Maahanmuutto on erittäin hyvää bisnestä suviksille ja se käy kalliiksi veronmaksajille

  • Viestiketjun aloittaja mamutus on suvisten bisnes
  • Ensimmäinen viesti
suvisten mielestä
Johtopäätös tästä onkin, että hyväksytään Suomeen vain semmoisia maahanmuuttajia joilla on vähintään hyvä englanninkielen taito ja lisäksi semmoinen kuoulutus mille on kysyntää täkäläisillä työmarkkinoilla.
Ehdotuksesi ei käy suviksille, koska ilman hyysäystä työllistyvä mamu ei tuota rahaa suviksille.

Suvisten mielestä paras mamu on sellainen jota täytyy hyysätä koko elämänkaaren ajan, koska sellaisella mamulla tekee rahaa ja saa sädekehän päänsä päälle.
 
AS
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30821841:
Onhan työllistymättömyyteen pari muutakin syytä, kuin se "ettei ole aikomuksenakaan tehdä töitä". Mm kielitaito ja koulutuksen puute. Ja muistetaan vielä sekin, että Suomessa muutenkin työttömyys on 10 prosentin hujakoilla.
Niin. Työllistymistä huonontaa edelleen se, ettei ole edes halua kouluttautua tai opiskella kieltä.
- Muutan Norjaan. Olen tukien varassa. En saa töitä. No en viitsi opiskella kieltä tai kouluttautua. Höh. Kävipä mälsästi. Mitenkäänhän se työttömyys ei ole minun vikani, koska en nyt vaan osaa kieltä, enkä halua kouluttautua. Minun vikani se ei ainakaan ole, vaan ennenkaikkea yhteiskunnan.
 
duuniin vaan
Alkuperäinen kirjoittaja suvisten mielestä;30821885:
Ehdotuksesi ei käy suviksille, koska ilman hyysäystä työllistyvä mamu ei tuota rahaa suviksille.

Suvisten mielestä paras mamu on sellainen jota täytyy hyysätä koko elämänkaaren ajan, koska sellaisella mamulla tekee rahaa ja saa sädekehän päänsä päälle.
Ei mulla ollutkaan tässä ajatuksessa takana suvisten bisnekset vaan kansan syvien rivien etu.
 

Yhteistyössä