~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

Alkuperäinen kirjoittaja Signature83:
Sikainfluenssa-rokotteen otin nyt, saa nähdä tuleeko oireita. Vielä ei ainakaan tunnu mitään, harmi jos vkonlopuksi kipeytyy. Miten muilla, oletteko rokotettuja jo aiemmin vai meinaatteko nyt ottaa raskauden aikana miten?

Signature83 15+0
Minulla ei ole rokotetta, enkä aio ottaakaan.

P123 ----> tee nyt oikeesti niitä töitä!
 
Signature83, mäkin otin sikainfluenssarokotteen tän raskauden aikana ja osin tän raskauden takia. Mulla oli viikot 9+4. Mullakaan ei ollu oireita ekana päivänä. Toisena päivänä olin ihan kipeä: heikotti kamalasti, oksensin (vaikka muuten ei oo ollu raskauden ajan pahoinvointia) jne. Se meni kuitenkin ohi sen yhden päivän aikana. Sen jälkeen ei ollukaan, kun käsi vähän kipeenä.

Tatara 16+6
 
Moikka!
Olipa aika poikamainen pakkaus....Taitaa jäädä ottamatta vaikka MAMA-L poika olo onkin....
Just sain esikoisen nukkumaan ja nyt pitäs alkaa siivoomaan.Hivenen alkaa väsymys väistyä ja puhtia riittää hiukan enemmän jo.Maha alkaa olla jo aikas iso...ei tätä enää peitellä...

Hassua olla nyt loppupään odottaja,esikoisessa olin ekojen joukossa ja olin kymmenes joka sai lapsen...Mut jos menee saman kaavan mukaan syntyy tääkin ennen la...toivotaan ainakin niin!!

mut nyt askareihin....

h+pulla 13+5
 
Miekin kävin tuota uutta äippäpakkausta kattomassa ja sanotaanko, että oli se ihan ok. Itse olen pastellisävyjen ystävä ja jotenkin tuolla oli tosi paljon tummia värejä tai sitten ihan vaaleita. Juu, komppaan sitä, kuka sanoi pakkauksen olevan poikamainen! Ja tuo ruokalappu on kyllä aika yök. Suokaa anteeksi retron ystävät :)

mama-L huomasin, että olit listaa päivitellyt, mutta en tiedä oliko mun päivityspyyntö livahtunut jotenkin ohi. Laitan sen nyt tähän uudestaan: eli LA vaihtui np-ultrassa 25.10! Kiitos, kun jaksat listaa päivitellä, ja toivottavasti tästä ei ole kauheasti lisävaivaa :)

Lavelyn 13+4
 
Musta toi äitiyspakkaus on aivan :heart: :heart: IHANA :heart: :heart: !! Sellasia hirvityksiä on kyl muutamana vuonna ollut et ei mitään valittamista. Ekologisuus plussaa! Noi kestoliivinsuojat on esim. huippujuttu. Ja toppapuku on musta ihan valtavan söpönen. Ei oo minusta poikamainen liikaa laisinkaan... Tosin mä en ookkaan minkään ihan hirveän tyttömäisen vaatettamisen ystävä vaikka mulla tyttölapsi jo onkin. :)

Lakana oli ehkä vähän outo ja ruokalappu njoo... Pikkuvikoja. Eli eiköhän mekin oteta pakkaus vaikka hyväkuntoisia on vielä noi esikoisenkin vaatteet vuoden 2007 pakkauksesta.

Lavelyn, sorry, korjataan! :)

Tatara, onko ne supistukset sulla kivuliaita? Mulla oli esikoisesta tosi aikaisin jo harkkasupisteluja (esimerkiksi seksin jälkeen aina) mut se oli vaan sellasta vatsan kovettumista. Eihän se kauheen miellyttävän tuntusta oo, mut ei vaarallistakaan! Kyllä musta terveyskeskuksen päivystykseen voi soittaa jos huolestuttaa!

BJ, meillä seurakunnan kerhot ottaa 3v+, mut päiväkodeissa on ryhmiä 2-5 vuotiaille ja sit pelkästään 2-vuotiaille :)
 
No niin, nyt se on sitten Kelankin sivuilla ja siellä taitaa olla hieman tarkempia kuvia ja selityksiä.
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?OpenDocument
Ihan kivalta näyttää, tykkään tuosta makuupussista vaikka haalari on vähän turhan harmaa mun makuuni. On tuolla onneksi jonkun verran keltaista yms. Kelpaa kyllä tänne ehdottomasti! :D

Oli muuten harvinaisen huono tuuri ulkoillessa! Kesken menomatkan alkoi sataa rakeita! Vaunujen sadesuoja oli tietysti rikki... Juostiin läheiseen kauppakeskukseen ja unohduttiin sitten muksujen kanssa vähän shoppailemaan. Takaisin kun lähdettiin niin paistoi aurinko. Ja auta armia, puolimatkassa alkoi sataa rakeita! :kieh:

Mutta lueskelen taas paremmalla ajalla. Nukutan tässä taas muksuja niiden huoneen oven vieressä, läppäri sylissä... :snotty:

BJ 16+1
 
Kylläpäs tuota tekstiä on taas tullut, onneksi töissä on nyt sen verran hiljaista että kerkeää lukea :LOL:

Ensiksi tuosta äitiyspakkauksesta, mä tykkäsin tuosta kokonaisuudesta kyllä paljon. Mukavan rauhallinen paketti. Ainoa mikä vähän tökki, oli sen oranssiraitainen potkupuku, mutta kyllä sekin menee jos sitä yhdistää vaaleisiin väreihin. Mun lempparit oli ehdottomasti ruokalappu ja se makuupussi. Tykkään hirveästi kaikesta retrosta ja se makuupussin turkoosikin oli aivan ihana :heart:

Heikulle :hug: Olisin kyllä itseäkin suututtanut aika lailla. Tuli mieleen, että oletteko ajatelleet vaatia kyseiseltä hyypiöltä minkäänlaisia korvauksia? Kannattaa ottaa yhteyttä esim jollekin asianajajalle tai vaikka lähimpään oikeusaputoimistoon ja kysyä sieltä, olisiko tässä tilanteessa mahdollista saada korvauksia vahingon aiheuttajalta.

Kummeista Mietitty ollaan kovasti, mutta vielä ei päätöstä olla tehty. Mun sisko tulee suurella todennäköisyydellä olemaan yksi ja ehkäpä jopa sylikummi, mutta miehen puolelta ei vielä tiedetä kuka/kenet pyydettäis. Onneksi tässä on vielä aikaa miettiä :) Kunhan ei käy vain niin, että edellisenä päivänä ollaan soittelemassa ja kyselemässä :LOL: (ai mekö muka viimetingan ihmisiä B) )

Painosta oli kyselty. Mulla on itseasiassa lähteny painosta tähän mennessä 5 kiloa. Mikä on oikeastaan ihan hyvä, koska tuota ylimääräistä on reippaasti :ashamed: Osallistun itseasiassa nyt yhteen tutkimukseen, jossa selvitetään riskitekijöitä omaavien äitien lasten kasvua ja painoa. (En nyt ihan tarkaan muista mitä se tutkimus pitää sisällään kun ne paperit on kotona. ) Tää tutkimus on meneillään ilmeisesti ainoastaan tässä kaupungissa ja kestää siihen saakka kunnes lapsi täyttää kuusi vuotta. Ensimmäinen käynti oli tämän viikon keskiviikkona, raskauden aikana on tulossa vielä yksi seurantakäynti ja sitten synnytyksen jälkeen seuraillaan myös säännöllisin väliajoin. Nyt saatiin tietoa ruokavaliosta ja liikunnasta ja meille annettiin mukaan mm. jumppaohjeita.

Bubbelille antaisin samat neuvot kuin muutkin, että älä todellakaan anna periksi painostukselle. Ja jos jatkavat, niin ota ihmeessä yhteyttä liittoon. Raivostuttavaa tuollainen, nyt eletään kuitenkin jo 2000-lukua, luulis ettei asenteet olis enää kivikaudella :headwall:

Eliizille haluaukset ja paranemista!

Miten teillä muilla on järjestetty perhevalmennukset? Täällä alkaa kesän vuoksi jo aikaisin, ensimmäinen käynti on 3.5. ja toinen 10.5. :eek: Sitten onneksi saadaan valita seuraavat tapaamiset, siis että onko ne jo toukokuussa vai syyskuussa. Silloin aiheena olis kuitenkin vauvan hoito niin mieluummin otetaan ne vasta lähempänä laskettua aikaa, on sitten jotain edes muistissa :LOL: Synnärille tutustuminen oli merkitty 9.9.

Huomenna olis sitten se päivä kun kerrotaan mun vanhemmille ja siskolle, hieman kyllä jännittää jo. Tiedän, että ovat varmasti innoissaan mutta silti jotenkin vatsaa nipistää ajatus kertomisesta. Kai se on osin sitäkin kun ollaan pidetty tää meidän kahden välisenä tietona niin kauan, että sitä ei haluaiskaan kenellekkään paljastaa. Naureskeltiin tuossa että mitä jos odotettaisiin niin kauan kun alkavat itse huomata, mutta tultiin siihen lopputulokseen että ei taidettais saada asiaa ikinä anteeksi, joten kai se on vaan "pakko" kertoa.

t. Sähikäinen 13+3
 
Äippäpaketin kävin äsken ittekkin kattomassa ja ihan hyvän näkönen oli. Ei olla kyllä vielä varmoja otetaanko paketti vai rahat kun kummiskin noita vaatteita on esikolta jääny vaikka kuinka paljon ja vanha äp laatikkokin on tallella.

Mutta taidan alkaa siivomaan kun vielä virtaa riittää kun nykyään tuntuu ettei mitään jaksais tehä ja kirjoja vaan ois kiva lueskella.

Tiukuliina89 ja tinttaralla 14+0 POKS!!!
 
Mun ei pitänyt ottaa tälle toiselle pakkausta, mutta kuvat nähtyäni saatan muuttaa mieltäni. Tietenkään kaikki ei ole ihan omaan makuun, mutta sehän on ihan selvä. Haalari on nyt useampana vuonna ollut aika hailakka väritykseltään, mutta ehkä se on käyttäjien toivomus. Itse tykkään noista vahvemmista väreistä, jopa oranssista. Kestovaipatkin houkuttelevat, koska aikomuksena olisi osakestoilla.

Cleopatra rv 15+3
 
äitiyspakkaus Mun mielestä ihan kiva.. Mielestäni kyl hieman poikamainen.. Makuupussist en oikein välitä, paljon kauniimpi 2009.. Jos saisin valita ni ottaisin 2009 pakkauksen.. Mut ihan okei toikin :)
 
Miustakin äitiyspakkaus näytti aika poikamailselta. Samalla kävin myös miettimään että kun tuota sinistä on joka pakkauksessa, niin miksei sitten oo pinkkiä :D Ei sillä ettenkö voisi pukea tyttöä siniseen ja poikaa pinkkiin, mutta jotenkin hassua tuo sinisen suosiminen. Retrokamppeet ja harmaat ei oo myöskään miun makuun, mutta kuten joku jo taisia mainitakkin yhdistämällä niitä muihin vaatteisiin voi saada aikaan oikein mieleisiä kokonaisuuksia B) Edelleenkin meinataan siis toi äitiyspakkaus ottaa ja ainakin suurimmaksi osaksi käyttää.

sikainfluenssa rokotteesta en oo nähny mitään syytä rokottaa meidän perheestä ketään, eikä siten itselle oo tullu mieleenkään ottaa sitä nyt raskausaikana.

Puuh miun maanantain neuvola onkin siirretty eri neuvolaan, tuntuu jotenkin hyppyytykseltä jo, eka "neuvola" (pikanen ultra ja papereiden täyttö) oli pääneuvolassa, nyt tää toinen ois toisen kaupunginosan neuvolassa, kun siis miun oma neuvola ois taas keskustan neuvola |O Meni jotenkin hohto koko neuvolakäynnistä, ajattelin et pääsisin kunnolla puhumaan ja asioita miettimään yms. Mut minuu ei huvita avautuu jokaiselle vastaantulevalle tädille omasta elämästä. No onneks mies sentään tässä raskaudessa pääsee todennäköisesti melkein jokaiselle neuvolakäynnille mukaan, niin ei tarvii yksin ahistua.

Mein tytön kummi tulee kihlattunsa kanssa viikonlopuksi kylään, mikäli nyt ei ole kiinni intissä. Saa siis nähdä millanen hullunmylly tästä huushollista viikonlopun aikana tulee :whistle:

Menhit ja Lörttis
 
Äitiyspakkaus: tykkäsin :heart: ! Musta toi neutraalin sävyinen toppapuku taas oli tosi kiva, meillä esikoispojalla lila äp-haalari vyötäröröyhelöllä (!) à la 2003 ja kuopuksella taas se mintunvihreä ruskeilla "inka-raidoilla" à la 2005 (joka muuten vielä kelan sivuilla nähtävissä, jos jota kuta kiinnostaa), enkä tykännyt oikein kummastakaan... Eka oli liian tyttömäinen (melkein koko pakkaus lila-keltainen-sävyinen) ja toinen taas liian raisu (ja inhoan mintunvihreätä väriä jota oli kosolti viljelty ko pakkaukseen). 2010 oli tosi rauhallisen oloinen pääasiassa ja tosiaan iso plussa kestoliivinsuojista ja kestovaipoista! Pussilakanalle mäkään en ihan syttynyt, enkä oransseille potkareille, mutta kaikkihan ei voi ollakaan -tai ainakaan tarvitsekaan olla- just omaan makuun.

Vaukirja: sain postissa kotiin oppaat Vauvan syntymä ja Lapsen kehitys 0-6v rekisteröidyttyäni heidän sivuilleen ja lisäksi kirjeessä mainostetaan Vauvan odotus-kierrevihkosta, josta voisi tehdä muistiinpanoilla oman raskauspäiväkirjan. "Saat kirjan äitiysneuvolasta" lukee lopussa. Enpä ole saanut, onko joku muu saanut? Meidän neuvolasta ei tunnu kyllä saavan mitään, luen kateellisena dvd:stä ja ties mistä opuksista, minä sain vain MLL:n liikunta ja ravitsemus-oppaat, no news in there :/ ... Edes niitä hymynaamoja (se keltainen minkä voi laittaa vaikka hoitopöidän lähelle) en saanut kummallekaan lapselle heidän synnyttyään, vaikka tuntuu, että sellainen löytyy jokaisesta muusta vauvataloudesta... Vali vali taas, heh.

Ei nyt muuta kuin POKS! Ai niin ja liikkeet tuntuu jo täälläkin ihan varmasti :heart: . Koko viikon olen miettinyt ovatko vaiko eikö ja nyt olen ihan varma, sen verran voimakkaasti jo tuntuu, ihanaa :heart: :heart: :heart: ! Mähän tunsin esikoisesta ja kuopuksesta melko myöhään (ehkä edessä olevan istukan takia), joten en odottanut vielä viikkoihin tuntevani, iloinen yllätys =) .

Jaja 13+0
 
15 tasan ja poks Lapsimessuilla tänään käyty paljon oli populaa hyvä kun sekaan mahtui
äippäpakkausta en käynyt katastamassa kun en sitä varmaankaan ole ottamassa
Tuli muuten kirje naikkarilta että vika käynti ennen h-hetkeä on 20.9 silloin päätetään leikkauspäivä
 
Minäki sain neuvolasta kyllä ton Vauvan odotus-kierrevihkon. En oo kyllä merkinnän merkintää sinne rustannu. Vois tietty, ni ois kiva muisto myöhemmin.

Näkyykö teillä masut jo kuinka? Mulla alko tänään 15. viikko (14+0) eikä näy niin missään! Oon hoikka ja pieni muutenkin, ni luulis että ois jo pientä kumpua.. Turvotusta vaan ehkä iltaisin. Ihan hyvä kyllä vaan ettei näy vielä, kun on lapsivesipuntio vielä eessä.. Jos jotain tosi ikävää sieltä löytyy ni en haluiskaan vielä tuntee liikkeitä tai että mun maha näkyis jo pitkälle.

Äitiyspakkauksesta, ihana makuupussi ja haalarikin oli söötti, harmi vaan että ekana talvena se on liian iso ja sitte kohta jo liian pieni. Liikaa oli harmaata mun makuun :( Tykkään enemmän pastelliväreistä!
 
^

Mulla ei pahemmin ja nyt 16+3. Oon kanssa hoikka ja systeri sanoi, että eka ei usein näykään niin pian, eikä hoikilla varsinkaan. Ja tietty vaikuttaa, missä kohtu on, edempänä vai taaempana ym.

Mutta eikös harmaaseen ole helppo yhdistää pastelleja =)? Mä tykkään enemmän neutraalista pääväristä kun, että olis joku kermakakku pääosassa.
 
Iltaa sisaret! :wave:

Eliiz: Jos todella ottaisit mieluummin -09 pakkauksen niin laita vaikka jonnein (kaksplussan) markkinoille vaihtoilmoitus. Aina on paljon näitä jotka haluaisivat uuden mutta saavat vanhan, saisit varmasti vaihtokaverin. :)

Jaja78: Mä en saanut sitä lapsen odotus-kirjaa/vihkoa esikoisen, enkä kakkosen odotusaikana (sama neuvola siis ollut koko ajan). Nyt sen sain ja oikein kysyin terkalta että miksen ole ennen saanut. Sanoi vaan että he saavat niitä tietyn määrän ja ne loppuvat aina kesken. Saa siis olla tuuria jos niitä sattuu juuri silloin olemaan. Voithan aina kysyä ensi kerralla jos niitä olisi. Tai laittaa s-postia Vau'kirjalle! Jos saisi sitä kautta!

äiti03: Oliko ne messut hintansa väärtit? Meillä olisi edessä koko perheen "iloinen" messuretki huomenna... :xmas: No, ollaan kyllä jokatapauksessa menossa kun esikko jo odottaa Huvituttia! :D

Vatsoista: Mä olen hoikka ja pitkä, eikä mulla esikoisen kanssa näkynyt mahaa kuin ehkä viimeisellä kolmanneksella! Se oli tosi ärsyttävää silloin kun olisi itse jo halunnut sen söpön vauvamasunsa! Eikä se kyllä paljoa kasvanutkaan, kysyivät multa synnärillä vielä että "milläs viikoilla sitä muka ollaan?" vaikka neiti syntyi kaksi päivää lasketun jälkeen. Kakkosta odottaessa oli selkeästi isompi vatsa ja pullahti aikaisemmin, mutta tuli kyllä enemmän painoakin. Nyt tuo on tuollainen pallo. Iltaisin huomaa enemmän, päivisin menee vielä muutamasta lisäkilosta. Kyllä ne masut sieltä tulee ja niihin ehtii jo kyllästyäkin! Ja sitten synnytyksen jälkeen niitä voi taas ikävöidä... :snotty:

Äitiyspakkauksesta vielä: Kyllä mä kuitenkin tykkäsin vaikka aina on jotain mikä ei ole mieleen. Neutraaleissa on kuitenkin se hyvä puoli että niitä on itse helppo piristää! Mieluummin niin päin kuin jotkut sellaiset kirkkaat värit mitkä ei ole ollenkaan mieleen... Mielestäni parempi kuin -06 pakkaus jonka sain esikon kanssa. Kuopuksen kanssa en sitten ottanutkaan, mutta sekin harmitti jälkeenpäin! Kyllä tuo nyt otetaan! Varsinkin kun ollaan ehditty kaikki vauvan vaatteet lahjoittamaan eteenpäin, niin kyllä kaikki on tervetullutta! B)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
BJ, muksut ja Ötti 16+1
 
oli kans pakko heti käydä katsomassa kelan sivuilta äitiyspakkauksen kuvat :) ihanaa kun on noita kestovaippoja ja -liivinsuojia lisätty!
vaatteet oli ihan siedettäviä, en vaan ymmärrä tota halua koristella (eli mun mielestä pilata) vaatteita jollain huonosti piirretyillä tikku-ukoilla :/ tykkään yksvärisistä ja raidallisistakin vaatteista, ja vahvoista väreistä. tosin oli noi harmaat ihan kivoja, just jos yhdistää muihin väreihin.
mutta huomasitteko että sieltä puuttui nyt tyystin se ihana "retro"helistin?! eli se puna-valkoinen muovijuttu! nyt oli joku purulelu tilalla. helistin ois saanut kyllä jäädä, ilmeisesti mulla itellänikin on lapsena semmoinen ollut.pöh..

kävin tänään syömässä ja leffassa mun siskon kaa ja olipas kivaa! varsinkin kun aamupäivän kökötin kiukkusen pojan kanssa sisällä sateen saartamana.

omaa napaa vielä sen verran että potkuja oon saanut tuntea jo pitkin päivää :heart: :heart:

noonie+muru 16+6
 
^

Musta se helistin oli niin mauton :D. Voi ostaa paljon kivemman kuitenkin itse. Tuo purulelu on vissiin myös helistin? mutta jäädyttäessä tekee hyvää vauvan ikenille, kun alkaa olla hampaita tulossa. Paljon kätsympi siis.
 
toinen yö menossa ja yksi edessä tähän putkeen vielä. Ihmeen helpolla tämä toinen yö onkin mennyt :) Niin meikkis tekee pelkkää yövuoroa sairaanhoitajana ja äitiyslomaan asti taas meinaan tehdä vaikka neuvolassa vähän mutistaankin. On vissiin raskasta valvomista?? mutta kun tämä sopii ja oma vointi on ok niin miksi jäisin kotiin sairaslomalle tai varhennetulle kun se on sitten äitiysloman toisesta päästä pois? Työ kun on mukavaa eikä edes fyysisesti kuormita

Äitiyspakkaukseen.. ensimmäinen pakkaus mistä tykkäsin!! Mukavan neutraali värimaail- maltaan ja ihan sellaisea vaatteita joita tulisi pidettyäkin. Taidan ottaa vaikka tämä onkin 4. lapsi. Esikoisen kohdalla värimaailma oli kauhea vuonna -98, haalaria oli 4 eri kuosia ja meille sattui se kauhein ja niin liukas ettei muksu pysynyt turvaistuimessa kun persus luisti. Kakkosen(-00) kohdalla uutuutena oli 50cm ja 55 kokoisia vaatteita jotka todettiin niin lyhyt käyttöisiksi ettei ole seuraaviin pakkauksiin vissiin enää sitä kokoa laitettu ja kolmosen kohdalla -08 en vain muuten tykännyt pakkauksesta ja halusin itse ostaa haalarit yms vermeet

LA.. Neuvolassa muuttui sitten 4 päivällä!! eli se olisi nyt sitten 14.10 ja kun tietää että käynnistykseen mennään tässäkin raskaudessa hyvissä ajoin, niin lokakuun alkupäivinä on vaavi sylissä. Minulla kun kaikki synnytykset on käynnistetty maksan ja verenpaineiden takia ennen la:ta, noin 38 viikolla

Rakenneultra on edessä 2.6 ja silloin selvitetään sukupuolikin. mutta poikaolo olisi tällä kohtaa, niin erilainen tämä raskaus on 3 edelliseen(kaikki tyttöjä) verrattuna

Olo on ollut jo ihan hyvä, välillä unohtaa olevansa raskaana, ainostaan huomaa kun housut kinnaa :LOL: Ensimmäiset liikkeet tunsin eilen aamulla.

Minttu-Maaria jolla ei mitään visiota viikoista.. :$
 
Huomenta! :)

Äitiyspakkaus täytyi minunkin heti kurkata. Ajattelin etukäteen ottaa sen, mutta nyt en olekaan enää niin varma. Täytyy huomenna vielä katsella lapsimessuilla, tytöt odottaa innoissaan sinne menoa ja onneks meille aikuisille on ilmaset liput. :)
Mun mielestä uusi äitiyspakkaus on aika neutraali ja enemmän poikamainen, ei niin mun makuun. Tyttöolo mulla on, mutta eihän sitä vielä tiedä. :D Esikoiselle otin aikoinaan pakkauksen, se on 2004 vuoden malli, neiti syntyi keväällä 2005. Kakkoselle en ottanut ollenkaan ku vaatteita oli niin paljon. Tässä välillä oon ehtinyt aika paljon myymään tyttöjen vaatteita pois, jotain on tallessa mummolassa. =)

Kävin neuvolassa torstaina, kaikki oli ok. Hemoglobiini oli minulla jopa noussut 128->135. Kahdessa aiemmassa ollut raskauden aikainen anemia, jospa nyt ei tulisikaan..syön Ladyvita Mamaa, en tiedä onko tällä vaikutusta asiaan. Paino oli oikeestaan sama mitä lähdössä, heittelee varmaan kilon, riippuen vuorokaudenajasta.
Sydämen syke oli pienellä 165, tästä mulle vielä vahvistui tyttöolo :LOL: tytöillä ollut kanssa aina yli 140.
Nyt on sit tosi pitkä aika seuraavaan neuvolaan, menee muistaakseni sinne rakenneultran jälkeen, jonka siirsin esteiden takia perjantaille 11.06 :heart:

Vauvamasu varmaan vähän näkyy, mutta vaikea arvioida ku pieni masu oli ennen raskautumistakin.. Minä olen pitkä ja aika hyvin vauva "kätkeytyy" pituuteen, eikä ihan viimesillä ollessani mitään isoa masua ole ollut =) Enemmän tuntuu rinnat kasvavan, vaikee edes kuvitella miten valtavat ovat maidonnousun jälkeen :LOL: Finnejä mulla tulee, vaikka muulloin niitä ei koskaan ole eli en mitenkään hehkeimmilläni ole..
Stockalla kävin viikko sitten sovittamassa äitiysvaatteita, mutta vielä ei mitään mukaan tarttunut. Täytyy kohta jostain alkaa hankkimaan.

Vauvan odotus kierrevihkon minäkin sain neuvolasta ja vähän isälle esitteitä, ku hänelle tämä on uutta kaikki. Innolla odottaa pikkuisen liikkeitä, itse olen niitä jo tuntenut.

Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille! =) :heart:


-Jadelia :heart: rv 13+2 :heart:
 

Yhteistyössä