Lomakuumetta! Minne?

Oltaisiin lähdössä juhannuksen aikoihin ta heinäkuun alussa jonnekin reissuun etelään. Mukana siis minä, mies ja silloin 2,5v tyttö. Kohde on vielä vähän hakusessa. Ollaan ennestään miehen kanssa kaksin käyty Barcelonassa, Cannesissa, Roomassa, Livornossa ja Milanossa. Elikkäs aika kaupunkipainotteista.

Haluttaisiin tänkertaisessa kohteessa olevan
- uimaranta lähellä.
- mahdollisuus tutustua paikalliseen historiaan ja nähtävyyksiin ja että olisi kanssa jotain mihin tutustua. Sekin vaihtoehto käy, että olisi kohtalainen bussi/junamatka johonkin upeaan kaupunkiin.
- lisäksi olisi kiva, jos olisi luontoa lähellä, eli voisi lähetä käppäilemään jonnekin muuallekin kuin kaupungin vilskeeseen.
- lapsen kanssa täytyisi myös olla helppo kulkea.
- kohde olisi oltava euroopassa tai muuten paikassa jossa ei ole 100% varmuus sairastua vatsatautiin

Jos mennään johonkin rantakohteeseen, kumpi olisi lapsen kanssa kätevämpi, tavallinen hotelli vai huoneistohotelli, jossa olisi oma ruoanlaittomahdollisuus?

Ehdotuksia otetaan vastaan B)
 
tr
rodos on hyvä paikka ja täynnä historiaa.ja sieltä pääsee laivalla marmarikselle n.2tunnissa ja ateenaan jos haluaa siellä käydä.huoneistohotelli lapsen kanssa matkustaessa parempi koska saa sitten jotain laittaa myös jääkaappiin esim.jogurttia.maitoa jne.miltä kuulostaa?
 
Avaruuslennot tulivat myyntiin Suomessa
Suomalaisturisti pääsisi avaruuslennolle 155 000 eurolla. Kuvassa Yhdysvaltojen avaruushallinnon Nasan Discovery-sukkula. Kuva: Lehtikuva
Helsinki
Julkaistu: 19.03. klo: 08:41
Päivitetty: 19.03. klo: 09:05

Avaruusmatkat ovat tulleet myyntiin myös Suomessa. Area myy Virgin Galacticin matkustajalentoja avaruuteen 200 000 dollarilla eli noin 155 000 eurolla.

Matkustajalennot New Mexicosta avaruuteen aloitetaan vuonna 2011. Vuotta myöhemmin avaruusmatkalle voi lähteä myös Ruotsin Kiirunasta. Matkoja on varattu jo 300. Varanneiden joukossa on 40 eri kansalaisuutta, mutta ei vielä yhtään suomalaista.

Avaruuslento kestää pari tuntia, ja sitä edeltää kolmen päivän koulutus avaruuskeskuksessa. Lento nousee 110 kilometrin korkeuteen. Matka 15 kilometristä 110 kilometriin taittuu 90 sekunnissa. Matkustajat viettävät neljä minuuttia painottomassa tilassa ja voivat kellua aluksella avaruusmaisemia katsellen. Alus laskeutuu Maahan lentokoneen tavoin.

Ensimmäisen lennon on varannut itselleen Virgin Galacticin omistaja Sir Richard Branson, joka vie perheensä lennolle. Alukseen mahtuu kuusi matkustajaa ja kaksi pilottia.


:LOL: :LOL: :LOL:
 
Meidän suosikki
Kreikkaa suosittelen lämpimästi =) Aivan ihania ihmisiä, menitpä minne päin Kreikkaa tahansa. Ruoka hyvää ja on nähtävyyksiä ja paikallisia. Ja paikalliset todella lapsiystävällisiä!
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja Meidän suosikki:
Kreikkaa suosittelen lämpimästi =) Aivan ihania ihmisiä, menitpä minne päin Kreikkaa tahansa. Ruoka hyvää ja on nähtävyyksiä ja paikallisia. Ja paikalliset todella lapsiystävällisiä!
mä oon asunu kreikassa 5vuotta ja todellakin ruoka on hyvää mutta kyllähän jokainen sen ymmärtää/tietää et toi lapsiystävällisyys on feikkiä että turisteilta sais vaa rahat pois.lirkutellaan ja kehutaan kuinka ihana juuri sinun lapsesi on jne.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja Meidän suosikki:
Kreikkaa suosittelen lämpimästi =) Aivan ihania ihmisiä, menitpä minne päin Kreikkaa tahansa. Ruoka hyvää ja on nähtävyyksiä ja paikallisia. Ja paikalliset todella lapsiystävällisiä!
mä oon asunu kreikassa 5vuotta ja todellakin ruoka on hyvää mutta kyllähän jokainen sen ymmärtää/tietää et toi lapsiystävällisyys on feikkiä että turisteilta sais vaa rahat pois.lirkutellaan ja kehutaan kuinka ihana juuri sinun lapsesi on jne.
Mutta onko sillä mitään väliä, olivatpa sitten feikkejä lasten suhteen tai ei. Pääasia minusta on että lapset huomioidaan ja heille ollaan ystävällisiä!
 

Yhteistyössä