*** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

heippa kaikille :heart:

oli pakko tulla nyt tänne avautumaan..aloin EILEN vasta ihan tosissani miettii tätä possuflunssaa ja rokotusta..teen nyt päiväkodeissa keikkaa, ja oon aivan varma että sieltä se tauti mulle jossai vaiheessa tarttuu jos on tarttuakseen..joten päätin että otan rokotteen..

nyt sitten koko eilisen illan luin netissä kaiken maailman juttuja siitä rokotteesta ja näin koko yön kamalia painajaisia, ja tänää jatkanu lukemista ja pää on oikeesti aivan sekaisin. olin jo niin varma että kyllä sen rokotteen otan, ja sitten kun taas lukee jonkun "vastaan" kommentteja, tulee kamala huoli että kannattaako ottaa, ja onko siitä haittaa vauvalle ym ym.. ihan kamalaa :( 2.11 täällä alettais rokottamaan.. mennäkö vaiko eikö mennä..arghhh. kurjaa :( mies on sitä mieltä että rokotus otetaan..luulen että kumminki itekin tulen siihen tulokseen että sen otan, en vaan kestä, jos siitä tuleekin jotain haittaa vauvalle :(:(

kamala ku sitä on herkkänä tällee raskaana..

huomenna pääsen neuvolaan kuuntelemaan sydänäänet, soitin sinne aamulla kun niin epävarma olo taas, niin pyysi että meen huomenna käymään ni saa vähä helpotusta..huh huh.

sori omanapaisuus, pakko oli päästä vähän avautumaan... :ashamed: :ashamed:

ainoa mikä piristää, on nuo teidän hyvät uutiset neuvoloista ja ultrista <3 <3

 
tosta sikainfluenssasta.. mä en ota sitä rokotetta.. mun mielestä se touhotus on menny on mahottomaksi.. ja moni muukin on sanonu että se on yli touhotusta.. Toivon ettei itselle sitä tule.. mutta se ei kadunko sen jälkeen jos saisinkin että voivoi kun en ottanu rokotetta... voihan siitä rokotteestaki tulla vaikka mitä.. tavallisesta influenssa rokotteestaki voi terve ihminen tulla tosi kipeeksi.. äijä otti viimevuonna ja tuli kipeeks, ei tosin pahasti, mut on suvussa ollu niitä tapauksia että ottanu rokottee ja maannu sitte sen jälkee sängyn pohjalla..

mut tää on mun mielipide.. en mä ole kuullut ainakaa et tampereel ois noita tapauksia tullu montaa.. tai jos on nii ei sit vissii vakavia ole ollut kun ei ainakaa ole uutisoitu :p

Mirkelo ja Tiitiäinen 19 + 4 :heart:
 
Hei kaikille!

Tänään rv 20+4 ja rakenneultrassa olin.Mut voi poistaa odottajista.Pikkuinen kuollut kohtuun rv 15.Huomenna naistentautien osastolle synnyttämään.Osastolla pitää olla aamulla klo 8.Yksityishuoneen saan.Kotiin pääsen viimeistään lauantaina.Saatan päästä jo huomennakin, jos syntyy kuten olettavat.

Toivottavasti kukaan ei enää mun jälkeeni joudu tästä odotusketjusta poistumaan.

Onnellista odotusta kaikille :hug:Nauttikaa raskaudestanne.

terkuin Maine Coon
 
sikarokotteesta muhun se on nyt pistetty, saa nähdä oliko hyvä vai huono juttu.

(.) Ultrassa oli kaikki niinkuin pitääkin ja asukas on 330g ja vastaa täysin viikkoja.Kovasti potkiskeli ja koko ajan oli hereillä:)Syykin pitkiin hiljaisuusjaksoihin selvisi, istukka on etuseinämässä joten se vaimentaa pienen potkut.Sukupuoli jäi syntymään asti yllätykseksi ja hyvä niin, pääasia että pienellä on kaikki hyvin :heart:
Neuvolassa; oli myös kaikki hyvin:)
RR 108/67 (119/79/
Painoa oli tullut tähän asti lisää puoltoista kiloa joten ei kovinkaan paljon syömisistä huolimatta.
syke 150 ja sama viimeksikin
pissa oli puhdas
hb 147 (130)Yllätys että se oli noussut pelkällä ruokavaliolla:)

Kovin onnellinen oon pienen hyvinvoinnista:)

Metsätähti ja onnenjyvä 20+1
 
MLL
Maine coon syvät osanotot! Jos haluat kirjotella, niin voit laittaa yv:tä. Me jouduttiin luopumaan pienestä pojastamme viime talvena kanssa rv 20, joten saatan tietää hiukan kuinka pahalta varmasti nyt tuntuu :hug: :hug: :'(
 
Maine coon: Otan osaa, paljon paljon voimia ja jaksamista suruun!

IntoOlivia: kiitos taustoituksesta. En tosiaan tiedä, mitä ajatella. Piruuttani kävin netissä katsomassa, mitä kaikki sikainfluenssa-sivuja on. Ja olihan niitä, millään sivulla ei vain kerrottu, että kuka sivujen takana on ja mistä tieto tulee.. Vähemmästäkin menee sekaisin.

Onko kellään muuten tietoa kohdunpohjan korkeusmitoista? Se otettiin tänään ja oli 17. Neuvolakortista huomasin, että siinä on kolme karta, joista kaikki ovat alle tuon arvon. Keskimmäinen lienee viitearvo ja toiset vaihteluvälin rajat??? Ei kätilö kyllä mitään siiitä sanonut, että olisi epänormaali tuo arvo.
 
Maine coon: Osaanottoni. Kauheasti voimia teille :hug:

Ninni-74: Mulla otettiin kans se sf-mitta tiistaina ja oli 19. Neuvolatäti myös piirsi sen palluran siihen äitiyskortin kaaren yläpuolelle. Siitä voi vissiin myöhemmissä vaihessa saada viitteitä vauvan pituudesta, mutta ei kuulemma tässä vaiheessa vielä. Mullakin siis oli se korkeus 19cm eli keskivertoa enempi näillä viikoilla. Saa nähä sitten voisko se viitata siihen että raskaus oiskin jo oletettua pidemmällä? Kertokaapa viisaammat. Mullahan siis ei ehtinyt olla ollenkaan menkkoja joista laskea, vaan edelliset menkat oli maaliskuun lopulla (lopetin pillerit helmikuussa). Voi olla että mulla vielä rakenneultrassa muuttuu la.. Mutta kertokaas tosiaan ne jotka asiasta paremmin tietää :LOL:

Nyt pakkaamaan kamat ja käppäileen pian tanssitreeneihin =)

Mimmurainen & todella virkku ja potkiva ötikkä 19+6
(huomenna poksahtaa puoliväli, ke rakenneultra) :heart:

 
Maine coon :hug: ja paljon voimia huomiselle!

Ninni-74 minulta tuo mitta otettiin 18+6 päivänä ja oli sillon se 15. Muistaakseni neuvolantäti sillon sano niistä neuvolakortissa olevista rajoista että jos jää sen alimman viivan alapuolelle niin sillon saatetaan tehdä jotain tutkimuksia. Mutta varmaan täällä on joku jotain tarkemmin tietää.

Itsellä on alkanut inhottavat alaselkäsäryt, jotka tulee satunnaisesti ja säteilevästi. Mutta onneksi ei vielä mitään ihan sietämättömiä ole.

 

Yhteistyössä