Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

Heipä hei!

Mahottomasti tekstiä tullu. En jaksanu kaikkia lukiakkaan... :D Kauhee laiskimusmaksimus menossa. :D

Perjantaina ois eka nauvola ja ultra. Pelottaa aivan mahoton... Jos siellä ei ookkaan mitää tai sitten siellä on, muttei mitään elävää...... :( Toivottavasti kaikki on hyvin ja kaikki menee ihan loppuun asti hyvin ja mielellään sen jälkeenki... :rolleyes:
Ultran tuloksia ilmottelen sitten sunnuntaina tai maanantaina ku mennen anoppilaan tai kotiakotia viikolopuksi.. Viikonloppuna ois sitten kuskin hommiaki. :)
 
Heipat kaikki ja tervetuloa uudet :wave:

Niin se vain elokuu alkoi ja koulutki alkaa ensviikolla:O kesä se vain mennä hurahti, mutta toisaalta ihan hyvä että koulu alkaa meinaa meijän pojilla tulla aika pitkäksi.
Kivoja masukuvia =) itekkin voisin jotain kuvia laittaa mutta tää blondi ei osaa..joten jos joku ystävällinen neuvois miten se laitetaan!
Onnea ultrakuulumisista larezki ja mariaja:flower:

Sukupuolesta: meinataan kysyä vaikkaki täällä sitä ei kovin herkästi kerrota, ei kerrottu edellisestäkään joten ihan yllärinä tuli. Yritettiin kovasti itte kattoa ja mie olin aika varma että tyttö on ku ei mitään näkyny jalkojen välissä.

ON: edelleen kuvottaa ja oksettaa, myöskin ihottumat räjähtää kirjailemellisesti käsiin! aivan kauhee kutina varsinki käsissä:kieh:, no positiivista se että paino on kilon laskenu =) Eikä nää ilmat nyt meinaa kylmetä millään, tänäänki meinas tukehtua ku kävi kävelyllä..muuten kyllä alkaa mieli jo pikkuhiljaa ottaa vastaan sen että meille tulee vauva:heart:

Hyvää illanjatkoa mammat!!

Katjuska ja toukka 8+4:heart:
 
me ei ekasta tiedetty kumpi tulee, kun ei kysytty -eikä kukaan kysynykään että halutaanko tietää. Tokasta sit eri sairaala ja siellä kysyttiin että halutaanko tietää ja kolmannesta saatiin tietää niistä sikiötutkimuksista ja sit ne kyl vielä saikullakin kysyi et joko tiedetään..

ON: Mä oon tänään syöny!!! ja sit ku täytyy olla tällanen laidasta laitaan seilaaja ni oon sit syöny ihan urakalla -ompa taas mitä oksentaa :D :D
Mä tajusin tänään ku kävin vähä shoppailee et hitto mun maha näyttää isolta -mä en viel välittäis et se näkyis -mut mun kohtuhan oli kasvanu jo siel varhaisultrassa enempi ku mitä ois ollu tarvekaan. Kävin muuten jesper juniorilla ostelee noille isommille syksyvaatteita, tosi paljon oli -50% ja -70%, mm.jonathanin ulkohousut 29,90, jäi hintaa 8 ja rapiat..

pikkumökö + ?? 7+2
 
LA 16.3 :)

Ultra siis takana, viikot tippui kuten ajattelin, nyt siis 7+5. Mutta pienellä kaikki hyvin. Oli ihana päivä! Oikeassa munasarjassa kananmunan kokoinen kysta, mutta lääkäri sanoi että on ihan normaalia ja pienenee usein itsestään, on miulla moisia isoja mollukoita ollut ennenkin. se siellä siis painaa eikä kohdunulkoinen, huh :)
 
sunni
Mulla oisi gallup-muotoinen kyssäri.. Paljos teillä on lämpö, ihan kainalosta mitattuna?

Se vissiin nousee uudelleen kun isktukka alkaa kehittyä? -kö?
Mulla on tänään tuntunu iho hirmusen kuumalta ja lämpö olikin 37.3 äsken, kun se esim pari pvää sitten oli 36,4 kun palelti sikana, niin mittasin.



Huh tätä väsymystä :/ Muuten ei sit oikein ookaan enää muita oireita, pahin tissikipukin alkaa väistyä ilmeisestikin. No närästys on tallella ja varsinkin jos on yhtään tyhjä maha,niin sit närästää ja tulee paha olo, siks onkin vähän väliä pakko jtn syödä. Sinällään outoa kun en oo mikään suursyöppö ollu ikinä,niin tää on jännää kun joutuu mussuttelee koko aika jtn. Onneks roskaruokahimot jotka alussa oli voimakkaat, on hiipunu.

Katoin just kalenteria,et mulla toi np- ultraaika on viikoilla 12+4. Täällä kuulema pitää olla se 12 vkoa tullut.

Viel en oo meinannu mennä pakollisiin verikokeisiin,mut kaippa ne nekin pitä's hoitaa alta pois kohta.

Hitto tää allergia on kauheeta. Nenä tukossa koko aika, silmiä kutittaa nenää kutittaa ym :/ Kohta pakko napsia joku allergia pilleri :/


9+0
 
Heippa kaikille tasapuolisesti! Pahoittelut keskenmenon kohdanneille :hug: Ja onnittelut plussanneille :heart:

ONKO TÄMÄ NYT UUSI PINKKA MAALISKUISILLE???

Onkin tullut palstailutaukoa jo kolmen viikon edestä. Olen ollut aika väsynyt ja en pahemmin ole jaksanut koneella olla :( Mutta nyt on LOMA ja ajattelinpa tulla kertoilemaan kuulumisia!

Viikko sitten alkuraskauden ultrassa käyty ja kaikki hyvin. Pikkuinen vastasi viikkoja 8+4 eli viikolla taaksepäin on viikkoja kasassa, mitä viimeisten menkkojen mukaan laskettuna (neuvolassa laskevat aina sen mukaan). Laskettuaika siirtyi viikolla eteenpäin eli h-hetki olisi 4.3. Niin ja kutsumanimi on tirppana Pituutta hällä oli viikko sitten 2cm. Laretzkin kuvassa näkyi paljon selvemmin pää yms., mutta hällä kuvauspäivänä viikkoja kasassa jo reilu 10. Eli nopeaa on kehitys! Hyvin olen jaksellut, orastava huono oli kesti vain sen viikon verran, ajoittain saattaa tulla orastavaa huonoa oloa vieläkin, muttei kovinkaan usein. Todella vähällä olen päässyt oireitteni kanssa. Tissit on kyllä kasvaneet ja mieshän tykkää :D Niin, ja nyt on kutsumanimikin keksitty eli tirppana :heart:

"kuumeilija" ja tirppana 9+5
 
  • Tykkää
Reactions: cherrrye ja jendde
Jee, kuumeilija :) teit comebackin, huhuilinkin sinua useampaan otteeseen tuolla heinäkuun pinossa, ja olin jo ihan huolissain! Tosi kiva kuulla että kaikki hyvin :)

Täällä vetästy just hampurilainen, ah tätä onnen päivää.. Mitä siitä et yrjösin sen pihalle heti sen jälkeen, krhm.. Nyt mie aion vaan MAATA tän illan ja ottaa niin rennosti että...En todellakaan varmaan kykene sitä tekemään, kun oon perusluonteeltani sellanen touhuaja, et alkaa poltella jo puol tuntia rötvättyä. Mut nyt mie harjottelen. Mulla on pahoinvointi pahentunut, ihan todella. Jatkuvasti etoo ja yrjöän kun syön yhtään enempää.

Mahasta..Tiukkaa tekee muutamat farkut. Ei siis muuten, mutta on vaan ikävä tunne kun ovat sellasia kireitä, niin ei tunnu hyvältä mahan kohalta. Ei ole tullu painoa lisää eikä mahaa mutta se tunne, ei saa kyllä yhtään olla mitään painetta tossa. Siitäpä sitten intoutuneena oli pakko tilata henkkamaukalta ne sikamakeet mustat äitiyspillifarkut. ;)

Ihania masukuvia! Laittakaapa lisää :) Itellä ei tosiaan ole mitään näytettävää, mutta olen ottanu lähtötilannekuvat jemmaan, mukava sitten vertailla.

Away 8+2
 
Away Ihanaa, että pidetään huolta ja huolestutaan, jos vähään aikaan ei kuulu mitään, se tuntuu hyvälle (kun välitetään) :heart: Mä oon tosiaan ollu jotenkin niin uuvuksissa, että palstailu jäi vähäksi aikaa. Ja se inhokkityökin vielä... YÖK :x Onneks se on nyt ohi. Nyt neljä viikkoa lomaa ja kuun lopussa aloitan sen uuden työn, jota odotan jo innolla :D Mä oon päässyt omasta mielestä aika vähillä oireilla, luojan kiitos. Tosin noi helteet on ollu yhtä tuskaa (normisti rakastan helteitä ja makoilisin rantsussa!!), kun en pysty helteillä käyttämään edes koiraa pissalla, kun on jotenkin todella vaikea olla tuolla suorassa paahteessa. Nyt on niin ihanaa, kun on viileemmät kelit, nautin :D Yöheräilyt vaan jatkuvat, tosin ei enää joka yö! Yöturvotuksen tilalle on tullut unettomuus, heräilen tosi monta kertaa ja en saakaan enää unta pitkään aikaan, käyn vessassa 3-5 kertaa/yö, välillä turvottaakin. Muutamana yönä olen herännyt nälän tunteeseen, ihan älytön nälkä. Toivottavasti sulla olo helpottuu!!!! Paljon tsemppiä!

jendde Muruuu, mikä sinun vointi on? Huhuilin sinua jokunen viikko takaperin ja en ehtinyt kuulla sinusta ennen palstailutaukoa! Onhan kaikki hyvin?

Memelisa Olikos sulla laskettuaika 5.3.? Ihan kuin olisin ollut katsovinani pinkan listoilta! Mulla on meinaan 4.3. :heart:

"Kuumeilija" ja tirppana 9+5
 
kuumeilija Tosi kiva kuulla susta ja hyvä että kaikki on hyvin! :heart:

Mulla myös kaikki on ihan ok :) Pahoinvointi helpottanut jo paljon, onneksi. Hormoonit vaan hyrrää sitten senkin edestä, eli ihan hirmuset mielialan vaihtelut :D Tänään ollu itkupäivä ja mutta on tässä vähän jopa hymyilyttänyt.
Huomenna sitten ekaan neuvolaan meno! Toivottavasti kuuluisi sydänäänet :heart:
 
Iltaa.

Ihan tolkuton väsymys, että nyt en kovin kummoisia jaksa rustata vaikka juttua kyllä riittäisi. Nukuin tytön kanssa klo 16-17 ja herätessä luulin ettei olla edes nukuttu, kunnes katsoin kelloa. Nyt voisin painua takaisin nukkumaan tytön perässä. Paha olo myös vaivaa edelleen. Tulee ja menee aaltoina.

Onnea Mariaja ja tunturihilla hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Tervetuloa uusille :wave:

Sukupuoli haluttiin tietää esikoisesta ja halutaan nytkin. Mun utelias luonteeni ei kestäisi arvailua loppuun asti. Veikkasivat esikoisesta tyttöä rakenne ultrassa 80% varmuudella ja tytöksi varmistui 4D:ssä. Mennään 4D ultraan tässäkin raskaudessa :)

Seuloihin osallistumme, kuten viimeksikin. Ajattelin pyytää huomenna neuvolassa jos voisin käydä jo etukäteen labrassa. Viimeksi piti mennä ultran jälkeen ja nyt menee tiukille muutenkin ehtiikö mies mukaan tai katsomaan tyttöä sen aikaa jos ei saada hoitajaa. Mulla on np ultra 30.8 ja silloin viikkoja olisi muistaakseni menkoista laskien 11+4.

Teippasin aamulla tytön huoneen lipaston umpeen, kun neiti on kokoajan sen laatikoita vetämässä ja roikkumassa niissä. En sitten muistanut sisällä olevaa "piilolaatikkoa" jossa on tytön kynsisakset ja pinnit, niistovälineet sekä dopleri. Olin niin tyytyväinen aikaansaannokseeni ja myhäilin ettei hevillä aukea enää tämä lipasto :stick: (olin sen muuten tyhjentänyt jo aiemmin) kun huomasin mokani. Olipahan homma purkaa teipit ja laittaa uusiksi.

Sipsunen & SV 6+5 :heart:
 
katjuska-80 Minua jäi vähän ihmetyttämään, että mikseivät he kertoneet sukupuolta? Kysyittekö sitä silloin? Jotenkin tuntuu, että eiväthän hyö voi sitä salata, jos vanhemmat haluavat tietää tulevan lapsensa sukupuolen.

jendde Hienoa, että kaikki on sulla hyvin! :heart: Mä silloin ehdin jo huolestua, kun sinusta ei kuulunut. Tärkeintä, että asiat on niin kuin pitääkin! Menikö ne kivut ohi itsestään ja kävitkö lääkärissä silloin? Jospa ne kivut olisivat olleet kohdun kasvukipuja? Pajonkos sulla on nyt viikkoja? :D Kyselin viimeksi neuvolassa, olisiko siellä doppleria, niin neuvolatäti sanoi, että vasta n. viikolla 12 alkaa kuulua sydänäänet. Samoin sanoi gyne varhaisultrassa, kun kysyin, onko mahdollista kuulla sydänäänet. Ja minä kun olin käsittänyt, että aikaisemmin voi kuulla.

Onko muillakin niskapussiultra vatsan päältä ultrattava? Minä vähän hämmästyin, ettei sisäkautta oteta :O Saako tuollaisesta vatsan päältä otettavasta ultrasta kuvaa mukaan? Luulisi kyllä saavan...
 
Kuumeilija: Mulla ainakin tehtiin np esikoisesta sekä vatsan päältä että alakautta. Alakautta näkyi lopulta tietyt jutut paremmin. Ja sai kuvia mukaan :)

Sydänäänet: Mulla ainakin kuului eilen varhaisultrassa jo nyt rv 6+4 ja samalla näin sen "sydänkäyränkin" siinä ruudulla. Syke oli 130/min. Varmaan riippuu myös laitteista kuuluuko vai ei. Femedassa kävin Brunolla. Doplerillahan ne sitten kuluu vähän myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:
kuumeilija :)

Ne kivut meni itsellään ohi, mitä nyt välillä vieläkin jomottelee ja on huonompia päiviä sen suhteen, mutta ihan normaaleiksi kohdunkasvukivuiksi minäkin ne laskisin :) Nyt kun odotan toista lasta, ja edellisestä raskaudesta ei ole pitkä aika, niin kohtu kasvaa näin alussa tosi nopeeta vauhtia ja se sitten aiheuttaa niitä kovia kipuja. Kohtu on kasvanut tosi paljon, pystyn sen itse tuntemaan alavatsasta navan alapuolelta (tai siis noin 5 cm navan alapuolella). Eli on se ainakin kasvanut :D Viikkoja on 8+3 tänään.
Sydänääniä voi varmaan yrittää jo kuunnella, kun mulla se kohtukin tunkee tohon eteen jo ja muutenkin se on eteenpäin kallistunut. Niin se voi olla, että kuuluu ihan hyvin sydänäänet :) Tai sitten ei kuulu, sen näkee sitten huomenna. Esikoisesta kuunneltiin 10. viikolla ja hienosti kuului :)

np-ultra: kyllä mun käsityksen mukaan aina pitäis sisäkautta ottaa :O Mulla ainakin ekasta lapsesta otettiin sisäkautta se, eli siis mitattiin sikiö ja niskaturvotus yms. jutut sieltä. Ja lopuksi vielä kokeili vatsan päältä ultralla ja hyvinhän se kyllä siitäkin näkyi.
 
eli pientä täydennystä edelliseen, mitä kaikkea jäikään kertomatta...

viikkoja laskureiden mukaan olisi nyt tasan 8. ja ikää sekä minulla että miehellä 30v.
ja esikoiseni on tyttö, nyt niin erilaiset tuntemukset että voisi olla poika, mutta minä ja esikoinen halutaan tyttö, mies tietysti haluaisi pojan. meillä on vaikka kuinka vaaleanpunaisia vauvan vaatteita (siis todellisia tyttöjen unelmia, ei siis voisi käyttää pojalla). ja kaikki muukin "roina"on niin hempeetä että...:D

allergia vaivaa jonkin verran, esikoisesta ei vaivannut lainkaan (ei siis pienintäkään oiretta vaikka heinäpellon viertä kulki) nyt jo nurmikonleikkuu ajaa mut sisälle pärskiin ja koiran harjaaminen saa nenän vuotamaan :snotty:(mitä ei ole tapahtunut ikinä!!) meillä pitkäkarvainen collie niin pakko sitä on välillä harjankanssa lähestyä, mutta onneksi meillä on muitakin harjaajia;) allergia oireet onneksi niin harmittomia kuitenkin että ei ole tarvinnut lääkkeitä harkita ja totta puhuakseen en ole varma mitä edes saisin ottaakaan, tarvii neuvolasta varmistaa.

onko kellään tietoa onko tampereella satamakadun ultrassa 3d tai 4d vai onko jotkut sodan aikaiset ultra vehkeet. olis mukava ennakkoon tietää näkeekö mahtavia kuvia. kaveri ylöjärveltä kävi terveystalolla ultrassa (ylöjärvellä ostopalvelu sieltä) ja kehu ultran maasta taivaisiin. taisi olla tuo 4d.
 
Np-ultrasta : Miulla ultrattiin esikolta vaan ja ainoastaan vatsan päältä. Ultraaja sanoi, että kokeillaan ensteks päältä ja näkyikin niin hienosti, ettei tarvinnu alakertaan ees mennä. Hyvä niin ! :D Ja kuvia sai mukaan, tottakai :) Saas nährä miten tässä kakkosen kohdalla käy, toki toivon että näkyy taas kunnolla masun päältä, en tykkää yhtään että kukaa ylimääränen sörkkii miun alapäätä ! :D

Täälläkin olo alkaa olee aikas hyvä, mitä nyt ruoka ei oo edelleekää suures suosiossa. Miun tissit ei tiedä tästä raskaudesta kyllä yhtää mitään, eivät oo yhtään arat. Ja yhtä pienet ovat kuin ennenkin, eli B kupilla mennään :D
 
np-ultra mulla ultrattiin esikoisesta heti sisäkautta,ja sitten mahan päältä. :eek: oon luullu et aina katotaan sisäkautta jotta saadaan tarkemmat mitat?

sukupuoli ei aota kysyä,niinku ei esikoisestakaan. vaikka varma oon että meille toinen poika tulee kun naama alko kukkimaan taas samallalailla kun tuota jätkää oottaes :D

sydänäänet niin kylllä mä sain kuulumaan dopplerilla 8+6 et hyvin mahdollista kuulua aiemminki ku rv 12,riippuu ihan kohdunasennosta,istukan sijainnista jne :)

seulontoihin osallistutaan,tai siis ne normi verikokeet jotka otetaan np-ultran yhteydessä.. :)

huh näin viime yönä unta että olin baarissa ja kerkesin juoda pari kunnes hoksasin etten voi juoda koska oon raskaana... :D outo uni !

2,5 viikkoa ultraan ,ihanaa :p

sunniee ja vilperi 9+1 :heart: mulla alkaa oleen jo mieli silläpuolen että kyllä tästä vielä vauva saadaan,keskenmenopelko on jotenki väistynyt ja ajattelee vaan että ihanaa,meille tulee vauva :)
 
Huomenta naiset!
Tämä pelokas odottaja pelkää nyt entistä kovemmin, aamulla vessassa käydessä paperiin jäi verta, ei todellakaan paljon, eikä kirkasta, ,mutta selvästi sen värin erotti.: /
Maaliskuussahan se alkoi juuri samalla tavalla, tiputtelemaan verta ja sitten ultrassa todettiin tuulimunaksi, joka keskeytettiin lääkkeellisesti:'(
HELVETINKUUSTOISTA, MIE EN KESTÄ TÄTÄ TAAS!!!!!!

Anteeksi omanapaisuuteni, nyt ei pysty muuhun :ashamed:
 
Tervetuloa uusille !

Ihanat bodyt olit löytäny :heart:
Ja onnittelut ultra kuulumisista.

Tulipas eilen nukuttua ... koko ilta ja yölläkin uni maistui :heart: pahoinvoinnillani on uusi muoto, paremmin tunnistan eli kolme tuntia on ihan maksimi jättää ruokailuväliä varsinkaan päivällä illalla on jo helpompaa... ja nyt sitten ihan paniikissa kaksin käsin syön pahoivoinnin pelossa ja painoa on varmasti tullu... masu ei siis ole kasvanut kuin syömisestä. Tahdon vauvamahan
Tisseistä aamusin ovat ihan ok mut juma kun illalla riisun liivit sattuu ihan kamalasti hellät kuin mitkä...

Näin vain pikaisesti olen työmaalla ja hieman peloissani kirjoittlen jos joku tulee selän taakse ja en kuitenkaan velä ole valmisjakamaan ilo uutistani.

minnarun&matonen 8+6
 
Laretzki
Tänään olisi tarkoitus lähteä tonne asuntomessualueelle katselemaan vähän taloja. Suoraan sanottuna ei jaksaisi kyllä kiinnostaa. Nukuin viime yön niin helvetin huonosti, mahaa ja selkää särkee, niin myös päätäkin. Ja puhumattakaan siitä että väsyttää. Mieskin ärsyttää taas välillä pelkällä läsnäolollaan...

Lare ja Spyro 10+4
 
Sunniee: Mäkin näin esikoista odottaessa loppuraskaudesta unia, joissa mm. olin synnyttänyt enkä muistanut siitä mitään kun olin juonut niin paljon alkoholia. Viime yönä näin unta, että rinnoista suorastaan tulvi maitoa.

ilja: :hug: Toivottavasti kyseessä olisi tällä kertaa vain harmitonta alkuraskauden vuotoa joka lakkaa pian.

ON:
Edelleen väsyttää ja nyt käyn tytön kanssa päikkäreille enkä kuku tässä koneella. Sitten kohti neuvolaa.

Sipsunen & SV 6+6 :heart: (jee, kohta taas takaisin kasi viikolla)
 
Huomenta!

Eilen oltiin tyttöjen kanssa nls:ssa ja samalla mullekkin eka käynti päiviteltiin.
Soittelin n-p ultraa joka menee vikaan pv tätä kuuta... kamalaa odotusta...

Onkos muita joilla rinnat ei ole arat..?. mulla aina komessa raskaudessa olleet rinnat kipeät ja kylmettyessä tehnyt todella häijyä,,, nyt ei mitään... se hieman ihmetyttää:confused:

meillä aina heti ekassa ultrassa kerrottu kumpi on ja joka kerta pitänyt loppuunsaakka paikkansa..
Hatun nosto niille jotka pystyvät pitämään itsensä jännityksessä h-hetkeen saakka=)
 
Olikohan se Mariaja, joka kysyi ultrasta. Mulla ei ole mitään aavistusta siitä, että onko kyseessä np-ultra. Sitä sanaa ei ole kertaakaan sanottu minulle ja olen jostain muusta keskustelusta ymmärtänyt, että meilläpäin neuvola tekisi alkuraskauden ultran. Kerron sitten myöhemmin, kun tiedän.

Mariaja Listassa näyttäisi vielä olevan Sati... Eikös hän valitettavasti kokenut suru-uutisen?

mesisa Sinähän käyt kuntosalilla? Juotko palautusmisjuomia treenin jälkeen? Osaatko sinä (tai joku muu sanoa), että saako niitä raskausaikana juoda?

sunniee Mullakin on naama alkanut kukkimaan ihan kunnolla. Valitettavasti se kukkiminen ei jää kasvoihin, vaan näppyjä on sekä rinnan että selän alueella... Olen aikaisemmin kuullut, että kukkiminen ois yhteydessä tyttövauvaan, koska "tyttö vie äitinsä kauneuden raskausaikana" tms.

ilja Toivottavasti vuoto olisi harmitonta. Tsemppiä! :hug:

Minnarun Liivien poistaminen on aivan tuskaa illalla! Muutenkin rinnat kasvaneet ihan älyttömästi, joten saas nähdä, montako kuppia koko kasvaa. Alkutilannekaan ei ole ihan pieni...

ON Eilen illalla nosti epätoivo päätään, kun tuntui kunnon kipua kohdun alueella. Se ei tuntunut "normaalilta" repäisyltä tms. Nyt aamulla ei ole onneksi ollut mitään kipuja. Muutaman päivän seuranneena, pahoinvointi alkaa parin tunnin päästä heräämisestä. Voimistuen iltaa kohti. Mut eiks pahoinvointi vaan tarkota sitä, että kaikki on kunnossa?

Kirskis ja Kaiku 7+6
 
Viimeksi muokattu:
Oi voi tätä tekstin määrää! Nyt täytyy päästä aamupalalla niin en kerinnyt kaikkea lukea :)

Mahat Ei voi olla noin isoja mahoja! :D Mulla kai tää maha näyttää vaan lihavalta ja löllöltä :( *kade*

sukupuolesta Minä ainakin haluaisin kysyä, mut mies laittaa vissiin vastaan.. Hän haluais tietää sitte vasta maaliskuussa :)

Tämän päivänen neuvola-aika muuttuikin huomiselle, eli huomenna klo 13 vasta.
Nyt sinne aamupalalle ennenku pökrään :)

muoks.
kn&katkismuru 9+5
 
Tunturihilla: mulla löydettiin esikoisen np- ultrassa kaksi munasarjakystaa. Toinen oli halkaisijaltaan n. 10cm ja toinen 3-4cm. Mitään haittaa niistä ei raskauden aikana ollu, mutta poistaa piti kuitenkin, joten esikoinen syntyi siksi sektiolla. Lääkäri kertoi myöhemmin,että kysta sisälsi hiuksia, luunpalasia, ym, joten se oli todennäköisesti ollut oma kaksoseni, joka oli jäänyt kehittymättä..hassua! =)
 

Yhteistyössä