*** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

Jemppi minulla liitoskivut tuntuu ennen kaikkea häpyluussa. Tuntuu, että se halkeaa.
Mobic, jospa vauva on sellaisessa asennossa, ettet tunne liikkeitä. Esim. selkä vatsanahkaa päin, että potkuttelee selkään päin.
elinainen tervetuloa!
katariina00 minulla kans toi painonnousu on ongelma. Tänään ei onneksi tarvinnut vaakalle nousta ja kotona vaakasta patterit loppu, mutta kiloja on tullut ropisten. Toivon totisesti, että jää alle 30kg...Mut minkäs teet näiden liitoskipujen kanssa, kun ei lenkille lähdetä.
(.) tänään oli siis rakenne uä. Kaikki näytti hyvältä ja sukupuoli on tiedossa (pidetään salassa syntymään). Ja saikkua jatkoivat, koska seisomatyö ei onnistu näiden kipujen kera ja siitä syntyikin melkoinen "soppa". Soitin työnantajalle, joka nauraen ONNITTELI sairaslomasta ja alkoi suoraan sanottuna vit...lemaan päin naamaa, niin sanoin, että nyt riitti mulle ja sanoin itteni irti! Nyt helpotti! Että nyt sitten saa olla rauhassa stressaamatta työntakia.
Sellaista tänään.
Miiru 20+0!
 
Wantsu itse tiedän tuoreesta kokemuksesta kuinka inhottavaa on odottaa tuloksia :hug: Toivotaan että olet sen sairastanut!

zasu84 parvorokko on eri kuin "suu ja sorkkatauti". Suu ja sorkkataudista käytetään nimeä enterorokko, enterorokko ei ole haitallinen äidille/sikiölle, mutta parvorokko voi ikävä kyllä olla haitallinen sikiölle jos se tarttuu.. Mutta onneksi tarttumisprosentti on n.30% luokkaa, siis että tarttuisi äidistä sikiöön..

Tulin vaan pikaseen kommentoimaan, kun oli itselle tuttuja aiheita.. :)

Siiruli + maha-asukki 20+2
 
maine coonille hirveästi halauksia ja jaksamista surun keskelle.

possulenssusta sain tänään lääkärin kanssa keskusteltua ja tulin siihen päätökseen että sen sitten otan kun tarjotaan.
ultra uutiset oli hyviä molemmilla murusillä kaikki kunnossa painoarviot oli neiti A 260g ja herra B 285g. poikasesta saatiin hyvä 4D kuvakin kotia viemisiks tyttö ei ois tahtonu antaa millää itteesä kuvailla meillä menikin yli tunti siellä ultrassa. kiva oli taas käydä murusia kattomassa kerkes jo huoli tulla kun oli niin pitkä aika välissä eikä oikein tuntunu molemmilta liikkeet syykin siihen selvis eli poika on tyttären päällä osittain ja sen takia ei siis tunnu potkut niin selvästi.

onnittelut kaikille muillekin hyvistä ultra kuulumisista

donoro+ muruset 19+1
 
siiruli Niinhän se oliki :) Aina ei voi kaikkien rokkojen nimiä muistaa miten ne meni ;) Nyt ku tarkemmin aloin miettii ni ite oon sairastanu sen joskus 10v sitte. Koomista oli et en ees kuuluni siihen ns normaaliin ryhmään mikä siihen yleensä sairastuu. Vähänkö oli ihmetystä ku yks aamu oli naama ihan turvoksissa eikä tietty mistä se johtuu. Selvis sit parin viikon päästä ku pikkuveli sillo 4v sairastu siihen kans.

Tuli tässä mieleen et kuinka moni täällä odotta tuplia? Ku musta tuntu ku luin ekaa kertaa et ois monta tai sit vaan luulen niin =)
 
Huomenta kaikille ja hyvää viikonloppua!

Maine Coon olen todella pahoillani, että joku joutuu vielä tässä vaiheessa rakkaasta tulokkaastaan luopumaan. Paljon jaksamisia sinulle ja perheellesi.

Tulin vain kertomaan, että tänään virallinen puoliväli, ihanaa!

 
zazu84: Jos tästä olisi jotain apua tickerin lisäämiseen..
Eli kun olet mieluisan tickerin väkerrellyt, laitat vielä lasketunaikasi ylimmäiseen sarakkeeseen (event day).
Muita tietoja ei ole pakko lisätä -> sitten painat next -> latautuu seuraava sivu ja For Websites riviltä valitset toisen vaihtoehdon Image URL. Tämän jälkeen kopioit tickerillesi tulevan koodin (tummennettu) ja liität tänne. Maalaa koodisi vielä kerran ja paina tuota kuvanlisäys painiketta. Jos oli epäselvyyttä voi kysellä lisää!
 
pippa3 sulla oli hyvät neuvot ticeriin,mut mieki aloin kokkeileen,eikä tullu :ashamed: saan vaan tekstinä sen tuohon,et mikä sivu jne.Tollo oon juu :D
Ku mie oon tehny jo joskus aiemmin kyllä tuon ticerin,mut en oo sitä missään käyttäny.

Tollo nystis
 
Tänään se maaginen puoliväli saavutettu viikkoja siis 20+0 :) Kyllä se aika on kulunu toisaalta aika nopsaan, mutta kiireisenä kait nuo toiset lapset mua pitääki.

Kokeilenpa nyt tuota ticeriä uudelleen...katsotaan kuin äijän käy ;)
 
Sen tickerikoodin täytyisi olla esim. tämän näköinen:

http://lbdm.lilypie.com/Vmr4p3.png
Kun olette liittänneet linkin tänne kaksplussan "vastauslokeroon" niin sen jälkeen vielä maalaatte linkin "siniseksi" ja painatta tuolta hymiöiden yläpuolelta tuota kuvanlisäys painiketta jolloin linkin alkuun täytyisi tulla (img) ja loppuun (/img).

Älkää luovuttako! :LOL:

edit:// Hyvä zazu84!
Minäkään en oikein tiedä miten tuo tallentaminen onnistuis, mutta itse kuitenkin lisäsin tuon tickerin omaan profiiliin, josta käyn sitten halutessani tuon linkin aina kopioimassa uudelleen ja lisään muun tekstin loppuun.. Päivittyy automaattisesti eteenpäin! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pippa3:
Sen tickerikoodin täytyisi olla esim. tämän näköinen:

http://lbdm.lilypie.com/Vmr4p3.png
Kun olette liittänneet linkin tänne kaksplussan "vastauslokeroon" niin sen jälkeen vielä maalaatte linkin "siniseksi" ja painatta tuolta hymiöiden yläpuolelta tuota kuvanlisäys painiketta jolloin linkin alkuun täytyisi tulla (img) ja loppuun (/img).

Älkää luovuttako! :LOL:

Siis mie tein just nuin,mutta en mie onnistu,hitto..eli oon ihan käsi tuon kans.
 
elinainen: tervetuloa!

(.) Tämä on hassua, et kun yhdestä huolesta pääsee, iskee seuraava. Vaavihan on liikkunut tosi paljon viikon ajan ja nyt se on ollut vuorokauden täysin ilmoittamatta itsestään. Mulla on pari päivää ollut tosi paljon ilmavaivoja ja siihen liittyviä vatsakipuja, mutta muuten ei pitäisi mitään erikoista olla. Pelottaa, että nytkö se sitten kuoli :(
Neuvolassahan käytiin just torstaina, eli sydänääniäkään ei pääse kuulemaan pitkään aikaan.

Jos ei maanantaihin mennessä ala tuntua taas liikkeitä pitää varmaan soittaa äippäpolille. Ei jaksa odottaa rakenneultraan, joka on 11.11.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Fantaihana ja miiru, kiitos lohduttavista sanoistanne. Seuraava neuvola on 3.11. eli ei oo pitkä aika. En haluais tällai hysterisoida mut minkäs tehet tälle pääkopalle kun kaikki huonot ajatukset sinne vain könyää :/ Ja tosiaan ko esikko oli niin hyperaktiivinen tapaus (on sitä vieläkin :heart: ) et pakostaki vertailee tätä siihe, vaikka ei sais/kannattais. On vaan jotenki vaikea mieltää, et meillekin vois tulla jopa suht rauhallinen lapsi :D USKON vakaasti, että olen siis jo liikkeitä tuntenut pari viikkoa (yhden käden sormilla voidaan laskea ne kerrat) mutta en ole vielä täysin vakuuttunu ennen kuin alan tuntea niitä selkeästi. Tää on oikeesti ihan kummallista, kun esikoista odottaessa en oikein "osannu" pelätä mitään :eek: Tähän lapseen rakkaus kyl synty jo heti plussasta, et siksi sitä pelkää jotain pahaa tapahtuvan. Mielenrauhan saamiseksi voisin kyllä maanantaina soitella neuvolaan jos pääsis sydänääniä kuunteleen. Ja jollen malta sinne asti, nii pakotan isäni mukaani työpaikalleen ja kuuntelutan sillä niitä :LOL:

Maha kyl kasvaa hienosti, et siitä päätellen kaikki on hyvin, mut näillä syömisillä mikkään ihme et kumpu kasuaa.. :whistle: OOn jo päättäny, et jos neuvolassa tulee kuittailua mun hurrjasta painonnoususta ni sanon, et otan nyt sitä vahinkoa takas kun ei alkuraskaudessa maittanu mikään hyvä kuten karkki :D

Elinaiselle tervetuloa! =) Jaksamisia kaikille tasapuolisesti :wave: Nyt pitäs lähteä lunta pukkaan ja sit osteleen joulusälää :p

mobic ja pikkuinen 18+3 (oon yhä ja aina vaan sitä mieltä, et aika matelee.. :saint: )
 
MLL
Josko sitä alottaisi taas aamun kitisemällä :ashamed: Maha on tosi kipee ja supistaa, tekisi melkeen jo mieli ottaa jotain lääkettä tähän, mutten tiedä auttaako panadoli kun ei se auta mulla menkkakipuihinkaan. Eilen oli kanssa aika kipuisa päivä, illalla kun saunassa kävi lämmittelemässä niin vähän helpotti. Vauva onneksi on suht vilkas, ettei silleen kauheesti huoleta sen puoleen..Jos vaan pysyy kyydissä tarpeeksi pitkään. Semmonen viikonloppu meillä täälä :/

Tsemitystä kaikille muillekkin vaikeissa ajatuksissa pyöriville ja onnitteluja uusista hyvistä ultra kuulumisista!

MLL :heart: 19+3
 
Aluksi pahoittelut Maine Coonille :hug:

Sikaflunssarokotegalluppiin, otan rokotteen ja toivon todella, että sen saisi aika nopealla aikataululla. Syynä ei ole niinkään sairauden pelko, vaan se, että taas ehtisin pyörtää päätökseni. Haluaisin jättää koko aiheen pohdinnan taakse.

Ja sitten seuraa valitettavasti pelkkää valitusta. On taas niitä päiviä... :/

Argh, minuun on iskenyt joku lauantain päivä ahdistus. Kaipa se johtuu siitä, että kun on vapaapäivä ja pakko katsoa kotona ympärille. Ja näkee tämän siivon taas, pyykkikasat nousee kohta kattoon, leluja ympäri huushollia, pitäisi tehdä taas viikon ruoat... Se ei paljon auta, kun saan jonkun nurkan siistiksi, se on kohta se samannäköinen. Ja sitten meillä on vielä yhden huoneen tapetointi menossa. Pakko saada jokin järjestys ennenkuin vauva syntyy. Ja nuo lelut on saatava jonnekin muualle kuin olohuoneeseen ja esikoinen on opettava, että kaikkien kaappien sisältöä ei saa vetää ulos. No, pakko kai tarttua imuriin.

Tuostapa tulikin mieleen niille kysymys, joilla on vanhempia lapsia tällä hetkellä vielä päiväkodissa, mitä tulette tekemään hoitopaikalle/paikoille, kun aloitatte äitiysloman? Minä mietin, että pitäisin esikon hoidossa ainakin niin kauan, kun vauva on syntynyt. Toisaalta onpa välillä käynyt mielessä, onnistuisiko osa-aikahoito vaikka 11 päivää/kuukaudessa...:whistle:

Mutterikahdelle ja 19+1 (muistaakseni)
 
Nyt sit alko nää ah niin ihanat liitoskivut, ja kohdistuu nimenomaan tuohon vasempaan nivuseen josta säteilee lonkkaan ja polveen :kieh: eli jos nyt jatkuu pitkään ni varmana haen ens kuun alussa sit sairaslomaa siihen asti ku äippäloma alkaa, ei musta oo enään töihin ku on joka päivä töiden jälkee jalat aina ihan muussia ja alavatsaan sattuu ja vali vali :D

Vauva oli eilen illal ku mentiin nukkuu ni aluks aika hiljanen, sykkeet kuulu mut ei juuri likkettä, tais nukkua..sit yhtäkkiä ku tunnustelin käsillä mahaa ni alko kauhee jumppa ja mieski tunsi liikkeet :heart: ja aamullakin hällä oli kovat tohinat :)
Eipä tässä muuta, meen tekeen lihapullia^^

Murgu ja möhkispöhkis rv 21+2

 
Elinainen ja muut uudet: TERVETULOA! :flower:

Sikarokotteesta: Miekin olen pähkäillyt ja tuumaillut ja tullut siihen tulokseen, että otan rokotteen niin pian kuin mahdollista. Täällä Lapissa tauti jyllää jo ihan täysillä, enkä halua odotella enää koska se minuun ja vaaviin iskee. On kuulemma melko helposti tarttuvaa sorttia. Melkein joka toinen ihminen jonka kanssa juttelee on parhaillaan kipeänä (yskää, nuhaa, mahd. kuumetta jne.). En jaksa enää miettiä tätä asiaa sen kummemmin, kun uskon ettei nämä faktat tästä selkiydy sen enempää vaikka viikkoja kuluisinkin. Eiköhän ne tiiä mitä ne tekee kun suosittelee raskaana oleville sitä rokotetta (ja muillekin). Mulla mies on sairaanhoitajana, samoin äiti, ja molemmat saivat rokotteen kuluneella viikolla. Itse otan sen ensi viikon aikana.

Vauvan potkut ja porskuttelut tuntuu päivittäin useita kertoja. Yleensä aamuisin ja iltaisin. Päivälläkin vaihtelevasti, yleensä kun menee maate selälleen ja makaa hissukseen hetken. Touhukkaan tuntuinen kaveri :heart: . Keskiviikkona ois sitten kauan odotettu rakenneultra! Mitä sitä sen jälkeen sitten odotellaan ennen vauvan syntymää :LOL:

Tänään meillä ois tiedossa miehen papan 80v. juhlat. Lähdetään varmaan tunnin kuluttua ajelemaan sinne, kun mies tulee töistä. Pitäis alkaa siis ettiin jotain siistimpää päälle pantavaa ja laittaa naama kuntoon. Ihanaa kun pääsee syömään kaikkea hyvää B).

Eilen poksahti puoliväli, jei! Painoa on tällä hetkellä tullut n. 3,5kg eli nyt alan olla suunnilleen niissä lukemissa, mitä ennen raskaaksi tuloa. Mulle oikeastaan aivan sama paljonko sitä painoa tulee, kuhan tulisi suhtkoht tasaisesti pitkin matkaa. Loppuvaiheessahan sitä tulee kuitenkin helpommin, kun vauva kasvaa kauheaa vauhtia ja liikkuminen voi alkaa jäädä vähiin. Tällä viikolla on kyllä tullut urheiltua tanssin merkeissä, jos ensi viikolla piipahtaisi jumpalla. Uimassa voisin alkaa käymään sitten, kun ei tanssi ja jumppa enää luonnistu.

Oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille masukaisille =)

Mimmurainen & touhukas-ötikäinen 20+1

 
Kiitos kaikille myötätunnosta :hug: Torstai päivä meni surressa ja kyyneleistä olisi voinut melkein muodostua puro.Eilen tosiaan aamulla menin kahdeksaksi osastolle.
Ekat tabletit kohdunsuulle klo 8, seuraavat klo 11 ja sitten klo 14 ja sitten alkoi kivuliaat supistelut.Pikkuinen poika ( hoitajalla oli todella kova työ selvitellä istukan + kaiken muun keskeltä, että onko jo syntynyt. ) syntyi klo 15, oli siköpussin sisällä ) Yhteistuhkaukseen meni.Ainoastaan se selvitetään, että onko mulle jossain vaiheessa kohtuun tullut virus tai bakteeri, mikä aiheutti kuoleman.Jos syy ei ole siinä, niin sitten jää arvoitukseksi, koska ei minun pyynnöstäni avata, kun en enää aio / halua raskautua.En tee kuolinsyyllä mitään.Jos haluaisin vielä lapsia, niin sitten tutkittaisiin tarkemmin.
Kaikesta huolimatta elämä jatkuu.

Kaikille oikein hyvää jatkoa :hug:
 
zazu84 En tiedä olisko tähän joku järkevämpikin keino, mutta mä lisäsin ton tickerin tonne profiiliin niin, että kopion suoraan aikaisemmasta viestistäni koko koodin niiden (img) ja (/img) juttujen kera ja sitten liitin ne profiilin osioon kerro itsestäsi.
Onnistuiko? Olen kyllä aika käsi itsekin! :LOL:
 

Yhteistyössä