Lokakuun lapsoset 2016

Ihania uutisia Noor4! Pahoittelut puolestaan Catharinille, jos jotain positiivista hakee, niin onneksi alkoi tyhjentymään itsekseen..

Täällä ei mitään uutta, vähätkin oireet kadonneet. Väsymystä kyllä riittää, mutta mä taidan olla aina väsynyt :D roskaruokaa tekee koko ajan mieli, se on paha.. Samoin kahvia! Oon kuitenkin yrittänyt pitäytyä max kahdessa kupissa per päivä.

Torstaina on eka neuvola, mä en jotenkin yhtään jaksais näitä alkupään neuvoloita :D kun ei vielä sydänääniä tai muutakaan voida kuunnella.. Mutta joo, hyvähän se on käydä ja ainakin puhelimessa uusi neuvolantäti vaikutti tosi mukavalta.
 
Pitäis joo päästä kolmen km jälkeen. Mä meen huomenna juttelemaan neuvolan terkkarin kanssa kun hän pyysi, kirjottaa mulle samalla saikkua pari pv. Mä niin toivon et tärppäis heti kun tää vuoto loppuu, toivossa on hyvä elää! ❤
 
Pitäis joo päästä kolmen km jälkeen. Mä meen huomenna juttelemaan neuvolan terkkarin kanssa kun hän pyysi, kirjottaa mulle samalla saikkua pari pv. Mä niin toivon et tärppäis heti kun tää vuoto loppuu, toivossa on hyvä elää! ❤
❤ Minä kanssa haluan uskoa, että kärsivällisyys palkitaan. Toivottavasti saatte terkkarin kanssa käytyä asiaa läpi ja jotain faktaa myös tulevaisuutta varten varten. Parasta mahdollista jatkoa teille. ❤
 
Mulla hurahti tänään ekassa neuvolassa reilu 1,5 h. Kolme kertaa piikitettiin ja piti sitten lepäillä jonkin aikaa. Terkkarin mukaan viikkoja on nyt 7+1. Luulin että olis viikon enemmän.

Hyvä mieli jäi. Sydänäänet meen kuuntelemaan kahden viikon päästä. Seulontaverikokeet kolmen viikon päästä, ultra viikolla 12 ja seuraava neuvola huhtikuun lopussa.
 
Pahoittelut Catharin. :( Toivottavasti pian tärppää uudelleen.

Mulla on edelleen aika oireeton olo. Yövuoroissa väsytti tavallista enemmän ja varsinkin iltaisin on kylmä mutta muuten on aika normaali olo. Tein kuitenkin digitestin joskus muutama päivä sitten ja se näytti 3+ joten kai siellä mahassa kuitenkin jotain on. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Pahoittelut Catharin. :( Toivottavasti pian tärppää uudelleen.

Mulla on edelleen aika oireeton olo. Yövuoroissa väsytti tavallista enemmän ja varsinkin iltaisin on kylmä mutta muuten on aika normaali olo. Tein kuitenkin digitestin joskus muutama päivä sitten ja se näytti 3+ joten kai siellä mahassa kuitenkin jotain on. :)
Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille <3

Mulla Liljatan on kans ihan epätodellinen olo koko raskauden kanssa, kun oireet on helpottaneet oikeastaan kokonaan. Viime viikkoinen "menkkasärky" on poissa, ja täällä kans lähes ainoa oire se, että palelee IHAN kokoajan!!! Rinnat on myös jonkin verran kipeät, mut siihenkin vissiin alkaa tottua :D

Huomenna meen ekaa kertaa neuvolalääkärille, koska mulla on migreeninestoon lääke jonka sopivuutta nyt pitää sit pohtia. Vähän harmittaa, kun tietää, että siellä vain jaaritellaan, eikä vauvan olemassaolosta saa vielä mitään varmuutta :)
 
Soittelin tänään neuvola-aikaa itselleni samalla kun kahdelle lapsellekin. Olis antanu ajan pääsiäisviikolle, mutta kun silloin tuo oma terkka on lomalla, niin aika menikin kuun loppuun, eli 30.3. Vielä siis kuukausi pitäis ootella. Mut halusin nimenomaan tuolle omalle terkalle ajan, kun hän käyttää ultralaitetta tuolla meidän neuvolassa, niin hän voi samalla kurkata, et mitä pienelle kuuluu. Tai onko kaikki yleensäkään ok. Mulla tosin on sitten viikkoja jo 10+, et voi olla etten malta ootella niin pitkään varmistusta..
Mulla on ollu melkein joka raskaudessa jonkinnäköistä vuotoa, et oli puhetta ajanvaraustätin kanssa, et jos vuotoa tulee tällä kertaa niin voin jättää soittopyynnön neuvolaan, et jos kurkkaavat jossakin välissä sit ultralla jo aiemmin. Mulla kun on ollu useampia keskenmenojakin, niin tää alku on aina vähän stressaavaa..
Mut sitäkin tässä mietin, et jos kävisin yksityisellä jo aikaisemmin ultrassa, niin millähän viikoilla se olisi järkevää.. Nyt siis menkkojen mukaan vissiin rv6+1, mut saattaa olla hyvinkin vähemmänkin oikeasti. Jos ens viikolle sais ajan, niin hyvällä tuurilla vois sydämensyke jo näkyäkin..

No pitää miettiä vielä.. :)
 
Mie myös kävin tänään lääkärissä. Piti vain keskustella lääkityksestä, mutta lääkäripä tekikin ultran samalla! Vahinko vain, ettei mitään näkynyt

Viikkoja on nyt mun laskun mukaan 5+3 ja huolen kyllä pukkas jos siellä masussa ei kasvakaan mitään. Uuden ajan sain 17.3. Ja silloin sitten pitäisi jotain jo näkyä jos elämää on. Viikkoja kun silloin on sit 7+5.

Onko muita joilla tässä vaiheessa ei oo näkynyt mitään ja kuitenkin on myöhemmin tullut HYVIÄ uutisia ?

Minkäänlaista vuotoa ei ole ollut.
 
Mie myös kävin tänään lääkärissä. Piti vain keskustella lääkityksestä, mutta lääkäripä tekikin ultran samalla! Vahinko vain, ettei mitään näkynyt

Viikkoja on nyt mun laskun mukaan 5+3 ja huolen kyllä pukkas jos siellä masussa ei kasvakaan mitään. Uuden ajan sain 17.3. Ja silloin sitten pitäisi jotain jo näkyä jos elämää on. Viikkoja kun silloin on sit 7+5.

Onko muita joilla tässä vaiheessa ei oo näkynyt mitään ja kuitenkin on myöhemmin tullut HYVIÄ uutisia ?

Minkäänlaista vuotoa ei ole ollut.
Omakohtaista kokemusta ei oo, mutta voisko olla että siellä ei ollu ihan parhaat mahdolliset ultralaitteet? Se alkio on vielä niin pieni että luulisin, että helpostikin vois jäädä näkemättä vähän huonommilla laitteilla.

Mä olin jo ajatellu etten menisi nyt alkuraskaudessa minnekkään ylimääräiseen ultraan mutta nyt alkoi taas mietityttää kun näyttää että niin moni täälläkin on käyny.
 
Omakohtaista kokemusta ei oo, mutta voisko olla että siellä ei ollu ihan parhaat mahdolliset ultralaitteet? Se alkio on vielä niin pieni että luulisin, että helpostikin vois jäädä näkemättä vähän huonommilla laitteilla.

Mä olin jo ajatellu etten menisi nyt alkuraskaudessa minnekkään ylimääräiseen ultraan mutta nyt alkoi taas mietityttää kun näyttää että niin moni täälläkin on käyny.
No ilmeisesti ne laitteet ei ihan parhaat ollu... Sillä yritän nyt lohduttautua. Mie kans ajattelin etten mene erikseen alkuraskauden ultraan, mutta täällä näköjään aika helposti tekevät lääkärikäynnin ohessa vaikka mitään varsina
 
Suuret pahoittelut ja halaukset keskenmenon kokeneille, toivon hurjasti että kaikkia onnistaa mahdollisimman pian uudestaan!

Ihanaa että monella on hyviä uutisia ultrasta :) Meillä jännitellään vielä viikko, kunnes päästään itse kurkkaamaan ensisilmäys pienestä. Huoli on aika kovasti mukana, kun viimeksi kkm paljastui alkuraskauden ultrassa, mutta mahdollisimman levollisesti ja luottavaisesti yritetään silti odotella ja toivoa että raskaus etenee hyvin.

Täällä kuuluu omaan napaan hyvää, - rinnat on tosi kipeät suurimman osan ajasta, lievää etomista ja pahaa oloa on ajoittain, ja valtava nälkä melkein koko ajan (mutta syömisestä saa vatsansa kipeäksi o_O ). Lisäksi olen "melko" kiukkuinen suurimman osan illoista, ja ihan poikkeuksellisen suora sanoissani :whistle: Hassua miten kovasti sitä toivoisi että oireet vahvistuisi, ja varsinkin pahoinvointi, saisi merkkejä siitä että pienellä on kaikki hyvin :love:

Ihanaa tiistaita kaikille, ja tsemppiä niille joita jokin asia murehdituttaa. Luotetaan että asiat on ja menee hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mä oon miettinyt ar-ultraa kanssa uudemman kerran. Tein eilen vielä yhden testinkin, kun on niin epätodellinen olo. Täällä ei neuvolassa käsittääkseni oo ultravermeitä lainkaan, joten yksityiselle ois mentävä. Mulla on niin julmetun epäsäännöllinen kiertokin, että viikot voi olla vaikka mitä. Huoh. Pitänee kysyä ukon mielipide asiaan, josko se sais rauhattoman mielen asettumaan.
 

Yhteistyössä