Maaliskuun malttamattomat

Hyvää huomenta kaikille!

Ovistestailut näkyy olevan menossa kovasti nyt. Peukkuja!!

Onkos muuten ketään, jotka miettivat r-testata tämän viikon aikana? Kun näkyy oleva useampi, joka lähestyy kierron loppua. Vai oletteko niin kärsivällisiä, etä odotatte tädin tuloa?
 
Sisely ja marrr mä tilasin niitä kerralla jonkun reilu 20 ja siihen vielä cb:n digipakkaus päälle :) Että saan kyllä ihan rauhassa tikutella vielä seuraavatkin kierrot jos meinaan ne käyttää. Saa nähdä, mitä tämän päivän testi näyttää...pientä jännitystä muuten niin tasapaksuun eloon ;)
 
Onnittelut plussanneille!!!

Reissut taas hetkeksi reissattu...menkat ei oo vielä alkanu mutta mahaa vihloo joten eiköhän tässä taas joudu pettymään. Yks kysymys; Onko muilla nännit muuttunu tummemmaks ja verisuonet todella paljon näkyviin negakierroissa?
 
sohvi77 En ole huomannu koskaan, et nännit ois erityisen paljon muuttuneet missään välissä (muutoin kuin kipeytyneet), mut noista oireista on kyl tullu luettua raskauteen liittyvinä... pidän peukkuja!

Täällä ei mitään. Ei siis yhtää mitään muuta ku satunnaisia vatsajomotteluita ja kiukuttelua. Päätä on jomotellut, mut se johtuu vaan silmistä ja silmälaseista. Oletan siis, että tämä on ollut ovuloimaton kierto ja oletettavasti siis menkat alkaa vasta joskus 43. päivän paikkeilla. Onneksi paljon tekemistä niihin aikoihin, joten ei ehkä ehdi niin paljon jännitellä. Ja luulenpa, että ei niin jännitäkään tässä kuussa. Jos ei tärppää, tulee pohjoisen reissusta vähän kosteampi :). Molemmat vaihtoehdot siis ihan kivoja...
 
Sisely mulla ei tänään tullut testiviivaa ollenkaan eli tämän kuun saldo oli yksi viiva ovistestiin, mutta ei tarpeeksi vahva. Eipähän tarvi piinailla, mikä on kyllä hyvä. Siis nyt kun tietää, ettei kai sitä ovista ole tullut, niin nämä seuraavat viikot voi elää ilman ihmettelyä. Siitä onkin aikaa, kun viimeksi näin on päässyt käymään ;) Toivottavasti sun testit vielä tummuu!
 
Mä alan myös luovuttamaan tämän kuukauden osalta. Nyt on kp 18 ja ovisoireita muka olikin jo, mutta ne todelliset jäi tulematta. Eli limoja oli vain aamupäivisin satunnaisesti, tänään ollut jo aika kuivaa, eikä nännit ole kipeytynyt, eikä myöskään lämmöt noussut.
Odottelen vielä kp 22 asti ja sitten aloitan terot. Jos ovis tulee myöhemmin niin siinäpä sitten tulee, heippa ja hyvästi vaan!
Seuraavaa kiertoa odotellessa.. mut onneksi nyt on jo mielikin parempi, ettei oo niin väliä vaikka jokunen kuukausi menisi vielä ennen tärppiä :)
 
mä en tunne omaa kehoani ollenkaan! :( ärsyttää.
tänään taas haamu ovistestiin. silti tosi paksua limaa. ja huomasin nyt saman kun viime kierrossa : yhdynnän jälkeen kirkasta verta (vaikkei sattunut tm mikä sen aiheuttaisi). voikohan olla ovista ilman selkeää plussaa :/!? ajattelin et toi veren vuoto ja limat olis ovis oireit... täälläkin aletaan luvottaa jo tältä kierrolta.

Jatkaako tämä ketju muuten huhtikuussa taas?
 
marr Mulla oli myös tässä kierrossa limaa+verta ja ovistestissä testiviiva kontrollia heikompi. En sit tiedä oliko ovis vai jotain muuta omituista...

Voin laittaa roponi likoon että menkat alkaa tämän yön aikana; alaselkä ja vatsa tosi kipeät.. :'(
 
Marta - kivoja on nuo tikut juu. Omassa tikussa siis kyllä havaittava viiva kontrollin lisäksi, mutta hailu. Eli nega. Oviksen olettaisin nyt perjantaille, jos sitä nyt siis onkaan. Pitäis varmaan jaksaa pidätellä pissilläkäyntiä edes tuo 2 tuntia... Koitetaan huomenna, jos klo 9.30 jälkeen oottelis klo 11.30:een. Huoh.

marrr - tsemppiä. Asiaa sen kummemmin tuntematta päätin itse ajatella, että ei ne ovikset aina tikuissa näy. Parasta vaan nauttia peittojen heilutuksesta ja katsoa, mitä tuleman pitää.

Ja huhtikuussa mukana ketjuilemassa ollaan, jos joululahja jää meillä väliin. Tietenkin ollaan =)
 


nirppurotta.............yk11
ikuisuus..................yk1
Tiukun äiti...............kp 41/28-49..............yk1
Vaava......................kp 39/28-44
Sohvi77...................kp 29/?................yk2...........haamu 9.3. (kp19)
Hippuli-81............kp 29/33-45........yk2
Hemmi......................kp 25/28-31
moumou...................kp 25/29-31..........yk4
saralia......................kp 24/?.................yk7
Chili24......................kp 23/26................yk3
äippäliini83...............kp 23/28...............yk3
Emppu3008..............kp 22/30...............yk3
Rauna.....................kp 22/37.................yk3
JääKyynel.................kp 22/29-30..........yk2
Zande.......................kp 22/31
Sero........................kp 19/25-31...........yk4
Marta.......................kp 17/29................yk5
unelmoya................kp 17/28.................yk2
marrr.......................kp 16/29-30........yk4
Lintsi85..................kp 15/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 15/28.............yk2
Sisely......................kp 15/29-30..............yk2
Alice81....................kp 14/25..................yk1
Pipopi.....................kp 14/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 13/24-28.............yk1
wannabemama.......kp 11/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 9/28
Minna77...................kp 7/26...............yk7
jenninho..................kp 6/32-36..........yk3




Plussanneet




Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
unelma....................plussa 12.3...........kp 27/28................yk2
Alppiina...................plussa 15.3...........kp 33/32-39............yk1
 
Hemmi, Sero, :hug: :hug: Toivottavasti kuitenkin tulisi kiva ++++ylläri teille kierron lopuksi! Ymmärrän kuittenkin,että mielialat ja tuntemukset heittelee DPO-maassa. Vaikka maltittomia ollaan, niin kuukaudet menee loppujen lopuksi nopeata ;)

Hippuli :hug: Mutta kuitenkin, se auttaa tosi paljon, kun on puuhaa ja muuta miettimistä.

Sohvi Niin kauan kun ei täti tule, on toivoa!!! Kysymyksestäsi, en ole itsellä huomannu vastaavaa. Kuulostaa lupaavaalta!!! R-testiä kehiin.... ;)
 
Eli mulla on ovis ollut viikolla 11 tarkkaa ajankohtaa en tiedä, kun en tikuttele, Tod.näk tuossa 12. tai 13.3. tuntemuksista päätellen.

Kakkosta toivotaan, tai miehelle on ensimmäinen, mulla on edellisestä avioliitosta melkein 3vee poika. Ehkäisyä ei olla käytetty liki vuoteen, mutta ei olla pikkuista saatu aikaiseksi. Sanoisinko että nyt tämä kierto oli yk 11 :(

Tuntemukset on lupaavat, mutta niin on ollut aikaisemminkin. Eli vatsa on ollut tosi kipeä nyt ehkä kolme-neljä päivää. Välillä niin rajut menkkatuntemukset,että on pitänyt mennä veskiin tarkistamaan tilanne, vaikka menkat alkais vasta 27. tai 28.3. Alaselkä on myös ihan tulessa ja tulee sellaisia kuumia ja kylmiä aaltoja. Nämä samat oireet oli silloin kun aloin poikaa odottaa, mutta on ollut myös sen jälkeen muutaman kerran, vaikka en raskaana oo ollutkaan..... Mutta odotellaan odotellaan. Testata aion vasta sitten tuolla maaliskuun lopussa.
 
Tervetuloa Nirppurotta !!

omaa: Ei ainakaan vielä vuoto alkanut mutta testi tänä aamuna nega. Testin herkkyyttä en tiedä kun ostin sen lomareissulta. Menkkakipujakaan ei enää ole. Toivottavasti ovis olis ollu sillon kp 16-17 kun verta ja limaa tuli ja sen vuoksi testi negaa. Miten niin epätoivonen??? :eek: :xmas:
 
Heippa kaikille!

En oo oikeen jaksanu taas kirjotella vaikka joka päivä käyn lukemassa, kun ei nyt oo tältä rintamalta paljon kerrottavaa. Ite en ees viitti alkaa tikuttelemaan, koska mies tekee toosi pitkää päivää nyttenkin ja kun tulee kotiin niin rojahtaa väsyneenä sohvalle ja jos mä vielä tikuttaisin ovisplussan enkä sais seksiä ni hullukshan mä tulisin eli parempi olla tietämättä. Muutenkin oon nyt yrittänyt jättää vouhkaamisen tästä asiasta vähemmälle niin en hanki itelleni liian suuria pettymyksiä kun menkat sitten tuleekin. Ja suurin ongelma tässä projektissa mulla nyt taitaa olla se liian vähäinen seksi meiän molempien töitten takia ku ite teen vielä kaiken lisäks vuorotyötä niin täs voi kestää......... Tällänen oottelu ei kyl yhtään sovi mun heti mulle kaikki nyt luonteelle =)

Mutta nyt tytöt plussia kehiin kiitos!!! On aina kiva kuulla plussa uutisia!
 
Mun tarvii vähän kertoa meidän vauvanteko-ongelmista myös....vuosi ollaan menty tosiaan ilman ehkäisyä. Meillä on ongelmana se, että mies joutuu selkävaivoihinsa syömään säännöllisesti vahvoja kipulääkkeitä, jotka sitten vaikuttaa miehen kykyyn laueta. Eli meillä tosiaan on nyt yhtenä keinona käytössä koti-inseminaatio, kun ei luonnomenetelmillä onnistu, eikä niistä ns. "touhutipoista" ainakaan meillä oo raskauduttu. Jos tälläkään tavalla ei tulosta saada aikaan, niin kai sitten on käännyttävä asiantuntija-avun puoleen. Tässä kierrossa ajankohta tuolle inseminaatiolle oli vähän huono, kun mies iltavuorossa ja minä päivävuorossa, eli mä olin aina jo nukkumassa ennen miehen kotiintuloa. Meillä toimittiin nyt tässä kierrossa niin, että mies sai simpat aikaiseksi kotona ja näyteastiassa sitten odottivat mua, kun tulin töistä. Eli noin 2 tuntia oli väliä. Huolettaa vaan, että elääkö simpat viileässä tuon pari tuntia vai oliko "kuollutta kamaa" ..... :ashamed:

Tämmöstä....taidan olla ainoa laatuaan tässä porukassa :whistle:
 
nirppurotta Tervetuloa :flower: :flower: :flower: ! Ihan sanattomaksi menin, kun luin tilannettanne, ei teillä ole helppoa... Toivon teille paljon voimia ja kärsivällisyyttä! Ja paljon paljon onnea, että teillä nyt onnistaisi!

Vielä tähän ketjuun ehtii mainiosti useampi r-plussa!

Muhun on iskenyt nyt vihdoin flunssa, kurkku sairaan kipee, tosi kivuliasta on puhua ja on yskä. Ehdin jo ajatteleen, että olisin säästynyt tänä talvena....

Mäkin olen valmis jatkamaan huhtikuulle. Vielä on ehkä aikaista, mutta voidaan vähitellen alkaa äänestää uuden ketjun nimi =)
 
Mäkin mukana huhtikuussa ehdottomasti!! Tänäänkin aamulla oli ihan paksua limaa (sorry ällöteksti, mutta saman tyyppistä kuin räkä) ja valkovuoto on ollut jotain ihan älytöntä koko tämän viikon. Nyt sitten pamahti rinnat kipeiksi. Tänään en enää edes tikuttanut mitään, kun eilen oli pelkkä kontrolliviiva enkä ole kyllä kerennytkään, sen verran hektinen työpäivä. Pitää katella jos illalla varmuuden vuoksi vielä testaisi.

nirppurotalle lämpimästi tervetuloa :flower: Saanko udella, miten toi koti-inseminaatio käytännössä toimii?

Mukavaa päivää kaikille ja :hug: kaikille tarvitseville!
 
Moi kaikille!!

Taalla paratiisisaarella sataa, ja tulinkin ihmettelemaan, etta mita kaikille kuuluu :) Loma on ollut ihana ja ainakaan ei ole ollut seksista puutetta :D Tosin mun ovishan meni ohi kp 10 jo.. outoa. Samanlainen olo kuin edellisissa kierroissa, samat valkovuodot ym, joten toiveet ei taaskaan ole korkealla. Ainoa vahankin viittaava on se, etta yksi viinilasikin nousee paahan, mut se taas varmaan johtuu tasta kuumuudesta. Vaikka siis nyt on vasta dpo 5, et mista sita tietaa.. Mut, marrr, jos yhtaan lohduttaa niin en makaan ilmeisesti tunne kroppaani. Tsemppia bongailuun :)

sohvi77, voi ei mika pettymys.. olisin ollut ihan raivona kun eka haamu tulee ja sit ei mitaan.. hemmetti soikoon! :(

Tervetuloa nirppurotta :wave: Toivottavasti vaikeuksista huolimatta teillekin se vauva saataisiin!!

Minna77 parane pian!! Miten olis huhtikuun haaveilijat tai hermoilevat tai se hullut? :D

Ma palailen nyt lomalleni! Toivottavasti on papan tulokset jo saapuneet kun tulen kotiin..

Heippelis! :wave:
 
Moi Lintsi85. Ja ihanaa lomaa, kuulostaa niin kadehdittavalta teidän elo siellä =)

Tuo huhtikuun haaveilijat olisi mun mielestä oikein hyvä! Eikös helmikuussa jo "hermoiltu", niin olisi vähän uutta nimessä =)

Ja ).(... Hittolainen, ovistestissä taas se haamu vaan! Vaikkakin hieman eilistä vahvempi ja kyllä ihan hyvin erottuukin, mutta aivan selkeästi vaaleampi kontrolliviivaan verrrattuna. Siis enkö mä ovuloi..? :(
 

Yhteistyössä