Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Mahtavaa persika, onnittelut hyvistä arvoista! :heart: Joko varasit ultran?

oivikki, pidän kovasti peukkuja murusille! Meilläkin 10 munasolua hedelmöittyi, mutta vain 3 selvisi siirtoon/pakkaseen. Kuulemma selvästi paras alkio otettiin tuoresiirtoon (nega) ja olinkin tosi epäilevä kahden huurunenän suhteen, mutta niin vaan tuli plussa. Ei se määrä eikä näköjään laatukaan aina ratkaise, tsemppiä piinailuun! :heart:

Hieno juttu I-K, että hoito etenee - ennen elokuuta rentoudut ja nautit kesästä, eikö niin! Tosi kivalta kuulostaa teidän reissusuunnitelmat, toivottavasti saatte sieltä tällä kertaa ne toivotuimmat tuliaiset. :)

Sussuanna, kiva kuulla, että ultra näytti hyvältä ja että fiiliksetkin ovat paremmat. Ehditkö jo kysellä gyneltä lääkkeistä? Itsellä oli tällä kierroksella kaikki mahdolliset lääkkeet, kortisonin lisäksi ensimmäistä kertaa myös Klexane, vaikka testit eivät ole osoittaneet minulla tukostaipumusta. Tsempit siirron odotteluun!

Saitko plastex jo uutisia luovuttajan ultrasta? Toivottavasti saatte oikein hienon saaliin! Itselläkin on ollut usein luovuttaja mielessä ja kyllähän se nostaa tunteet pintaan.

Toivottavasti Johkulilla meni siirrossa kaikki hienosti!

Calcifer, tiedän miltä sinusta tuntuu, tuo imetysproblematiikka on tuttua tännekin muutaman vuoden takaa ja ihan samoja juttuja jouduin silloin pyörittelemään. Tosin hoitoja ei ollut heti suunnitteilla, mutta kierto ei käynnistynyt imettäessä. Toisaalta ei haluaisi keskeyttää, mutta toisaalta toivoisi nimenomaan lapselle sisarusta, ei helppoa. Itsellä todellakin kello tikitti ja päädyin jatkamaan imetystä ja sen vuoksi ehkä ollaan nyt täällä lahjasolupuolella, mutta ei toisaalta kaduta. Vaikeita ja henkilökohtaisia päätöksiä - olen sitä mieltä, että oikea ratkaisu on se, mikä itsellä toimii. Tsemppiä! :heart:
 
Miten sulla Sussuanna näin aikaisin on jo limiksen kasvattelu vai laskinko jotenkin väärin jos siirto 14.6? Mulla kun on siirtopäivänä ollut vasta tuon 10mm..
Oliko Johkulin siirto tänään?
Kiva I-K että kaikki meni hyvin.
En mä ymmärrä miten se näin on ohjelmoitu, onkohan tämä ihan poikkeava aikataulutus? Ainakin vastaus tuli Tsekeistä että loistavaa ja samoin Suomi lääkäri oli tyytyväinen. Höh, ei ollut mitään puhetta että onko tämä jotenkin eri aikataululla kuin yleensä.
Aloitin estrogeenit siis 21.5 nousevalla annoksella, nyt menee se kolme x 2 mg/pv. Ja näin sitten jatkan jonnekin rv 8 asti tai sitten negatestiin asti. Ajatus kait oli, että estrogeenin määrää voi vielä nostaa, jos vaste huono eli limakalvo ei paksuunnu tarpeeksi.
Meillä sitten sunnuntaina lento kohti Prahaa ja sieltä vielä samana päivänä sitten Brnoon.
Ja kiitos tsempityksistä, vähän meinaa jo hetkittäin alkaa jänskättää :x
Toivottavasti päästään sitten Plastexin kanssa piinaileen yhtäaikaa.
 
Viimeksi muokattu:
niin noista lääkeasioista vielä, suomilääkärin mielestä on turhaa kokeilla mitään lisälääkkeitä, kun ei ole vielä niitä toistuvia epäonnistuneita hoitoja takana. Eli ensin pitää odotella ne epäonnistumiset :kieh: Kysyn vielä siellä Tsekeissä tuota lisälääkeasiaa. Mun täkäläinen lääkäri sanoi myös, että jenkkilässä käytetään kaikille hoidoissa kortisonia pienellä annoksella sekä antibioottia automaattisesti. Mähän kyllä vetäisen kyllä kaiken, mikä auttaa raskautumaan
 
ulpunen Kyllä , näin aion juuri tehdä. Ei paineita. En edes aiemmin jaksanut uskoa että vielä hoitoon pääsisin. Ikä kun on jo niin +++ jotain. Mutta kyllähän noissa kokeissa sai juosta että on todistetusti siinnä kunnossa että hoidon ja sen raskauden saa loppuun vietyä. Jospa se vauva vielä saadaan. Minä olisin kanssa halunnut myös vielä kaksikin lasta, vaan jospa se yksi edes saadaan. Ne sisarukset on tärkeitä kuitenkin. Minulla muuten oli tuossa vaiheessa kanssa limis tuota 10 paikkeilla. ja siiroissa jotain 20 kin. Ja sanoivat etä hyvä on. Omilla soluilla oli siiroissa jotain 10-12 paikkeilla. Muistaisin että yli 7 pitäisi olla kuitenkin ja ei se kasva siten enään loputa.. vaikka lääkeitä syökin.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Burma kyytiläisistä, toivotaan plussaa!
Ootteko koskaa miettinyt, lähinnä siis joilla hoidot suomessa, onkohan näitä "luovutettu munasoluhoito"-keskusteluita muualla? Oon joskus miettinyt että mahtaakohan luovuttajat bongata näitä? täältähän helposti löytäisi että koska omalla luovuttajalla punktio jne ja aikataulut ym. täsmäisi..sitte luovuttaja vois taustoja lueskella ja nähdä millaiselle ihmiselle kenties solut menee? Jos itse olisin luovuttaja, olisin varmaan niin utelias=)
 
Burma, onnea kyytiläisille!

Tänään saatiin luovuttajan kuulumiset. Alustavasti satsi näyttäisi olevan 10-20 välillä. Mutta perjantaina seuraava ultra, jossa nähdään kuinka moni oikeasti alkaa kehittyä. Hyvältä näyttää kuitenkin. Mulla sama kuin Sussuannalla eli pitkään kasvatellaan. Zumenon 2 mg kolmasti päivässä. Kysyinkin sitä tänään klinikalta ja sanoivat, että pitkällä kasvatuksella ei ole mitään merkitystä. Luotetaan siihen..... Veikkaan että johtunee siitä, kun oma hormonitoiminta on lyöty alas Procrenilla. Mulla lisäksi kortisoni (yhdessä kilpirauhasarvossa lievää nousua). Ei Disperiniä eikä Klexanea. Joskus testattu hyytymisarvot ja mun veri vaikutti liiankin lievältä. Ei siis tukostaipumusta. Vetäistään lisäksi kehiin alkioliimat ja Gonapeptylit. Sekä alkiokuoren avaus, jos kuori vaikuttaa paksulta. Eli kaikki kikkakolmoset.... Tosi luonnollista tämä meidän lisääntyminen..... Huh huh! Ja joillekin riittää saunan jälkeinen.... ;)

Samaa oon miettiny luovuttajien osalta. Helppo lienee tämä ketju googlailla. Ja onhan täällä joskus joku luovuttamista suunnitellut pyörähtänytkin. Ei varmasti tämä hoidoissa käyvien ajoittainen epätoivo, hurja lapsenkaipuu ja mieletön kiitollisuus luovuttajia kohtaan ainakaan luovuttamisintoa vähennä..... ;)
 
Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)


2014!
fanni_ (40+)
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
aniraz_ (32), 1. lapsi, hoito syksy 2014
Hassutassu (40+) toinen, syyskuu 2014
Iitu78. 2.lapsi, hoito syksyllä 2014

Hoito lähestyy


plastex, Kesäkuussa
Toivokkaat
Sussuanna, siirto 14.6 tsekki
Paulanna, siirto heinä-elokuussa tsekki
Pikkukintsu (37), 1. Lapsi, PAS tulossa.Heinäkuun viimeinen v.kko tai elokuun ensimmäinen v:kko
RouvaK33 (35v esikoinen toiveena3 siirron ja sen keskenmenon jälkeen, uusi hoito elokuussa
Iida-Karoliina (40+) 3 lahjasoluhoito, keskenmenon jälkeen, elokuussa.Gdansk

Piinistelijät


Oivikki, 2.lapsi, testi 11.6
Burma (38),1.lapsi Testi 15.6
Johkuli,3.luovuttaja, lahjasoluhoito. testi 15.6

Plussanneet


Vekkuliina, 31, LA 21.7.2014
amv (-76) toinen, lahja-alkio PAS, LA 2.8.2014
Vauva2014, la 26.8.2014
Aurora73(40), 1.lapsi toiveissa,LA Elokuun lopussa 2014
Unelma(ko)???
rudy (kaksoset v.2010)
Johkunen: 1. ja 2.lapsi (kaksoset) la 26.11
Tauku: (40+) 3.lapsi, la 1.12
Ulpunen: (40+), toinen, lahjasolu-pas
Persika:

Maaliin päässeet


Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014

Taustalle siirtyneet

Esemila
Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suuntana adoptio-prosessi
 
Viimeksi muokattu:
Johkunen toivottavasti minullakin nyt nämä murut pysyisivät kyydissä. Mutta tosiaan kun siirrettiin jo 3 pvä niin vähän epäilyttää.

I-K kiva, että oli hyvä matka ja suunnitelmat on nyt selvät. Toivottavsti ollaan yhtaikaa raskaana.

Paulanna
kiitos, että päivitit minut piinailijoihin :flower:

Sussanna hvyä, että limis on kasvanut hyvin.

Johkuli miten meni?
 
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
Ulpunen kiitos.

Sussanna minäkään en saanut mitää lisätuki lääkkeitä, olisin halunntu edes sen piikin 5 alkoin elin päivänä, mutta ei :(

Burma onnea kyytiläisitä!

Plastex peukutukset.

ON oireita ei ole, mutta yritän nyt olla sillä miellä, että olen raskaana testiin asti. Mutta kyllä mieli välillä jo on luovuttamassa, juurikin kun oireetonta on lääkkeistä huolimatta.
 
Pikaisesti vanhojen tuttujen tilannetta vilkaisemassa. :)

Oivikille peukkuja hurjasti piinailuun,

Iida-Karoliinalle tsempit syksyyn!

Noista lääkkeista, meikäläinen oli varsinainen konkari ja ties mitä
cocktailia ja vippaskonstia kokeiltu ja sitten se hoito, jossa oli
mukana vaan luget kaksi viikkoa, toi meille sen toivotun pikkuisen.
 
Tuosta lääkityksestä sen verran,että itse myös kyselin Suomen sekä Tsekin lääkäreiltä mahdollisia lisälääkityksiä,mutta eivät kummatkaan lämmenneet ajatuksella. Korkeintaan miniasperiinia, ei muuta.
Tsekeissä lääkäri sanoi,että alkiot ovat siellä hyviä,että lisälääkitys on turhaa.

Onnea plussanneille ja voimia muutamille piinareille :D
 
moi

mentiin sillä mentaliteetilla, että on 1 kun ei soittoa kuulunut. siellä oli lopulta ollut 8 munasolua joista 6 hedelmöittynyt ja 4 siirtokelpoista. 1 siirrettiin siis maanantaina. luokituksen mukaan olivat oikein hyviä, ilmeisesti parempia kuin ennen. nyt oli kaikki liimat, kortisoni, klexane (verenohennus), luge, zumenon, ja to-aamuna gonapeptyl. oltiin ihan shokissa. onneksi ei menty vielä lahjasiittiöillä kun näinkin hyvin nyt. paitsi ettei mistään tiedä mitään. siirtopäivänä on aina toivoa ja siitä sitten pikkuhiljaa hiipuu. tänään pp 2 epätoivoinen olo taas vaihteeksi

johkuli
 
Onnea Johkuli! Toihan on tosi hieno saalis! Olikos noi ny siis pitkällä viljelyllä?

Sussuanna, tsemiä ja peukkuja!


Burmalle ,plastexille ja Oivikille myös hurjasti peukkuja!

Persikalla on hyvät hcgt! Mulla oli pp17 824 ja hyvin oli pulla uunissa :) (muoks, olipa hassu sattuma, ihan sama hcg lukema, just tarkistin "muistiinpanoista". Mullakin oli oireetonta, vasta vähän myöheemmin alkoi väsymys ja pieni kuvotus ruokia kohtaan,ei muuta missään vaiheessa. Lääkäri sanoiki, että hoidoissa lääkkeet on jo valmiiks niin vahvat että oireet voi olla lievempiä. Eikä kaikilla ole muutenkaan mitää :)

I-K, toivottavasti mä vaan kyllä luulen että sä oot meistä eka :D meillä on vielä luovuttaja "hommaamatta" ja tää imetys vaiheessa....

Muoks sori jos joku unohtui! Puhelimella niin hankala kirjoittaa :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
oivikki Olispas se hienoa. mutta jospa ollaankin :)
Kiitos Lumeton!
Calcifer Sama se kumpi kerkee ensin, jospa kuitenkin samaan aikaan ollaan odottavissa kuitenkin! :)

Sitä mieltä olen kanssa että aina ei oireita vaan ole. Raskaudetkin on erilaisia, , ei kannata siitä olla huolissaan jos tuntuu että ei oireile. Paha olo voi alkaa myöhemminkin tai ei tosiaan ollenkaan..
Minulla tuo ainut hoidoista alkanut raskaus oli myös vaan luget ja zumenon.(mikä meni kesken) Ei edes kortisolia silloin ollut.. Jotenkin vaan niin ajattelen että raskaus alkaa ihan näillä jotka on pakolliset, ei välttämättä näitä "popaskonsteja" siihen tarvita.
Vaikka en kiellä yhtään että en mietisi sitä kannattaako kysyä saisiko sen piikin(gonapeptyl) Mutta voiko sen ottaa jos on plastot. Mulle on tarkotus plastot laittaa..

Persikka Onhan se tietenkin henkilö kohtainen asia mennäkkö uuteen hcg mittaukseen. Minä jotenkin mietin että nyt seuraavalla kerralla en mene kyllä. en edes soittele mihinkään neuvolaan ettei saa uutta lähetettä mittaukseen.. turha ressata. Hyvät arvot oli ja silti halusi neuvolassa että uusi mittaus tehdään. Jotenkin tuntui että ihan riemuissaan oli siellä neuvolan täti kun ei arvot nousseet toivotulla tavalla. no , olempa nyt katkera. Mutta kun tuota ikää on niin siltä se tuntui. Mummot ei saa raskautua.. no, olihan purkaus.

Laitetaanko vaan rohkeesti LA sulle? Tiedätkö mikä se on? Vai oletko sitä mieltä että et vielä halua.. Minä vaan kaikki haluaisin lykkiä etteen päin asioissa..
Taidan olla jo valmis siirtoon menemään, harmi kun ei jo voitu heti mennä. Mutta kun raha pitää olla ja ei ole ennen kuin elokuussa. Ja mies jarutteli ( varman päälle) Ite olisin jo heti vaan suostunut. Kaikki mulle ja heti!! :D
 
Viimeksi muokattu:
I-K toivottavasti! Jotenkin tälle "toiselle" (tai siis sadannelle miljoonannelle yrityskierrokselle) kierrokselle lähteminen hirvittää. Jotenkin tuntuu että rimakauhu on entistä suurempi kun kerran onnistu. Tänään tuli todella oksettava olo kun luin niistä 5 kuollesta vauvasta :( ! Niin väärin ja epäreilua. Miks me täällä tahkotaam vuosi tolkulla ja joku......huhhuh. :(
 
Iida-Karoliina :kyllä Gonapeptylin voi saada ja pistää blastojen kanssa, se pistetään alkion 6. elinpäivänä, eli blastoilla heti siirrosta seuraavana päivänä. Varmistin tämän vielä viimeksi soittamalla suomeen lääkärille reissusta kun aluksi tieto tsekeistä, että blastot oli 6 päiväisiä, mutta suomen lääkäri sanoi että kyllä ne on aina (!) viisipäiväisiä blastot. Ja tähän suomen lääkäriin luotan. Luotan kyllä Reprofitin klinikkaankin ja siksipä ylläripylläri tämä pariskunta menee vielä siirtoon sinne tänä kesänä, vaikka piti olla viimeinen kerta, mutta tilanteet muuttuu ja nyt mies sitä ehdotti ja blastot on jo varattu, vuodosta riippuu tehdäänkö siirto heinä- vai elokuussa.
Että tälläistä elämä on.
Tämä on nyt sitten se viimeinen kerta, näin ollaan päätetty.

Piinailijoille rauhallisia päiviä ja plussia toivon :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
Calcifet Niimpä, jotenkin se on uskomatonta. Ei ihan mene tasan nämä jutut. Sille ei anneta joka vuosi tolkulla toivoo. ja sitten..
Paulanna Meinasinkin laittaa sulle yksäriä tänään kun mietin että onko tuo teidän päätös lopullinen.. Miten sattuikin.. Hienoa että vielä kerran :) Ompa kiva kun samoihin aikoihin teilläkin piinailut.. Jospa lopullinen kerta olisi viimeinen onnelississa merkeissä meille molemmille!
Kysyn sitä piikkiä seuraavalle kerralle. Inoissani naputtelit sinut listalle
johkuli korjaan sen testi päivän :)
 
Viimeksi muokattu:
Lumeton kiitos. Kiva kun pistäydyit.

Johkuli onnea matkaan, ihanaa, että teillä nyt hyvä tulos pitkän viljelyn jälkeen.

Paulannna hienoa, että menette vielä uudelleen kesällä.

Persikka varaa se ultra. Tosiaan raskaudet ovat niin erilaisia ei kaikilla edes tule pahaa oloa heti tai ollenkaan. Minulla oli tosi kova pahoinvointi, mutta alkoi vasta vkolla 6+ ja silloinkin vähitellen.

I-K tosi ikävää, että neuvolassa sinun tuli tuollainen olo :(. Jos itse vielä raskaudun niin ajatteliin vasta yksityisen varhaisultran jälkeen soittaa neuvolaan sitä ekaa aikaa. Neuvola käyntejä on minun mielestä tosi harvoin koko raskauden aikana muutenkin.

Tänään tilasin herkkiä liuskatestjä, ajattelin vkoloppuna alkaa testailemaan, en halua nähdä mahdollista negaa ekaa kertaa ke aamulla tai kuulla sitä puhelimessa ip.

Califer joo, todella surullinen ja käsittämätön tuo uutinen tänään, tulli kyllä sellainen olo, että tätä en edes olisi halunnut kuulla.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)


2014!
fanni_ (40+)
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
aniraz_ (32), 1. lapsi, hoito syksy 2014
Hassutassu (40+) toinen, syyskuu 2014
Iitu78. 2.lapsi, hoito syksyllä 2014

Hoito lähestyy


plastex, Kesäkuussa
Toivokkaat
Sussuanna, siirto 14.6 tsekki
Paulanna, siirto heinä-elokuussa tsekki
Pikkukintsu (37), 1. Lapsi, PAS tulossa.Heinäkuun viimeinen v.kko tai elokuun ensimmäinen v:kko
RouvaK33 (35v esikoinen toiveena3 siirron ja sen keskenmenon jälkeen, uusi hoito elokuussa
Iida-Karoliina (40+) 3 lahjasoluhoito, keskenmenon jälkeen, elokuussa.Gdansk
esemila siirto elokuussa Tsekki

Piinistelijät


Oivikki, 2.lapsi, testi 11.6
Burma (38),1.lapsi Testi 15.6
Johkuli,3.luovuttaja, lahjasoluhoito. testi 15.6

Plussanneet


Vekkuliina, 31, LA 21.7.2014
amv (-76) toinen, lahja-alkio PAS, LA 2.8.2014
Vauva2014, la 26.8.2014
Aurora73(40), 1.lapsi toiveissa,LA Elokuun lopussa 2014
Unelma(ko)???
rudy (kaksoset v.2010)
Johkunen: 1. ja 2.lapsi (kaksoset) la 26.11
Tauku: (40+) 3.lapsi, la 1.12
Ulpunen: (40+), toinen, lahjasolu-pas
Persika:

Maaliin päässeet


Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014

Taustalle siirtyneet


Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suuntana adoptio-prosessi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä