~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

Branwen Kiitti uudesta pinosta :) Joo tiedän, että jos saikku menee loman päälle, niin sitten saan siirrettyä sitä, mutta en pysty aikaistaa sitä sen takia, kun meillä on vuorotyö ja saa olla vain 3 työntekijää saamaa aikaa lomalla ja kaikkien lomat on jo lyöty lukkoon :(

Lävistyksistä Mulla oli molemmissa nänneissä lävistykset, mutta otin pois jo heti alkuun, ku alko noi nännit turpoo niin paljon :D Neiti Kannattaa se nänniläväri ottaa ajoissa pois.. Ihan vaan hygieniasyistä.. tässä lainaus erään lävistäjän sivulta:
Naisilla nännilävistyksen ottaminen ei vaikuta imettämiseen, jos haava on kunnolla parantunut eikä mitään ylimääräisiä komplikaatioita ilmaannu.
Hyvin harvinaista on esim. nännin rustottuminen niin isolta alueelta siten, että se tukkisi maitorauhaset kokonaan.
Nännikoru on syytä poistaa n. 1 kk ennen imetyksen aloittamista niin että haavan bakteerit ehtivät poistua etteivät ne välity lapselle.


Ja napakoruista ei ole kokemusta ittellä, mutta voihan sitä vaihtaa isomman korun, kun maha kasvaa, jos tuntuu, että kiristää ja ahistaa, mutta ei halua ottaa pois. Muistaakseni oon joskus netistäkin bongannut ihan raskausajan napakoruja!! :)

Keikkailu Mäkin oon lähdössä kesällä keikalle. Meen 20.6 kattoo Kornia.. Vähän ehkä ahdistaa kun se on klubikeikka, että kuinkakohan ahdasta siellä tulee olee :/ Mutta onneksi on mun mies suojelemassa mua siellä :D
 
Moi taas!

Tänään oli rakenneultra ja lääkäri sokereiden takia ja masussa on kaikki hyvin! Rakenteet kunnossa ja kaikki elimet paikoillaan. Sukupuoli jäi salaisuudeksi, sillä vauveli ei suostunut sille millään vaihtamaan asentoa. Kontrolliaika on 14.7., joten sinne asti kasvatellaan masua ja jospa sitten saataisiin tieto?!?

Vauva potkii jo tuntuvasti ja tuntuu olevan enemmän hereillä tai sitten vaan tunnen potkuja paremmin? Ihania muksahduksia on :heart:

Muuten jakselen ihan hyvin! Vasen polvi on särkenyt jo useamman kuukauden ja jos touhuan jalkojen päällä koko päivän niin illalla lonkat huutaa kivusta ja hyvä jos kävelemään pääsen. Ei vaan malta olla tekemättä kun olis piha, jota pitäis rakentaa.

Ihanaa kesäkuuta kaikille!!

Muutosta & Helvi 20+4
 
Branwen kiitos uudesta pinosta=)

Tosi monilla ollut jo rakenneultra, onnittelut tyttö ja poika lupauksista:flower:

Itellä ois 7pv rakenneultra,niin taisi olla monella muullakin:) Voikun ois jo tiistai. Jännittää jo onko kaikki ok ja suostuuko sukupuolta näyttämään.

Maria ja toukkaa 19+ jotain
 
Hei taas kaikille!

Kiitokset Branwenille uudesta pinosta, ihan uskomatonta, että on jo kesäkuu ja tosiaan äitiysloman alkuun on mullakin jo alle kolme kuukautta aikaa :O

En nyt kirjottele sen enempää, mutta vinkkiä niille jotka etsii käytettyjä vaunuja/tuplavaunuja ja tietty muitakin lastentarvikkeita: Jos ootte Facebookissa, niin sieltä löytyy LASTENTARVIKE-KIRPPIS niminen ryhmä, jossa on vilkkaasti ilmoittelua ja viime aikoina useampia yksös- sekä tuplarattaita/vaunuja kaupiteltu. Kannattaa käydä vilkaisemassa!

Kisulinen ja masu 20+6
 
Heipä hei taasen, tosiaan, kesäkuu jo. Tänään ei ollut niin kesäinen päivä, vaikka asteita on +18 niin oli kylmä tuuli kun koiranäyttelyissä seisottiin.

Kenzie: Meillä kätilö sanoi ekassa ultrassa, että hommaa silikoninen, ne kestää sen venymisen navassa ja on mukavampia. Itse otin tosin omani pois juuri viikko sitten. Totesin, että ihan sama, tuskin tulen siinä kunnossa koskaan enää olemaan, että tuo missään näkkyy.

ON: Kaveri sai eilen täyden hepulin mahassa, oikein jumppakonsertin kun auton moottoria laitettiin. Ou nou. Sen tietää, että siitä tulee sit ihan amis :D Muutenkin joka päivä pitää hirviää meteliä itestään, aamuisin eniten ja iltaisin eniten.

Mullekin oli viime neuvolaan mennessä tullut n. 3 kg painoa. Mutta johtunee siitä, että juuri ennen raskautta laihdutin itseni ja mulle noi kilot on sit vaan tipahtannu takas. Eipä se sillai, vähän ehkä häiritsee, kun neuvola sanoi, että en saa lähtee hölkkäämään, ettei mahan kiinnikkeet veny (ei mul edes ole isoa mahaa vielä, iha pien pönppö, saisi kasvaa...). Pyörän laitoin kuntoon ja nyt pitäs sit lähtee polkeen, ku ei rulliksillakaan uskalla mennä. En tahdo sitä +20 kiloa, vaikka merkitystä ei niin ole, tiedän vain laiskuuteni, että niitä en helposti pois saa... Jäävät tohon vyötärölle :p

Onko muilla ollut vartalon muuttumisen (lihomisen, mahankasvun, tissien turpoomisen) tmv. kanssa mitään ärsytystä/harmitusta/iloitsemista/järkyttymistä jne.?

Carrii ja puoliväli 20+0 !!!!!!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Pikapikaa kirjoitan...

Istukan paikka onkin täällä edessä, mutta liikkeet tuntuvat erinomaisen hyvin! :) Liikkuvainen asukki siis nahan alla... Kaikki muutenkin etenee tuttuun tapaan, ehkä hiukan aiempia raskauksia nopeammin... Nyt on pakko lopetella, pienin on tässä "apuna"... :) Jään nettipimentoon aika pitkäksi aikaa huomisesta alk. Tosin muutenkin taidan olla huono netin käyttäjä nyt kotiäitinä ollessa. :)

Voikaa hyvin!

Oskari ja oskarit + vauva 21+4
 
Frangipani kiitos, fiksulta kuulostaa tuo neopilot minustakin. Harmi, että täällä ei järjestetä.

Kiva, kun on taas tullut hyviä rakenneultrauutisia :flower:

Kivuista ja krempoista Maanantaina olisi täällä joku ryhmäfysioterapia, ajattelin yrittää ehtiä sinne, jos vaikka saisi vähän käytännön neuvoja tuon lantion kipujen suhteen. Pyöräilin eilen viitisen kilometriä, ja panadol piti ottaa sen jälkeen, kun ei tuo alaselkä kestä… : / Onko kukaan muu seinäjokinen tulossa? :wave:

Eilen tuli ahkeroitua, kävin läpi kaikki esikoiselta pieneksi jääneet vaatteet, lajittelin niistä kirppikselle pitämättä jääneet (jotain pakkauksesta tulleita ja lahjaksi saatuja, joista ei olla tykätty) ja pussitin ne koon mukaan. Nyt ei tarvitse kun syksymmällä kaivaa sieltä se pienin pussukka ;)

Branwen ja Sissi 23+1
 
Viimeksi muokattu:
Branwen: Mä olen EHKÄ tulossa! :) Mulla vaan alkaa just sillon työt, ja on vähän nippanappa että ehdinkö. Mutta mahdollisesti voi olla että siellä nähdään. :D

Gin: Voi, ihana masu! :D

Onnea puolivälin ylittäneille sekä hyvistä ultrakuulumisista! :)

Mulla on nyt alkanu nousta tuo paino uhkaavasti. Alussa se vähän tippu ja sitten on pysyny aika samoissa luvuissa, mutta nyt on alkanu tekee sitä noususuuntaa, vaikka oon syöny paljon terveellisemmin ku alku aikoina. Yhyy! :D

Toisiks vikaa työpäivää viedään vanhassa työpaikassa.. :(

Cinderella ja Nuutti 22+3 :heart:
 
Nyt mäkin pääsen korkkaamaan kesäkuun pinon. Kiitos taas Branwenille!

Nyt olen vain omanapainen ja kirjoitan pelkästään tuosta esiin pullahtaneesta navasta. ;D

Vauvan liikkeet ovat vaihtuneet nyt vasemmalta alhaalta oikealle alas. Tyyppi siis on tehnyt paikan vaihdoksen, melkoisia muksahduksia nuo nyt ovatkin. En yhtään muista missä vaiheessa nuo liikkeet alkoivat esikoisesta tuntumaan korkeammalla.

Tänään esikoinen lähtee yökylään mummolaan ja me miehen kanssa vietetään laatuaikaa siivoillen. :D Laitetaan asuntomme myyntikuntoon. Pikkuhiljaa mullekin alkaa tulla asuntokuumetta vaikka en vielä viikko sitten osannutkaan kuvitella että johonkin pitäis taas muuttaa. Jospa nyt seuraava paikka olisi sitten omakotitalo jossa voitaisiin asua ainakin lähes loppuelämä. :) Olis kyllä kiva kun löydettäisiin valmis talo ennen syksyä niin ei tarttis muuttaa välissä vuokralle mihinkään ja saatais tulevallekin vauvalle jo oma huone (tai lähinnä ehkä sen tavaroille näin aluksi. )

Mutta nyt töiden pariin.

- Hapsiainen ja Lyyli 19+
 
cinderella :) mulla menee kanssa aika tiukille sen ajan kanssa, täytyy saada esikoinen miehelle, jonka työt päättyvät vasta neljän jälkeen, mutta ajattelin kuitenkin mennä. Ei kai se haittaa, jos pari minuuttia myöhästyy... toivottavasti ehdin kuitenkin ajoissa :)
 
Carriina, kyllä vaan on erilaisia tuntemuksia muuttuvasta kehosta! Nyt jo vähän helpottaa, mutta en voi sanoa, että olisin hehkunut raskauden aikaista kauneutta tähän asti :kieh: Lähinnä on työlästä ja inhottaa, että liikkuminen on niin työlästä, että hengästyttää niin kovasti, että tissit on käsivarsien tiellä, että reidet hinkkaa yhteen...

Aika pienetkin liikuntasuoritukset (lue: portaiden nousu, kauppakassin kanto) aiheuttaa supistelua, joten joudun hiihtelemään hissukseen. Uimapuvun sovittaminen sai aikaan hysteerisen itkunaurukohtauksen, näytin ihan s&m-orientoituneelta muumilta :LOL:

Mies kehuu ja silittelee, kaverit kertoo että massu on ihqu pallo, mutta ei mua aina jaksa viehättää. Edellisen raskauden aikana (olin 22v) oli niin ihanaa olla raskaana ja oli helppo liikkuakkin, kai toi ikä tekee tehtävänsä. Nyt vaan lähinnä odottelen, että vauva syntyy, että voisin taas tuntea olevani omissa nahoissani. Nyt siis viikkoja 19+4 ja painoa +6-7 kg
 
Viimeksi muokattu:
Branwen: tarkoitus on kanssa tulla maanantaina sinne. Toki kun mies on lomalla, niin ei ikinä tiedä, jos se jotain yllättävää keksii siihen ;)

Tuli myös tilattua aika sokerirasitukseen, sitä pitkittänyt jo monta viikkoa.. Että mua harmittaa, kun ne ajat on ihan heti aamusta. Olisi paljon helpompaa olla ravinnotta 22-> kuin 19->, mutta minkäs teet.

Dreamer75, poks poks 20+0!!!
 
Gin
Noniiiiiin ;

Ultrassa käyty kaikki hyvin ...pikkuisen pää oli pikkasen pienempi eli viikoiksi pään mukaan 19+ 4
mutta viikkoja siis nyt 20+1
LA pysyy samana eli 20.10
Istukka oli takaseinämässä.
pituutta oli 44.8 mm.
Vettä normaali määrä.
Kaikki luut yms kunnossa , normipituiset ja vähän ylikin:)!!!

Ja masussa asuu siis tuntemuksieni mukaan... TYTTÖ :heart:=)
 
  • Tykkää
Reactions: Dreamer75
RR
Kela-neuvola takana, kaikki hyvin ja sain lapun kelaa varten. Hb oli laskenut ja on nyt 106, joten rautaa kävin apteekista hakemassa, Obsidania, kokeillaan jos vatsa kestää. Selkä on alkanut vihoittelemaan, mulla on skolioosi, joten kehon painopisteen muuttuminen ei näköjään ole hyvästä :( Neuvolantäti kehoitti menemään maanantaina lääkärille hakemaan sairauslomaa, mutta katsotaan nyt.
Sokerirasitukseen pitää varata aika, yöks!

Painoa on tullut +7kg. Kohdunpohjankorkeuden mittasi, mutta ei merkannut sitä mihinkään, mutta sanoi, että ihan normaali on. Pojan syke oli nyt 140 ja tooosi vahva :heart:

Mut nyt tarvitsee kiirehtiä viemään toinen koira eläinlääkäriin, heips mammat! :)

RR ja Viljami 22+2
 
Aurinkoiset terkut kaikille!
Ensimmäisenä pakko päästä kertoilemaan, että keskiviikon rakenneultran tuloksena saimme tietää että seuraavakin tulokas on tyttö <3. Mies vaikutti vähän pettyneeltä kun poikaa ei tullutkaan, mutta eiköhän hänkin sopeudu akkavaltaan ;).

Ultrassa tosin myös todettiin aivoissa jokin kysta (nestetäytteinen), mutta sanoivat että sitä esiintyy n. 1% kaikista sikiöistä tässä vaiheessa. Pitäisi lähteä kuulemma itsestään pois, mutta kyllähän tuollaiset jää aina mietityttämään :-/. Onko kellään muulla kokemuksia vastaavista?

Viime aikoina on ollut sellasta haipakkaa meikäläisillä, että yöunet on jäänyt säännöllisesti 5-6h yössä. Toissa yönä tulikin sit nukuttua 12h tyytyväisenä, kun ei tarvinnut torstai aamuna herätä aikaisin. Esikoinen tosin kävi sanomassa monta kertaa että "äiti nouse".

En tiedä johtuuko kiireistä vai mistä, mutta ihan järkyttäviä alavatsakipuja on aina välillä. En tiedä onko juuri liitoskipuja vai mitä. Sellaisia ihan siedettäviä kyllä, mutta vaivaa eniten juuri kun istuu, polkee pyörällä tms. Makuuasento siis paras! Esikoisesta en muista vastaavia koskaan oikein olleen, mutta silloin elämän rytmikin oli kyllä huomattavasti rauhallisempi.

Parisuhteesta sen verran, että meilläkin aina ylä- ja alamäkemme. Jotenkin sitä kyllä aina selviää kun vaan muistaa keskustella asioista. Meillä vaan kumpikin osapuoli on sellaisia jöröjukkia, että "minähän en toista vaivaa, kyllä mä selviän". Yleensä se olen kyllä minä joka sortuu ja rupean olemaan niin apaattinen ja itkuinen että mies osaa siinä vaiheessa ottaa asiat puheeksi :). Ja nyt tuntuu että tälläisiä ailahtelevaisuuksia on ollut paljonkin. En tiedä johtuuko hormoneista vai mistä.

Kauhea pesänrakennus vietti on herännyt ja mies ei ymmärrä ollenkaan kun katselen asuntoja ja suunnittelen pieniä pintaremontteja yms. Hän kun on sitä mieltä että ne ovat turhaa rahan haaskausta. Lisäksi pelottaa tuo pitkä pimeä talvi kahden pienen lapsen kanssa kahdestaan, kun kaikki apujoukot asuvat 300km päässä. Ei paljon apuja siis luvassa ja mies töissä 10h/pvä. Huoh..

Mutta päivä kerrallaan ja katse tulevaisuuteen :). Ehkä minullakin on joskus se oma piha ja kiva koti.. nyt tuntuu että kaikkea muuta. Onnellinen olen kuitenkin siitä että on niin ihana pieni tyttö jo olemassa ja toinen tulossa. Mitäs sitä muuta tarviikaan?!? :)

Nyt takaisin työnteon äärelle, vaikkei näin perjantaina enää kamalasti inspiroisi. Ihanaa kun juhannus on jo ihan kohta ja loma edessä :).

Tsemppiä kaikille!

Maria & pikku tyttö 20+6 (kai)
 
Huomenet kaikille! Ihanaa kun on aurinkoista ja alkoi tuo ilmakin lämpenemään. Isäntä tosin toi töistä meille jonkin sortin kesälensun ja itselläkin alkaa olla tuolla nielussa sellainen tunne, josko siellä tulehdus on käynnistymässä, hittolainen. En ole lääkekuureille aiemmin raskausaikoina joutunut ja toivottavasti ei joutuisi nytkään. On vaan tuota taipumusta bakteeriperäisiin nielutulehduksiin ja niihinhän ei sitten muu auta kuin antibioottikuurit : /

"Kolme päivää rakenneultraan on" - ihan tässä jo laulattaa joululaulun tapaan :xmas: Maanantaina sinne sitten lopulta pääsee. Kela-neuvolakin on saman viikon perjantaina. Mies jo alustavasti suunnitteli pitävänsä isäkuukauden silloin vanhempainpäivärahakauden loppupuolella. Saapa sitten hänkin vähän pidemmät vapaat jos ja kun saa pidettyä kesälomansa ja isäkuukauden putkeen.

Vauvalla on kovasti liikehdintää vatsassa ympäri vuorokauden, oma virtsarakko tuntuu olevan koko ajan vain enemmän ahtaalla ja yöllä täytyy ainakin kerran käydä vessassa. Mutta muutoin on suht tasaantunut vaihe menossa, ei huonovointisuutta, pystyy lähes kaikkea syömään ja kunhan ei liikaa rehki niin selkä ja jalkojenväli eivät vihottele.

Meidän autotallin muutostyö/remppakin edistyy mukavaa tahtia, taidetaan saada jo juhannuksen maissa lattiat ja seinäpinnatkin kuntoon. Tästä olen tosi iloinen, koska taustalla on kauhukuvat pieleen menneestä rakennusajasta. Pessimistinä sitä ajatteli että tässäkin projektissa kaikki venyy vauvan syntymän jälkeiselle ajalle mutta ainakin nyt näyttää tosi hyvältä ja pieni pääsee vanhempiensa kanssa ihan uuteen, valmiiseen makkariin. + kuopus saa ihka oman huoneen ja keskimmäinen pääsee isompaan, aikuisten vanhaan makkariin =) Ihanaa kun saa mammalomalla laittaa kaikki nämä huoneet rauhassa uuteen järjestykseen ja sisustukseen :heart:

Parisuhteesta on ollut puhetta. Meillähän tulee jo kaksi vuosikymmentä täyteen yhdessä ja siihen on sitten tyyntä ja myrskyäkin mahtunut kaikkiin näihin vuosiin. Vuoden verran ollaan oltu erossa esikoisen täytettyä 1-v. Silloin oli pakko ottaa aikalisä, koska miehellä oli vaikeuksia sitoutua perhe-elämään, kasvatustaustoistaan johtuen. Nyt ollaan aika seesteisessä vaiheessa, intohimot ei enää ole ihan huipussaan kuten alkuaikoina, mutta ei ne nyt kokonaan unohtuneetkaan ole. Silloin tällöin saadaan aikaa aikuisten kesken, käydään 1-2 yön kylpylälomilla keskenämme, mutta mitään viihteellä juoksijoita ei olla oltu enää pitkiin aikoihin. Isännällä on harvakseltaan noita miesten saunailtoja ym. mutta enää en ole niistä mustasukkainen kuten joskus nuorempana (silloin niitä tosin oli useammin). Itsekin käyn pari kertaa vuodessa omien vanhojen likkakavereiden kanssa pyörähtämässä rimpsalla. Siinä mielessä olemme ukon kanssa samanlaisia, että tykkäämme olla kotosalla, tehdä perheen kanssa arkisia juttuja, mökkeillä jne. Sellaisia vähän flegmaattisia siis :D Ei rampata koko ajan kyläilemässä tai harrastamassa vaan otetaan lunkisti, katsellaan filmejä, syödään hyvin, hoidetaan vähitellen pihaa ja taloa. Aika koti- ja perhekeskeisiä siis.

Aurinkoista ja ihanaa viikonloppua kaikille! Maanantaina saan toivottavasti tietää, täytyykö pikkuisen nimimerkki vaihtaa vai saako säilyä ennallaan ;)

kolmenmutsi ja munamies 21 + 2
 
Mulla on varmaan ihan viimeisenä rakenneultra? Sen piti olla 16.6., mutta kun ei olla silloin paikkakunnalla, niin se siirtyi vielä seuraavalle viikolle. Täällä kun tosi myöhään nuo ja nyt vielä kun siirtyi, niin se on vasta viikoilla 22+3! Samana päivänä on kelaneuvolakin.. Vielä 2,5 viikkoa saa odotella! Malttamaton olen, tiedän :)
 
jotenkin aika tuntuu menevän nykyisin nopeampaa kuin alkuraskaudessa. kummallista:rolleyes: ihanaa kun on jo kesäkuu...

me käytiin tiistaina rakenneultrassa kurkkimassa pientä. mahassa oli kaikki hyvin. aivot, sydän ja luut kehittyneet normaalisti. muutaman päivän oli isompi kuin lasketun ajan mukaan. sukupuolesta saatiin veikkaus mut seuraavalla kerralla katsotaan sitä sit enemmän (osuu jonnekin viikoille 28-30)..

pitempääb kun kävelee niin maha alkaa jomoamaan. menee kyllä levolla ohi. myöskin oikea lonkka on alkanut vihoitella, siihenkin lepo auttaa kyllä. pikkaisen on alkanut tuntua ettei ehkä töissä jaksa syyskuun puoleen väliin asti kun kuitenkin työ melko fyysistä. onneksi vajaan viikon päästä malkaa kolmen viikon kesäloma niin saa rauhassa lepäillä ja suunnitelmissa kyllä olis käydä ostamassa silloin turvakaukalo jne.

mäkin oon menossa bon jovin keikalle. tosin mies halusi istumapaikat ja itsestäkin se on tän raskauden kannalta parempi vaihtoehto kuin seistä tunteja tungoksessa.
 
Ihanaa, jo kesäkuu :heart:

Kiitos Branwen uudesta pinosta!

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Täällä ei oikein mitään uutta, supistelee aika paljon. Välillä yölläkin, ja pitkään. Piti käydä päivystyksessä kohdunkaula tarkistuttamassa, kun pelotti, ettei vaan saa nuo supistukset mitään aikaseks. Lääkäri oli nuori mies, mutta kyllä tuo väitti et kaikki ok, pitänee uskoa :D

Se ois nyt puoliväli POKSPOKSPOKS!!
Niiskuneiti ja 20+0
 
Heips :wave:

Olen käynyt kyllä lukemassa kuulumisianne, mutta kommentoitua ei ole nyt tullut ollenkaan.
Mutta täällä ollaan taustalla kyllä :D

Monella jo poksuu puolivälin viikot, ihanaa..niin se vain lähenee lokakuu hurjaa kyytiä :heart:

Meillä oli tänään rakenneultra ja poikalupauksen sais mulle päivittää :heart: sellanen mun olokin on ollut et poika se varmasti on!

Oma vointi on pysynyt ihan hyvänä ja mieli vasta hyvä onkin kun aurinko paistaa :cool:
Vaikkei odotus kesällä ole paras mahdollinen aika niin kyllä mieli pysyy mukavasti pirteänä kun ilmat on hyvät! Ja pääsee noiden olemassa olevien lastenkin kanssa ns. helpommalla kun leikkivät paljon pihalla ja purkavat energiansa sinne =)

Tuplamamma ja pötkylä 19+1
 
Hei Kaikki!

Pari päivää olen jo tuntenut vauvelin liikkeet hyvin, mikä tuntuu ihanalta! Mulla on istukka edessä, mikä on kait vaimentanut nuita liikkeiden tuntemista..mutta nyt!
Rakenne ultra oli viikko sitten ja Tyttö taitaa olla meille tulossa.

Minulla kanssa supistelee melkein kaikki aktiivinen tekeminen. Joten elo on aika seesteistä. Vapaapäivisin aamupäivästä tulee nukuttua päiväunet ja illalla menen nukkumaan aikaisin. Väsymys on melkoista.

Ensiviikon perjantaina olisi taas neuvola ja saa tarkistuttaa nuo hemoglobiinitkin sitten. Verensokerit on kyllä kohillaan, kun pääsen sitä kotona seuraamaan(miehellä diabetes).
Tuleva kummitäti oli ostanut tulokkaalle muutaman vaatteet ja kovasti tekisi mieli alkaa jo pinnasänkyä ja hoitopöytää raahaamaa kellarista sisälle.

Nyt olo on taas niin väsynyt, että se taitaa olla nukkumaan meno aika.
Manta ja Vaavi 21+1
 
GIN: ihana masukuva ja ultrakuva :heart:


((.))

pitäs lähtee isännän kans vähä kylille ja musta tuntuu vaan et mä näytän lihavalle ja rumalle:headwall::'( Kiva mennä ku tursuan ulos kaikista vaatteista:ashamed:|O ja tosiaan tuntuu et reidet on täynnä selluliittiä ja näytän enemmänki vaan turvonneelta ja lihonneelta ku raskaana olevalta:'(
että sellanen päivä mulla tänään:headwall:
ärsytystä kropan muuttumisen myotä siis ilmassa todellakin
Miksei musta ikinä tuu sellasta kauniisti pelkän vauvamahan saavaa hehkuvaa odottajaa? Ei kun mää paisun ku pullataikina joka paikasta käsivarsia myoden|O:ashamed:


T.Neiti+Kihuli 20+4
 

Yhteistyössä