Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Toive23: Sun massu näyttää poika massulta :) Eli eteenpäin pyöreä ei sivulle levenevä :) Mutta noihin ei ole uskomista. Mulla on esikoinen tyttö ja massu oli ihan poika mahan mallinen,kaikki sanoi että sulla varmasti poika :D ja tosiaan tyttö tuli ja nyt yhtä eteenpäin menevä maha ja poika tulossa. Takaapäin ei edes huomaa että olen raskaana :D
 
Ite pidän ihan höpönä noita sukupuolen ennustamisia mahanmuodon perusteella... Mulla on aina ollut selkein mahdollinen poikamaha, eli suoraan eteenpäin kasvava joka ei näy takaapäin lainkaan. Mulla jää jopa alavatsan sivuille sellaiset tyhjät kolot, kun maha tosiaankin kasvaa vain eteenpäin. Ja mulla on kohta kolme tytärtä. :D
 
Joo. Sivulle leviävä maha on tyttömaha ja eteenpäin kasvava on poikamaha.

Tosin itse en hirveästi luottaisi noihin uskomuksiin. Mulla tosin maha on niin selkeä poikamaha kuin voi olla ja poikaa on lupailtu syntyväksi. Mahan muodon luulen kuitenkin johtuvan omasta rakenteestani, kohdun asennosta jne. eikä vauvan sukupuolesta. :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Ensimmäiset kuvat tähän ketjuun! :) <3


Siinä tältä aamulta 21+2 paita päällä.


Ja siinä samalta aamulta ilman.

Ultraaja veikkasi että tyttöä odotellaan, mutta ei todellakaan ollut varma. Itselläkin ollut alusta asti tyttöolo. Tämä on meidän toinen lapsi, esikoispoika syntyi 01/13 <3 Meillä on kontrolliultra noin viikon päästä, kun vauva on ollut ultrissa vähän pienempi kuin viikot antaa ymmärtää, joten siellä saattaa laskettu aika vielä vähän muuttua. Tämä on menkkojen mukaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Juniori
Nostelen vähän pinoa, että saatais lisää kuvia!!!
Kohta tulen omaakin kuvaa laittamaan jahka saan kameran ladattua =)

Onnea yönenkeli pienestä pojasta!

Ralliruudullakin jo masu hyvän kokoinen, varmaan pian pääset synnyttämään, ellet jo ole ollut :)

Pinsulillakin iso massu :kiss: Ootko vertaillu esikon raskauteen, onko nyt kasvanut nopeemmin kun edellisestä raskaudesta on niin lyhyt aika?

Katiri soma kumpu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yönenkeli

Yhteistyössä