Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

Neuvolassa käyty doulan kanssa. Oli kyllä antoisa reissu. Sf-mitta ei ollut kasvanut yhtään parissa viime viikossa eikä painoakaan tullut valtavasti lisää. Vauva kylläkin kasvanut ja reippaasti sydän sieltä sykki. Ei neuvolatäti yhtään kyllä ollut huolissaan tuosta mitasta vaikka itseäni se hieman askarruttaakin.

Masussa vauva vaan myllertää ja tuntuu oikeasti siltä ettei se enää tuonne mahdu mylläämään. On tänään koko päivän painanut päällään todella alas ja vessassa tosiaan saanut juosta. Ei ole maistunut ruoka oikein vaikka nälkä onkin ollut. Tein kunnon pippuripihvit ja jouduin miehelle antamaan yli puolet omasta pihvistä - ei yhtään nimittäin maistunut. Karkkia kävin ostamassa illalla, mutta ei sekään kauheasti maistu vaikka sitä tässä olenkin illan mässännyt.
 
Oih, sunniee :lle onnea! (odotan innolla jo kertomusta, kun omakin sairaala tays!!)

Täällä hieman paremmat fiilikset vaihteeksi :) Eilen törmäsin kauppareissulla ystävääni ja käytiin kahvittelemassa, oli mahtavaa päästä "avautumaan" puolin ja toisin..olo keveni huomattavasti! Tänään lähdenkin ajelemaan (uhmaan kohtaloo) kahville vähän pidemmän matkan päähän tapaamaan toista ystävää jonka viimeksi olen nähnyt pitkän aikaa sitten!!

Eilen oli taas ihme maha särkyä navan alapuolella, harkkareita ja outoa oloa, positiivisesti ajatellen mentiin taas lähemmäs synnytystä kun olo oli niin kumma :) Ei täs nyt enään ole kun max 4vko kun "pakotetaan" tuo asukas tuolta ulos!! Saas nähdä saanko jo ensvkolla lähetteen sinne yliaikais kontrolliin, en oo vielä oikeen perillä siitä hommasta..

Vatsan koosta : Mulla on tainnut kans valahtaa tuo masu jo niin alas et sen takia "muuttunut" omissa silmissäkin. Eiköhän kaikki ole kuitenkin hyvin kun liikkeet tuntuu vielä jotenkuten ja neuvolassakaan ei ole kummempia maininnut masun kasvusta. (sf mitan kasvukin hiipunut mut kiloja vielä kertyy :) )

Nyt on tosiaan positiivisempi mieli kun eilen, mutta niinkun jo varmaan muutkin todettu hormoonit jyllyttää ja kohta taas itketään. Mut nautitaan nyt hetki tästä aurinkoisesta olo tilasta.

Susanna ja pallero 38+2??
 
Metta
Onpa Sunnieellä on jännät paikat! :) Tuli ihan olo, että kunpa itselläkin alkaisi jo synnytys, kun tahtoisi pienen syliin. Odotan kovin ensitapaamista pienen kanssa. <3

Onnea kaikille vauvan syliin saaneille! Ja tsemppiä meille vielä odottaville!

Vatsan koko oli viime neuvolassa sf-mitaltaan 38cm. Täällä siis jännitystä aiheuttaa suuri koko, joka toivottavasti ei enteile kovin reilusti yli nelikiloista vauvaa. Pienen koko on arvioitu ultralla 38+2, mutta hiukan kuitenkin jännittää osuiko arvio oikeaan.. :/

Huomenna on LA ja kovin on hiljaista merkkien kanssa. Lasketun ajan lähestyessä on oman kehon synnytyksestä kertovien merkkien toivominen ja kuulostelu lisääntynyt huomattavasti, vaikka olen yrittänyt järkeistää itselleni, ettei tälläkään pienellä taida olla kiirusta maailmaan. Ihanaa olisi jos edes jo ensi viikolla saisi pienen käärön ihmeteltäväkseen.. :)

Ja sitten kun tämä malttamattomuus iskee, niin päivät kuluvat huomattavasti hitaammin... ;)

Metta ja pieni 39+6
 
Viimeksi muokattu:
Sunniee onnea matkaan! Hienoa, että pääsit vauvan hakuun eikä mennyt enempää yli.

ON:
Ylimääräisessä neuvolassa käyty ja paineet huiteli 150/88- 143/93 välillä. Turvotusta samaan tapaan kuin viikko sitten ja pissa oli tällä kertaa puhdas. Paino oli kivunnut ylöspäin liki kilon viikossa, mutta terkan mielestä saan syyttää enimmäkseen turvotusta. Eli seuraillaan ja seuraava ylimääräinen neuvolakäynti on jo maanantaina.Varsinainen neuvola olisi ensi torstaina jolloin rv39+6. Todella toivon etten sinne enää lyllerrä.

Sipsunen & pikkusisko 39+0, että poksista vaan...

Muoks.
En tiedä miksi nuo paineet tuli lihavoidulla, vaikka en ole tekstiä lihavoinut siitä kohden... outoa.
 
Viimeksi muokattu:
Hellou pitkästä aikaa! :heart:

En ole saanut aikaiseksi kirjoitettua... Meidän mussukka otti varaslähdön ja ponkaisi maailmaan 7.2. :heart: Tuli siis kolme viikkoa ja kolme päivää etuajassa. Mittoja oli silti mojovat noille viikoille 3400g/49cm. Kaikki on hyvin, keltaisuutta oli ennenaikaisuuden tähden ja valohoitoa saatiin. Arki on lähtenyt rullaamaan ja kovasti ollaan jo menossa kaikkialla. Isovelikin on reteä kolme vuotias ja ottanut tulokkaan hyvin vastaan. :)

Muoks: Eli syntyi siis rv 36+4, päivityksiin tiedoksi. :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille nyytin saaneille :)
Meidän tyttö syntyi 2.3 perjantaina klo 11.25 viikoilla 39+5. En jostain syystä saa tuota tekstiä siniseksi. Synnytys eteni nopeasti, aamulla alkoi supistelemaan kuuden maissa, yhdeksän aikaan oltiin sairaalassa. Kipulääkeestä huolimatta supistukset tuntu voimakkaina ja saliin siirryttiin pian. Sain kohdunkaulapuudutteen ja ilokaasua. Pian kätilö jo ilmoittikin että seuraavalla supistuksella saa ponnistaa :) Vähän repesi väliliha, ja ponnistaminen teki hirveän kipeetä, enemmän kun esikoisella. Ja pari kertaa olinkin jo luovuttamassa, mutta niin se prinsessa vaan suostui tulemaan ulos.
Pääsimme sunnuntaina kotiutumaan, vauva siirtyi lauantaina lastenosastolle korkeiden tulehdusarvojen vuoksi, mutta kotisairaalan turvin antibioottitiputus jatkui kotona torstaihin saakka.
Tyttö on ihastuttava, ja esikoinenkin on ottanut tulokkaan hyvin vastaan. Nyt vain odotetaan ulkoilulupaa, että päästään koko sakilla vaunuilemaan :)
 
Heissan,
Olen niin kateellinen jo vauvvautuneille. ISOT ONNITTELUT :flower:

Neuvolassa kävin eilettäin. Painoa on tullu 1190g/vko, lievää turvotusta, verenpaineet hyvät, prot +, gluk-, Hb 131, Sf 32
Lennart voi myös mainiosti sykkeet 140 ja RT
Ultraan on aika 14.3

Kyllä tässä jo haluttais synnyttämään. Pelkkiä kivuttomia "supistuksia" ollu :kieh: Vähän ahistaa kun ei jaksa enää esikoisen kanssa niin touhuta vaikka haluaisin. Hirveän antisosiaalinen olo. Voisi vain nukkua. HUOH...

Naapurinneiti ja Lennart 39+1
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
heips.

ONNEA kaikille vauvan saaneille:flower:

Täällä menty sitten yli lasketunajan eikä kyllä näytä lapsi pitävän mitään kiirettä.
Veikkaanpa että tulee sitten joskus viime tingassa ennen käynnistystä tai käynnistyksellä.
Tuli sitten vielä muutto eteen tuos huhtikuun alus.onneks mies lupas että saan hoitaa vain vauvan ettei tarvi itte tehdä muuta:D (saa tehdä kaveriensa kans ja minä vaaan komennan kaappien paikan;)

mimma ja pieni 40+2<3
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88 ja mesisa
Meidän pieni poikamme syntyi rv39+3 eli 5.3. kl 14:09. Mitat 3560g ja 52cm. Kotiin päästiin torstaina ja opetellaan tähän uuteen arkeen. Päivät on mennyt hyvin ja molemmat vanhemmat ollaan täysin haltioissamme pienestä ihmeestämme :heart:

Onnea kaikille muillekin tällä puolen vauvautuneille ja paljon tsemppiä ja voimia vielä odottaville synnytykseen!

Hope ja juniori 5vrk
 
Hei,
En ole juurikaan tänne kirjoitellut mutta luettua on tullut. Vertaistuki on ollut huippua.
Meidän pieni poika syntyi 4.3 ja viikkoja oli 39+3.
Varmistelin kotona ettei sairaalassa tarvitsisi kauaa odotella. Melkein sitten liian kauan. Kunnon Supistelut alkoivat klo 16.00 ja niitä tuli siinä vaiheessa 10-15 min välein. Klo 18.30 alkoi supistelut tulemaan 7-10 min välein mutta ne ei ollut kovin pitkiä. Onneks siinä vaiheessa ajattelin kuitenkin et nyt lähdetään. Matkaa kuitenkin n 70 km. Sairaalassa oltiin joskus 20.20 ja supisttelut lisääntyneet matkalla. Väliä ei enää ollu ku varmaan 1-2 min. Päästiin kuitenkin perille asti ja olinkin jo 5 cm auki.
Sit siinä tulikin heti kätilön vaihto ja jättivät minut odotteleen seuraavaa kätilöä. Tässä vaiheessa kertoivat ettei epiduraalia enään kerkeä saada. Tämä ensimmäinen kätilö sanoi lähtiessään että spinaalin varmaankin kerkeisin saada heti kun ovat minut saliin siirtäneet.
Siinä odotellessani uutta kätilöä alkoivat supistelut tuntumaan jo aika hirveiltä ja pientä ponnistamisen tarvettakin alkoi jo oleen. Soitin kellolla kätilön paikalle ja sanoin ettei tässä voi kovin kauaa enää mennä.
Siirsivät minut sitten saliin ja kutsuivat lääkärin paikalle puhkaisemaan kalvot, kun ne kuulemma jo pullottivat. Siinä sit toiveikkaana sitä spinaalia samalla toivoin. Lääkäri puhkaisi kalvot ja kertoi että olen jo 10 cm auki ja mitään ei kerkeä enään antamaan. No siinä sitten saikin alkaa ponnistamaan.
Ihme kyllä tässä vaiheessa kipu sitten hieman hellitti. Ponnistamisvaihe oli 31 min ja hyvin kätilöt minua tsemppas. Sitten saimme syliin pienen poikamme ja kello näytti 21.40.:heart:
Olin kyllä yllättynyt, että kestin tämän luomusynnytyksen. Olin kuvitellut sen olevan paljon hirveempää.

Voimia kaikille vielä nyytiään odottaville ja onnea nyytin jo saaneille=)
 
Meille syntyi 9.3 poika 3660g klo 12.17! Synnytys oli nopea 2h ja 30min. Vedet meni naistenpäivänä 10.26, ja mentiin Kysille, mutta supistuksia ei ollut yhtään koko päivänä. Saatiin oma huone synnärinpuolelta ja hävittiin miehen kanssa siellä:) Perjantaina 9.3 juteltiin kätilön kanssa synnytyksen käynnistyksestä oksitosiinillä ja varauduttiin nopeaan synnytykseen laittamalla epiduraali etukäteen. Kerkesin nukkua 2h kun mies lähti käymään pikaseen kahvilla. Mies palasi 11.50 jolloin paikat oli auki 5cm ja pyysin lisää kipulääkettä, kun alkoi todella kovat kivut! 12.10 oli aivan tajuttomat kivut ja kätilö kertoi, että olen 10cm auki, et aletaan ponnistaa! Poika syntyi kahden supistuksen aikana 12.17! Synnytys oli nopea ja vältyttiin repeymiltä. Muutamia nirhaumia tuli. Jälkisupistukset ovat olleet aivan mielettömät. Äiti ja isä on ollut pojasta aivan myytyjä<3 Poika syntyi siis 38+5 viikoilla!

Emsku ja poika 1vrk :)
 
Onpas tänne taas tullut vauva aalto. Onnea Soraya, Turvottaja, Hope, Juupe ja Emsku :flower::heart:

Täällä vielä omaa odotellaan...
Tänään ollut aivan kamala olo. Aamulla oksensin pariin otteeseen ja paha olo on vellonut pitkin päivää. Kamala väsymys vaivaa ja poikkeuksellisesti oikea lonkka on kolottanut pitkin päivää. Yleensä se alkaa vasta illalla, voimistuen yöksi. Päätä on särkenyt pitkin päivää vähän ja muutenkin ollut jotenkin tosi outo ja mälsä olo.

Mies lähti nyt tytön kanssa puistoon ja taidan itse painua vielä päikäreille nro. 2.

Tosi paljon syntynyt meidän pinoon vauvoja ennen laskettua aikaa. Itsestä tuntuu, että pääsen täydentämään tilastoa sitten toisesta päästä, vaikka pieni toivonkipinä elää yhä sen takia kun esikoinen oli niin täsmällinen.

Sipsunen & pikkusisko 39+1
 
No on kyllä kieltämättä aika paljon vauvoja jo, kovasti onnea teille kaikille! :heart::flower:

Multa kyllä on se usko jo loppunut. Yliajalle mennään sanokaa mun sanoneen. Oon yrittänyt iltasella ajatella, että nautin nyt näistä viimesistä öistä kun saa nukkua (jos ei niitä vessassa ravaamisia lasketa). Aamusella silti herään vähän pettyneenä, mutta kyllä se päivä siitä sitten kuluu. Sen yhden yön jälkeen ei ole supistellut muutakun kivuttomasti. Välillä kävely onnistuu ihan normaalisti, mutta sitten yhtäkkiä saattaa alkaa painaa johonkin hermoon tosi kivuliaasti. Ja jos sattuu tuleen vessahätä niin sitten sinne vessaan pitää oikeasti päästä sama se missä on.

Maanataina tulee tosiaan tupa täyteen vieraita (6kpl) ja yökylään. Olisin niin toivonu että meillä olisi ollut sillon jo vauva kotona, mutta ei mennyt niinkun strömsössä. Nyt pitää sit vaan olettaa että se tulee vasta vieraiden lähdön jälkeen eikä juuri silloin! *koputtaa puuta*

Nyt puuduttava odotus jatkukoon...

T:Mems rv 41+1
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Metta
Olipa tullut paljon uusia vauvautuneita! Isosti onnea kaikille nyyteistä! :)

Ja tosiaan useat ovat saaneet nyyttinsä kainaloon ennen laskettua aikaa.

Toisin on täällä, sillä tänään on THE PÄIVÄ eli 40+0.. Vaan hiljaista on synnytyksestä kertovien merkkien suhteen. Toki osasin varautua siihen, että yli lasketusta ajasta taasen mennään, mutta ainahan sitä hieman yllätystä toivoi. Seuraavan etapin otan laskennassa yliaikaiskontrolliin 12 päivän päästä.. ;)

Toivottavasti synnytys alkaisi spontaanisti ennen sitä, sillä olen jo hieman malttamaton näkemään pienen. :)

Metta ja pieni 40+0
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88 ja mesisa
iltaa!
Vauvoja tullut taas lisää :) Vautsi! Onnea! :heart:

Täällä pikkuhiljaa tullaan perässä, nyt ollut taas kiitettävästi oireilua siihen suuntaan et "jotain ainakin" tapahtuu! Eli toivoa ei oo vielä menetetty ihan tyystin "luomusti" alkavan syntymisen suhteen :p

Mä haaveilen kovasti tällä hetkellä unesta, tää vessassa ramppaaminen risoo ja varsinkin kun öisin tuntuu olevan hätä vähintään kerran tunnissa!! Ja sit kun sängystä ei enään niin ketterästi noustakaan..on meinaan ollut "lähellä piti" tilanteita että ei oo joutunut lakanan vaihtoon tai lattian siivoukseen...

Tänään ollut ihan mukava päivä, jotenkin osannut rentoutua paremmin kun mies ollut koko päivän kotona :heart: Mun muru! Mä oon edelleen vaan niin umpi rakastunut tohon ukkoon vaikka kymmenisen vuotta jo sitä kattellu :D

Nyt on sellaiset menkkajomot että huh huh ja tekee sitten mieli kaikkee "mättöö" siis sipsiä, siipiä tai muuta "roska ruokaa" :) Täytynee varmaan pistää iltapalaksi jotain "tulista"!! Kohta saunaan, esikko yö unille ja sitten lösähdän sohvalle jonkun herkku iltapalan kanssa :)

On tää odottaminen yhtä vuoristo rataa, varsinkin tän pääkopan kanssa !!

susanna ja pallero 38+3??
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Heippa!

Pieni prinssi syntyi 6.3.2012 klo 20.53 <3 Viikot oli mulla sillon tasan 41+0 :) Äijällä oli melkoset mitat 4170g ja 52cm, muistona synnytyksestä 3.asteen repeämät :D (joita sitten oli paljon!!) Mutta kipu on pientä kun on rakas sylissä <3 Tänään tosiaan noiden repeämien takia päästiin kotiin :)

Tosiaan supisteli jo viikonloppuna sen osastokeikan jälkeen aika kivasti, maanantaina aika harvakseltaan ja ajattelin, että ei toi synny ikinä! :D Sit menin illalla nukkuun 23.30, heräsin tasan 00.00 h*lvetinmoiseen supistukseen ja tiesin, että nyt se alkaa :D En nukkunut sitten koko yönä, kun supisteli 7-10min välein tosi napakasti ja itkinkin välillä, päätin silti, että pinnistelen ja kärsin yliaikakontrolliin joka oli siis 12.15 :D No, pääsin sinne, lääkäri tsekkas tilanteen, että 4cm auki ja voisin siirtyä osastolle ettei kuulemma kannata lähteä kotiin kun valitin supistuksia. Sitten siinä käytällä kun piti osastolle lähteä, niin sattu se lääkäri sopivasti paikalle kun tuli supistus ja melkein kierin lattialla ja sepä lähetti suoraan saliin :D Meni aika loistavasti mun mielestä toi synnyttämään lähtö :D Ja illalla "pieni" olikin sit pihalla ja minä onnesta sekasin <3
 
Heips!

Mitääh, kaikkiko täällä jo jakautuu :) Vauvojahan syntyy kuin sieniä sateella! Onnea taas kaikille!

Muutama päivä sitten kirjoittelin että ei oo mitään oireita ja kiva olla raskaana, jne. No, eilen sitten oli kaikki maholliset oireet: alaselkää ja masua jomotti niinkuin kuukautisissa ja sit ihmeellisesti reisien taustat oli kipeenä. Oli aika ikävä olla. Kun menin nukkumaan niin oli tosi levoton olo ja en pysynyt yhtään paikoillani kun vaan hain hyvää asentoa sitä löytämättä. Nukuin yön aikana ehkä muutaman tunnin (pätkissä), mut silti aamulla olin kukonlaulun aikaan hereillä ja tosi pirtsakkana ja nyt on kaikki oireet taas poissa. Käytiin lasten kanssa leikkipuistossakin jo aamusti ja hyvin jaksoin vaunuja lykkäillä tuolla lumisohjossa :) Ihana, keväinen päivä.

Eilen luulin että lähtö on lähellä, mutta tänään taas sellaset fiilikset että ei tästä hetkeen mihinkään lähdetä (ja parempi oikeastaan näin :)). Mieskin on vielä pari päivää 600 kilometrin päässä niin ei ihan noin vain synnytykseen pääsisi lähtemään.
Mutta mikäs tässä on ollessa (silloin kun ei satu mihinkään niinkuin eilen ;)).

Tänään ois sit niinku 38+1, eli vielä jaksaa :)
 
Onnea vauvoista Ringaa ja Kengumamma:flower:

Hepuhi: Mullakin huomenna neuvolan verenpaine- ja pissakontrolli.

Päätä särkenyt tänäänkin koko päivän. Ei mitään kamalaa kipua, mutta ikävä paineen tunne ja ihan kuin olisi pää jossaintynnyrissä. Oksennus sentään on pysynyt tänään loitolla.

Viime yönä heräsin menkkajomotukseen selässä ja hetken niitä tuli ja meni aaltoina, mutta sekin lysti loppui lyhyeen. Aamulla jomotti pienen tovin ja samalla vatsaa väänsi ja tuli päivän aikana jopa pari kivutonta supistusta. Onhan se enemmän kuin ei mitään. Vauva on ollut tänään aktiivinen ja runnonut tosi kipeästi alkertaa.

Sipsunen & pikkusisko 39+2
 
Onnea taas kaikille vauvautuneille :flower:

Täällä nyt kovasti odotellaan, että viikot menis nopeesti ja pääsis itekki päivittelee jo vauva uutisia ;) !
Supistukset alkanu kovenemaan, tai alkanu pikku hiljaa tulee jo hiukan kivuliaiksi :/
Osaisko joku fiksu neuvoa mua, että mistä johtuu kun mulla vihloo tuolta alhaalta ihan vois verrata siihen, että joku nykis virtsaputkea? Mistä se voi johtua, onko se siitä, että vauva kääntelee päätään?

Huomenna meillä olis tutustumis käynti synnytys sairaalaan pikkusen jännittää, että mitähän siitäkin tulee :)

Heheh musta jotenki niin hauska miettiä, että nyt on tosiaan JO MAALISKUU ja meidän KUU. Jotenki vaan muistaa tyylii ku kirjotteli tänne viikoilla 12+ jotain :DD Ja nyt jo vikoilla viikoilla mennään ja jotkut jo ylittänytki 40 rajan :)

Sunnuntain jatkot teille, me lähdetään tästä kävelylle ja saunaan :wave:

:heart: : Nittta & poitsu 37+5 :)
 
Hirmuisesti ONNEA kaikille joilla pienokaiset jo sylissä!! :heart:

Nittta: Kyselit mistä vihlova tunne alapäässä voisi johtua. Ekana kun mainitsit virtaputken mietin, että voisko olla VTI merkkejä? Mikäli ei kuitenkaan VTI:ta epäillä olisin taipuvainen selittämään sitä juurikin sillä paineella mikä sinne just nyt kohdistuu. Jos vauvan pää on jo työntynyt kovin alas ei vihlonta tai muunlainen särky ole mitään epätavallista.


Eilen siirryttiin sitten vk.39+0!! Oli pari kunnan kipuaaltoa tuossa iltapäivällä, mutta ei mitään sen vakavampaa. Toisaalta nyt alan uskoa siihen, että vauveli hyvinkin voisi syntyä tällä viikolla. Ei auta siis muuta kuin pitää peukkuja ja toivoa parasta. Kunhan ei stressaa ja muistaa liikkua, niin eiköhän vauva saada maailmaan ensi viikon aikana. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Maanantain aamua!

Vihlonnasta alakerrassa.. täällä kans samaa vaivaa ja yhdistäisin se kans tuohon vauvan pään pukkaukseen alas päin. Itsellä tulee noita vihlaisuja usein selin makuulla ja jos on vähänkin rakossa nestettä on sellainen olo että "tippalukko" pettää. Onhan tuo rakko muutenkin kovilla kun pienikin määrä rakossa ärsyttää ja tarvii käydä se pienikin tippa lorisuttaan pönttöön. Mulla esikoisen jälkeen muutenkin ollut rakko erilainen ja tuo pissi vaiva siis kiusannu enemmän ja vähemmän. Kerran on jo tutkittukin tuota rakko ultralla ja labra testeillä mutta mitään ei löytynyt.. Tietysti kannattaa ottaa asiaa esille neuvolassa, jos vaikka ois VTI, itsellä ei ole ikinä ollut VTI joten oireistakaan ei niin tietoa. Neuvolassa manailin tota vaivaa ja normaaliahan se oli neuvolankin mielestä kun pissi puhdas.

Mä sain eilen taas sellaisia raivokohtauksia että oksat pois, ärsytti ihan kaikki ja nyt omatunto koputtaa kun olin niin pahalla tuulella :( Kun sais nukuttua vähän enempi ja paremmin ois varmaan aurinkoisempi mielikin. Ranne kiukuttelee ja yö möllötykset vaan lisääntyy. Viime yönä taisin nukkua 20min pätkissä muutaman tunnin.. Mietin että mistähän sen energia latauksen saa sitten synnytykseen..

Esikko onneksi saa hyvää tuultansa tartutettua muhunkin, aamusta asti taas ollut aurinkoinen ja juttua piisaa sekä laulua ja naurua! :)
 
Heissan taas kaikille:)

ja ONNEA jälleen vauvan saaneille:flower:

Täällä yhä odotellaan koska tämä meiän pikkunen päättää pukata ittensä ulos.
Onneksi se ei enää voi kauaa tuolla köllötelläkkään ennen ku häätö tulee siihenkin
menee korkeintaa n.-2vkoa :) mielummin kyllä vaikkka jo tänä yönä:p
eilen tuli ensimmäiset 2 vähän reilumpaa supistusta että sai lähtee vähä käveleskelee ja yön taas ei yhtään mitään..eli ei oo tapahtunu mitään erikoista.

Heh taidan olla ensimmäisten joukossa lasketulla ajalla mutta viimesten joukossa synnyttäneiden
puolella.:D

mimma ja pieni 40+4<3
 

Yhteistyössä