin lainata omaa mahanahkaani jos käy liian kireeksi :LOL: :LOL: mulla kun tuota vielä tuossa on....

siitä päästäänkin siihen, että tällä kertaa ajattelin ihan tosissani koittaa päästä rantakuntoon kesäksi, mutta se tyssäsi näihin selkäkipuihin, ei voi tehdä mitään lihaskuntoliikkeitä, kun sattuu. Voi siis hyvällä omalla tunnolla olla tekemättä :LOL: ja pysyy pois sieltä rannalta kesällä :LOL:

Mistä tulikin mieleen, että se kotipizzan tarjous täytyykin hyödyntää viikonlopun aikana, kun huomenna saunailta tiedossa, niin lauantaina pizza maistuu hyvälle :) vai oliko se edes voimassa silloin enää...

Poitsu olikin kuumeessa tuossa useamman päivän ja nyt on vielä kauhee räkis jäljellä. Ei uskallettu lähteä naperouintiin aamulla. Käytiin ostoksilla ja löysinkin itelle mukavat kengät. Ukko lupasi, että saan ostaa kengät jos entiset menee kirppiksellä kaupaksi, ja olihan sieltä menny monetkin :LOL: :LOL:

Sitkeänkuuloista ripuli/oksennustautia liikkeellä, toivotaan että menee pian ohi itse kullakin kellä sitä on :hug:

Päiväkahvit :wave:
 
Ai niin, pienenä vinkkinä, jos äitienpäivälahjat on vielä hommaamatta/toivomatta

Mulla on myynnissä Oriflamen tuotepaketteja

Vartalonhoitopaketti (suihkugeeli, vartalovoide ja deodorantti)
Jalkahoitopaketti (jalkakylpyaine,kuorinta-aine ja jalkavoide)
Meikkipaketti (laadukas ripsiväri ja huulipuna)
Ihonhoitopaketti (päivävoide ja seerumi aikuiselle naiselle 40+)

Hinnat on 7.90-39.90 välillä, postikuluissa tulen puoleksi vastaan.
Jos haluat kuvaa/tarkempaa selostusta tuotteesta, niin sitähän suat..
Ja jos joku haluaa kuvastoa tutkailla ja tutustua mitä muuta oriflame tarjoaa, niin voin laittaa postissa tulemaan
=)
 
Onnea lillis.dogtor ja milli
Menikö oikein????
Meillä neiti sairasti vauvarokon pääsiäisenä ja kaikki oltiin koko pääsiäinen kipee.

Ensi viikolla olisi suunnitteluaika ifv:iin..jospa me sitä kautta se sisärus tuolle neidille saataisiin....i hope so.

Meillä mies syntynyt 24.12 ja sanoi ettei halua sitä kohtaloa omalle lapselle...
 
tin
APUA! oon ollu kaks päivää pois ja mitä uutisia!!!:D:D
milli, lillastina ja dogtor :heart: :heart: :heart: mahdottomasti onnea ja tarrasukkia matkaan!

mulla on ihan mahdoton työ- ja kouluputki menos. 19päivää yhteensä. sitte yks vapaa ja taas jatkuu. en oo paljo siis ehtiny mitää. lisäksi on erinäisiä kissanristiäisiä muitaki;)
mutta meille ei ihmeempiä, neukus tatu oli 81cm ja 10,9kg. Pikkuherra :heart:
 
iltaa :)
sairastelukuulumisia tulin teille laittaan:
meillä poika eilen illalla oksenteli taas aika rajusti,aamulla ku heräs puklaili sappinesteitä..
soitin heti 8lta tk:n lääkäriaikaa ja saatiinki heti parin tunnin päähän aika.
poika oli ihan velttona ja minä aivan hysteerisenä..
anoppi lähti onneksi mukaan sairaalalle.
lääkäri punnitsi pojan ja painoa oli enää 9,3kg...laski lääkäri että prosenttimääräsesti ei vielä kuivunut.
ottivat verikokeen ja niitä ooteltiin pari tuntia.
kauhukuvia mielessä että tippaan joutuu yms..
nooh,soittelin sitten vastauksista ja hyvältä näyttivät,se suola-arvo oli jonkunverran matala muttei kuitenkaan niin pahasti että sairaalaan ois joutunut.
kävin ostamassa lääkärin kehotuksesta floridralia joka pojalle hyvin maistuikin,
annoin heti desin,poika alkoi nukkumaan ja onneksi pysyi sisällä!!
seuraava desi tuli ulos mutta poika huomattavasti pirteämpi :heart:
eikä muuten sen jälkeen enää tänää oksennullut ja muutenkin ilta meni mukavasti.
kuitenkin aika väsynyt ja ei se ruoka maistunut(rinkeliä popsi vähän,hyvä sekin)
mutta ihan eri poika ku aamulla:D
nyt sitten alotetaan antibioottikuuri,ku oli sitä bakteeria.
mistä lie sellasen saanutki?? :eek:

voi että oon onnellinen millin,tohtorin ja lilliksen uutisista:heart:
ja shendalle peukut pystyssä :)

nyt hetkeksi töllön ääreen ja jos sitä sitten nukkumaan menis,öitä :wave:
 
äitivaan: Meitin naapuriin syntyi juur kaksoset ja tää äiti on kans kirppu, joten oli aivan valtava heti alusta asti. Kävely oli hidasta ja vaappuvaa.. aika loppuun meni raskauskin.
Jahas, meitin pitää vaihtaa vaatteet ja lähtee viemään Onni kerhoon. Eeron kans pyöräillään avoimeen. Kylmä on, lunta sateli aamulla :headwall: :headwall: MISSÄ SE KUNNON KEVÄT VIIPYY????
 
huomenia ja taas kuulumisia tulin laitteleen :)

poika näyttää virkummalta,vähän kitisee että oisko kuitenkin etova olo.
voisko tää nyt olla tässä??en vielä uskalla olla helpottunut...
mies pääsi onneksi tänään takasi töihin,oli kuumeessa ja illalla laski,viuh!

ja niinhän sitä lunta satoi tännekkin,kunnon talvi tuli :eek:

nyt mentävä ku pikku-pomo käskee
:LOL: :wave:
 
Sylintäydeltä ONNEA Milli, Doctor ja LS!!! :heart: :heart: :heart:
En ole ehtinyt edes taustailla toviin, ja näin ihania uutisia!!!
Vaikka niin luulin että jos oma vauvakuume alkais helpottaan niin ei sinnepäinkään...Kamala kamala haikeus iskee... :'( En tiedä pääsenkö siitä koskaan. Yritän pitää ajatukset ja tunteet loitolla, välistä on kyllä aivan surkeaa yritystä. Mites Rontilla, etkös sinä yhtään haikaile lisää...? =)
Pikaisesti kysäisen vielä kun on sämpylätaikina turpoomassa kiposta yli niin vesirokko-rokotteesta! Onko teille tarjottu/oletteko jo ottaneet/aiotteko ottaa? Meillä 2 isompaa ovat sairastaneet sen ja nyt 1,5v neukussa kysäisi täti että otatko. En osannut sanoa vielä...Jos joku vois omaa kokemusta/ mielipidettä hihkaista, olisin kiitollinen! =) :flower:
 
Täällä on taas täysi talvi aaaaarggh!!!! Lunta satanu varmaan koko yön ja nyt aamun, ei sulaa kohtaa näy missään, kiva kiva :headwall: Just eilen ostin ne kesäkengätkin ja oli niin ihana kävellä sulalla tiellä...kaivellaampas taas ne talvikengät ja toppavaatteet kiltisti takasin :LOL:
 
No olihan se kiva olla raskaana edes pari viikkoa kaikista lääkkeiden vetämisistä huolimatta.... Ei nähtävästi olla enää. Nyt sitten odotellaan seuraavaa tilaisuutta.
No eipähän tartte varmasti joulua viettää synnärillä :D
 
Voi Lillis, mistä noin päättelet, tuleeko verta :'( ? :hug: Toivotaan, että olisit väärässä tässä asiassa!

Hemuli, meillä on kaikilla vesirokkorokote. Hyvää on ainakin se, että meillä ei ole kukaan sairastanut vesirokkoa :D , enpä siitä muuta taida osata sanoa. Jotenkin itelle oli kumman selvä juttu, että otetaan tuo rokote, vaikka iät ajathan sitä on vesirokkoa sairastettu ja siitä hyvin parannuttu. Jotenkin vaan ajattelin, että mielummin maksan rokotteen kuin hoidan koko katrasta vesirokossa, varsinkin jos sattuisi olemaan kova rokko.

Ja tuosta vauvan haikailusta, siitähän täällä aina välillä olen toitotellutkin, kun minä en jostain kumman syystä haikaa sitten yhtään :D . Ja hyvä näin. Joten haikaa sinä munkin puolesta :whistle: . Kumman helppoa kyllä olo näin, kun ei tarvi haikailla, ei tarvi miettiä, pitäskö vielä jotain säästää mahdollista uutta vauvaa varten jne. Nyt säästän vaan tasan ne, mitä haluan noille lapsosille itselleen muistoksi säästää. Vaunujen myynnistä kun ohimennen mainitsin äidilleni, olin aivan ihmeissäni :eek: kun tuo kyseli, että kannattaako niitä nyt vielä myydä, että ettekö enää neljättä meinaa. Minusta nuo kun olivat jo hiukan ihmeissään kolmannesta, niin miten ihmeessä alkoi tuollaista laukomaan. No, mun oli helppo todeta, että ei kiitos enää meille.

Ja nyt jatkaan hommia! Meillä vietetään huomenna 80v + 4v juhlia, tupa tulee täyteen väkeä, minä siivoon ja ja ja. Mutta oikein hyvällä fiiliksellä ja täällä itekseni kaikessa rauhassa :D
 
Onnellista ja turvallista odotusta Millille ja Dogtorille.... ja siis kaikille muillekin pidemmällä jo odotteleville !
Lillikselle kovasti haleja ja jaksua ... tosi ikävä ettei pikkuruinen pysynyt masussa ...

Sairasteleville jaksuja - milla-marialle ja kenellehän kaikille muille !!!
Taidetaan sitävarmemmin skipata yks kyläpaikka ettei tule tauteja meille...

Ja olen aika hiilenä taas - bio -sanonkomikä viestitteli eilen. Koskaanhan se ei hyvää tiedä. Ei nytkään - kehtaa vielä vikuroida tässä asiassa - eli paperi-isyyshän on selvä ja Kelalla sovittiin virkailijan kanssa että herra maksaa minimalistisen osansa Kelalle ja Kela tytölle sen minimielarin.
No, eihän se tämäkään herralle sovi - vaan yrittää vääntää asiaa niin että saisi taas viivästytettyä ja kusetettua lastaan (tai minua) ... ihan uskomaton selkärangaton. Ei voi käyttää sanaa ihminen - kun ei ole selkärankaa ??
Eli se, että joku muu ajallaan maksaa elarin hänen lapselleen , ei sekään käy.
Vaan pitäisi herran egon ja kieroilun vuoksi alkaa johonkin muuhun...
Ja kun se on 400% varmaa, ettei hän sitä omaa osaansa kuitenkaan maksa, vaan kunhan taas ... vissiin se että Kelalta on tullut perintä maksuista vaan niin harmittaa.
Ja hän luulee että asiasta VIELÄ voisi luistaa MUKA asioimalla suoraan mun tilille.
Hoh ja hoh.
Muutama muu maininnan arvoinen pätkä selkärangattoman viesteistä mulle " voisit lopettaa tämä kiusanteon kelan kautta mulle .." - haaaaa, herralla on otsaa puhua kiusanteosta - kaiken tapahtuneen ja venkoilun jälkeen...
Samoin " ... voisit vihdoin ajatella lapsenkin etua ..." - jooooooo, mieheltä joka ei tiedä lapsensa nimeä, ei ole kysynyt yhtään kysymystä lapsestaan, eikä ole eurollakaan elättänyt.
Toooosi hyvä neuvo - minäpä alan ajattelemaan lapsen etua :)
Hmmmmh - Ehkä aika monessa kohtaa olen juuri niin tehnytkin.
Siksi isyys nyt on paperilla.
Siksi herra on joutumassaa jonkinmoiseen vastuuseen yhteiskunnalle edes.

Nämä Nasset nyt on näitä , vaikka mitä tapahtuisi , niin aina on syypää muualla. (nasse=narsisti)...
Ja toki hän jalomielisesti ilmoitti että "Minäkin joskus vielä pärjään, ja voin maksaa enemmän kuin laki sallii, mutta ei paljoa motivoi, jos jatkat kiusantekoa" - hohohohohoh , nytkään ei maksa EDES sitä mitä laki vaatii, ja aika pompsin saa maksaa korvatakseen 12*136*3v=4500 e sitten joskus utuisessa tulevaisuudessa...
Jolloin taas on joku hyvä syy muissa - ehkä minussa - miksei taaskaan mitään heru.
Ei rahaa, eikä rakkautta omalle lapselle.

Että näin, nyt on aika utuinen olo - kun tämä valvotti viime yönä.
Olin niiiiiin tyytyväinen että asia olisi pois päiväjärjestyksestä, kun Kelalla se jo sovittiin näin.
Auton käytin aamulla huollossa, katsastus pitäisi varata myös.

Oon tosi tyytyväinen meidän perhepäivähoitopaikkaan , on mennyt tähän asti niin hyvin siellä. Vaikka välillä toki joku asia ärsyttääkin. Mutta on niin tarkka ja topakka se meidän Eila-täti... ja tyttö on tyytyväinen, iloinen, kylläinen ja nukkuu hyvin siellä. Ja se neljän alle 2v kööri on aika kiva katsella , melkomoisia juttuja ja leikkejä heillä.

 
tohtorilta tulin kysymään että mikä se olikaan se antibiootin nimi joka aiheutti simpalle niitä iho-oireita?(oliko joku amoxin..?)
kun meillä tais olla sillon sama lääke pojalle ja aiheutti niitä oireita.
mää en vaan saa millään mieleen mikä lääke se oli!
kun nyt alotetaan poitsulle tuo kuuri ja aattelin varmistaa ettei ois samaa..en muistanut eilen lääkärille nimittäin mainita siitä allergiasta :headwall:

poika taas oksensi...voi että kun tuo kuuri auttas,tää on jo seitsemän päivä että oksennellu..
huh huh,kyllä ei oo itku kaukana.
 
milla-maria amorion kuuri tekee meille nokkosrokkoa,eli amoxion lääke..
meillä ois maanantaina uusinta keikka kysille allergiatestiin..
lillis :hug:
yo no voi sun sanonko mikä..kylläpä taas herralla on niiiiiin vaikeeta.. :hug: ja jaksuja sinnekkin!!

hihii,mulla on kuukauden päästä alkuraskauden ultra :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Samoin " ... voisit vihdoin ajatella lapsenkin etua ..." - jooooooo, mieheltä joka ei tiedä lapsensa nimeä, ei ole kysynyt yhtään kysymystä lapsestaan, eikä ole eurollakaan elättänyt.
Tuollaiseen ei kannata lähteä mukaan, vaan pysyä itse asialinjalla ja jättää muut asiat kommentoimatta. Mutta olisihan tuohon herkullista kommentoida, että minkä nimisen lapsen etua herra haluaisi sinun ajattelevan? Viun vai peräti tämän miehennäköisen? :kieh:


Meitin poika herää normaalisti kiukkuisena, yöunilta sekä päikkäreiltä. Ei ole elämänsä aikana herännyt, kuin pari kertaa iloisena. Ja aina ne päivät onkin sitten muuten ollut yhtä känkkistä ja vastoinkäymistä :headwall: Tänään heräsi tyytyväisenä jokellellen ja naureskellen. Aamun saldo oli auennut alahuuli, leuassa asfaltti-ihottumaa, otsassa kuhmu ja monta muuta kopsahdusta, muksahdusta ja haveria. Ei ole tänään ollut hyvä päivä ei |O ja loppua ei näy...
Juu, taas kutsu kuuluu....


 
Milla-Marialle piti jo aamulla toivottaa jaksamista. Aikamoinen rumba teillä ollut kyllä!! Ja jo niin toivon että helpottais ja toivottavasti helpottaakin, mutta jos taas oksensi... Melkoista touhua...

Lillis on ihanan sitkeä sissi, kuulostaa viestit todella siltä, ettet ihan hirmu raskaasti ole ottanut, kuitenkin isoa asiaa. Ja eipä se tietysti surussa rypeminen asiaa autakaan, mutta onhan nämä niin suuria juttuja.

YO, nuo matelijalajit voi olla näemmä todella ------- en edes keksi miksi kuvailla. On siinä käärmeellä otsaa!! :hug:

Lykkyä pyttyyn Shendalle ja Toivotaalle :whistle: :whistle: :whistle: puhaltaa täältä!

Tuuti, joskus täällä kerroit miten ne ruusut marsipaanista tehdään. Voisitkos taas jotain vinkkiä laittaa, mulla olis se homma edessä sunnuntaina, vaaleanpunainen pötkö tuolla odottaa... Ai hitto, oliskos pitänyt olla vihreetä kanssa :eek:
 
Hipkukka, meillä oli esikoisella kanssa tuo, että ikinä ei herännyt tyytyväisenä! Että otti kupoliin välillä ja kummastuttikin, että miks aina on ensin huudettava. Mutta siitähän se sitten aina ohi meni, mutta on niitä tapoja monia. Paree siis teidän tapauksessa toivoa, että huutaa aina herätessään, jos menis päivä sitten paremmin :saint:
 
tohtori:joo sama lääke teki meillekki ihottumaa,
kiitos vastauksesta,mulla on hurjan huono muisti:)

kiitoksia kaikille kun jaksatte aina tsempata :hug:
no mutta jospa se tosiaan tuo lääkekuuri alkas auttaa.
huoli on tietenki kova.

yo:voi mikä liero,nuijalla päähän tuommosia|O
ja monta muutakin ilkeää asiaa mielessä..mutta en viitti ääneen sanoa :kieh:

ulkona on nyt niin nätin aurinkoista,aatella että aamulla tuli lunta!
"aurinko paistaa ja lunta sattaa,taitaa tulla kevät.."-soi päässä aamulla
:LOL:

nojoo,mies tulee kohta ja pitää lähtä käymää siellä apoteekissa :wave:
 
rontti eihän tämä ole vasta kuin 8 vai 9 keskenmeno. Tähän on jo niin tottunut ja riutunut. Kun se itkeminen ja murehtiminen ei auta tässä tilanteessa. On pakko vain jaksaa ajatella, että josko ensi kerralla taas... tai sitä seuraavalla.... Meillä on kuitenkin jo yksi onnistunut, joten täytyy olla tyytyväinen edes siitä.
Voihan se olla, että jossain vaiheessa taas onnistaa, mutta sitä odotellessa täytyy vain jaksaa porskuttaa eteenpäin.
 

Yhteistyössä