** LOKAMASSUT ** toukokuussa

Heipsan! Ja ensimmäiseksi paljon voimia sulle Kultsux3.... :hug: Ikävää lukea tuollaisia uutisia, mutta toivotaan kaikki parasta, että kaikki menee parhain mahdollisin tavoin. Onneks nykylääketiede on sen verran hyvin kehittynyttä, kun aattelee joku vuosikymmen takaperin, tällaisesta ei ollut edes mahdollisuus tietää, ei ollut ultria tms. Nyt pystytään kuitenkin varautumaan kaikin mahdollisin keinoin, kuten se esim. se Helsingissä synnyttäminen.

Mulla tänään oli se ultra
=) ja kaikki oli hyvin. Aiemmin sanoin, että ei miehen kanssa haluttu sukupuolta tietää, mielemme muuttuikin viime hetkillä, mutta sen tiedämme vaan me. Muille ei kerrota, enkä täälläkään uskalla, jos joku tuttu minut pongaa täältä. Kauheesti kaveri siellä potki ja touhus, ei millään meinannu antaa mitata huulta, kättä vaan laittoi eteen, että minuapa ette kuvaile :LOL: Peukku pystyssä siellä oli, meille sitä vilkutti ja yhdessä kuvassa joka saatiin etusormea aivankuin piti suussa. Aivan kyyneleet silmissä sitä ruutua tuli katsottua... La ei muuttunut minulla, vaikka koko rakenne ultran mukaan heitti päivän yli viikolla! Että eletään nyt vielä sen entisen la:n mukaan.. 14.10.

Huomenna alkaa työt taas ja nyt jo kauhulla odotan, että kuinka raskas kesä minua odottaa :| . En tiedä hormoonitko mulla hyrrää, mutta tuntuu että hikoilen ihan mielettömästi, tuntuu että hiki päässä koko ajan... edes kunnolla kesä ei vielä ole edes alkanut.

Joo, minustaki niin oudot nämä sivut. Mutta eivät ainakaan vielä ole tökkinyt pahemmin. Aamupäivällä jo koetin tänne kirjoitella, mutta ei silloin vielä päässyt. Nyt oli pakko tulla kertomaan kuulumiset!

Niin ja vielä, pari kertaa olen ollut tuntevinani, kun vauva oikein riehaantuu masussa ihan kättä vasten sellaisen hennon töytäisyn! Painoa ultran mukaan oli n. 450g, pituutta en muista sanoiko... Vilkas kaveri oli =)

Jepsis, nyt täytyy painua nukkumaan, että taas jaksaa aamulla. Kyllä mullaki meinannu olla tuota yö valvomista. Pariin kolmeen otteeseen saa rampata vessassa yöllä ja sitten meinaa ettei uni enää tule. Välillä heräänki siihen, kun aivan tajuton kuuma itsellä, vaikka muuten normi lämpötila sisällä. Kaiketi keho koulii tulevaan valvoiluun :whistle:

Hyviä öitä!

T: Tytteli74 ja asukas 20+4
 
UUSI ÄITI ilmoittautuu. Uudistuksen myötä oli pakko ottaa omat tunnukset, olenkin tässä jo kolme vuotta kulkenut mukana ilman mustumista:) Paljon terveisiä lokakuussa räjähtäville, tunnen melkein teidät kaikki..

Tuutilullalle terveisiä, että kolmatta odotan, la. 26.10. ja TYKSissä syntyy. Oletpas homman itsellesi ottanut tämän ketjun päivityksessä, hattua nostan! (Sellainenkin hymiö olisi ihana!)

Mielenkiintoista ja erittäin miellyttävää on ollut seurata teidän rakenneultrakuulumisia, itselläkin se ajankohta lähenee, joten jännitystä on hieman lieventänyt teidän hyvät uutiset! Aktiivisesti jatkan taustailua, ja otan nyt sitten jatkossa ihan mustana kantaa, koska minulle ei enää kommentointi- ja ajatustenvaihtomahdollisuutta muuten suotu:saint:

Piti lisätä, Kylähullu ja tämä pienempi, 18 + 6
 
Heipparallaa!!!!

KUltsux3 paljon voimia sulle :hug: on se hyvä että nykylääketiede on kehittyny näin että asia huomattiin ennen syntymää ja nyt osataan siihen varautua.

Ja tervetuloa uusille munkin puolesta =)

Kummalliset nämä sivut ainaki vielä,hih. Joku puhu jotain nukkumisvaikeuksista,mulla niitä ainakin piisaa,on ollu jo monta viikkoa,yöllä ku herää esim vessaan ni uni ei taho tulla sitten millään,tai no kyllä se sitten yheksän aikaan aamulla väsyttäs mutta sillon pitäs jo nousta töihin :LOL:

Ostettiin miehen kans parvekkeelle puutarhakalusteet,vielä pitäs sähkögrilli ostaa (vaikka kerrostalossa asutaanki :kieh:) ja pari auringonottotuolia ja istuttaa kukkia ruukkuun ni sais kivan kesätilan tuonne. Meillä on vähän isompi tuo parveke ni hyvin mahtuu,on lasitettu osa ja sit vielä semmonen terassi =)

Tänään oli tullu pinnasänky matkahuoltoon,huusin sen tosiaan huuto.netistä kaikkineen kuluineen kuutisen kymppiä. Uutena samainen senparisataa että kyllä siinä säästää =)

Nyt täytyy tästä koittaa josko tuo uni tulis...Hyvää toukokuuta kaikille! :flower:

Diipeli ja poitsu 19+5
 
mamma3 miä voisin luopua ainakin kesäkuun ajaksi päivittäjän hommista :ashamed: Sanotaan tälleen että tän katon alla on meneillään suuremman luokan kriisi ja osoitteiden vaihtuminen on mietinnän alla. Ei parisuhteessa vaan teinin kasvatusasiat ja niihin oleva eri kanta saattavat kaataa tän korttipakan ihan milloin vain. Ja jos niin käy niin mullahan ei nettiä ole käytössä kun todella harvakseltaan :/ Näin alkoi kesäkuu täällä :'( Pinnan alla on kytenyt pitkän aikaa....
 
Kiitos Teille kaikille myötätunnosta, te ootte tosi ihana joukko!

Täällä on edelleen sekava mieli. Olen aivan kuin sumussa ja usvassa elänyt uutisista tähän asti. Teen kyllä kotityöt ja töissäkin kävin palaverissa, mutta ei mulla niistä mistään oikein mitään muistikuvaa ole. Tuntuu kuin en olisi tässä maailmassa ollenkaan...

Onnellinen olen toisaalta siitä että ettei vakavampaa (ainakaan vielä) selvinnyt. Ja siitä että vauva on kuitenkin niin tavattoman vilkas, hänellä ei näyttänyt olevan hätäpäivää. Ja juuri sen takia menimmekin 4D-ultraan että me itse + hoitohlökunta osaa sitten varautua tulevaan jos poikkeavaa löytyy.

Jos joku ajattelee samalla lailla että haluaisi ennalta varautua jos vauvalla onkin jokin rakennevika, niin mene ihmeessä 4D-ultraan!

Me itse päätimme jo alkuraskaudessa että aiomme varata 4d:n, ja olihan se muutenkin aivan mahtava kokemus nähdä vauva niin selvästi. Ja nyt on dvd sitten kotona, että vauvaa saa katsoa ihan koska vain haluaa...

Veljeni esikoinen vietiin 4 vuotta sitten hätäkasteen jälkeen kiireellä Helsinkiin sydänleikkaukseen, ja hänellä oli myös tuo VSD, mikä on meidänkin pienokaisella. Veljeni lapsella oli myös aortassa vikaa mikää korjattiin. Heille tuo kaikki tuli niin shokkina ja yllätyksenä, että myös tämän takia päätimmme että haluamme etukäteen tietää jos jotain poikkeavuutta on. Nyt tämä ihana kummityttömme voi hyvin! Lääkärit kyllä sanovat ettei tuo "kulje suvussa" vaan kenelle tahansa voi tulla sydämeen poikkeavuutta, mutta kyllä siellä 4D:ssäkin kysyttiin onko suvussa ollut vastaavanlaista.

Kun tulimme kotiin silloin 4D-ultrasta, torjuin koko ajatuksen vauvan sydämen viasta. En muista juuri mitään siitä illasta kotona kun kävimme koiria lenkittämässä ja katsoimme isovanhempien ja tulevien kummien kanssa vauvan dvd:n. Sitten kun menimme nukkumaan, pillahdin aivan järkyttävään itkuun! Koko tämä 8 viikon jännitys ja pelko purkaantui pois...

Eilinen päivä meni aivan kuin en olisi sitä elänytkään, ja taas illalla tuli se valtavan paha mieli kun vain itketti niin vuolaasti......

Pelottaa tämä päivä, meillä on se kaupungin tarjoama rakenneultra minkä tekee erikoislääkäri. Toivotaan nyt joka solulla ettei hän löydä vauvalta enää muuta poikkeavaa!!! Jos näin käy, en tiedä miten jaksan eteenpäin... Saamme nyt myös tietää käynneistä Helsingissä, että koska sellainen on ajankohtaista. Niin, ja joku ihana murehti asustammeko sitten hotellissa vai missä jos/kun menemme Helsinkiin synnyttämään. Minun isoin veljeni asuu kihlattunsa kanssa Hesassa, joten uskon että heiltä löytyy majapaikka. Onneksi!

Kiitos teille kaikille ihan hirmusti, ja onnittelut rakenneultrasta hyviä uutisia saaneille.

Koitan saada juotua kupin kahvia jos se vähän piristäisi, on tullut aika lailla valvottua yöt...

Kultsux3 rv 20+5
 

Yhteistyössä