~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

Unohtui viimeksi ihan kokonaan..
Ihana masupallo Tikrulla:heart:

Tulee aika omanapa viesti nyt, pahoittelen:ashamed:

Tässä tosiaan 2 viikkoa muuttoon, huomenna mennään allekirjoittamaan vuokrasopimus. :D
Ei siinä, ihanaa päästä muuttamaan, mutta tää tavaran määrä:headwall:
Tänään sain lajiteltua lasten kanssa heidän huoneensa, siinä meni 4h |O
Siitä sitten kauppaan hakemaan parin päivän sapuskat ja nyt olen kärsinyt ihan tajuttomista häpyluun liitoskivuista...ei niiden vielä olisi tarvinnut siirtyä tuohon häpyluuhun, plääh.:$
Noh, seuraavaksi alan lajittelemaan varmaan vaatteita, tuolla on vaatehuoneen kätköissä sata tonnia aivan turhaa tavaraa vaatteineen päivineen.
Onneksi sisko lupautui tulla avuksi pakkaamaan, sovittiin että pidetään ensiviikolla pakkauspippalot. Pitäähän se ilo ottaa tästä hommasta irti :D

En jotenkin osaa nyt sisäistää, että tässä tosiaan on muutto 2 viikon päästä, ihan hullua, mutta olen kyllä niin niin onnellinen, että asunto saatiin nyt eikä vasta esim.2kk päästä, se se vasta olisi tuskaa ollut kesäkuumalla ja mahan kanssa.:LOL:

Pitää palata huomenna jatkamaan muista jutuista kuin omasta navasta.:popcorn:

Viipulainen ja Hippu 16+6
 
Tervehdys kaikille!

Liikunnasta on ollut puhetta. Ite kuulun kans ns. himoliikkujiin (kilpaurheilijatausta kestävyyslajista), lähinnä lenkkeily eri muodoissaan (kävely, juoksu, sauvakävely, hiihto ja rullasuksihiihto) sekä ratsastus on ne mun lajit nykyään. Lihaskuntotreeniä vaihtelevasti lähinnä kotioloissa. No nyt on kyllä liikkumiset jääneet vähille - alun pahoinvointi teki olon niin vetämättömäksi, ettei puhettakaan lenkille lähdöstä :ashamed: Viimeisen kahden viikon aikana olen yrittänyt kunnostautua sillä saralla, mutta aikamoista lyllertämistähän se on... Jalat ja pää menis lujempaa, mutta kroppa pistää hanttiin. Ja sitte rupeaa vaan itteä korpeemaan
Ratsastuksen jätin heti alussa pois, ja sitä kyllä kaipaan. Just äsken kattelin haikeena perään, ku esikoinen lähti ponillaan maastoon : / Noh, kyllä mäki sitte taas syksyllä.

Hyötyliikuntaa oon nyt harrastanu ihan urakalla - oon pienistäny kirveellä muutaman motin halkoja =) Se on mun joka keväinen intohimoni. Mies (niin entinen kuin nykyinen) yrittää ehdotella klapikoneen hankkimista, mutta no way! Mä niin nautin, ku pääsen sydämeni kyllyydestä hakkaamaan halkoja :rolleyes: Koko kroppa saa tehdä töitä ja työn jäljen näkee heti. Tykkään :heart: Kaikkien aikojen paras äitienpäivälahja mulle on ollut Fiskarsin halkasukirves :D
Vielä olis jokunen ranka sahaamatta/pienistämättä. Mutta määräänsä enempää en kerralla pysty - kroppa kyllä kiittelee aina illalla, ku oon puupinolla ollut... Muistuttelee, että vähempiki kerralla piisais :p

Liikkeistä mullaki oli tuos välillä muutama päivä, etten tuntenu juuri mitään, ja vaikka kuinka yritin olla panikoitumatta ja ajattelin, ettei se näillä viikoilla välttämättä jatkuvasti tunnukkaan, niin kyllä se silti pisti mietteliääksi... Jopa niin, että lauantai-iltana ettiin tori.fi sivuilta myytäviä dopplereita, jos olis ollu tässä jossain lähellä myynnissä, niin varmasti olisin niiltä sijoiltani lähteny hakemaan :whistle:
No, nyt on kyllä taas tuntunu ihan mukavasti :heart:

Lapsille jäi sitte lauantaina kertomatta. Vieläkin. Kaks vanhinta lähti kaverilleen yökylään ja kolmannelle tuli vastaavasti kaveri meille yökylään. Joten se sitte jäi.
Sunnuntaina oli ne synttärit ja kaks siskoa tuli paikalle. Ensi tuli vanhempi näistä (molemmat on mua vanhempia kyllä), eikä kommentoinu mitään. Myöhemmin tuli nuorempi, joka mut nähdessään huudahti vähintäänkin järkyttyneenä "Odotaksä vauvaa???!!!" Johon sitte tämä vanhempi hyvin HALVEKSIVALLA ÄÄNENSÄVYLLÄ "No mä kattoon kans samaa, mutta en kehdannu edes kysyä." Että näin. Kiva vastaanotto ihanalle asialle :'( Ja sen enempää ei asiasta puhuttu, eivät kysyneet laskettua aikaa tai mitää muutakaa. Olivat, kuin koko asiaa ei edes olisi.
Jäi vähä paha mieli. En tiedä, mitä odotin, mutta en ainakaan tuota vanimman siskon halveksuvaa asennetta :( Noh, antaa asian olla. Laitan sitte tekstarin, ku vauva on syntyny. Prkl!
Harmittaa vaan, ku ovat kuitenki lähimmät mun suvusta, kun vanhemmat on jo kuolleet. On mulla kaks veljeäkin, mutta niitä nyt ei varmaan suuremmin kiinnosta :kieh: Siskoista läheisin kuoli 5 vuotta sitten, että näillä mennään... Sukulaisiaan ei voi valita.

Mä oon jotenki ollu sillä ajatuksella tästä raskaudesta, että "no tämähän on ihan alussa vasta", kunnes tuos yks päivä tajusin, että tällä odotuspalstalla on oma pinonsa jo tammikuisille :O Että ehkei tässä nyt sitte niin alussa enää ollakkaa...

viipulaiselleonnittelut uudesta asunnosta! Hieno juttu! Toivottavasti on mieluinen :)

Ja Marmosetille tsempit odotteluun! Kiva, että punktio oli ns. helppo.

Linea negraa olen minäkin yrittänyt bongailla, vaan eipä näy. Kaikissa viidessä aiemmassa raskaudessa se on ollut, kahdessa alhaalta ihan rintoihin asti, kolmessa vaan navasta alas.

Hauskaa vappua itse kullekkin :wave:

Kiisuli ja murunen 16+5
 
Liikkeistä:
Ninjalla on ensimmäistä kertaa juuri paraikaa ihan kunnon vappubileet tuol yksiössään!Siis ihan hirveän kova myllerrys vaa käy tuol, hyvä ku ei itelle tuu huono olo ku toinen pyörii minkä ehtii ja hikkaa raukka samalla! Yrittääköhän mennä hikkaa "karkuun"?:LOL: Voi toista :heart: Äiti rakastaa!:flower:

ON:Esikoisen ilmoitin juuri yksityiskouluun (aloittaa 1,5 v päästä) joka sattuu sijaitsemaan asunnon vieressä mitä menen katsomaan ensi tiistaina.Se on 4h, keittiö, 2 wc ja oma pieni piha!Nämä asunnon vaihto kaupat on nyt vain minusta kiinni, kelpuutanko huoneiston meille sopivaksi, asunnon omistaja kävi jo katsomassa meidän asuntoa ja halus kyllä muuttaa tähän! Muutto olisi sitten kesäkuun heti alusta ja mä niiiiiin odotan et pääsen tästä vanhasta asunnosta!!!:popcorn:

Hyvää vappua kaikille!

Tikru ja Ninja 15+6
 

Yhteistyössä