Maaliskuun malttamattomat

Tuli tänään vihdoin ja viimein kaipaamani posti eli noi testitikut. Tuliki aika kreivin aikaan, kun noiden lippusten ja lappusten mukaan tänään oli eka testipäivä, puhun siis tosta ovistestistä. Tosin sieltä pamahti ilmoille heti negatiivinen tulos, joka oli odotettavissaki. Joten aivan turhaa yhen "tuhlasin" :) Ei edes hailakkaa viivaa, joten katotaan kui tää minun ovismetsästys lähtee rullaamaan :D Ois pitäny noi testit olla jo viime viikon lopulla, ku mulla oli näitä samoja kuuluisia oireita tosta oviksesta ku muillaki. Nooh, en lähde arvailemaan, mutt silti vähän harmitti nyt saatu tulos. Mutt mikään ei ole mahdotonata, on sitä peittoa silti heiluteltu pari kertaa, tosin ei pahaa ois tehny, vaikka useamminki. Mutt voin jo kyllä nyt melkei sanoa, ett tämä kierto on pienoinen pettymys ellei sit jotain yllättävää tapahdu :)

T. Eräs joka yrittää nyt tosissaan opetella lukemaan kroppaansa
 
Heips!

Ihan hyvällä mielellä täällä olen menkoista huolimatta, mutta sellainen fiilis nyt jotenkin, että täytyy kai suurempi vouhkaaminen raskaaksi tulemisesta lopettaa, koska tässä voi tosiaan kestää, kun itse teen vuorotyötä ja mies päivätyötä niin välillä tuntuu ettei me ees nähä saatikka ehitä seksiä harrastamaan ja oikein ilman seksiä ei lapsia maailmaan pullahtele... Viimeksikin oletetun ovulaation aikaan puoliväkisin harrastettiin vaikkei kumpikaan niin ois ehkä jaksanu ja en haluu, et mies alkaa sanomaan mulle et mä haluisin seksiä vaan vauvan takia, koska siis sehän on vaan puolet totuudesta... Plääh... Pitää vissiin hankkii joku harrastus ettei päässä pyöri vaan vauvat.

Pitäis varmaa joka kuukausi varata joku loma just oviksen aikoihin ni sit ois aikaa vaan harrastella... heh heh...

Voi olla, että en nyt taas hirveesti kirjoittele, kun tässä alkukierrosta harvemmin on mitään kirjoitettavaa, mutta täällä olen silti joka päivä =)

Onnea kaikille ja sohvi plussaa kehiin!
 
Nii ja kiitos kaikille halauksista ja ymmärryksestä =) Muuten sero sitä greippimehuu mulla kyllä on ja aina kun vaan muistan niin sitä yritän joka päivä ainakin lasillisen juoda =)

Pitäisköhän mennä gynelle ihan muuten vaan tarkistuttamaan, että on kaikki kunnossa päällisin puolin... yksityisellähän ne tekee ultranki, jos pyytää ja haluaa siitä maksaa...
 
Lintsi Kyllä täälläkin on jalat ristissä, että se täti ei kurvais paikalle ollenkaan :whistle:
Välillä voi olla laiskakin :D

wannabemama Pahoittelut menkoista! :hug: Meillä oli sama juttu tässä kierrossa, että muutama päivä meni kans väkisin, ei sekään oo kivaa.

Sero Jep, pessimisti ei pety :D Joo, no tavallaan yk 1, mut kyllä se masentaa, ku vuoden oot yrittäny "turhaan" ja nyt vasta eka mahollisuus :ashamed: Joo, määki katoin, että cittarissa on ne valion mehut tarjouksessa :D

Alice Kannattaa hyvissä ajoissa aloittaa se oviksen hyödyntäminen ja jatkaa sitä sitten sen oletetun ajan jälkeenkin, ettei varmasti mee ohi ;)

Hemmi Voi noita miehiä :LOL:

Sohvi Mitä huonoo oot kuullu noista cb:n testeistä? Onko ne apteekista?

unelma TErvetuloa mukaan kuumeilemaan! :wave: Voi, teillähän ollu miehen kanssa rankka kokemus :| Onneksi olette siitä selvinny :) Kovasti tsemppiä kuumeiluun :)

Jääkyynel Mulle kävi just samallalailla oviksen metsästyksen kanssa, ajattelin luovuttaa, mut sitte ku jaksoin tikuttaa muutaman päivän lisää niin sieltähän se tuli :) Tsemppiä tikutteluun, älä lannistu =)

On: Menkkojen piti tänään alkaa ennen klo 13:sta, mutta eipä oo vielä tätiä näkyny. Kauheeta menkkajuilintaa oli kyllä aamulla muutaman tunnin, mut sit se hävis. Ja se yleensä tarkottaa sitä, että menkat alkaa siitä aprin tunnin sisällä.. oottelen vielä rauhassa huomiseen, koska tänään on vasta dpo 14, joten vielä ollaan jalat maassa :D :whistle:
 
Jääkyynel meillä on samat kp:t menossa ja mä alotin eilen oviksen testaamisen ja eilen ja tänään negaa... toivotaa et bongattais se ovis sieltä=) limojen mukaan pitäis olla ovis iha näinä päivinä...
 
Alisa Cb:stä olen kuullut näyttävän helposti roskishaamuja/plussia, joskus jopa ollut jollain todella kapea plussaviiva testiajan sisään mutta kuitenkin loppujen lopuks nega. En tiedä sitten onko vääriä tuloksia jos testiajan sisään tullut, vaan ehkä kiinnittymisyrityksiä vain. Itse en oo enää ollenkaan vakuuttunut mun hailakasta plussasta koska MALTTAMATTOMANA :xmas: tein tänään mammaksin herkän (päiväpissasta) enkä saanut saaliiksi muuta kuin tuntien päästä näkyvän haamun (=nega). Testasin jo, koska huomenna lähdetään reissuun ja luulin tulevani viisaammaks voinko ottaa viiniä mutta enpähän tullu. Eli taidan elää "normaali" elämää siihen asti kunnes kp:t pidemmällä ja testitulos varmempi.
 
NII ja parasta oli ku miehelle itkien päivällä soitin, että hän EI tiennyt että haluan lasta niin kovasti :LOL: . Se oli sillai että "no meijän täytyy siis alkaa tosissaa yrittää jos sä noin haluut". Joo, me ei olla tosissaa oikeesti yritetty, mun pään sisällä on toinen mun oma pikku maailma jossa mä elättelen toivoa elämästä. ja tää on tosi. tajusin vasta ku mies sano ton asiansa...
 


jenninho.................kp 34/28-30.............yk 2
Tiukun äiti...............kp 34/28-49..............yk1
Alisa84.....................kp 33/26-35
Pipopi......................kp 31/26-34............yk8
Alppiina...................kp 29/32-39............yk1
unelma....................kp 26/28................yk2
Sohvi77...................kp 21/?................yk2...........haamu 9.3. (kp19)
Hippuli-81............kp 21/33-45........yk2
Minna77...................kp 21/26.............. .yk6
Hemmi......................kp 17/28-31
moumou...................kp 17/29-31..........yk4
saralia......................kp 16/?.................yk7
Chili24......................kp 15/26................yk3
äippäliini83...............kp 15/28...............yk3
Emppu3008..............kp 14/30...............yk3
Rauna.....................kp 14/37.................yk3
JääKyynel.................kp 14/29-30..........yk2
Zande.......................kp 14/31
Sero........................kp 11/25-31...........yk4
Marta.......................kp 9/29................yk5
unelmoya................kp 9/28.................yk2
marr........................kp 8/29-30........yk4
Lintsi85..................kp 7/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 7/28.............yk2
Sisely......................kp 7/29-30..............yk2
Alice81....................kp 6/25..................yk1
Pipopi.....................kp 6/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 5/24-28.............yk1
wannabemama.......kp 3/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 1/28
 
mimomamo, Iso :hug:!!

Sohvi77, Oi, älä luovuta vielä... Tuliko se ensimmäinen CB-haamu testiajan sisään? Ja onko sillä toisella testillä eri herkkyys kun CB vai ovatko yhtä herkkiä?

JääKyynel, Ovistestejä kuuluu tikuttaa useamman päivän peräkkäin, noin viikon ajan. Eli niitä negoja tulee ihan luonnostaan ekoina päiviä. Onnea ovismetsästykseen!
 
Wannabemamma ja mimimamo :hug: Paljon haleja! :hug:

umelma Tervetuloa :flower: :heart:

Alisa84 Meinaatkos testailla lähiaikoina? :heart:

Noista ovistesteistä, missä vaiheessa kiertoa niitä ruvetaan niin kun käyttämään? :ashamed:
Ajattelin jos vaikka ensi kiertoon niitä hommaisin.
Mulla on melkein koko ajan sellainen olo, että nyt ne menkat alkaa. Ei ole vuoto kuitenkaan alkanut. 13. pe ja 14. la ovat mulla olleet aina vähän niin kun "kaikki menee pieleen päiviä", joten todennäköisesti silloin alkaa :(

Hauskaa päivää kaikille ja
paljon plussatuulia! :wave: :heart:
 
Tiukun äiti, Minkä ovistestin mietit hankkia? CB digitaalisella tehtäessä (luulis, että olisi jokseenki samat kaikilla merkeillä), tikuttamisen alku riippuu kierron pituudesta. Mukana tulevassa ohjeessa kerrotaan milloin, suhteessa kp:iin, aloitetaan tikuttaminen ja sitten tikutetaan joka päivä noin 7 pvän ajan. Esim. jos kierto on 28 pvää, tikutus aloitetaan kp 11, mutta jos se menee yli 40 pvän, sitten ei ole enää helppoa; silloin pitäisi aloitaa 17 pvää ennen menkkoja, mutta mistäs sen tiedät etukäteen, jos kierto on säännöllisen epäsäännöllinen...

Kannattaa ehkä hankkia ainakin ekoille kierroille halvempia kun CBD, jotta voi tikuttaa useamman kerran. Paitsi, jos tuntee oireita/merkkejä, kun ovis lähestyy.

ON: Me ollaan pupuiltu tässä kierrossa ihan kiitettävästi, mutta mitään ovistuntemuksia ei ole ollut. Eilen alkoi vihlomaan vatsassa samanlailla ja samassa kohtaa kun viime kierrossa (jolloin ihan varmasti oli ovis, muttei tullut silloin tikutettua :/ ). Ajattelin, että ehkä sit ovis/menkat on taas myöhässä tässäkin kierrossa ja tikutin eilen, mutta oli nega. Tänään ei sit tunnu enää mitään vatsassa. Ajattelin nyt kuitenkin tikuttaa tämän 7pvän jakson nyt, mutta tänäänkin oli nega. Voi vitsit, jos sitä ovista ei tule tässä kierrossa, kun kerrankin on peitot heilunut kivasti :headwall:
 
Tiukun äiti, Mikä on tilanne? Oletko aatellut testata pian vai odotatko nuo täydet 49 päivää?

Sohvi, Oletko testaillut uudestaan? Peukkuja!!!

Alisa Mikä on sun status? Toiv pysyttelisi täti poissa!!

Pipopi, Täällä jännäillään sunkin puolesta!!!

Onko ketään muita, jotka aikovat testata piakkoin???
 
Mimomamo: Pahoitteluni sinne ja tsemppiä uuteen kiertoon!!

Voi plääh mikä olo. On ollut vähän stressiä työasioista ja murehdin muutenkin, kun haluaisin vaihtaa työpaikkaa, mutta käytännön syistä en oikein voi käydä kyselemässä muita töitä ennen ensi kuuta. Ja nyt on hirvittävä motivaatio-ongelma. Miehelläkin on nyt jotain stressiä ja ollaan molemmat ihan maassa. Sit samaan aikaan pitäs yrittää seurailla, et millos se ovulaatio tulee, vai tuleeko. Onko kellään itkuherkkyyttä ovulaation aikoihin? Itse olen ollut eilen ja tänään vähän väliä tippa silmässä ties mistä olemattomasta. Mielestäni itkuherkkyyteni yleensä liittyy enemmänkin menkkoihin, mut olen toisinaan ennenkin ollut vähän maassa kierron puolivälissä ja piristynyt vielä ennen menkkakiukkuja... Haluaisin siis syyttää hormoneja enkä itseäni :ashamed: .

Toivottavasti nyt saatais paaaljon plussia tänne piristämään!
 
Minna77 Juu tiedän kyllä ettei se yks testauskerta riitä, mutt katsos salaa vähä niiku toivoin, ett heti eka kerralla onnistuis. Aikomus on jatkaa testailua sinnikkäästi. En luovuta, kun kerta "vaivauduin" hankkimaan noi testit :)

Hippuli-81 Siis mullaha pitäs vissiin kohta se kuuluisa ovis olla, jos siis on, nii eilen ainaki meinasin alkaa vollottamaan ku telkkaria katoin. Ja aihe ei todellakaa ollu mistään kotosin. Metsoloiden joulu! :D Ja oli joku muuki ohjelma, mutt en muista mikä. Ett kai nää tuntemukset meillä naisilla voi ailahdella aika paljonki. Minun ukko varmaan sanos tohon, ett lievä ilmasu toi aika paljonki :p

---

Voi ärsytys, on tänään ollu sellanen olo, että on nielassu ilmapallon. Mistäköhä tänki turvotuksen nyt yht'äkkiä tempas. Tänään ei oo tullu vielä bongailtua ovista, mutt veikkaan ett se nega tulee edelleen...
 
JääKyynel Kiitos kommentistasi. Jotenkin lohduttaa tietää, että ei ole ainut, vaikkei se tieto tuskaa poistakaan :p . Minä vedän nykyään koko ajan Gefiluspiimää, jotta välttyisin noilta turvotuksilta (ainakin suolistossa). Ihan ku ois auttanu. Muutenkin kärsin helposti vatsaongelmista ja tuo auttaa vähentämään.
 
Sohvi Ok, toivottavasti sun haamu siitä vahvistuis :)

Mimomamo Pahoittelut menkoista :hug: Ihana mies sulla :heart:

Tiukun äiti en tiiä yhtään, ehkä huomenna, ehkä ylihuomenna ehkä lauantaina :D Mää vain niiin pelkään sitä negaa, etten sen takia uskalla testailla :/ Niin ja vatsan turvotus lisääntyy loppu päivää kohti, miten ihanaa!

Minna Ei oo tätiä näkyny. Tänään ollu ihan järkky väsy koko päivän, ilalla kaaduin sänkyyn klo 22 ja heräsin pirteenä kello 6 :D Viluttaa ja lämmöt on 36,9-37,2.
 
Jess!!! Pakko tulla hehkuttaa, vaikkei vielä kannattas. Elämäni ekaa kertaa bongailen ovista ja tänään tein toka testin. Toinen viiva tuli tosi hailakkana (jus ja just erotti), mutt tuli kuitenkin. Oikein innolla odotan huomista onko se viiva vahvistunu vai huijattiinko minua vaan. Siis uskomatonta, ei ois uskonu. Joo, nyt jalat maan pinnalle, enhän voi olla varma saanko edes bongattua koko ovista nyt :ashamed: Mutta edelleen, toivossa on hyvä elää sano lapamato :)
 
Moi taas kaikille:)
Oon ihan pihalla kaikesta mitä täällä on tapahtunut.

Anteeks tää avautuminen mut nyt on ihan paska fiilis...
Oon menossa polvestani mangeetti kuviin ja sit katotaan joudunko tähystykseen. Joten täytyy pistää tähän lapsen "tekoon" tauko:( Todella perseestä. Mangeettikuvauksen ajanvaraukseen kun soitin aikaa niin olisin saanut jo perjantaille mut sit ku sanoin että voin olla raskaana (menkkojen pitäs alkaa 22pvä.) niin sieltä sanottiin että ei suositella tuleen ensimmäisellä kolmanneksella. Et ota uudestaan yhteyttä ku tiedät tilanteen.. Joten ajattelin että jatketaan normisti ja katotaan sit alkaako menkat mut ukko sano sit että pitäskö nyt menkkoihin asti mennä kortsulla:( Ja mulla olis just nyt menossa jossain kohdin ovulaatio.. en siis tiiä onko jo menny vai vasta tulossa ku ei oo nyt ollu samanlaisia kipuja ku viimekierrossa..
Anteeks tää oma napailu... Ja anteeks oli varmaan todella sekavasti kirjotettu:)
 
Hippuli-81 ja Jääkyynel mulla on kans kierron puolivälissä aina itku herkessä ja oon oikeen kiukkupesä ja voin ärsyyntyä ihan pienistä asioista. Mä en oo aiemmin kiinnittänyt siihen silleen huomiota että millon tarkalleen, mut nyt tässä kierrossa kun yritin bongailla tuota ovistakin niin hoksasin että ne oli kyl siinä samoihin aikoihin.

Alisa84 waaau, sulla on jännät paikat...tuuthan heti huomenna sitten kertomaan kun olet tehnyt varsinaisen testin!! =)

Chili24 Paljon halauksia! Mitäs sitä enää kortsuilemaan, ku voihan se olla että tärppi on jo käynyt! Odotat ja katsot mitä tuleman pitää :hug:

Ja omat kuulumiset: ei mitään...ei siis yhtään mitään (mut ei kai vielä pitäiskään??). Paitsi että työt alkaa ens viikolla ja se vähän ressaa. Niin ja ihan pikkasen on sellanen olo että hiiva ois tulossa, mut toivotaan että näin ei olis.
 
Voi Alisa84 onpa jännittävää. Te olette kyllä niin kauan odottaneet, että sulle pidän niiiiiiiin paljon peukkuja kuin talosta löytyy ja naapureidenkin =)

Chili24:
No höh. Suunnitelmien sekoittaja. Minä jatkaisin yrittämistä kierron loppuun ja odottaisin sitten sen 12 viikkoa jos kävis niin hienosti, että testi näyttäis plussaa.

Jääkyynel: Tsemppiä makkariin!!!

Minomamo: Voi rähmä. Tsemppiä uuteen kiertoon.

Minna77: Hyvä, kun miehesi oli kotona o:n aikaan.

ON: Nyt alkaa tuntua nipistystä oikealla, eli ovis lähestyy. Viimeeksikin tosin nippaili viikon ennekuin irtos (sen tunsin). Eli ei paniikkia, mieskin tulee töistä vasta loppuviikosta. Taas lähestytään häppeninkiä. Jee.

 
Heipsan!

Chili, mun mielestä ette vedä millään kortsuilla, vaan katot rauhassa, että ootko raskaana ja sit tähystykseen.. joskus luonto on niin hassu, että silloin kun "ei saisi" tulla raskaaksi niin tulee. Ja mieti mikä onni se silloin olisi! Elämän ironiaa vaan :) Mäkin mietin et ku lähdetään pääsiäiseks matkalle kavereiden kanssa, että hemmetti mitä mä teen jos oon raskaana, en voi sielläkään kertoa kun se on a.)liian aikaista ja b.) pilais varmaan niiden loman kun "en voi dokaa" ja järkyttäisi muutenkin tyttökavereita enkä halua että koko matkan huomio menis muhun. Mut sit päätin, et jos nyt tuun raskaaks niin todellakin olen iloinen ja sit kusetan vaan jotain. Ei ihan sama juttu kun sulla, hahah, en mä sitä mut yritin avata, et miten ajattelen asiasta :D

Jääkyynel, nyt vaan simpat sisään :LOL:

Huomenna on se gyne, ääk ja kääk. Mä tuun sit raportoimaan et miten meni. Mulle tuli eilen yöllä snadi ahdistus et mitä sit kun ja jos saan vauvan, et meneeks meidän suhde ja jaksanko valvoa ja oonko liian nuori jne. Tuli hetkellinen olo, et ei, en mä halua tätä, vaikka en muusta ookaan haaveillu muutamaan kuukauteen. Onko teille tullu tällaisia hetkellisiä juttuja? Musta tuntu eilen, et kuume on vähän hellittänyt, mut tajusin tänään, et se johtuu vaan siitä, että ovistakin pitää vielä viikko odottaa.. ja sithän niinä piinapäivinä ei todellakaan voi ottaa rennosti. Ja kyllä mä haluan raskaaksi ja ollaan miehen kanssa jopa laskettu budjettikin valmiiksi, että paljon lääkäreihin menisi rahaa (täällä ei ole halpaa, ja kunnalliselle en todellakaan mene) ja jotenkin mulla on kauhea hoivaamisentarve ja oon jopa miettinyt että sitten kun ne on taaperoita niin haluan leipoa ja askarella yhdessä ja tehdä kaikkea. Ja sit tulee tollanen ihmeen takapakki. Ja tänään taas kuumeilu jatkunut melkein normaalina. Ehkä mua vaan pelottaa, että mussa on joku vika ja ei saada lapsia. Sori tää seko höpötys :D :D
 

Yhteistyössä