Maaliskuun muruset 2012

Kiva kun on tullu näin paljon porukkaa tänne :) Itse tein halpis testillä haamun ja muutaman päivän päästä digillä vahvistuksen ja se riittäköön mulle. Tietty sitä tekis vielä testejä jos niitä kaapissa olisi tyrkyllä:)
 
Memelisa kyseli kesälomista. Mun lomat on jo lusittu :'( Mut ainahan sitä voi ottaa saikkua, heh heh :D

Mä oon tässä miettiny et soittaisinko huomenna neuvolaan ja yrittäisin ruinata sitä mun aikaa pari viikkoa aiemmaksi (sillon ois rv7+jtn), ku tässä on monena viikonloppuna tulossa juhlia, joissa tarjoillaan alkoholia (ja joissa on samoja ihmisiä), niin vähäkö käry käy samantien ku en polta enkä juo. Enkä voi niistä juhlista poiskaan jäädä ku yhdet niistä on häät ja oon kaasona. Niin ois ihan kiva tietää ennen niitä bileitä että tuolla massussa ihan oikeesti on elämää ja kaikki hyvin ennen ku jutut rupee liikkuun.
 
Siis mulla on ihan järjetön nälkä koko ajan, söin äsken kokonaisen suklaakeksipaketin ja päivällä 300g lohta sekä kanasalaatin ja 3 palaa saaristolaisleipää... hapankorpuista ja kalasta on tullu himo, sitä on pakko saada monta kertaa päivässä (varsinki hapankorppuja), mä paisun kohta ihan mielettömäksi :/. pahoinvointi on alkanut täällä, etoo kokoajan ja syöminen helpottaa.
otin tänään ekan kuvan masusta,on sit jotain mihin verrata kk päästä :D.
 
juu juu ota ihmeessä :D!!!
Ne kyselee ainakin kierrot,kattoo pissat,painon,vatsanympäryksen,verenpaineen,hempat ja nyt ei just muistu enempää (siitä niin pitkä aika). Sit keskustellaan perhetilanteesta ja yrityshistoriasta ym kaikkee kivaa :D.
 
Viimeksi muokattu:
mullakin koko ajan nälkä! mutta harmi vaan kun pahoinvointia on jo, ja kaikki etoo niin ei oikeen mikään maistu. Jospa sitä koittais jotain iltapalaa vielä tänään vetästä kuitenkin.

Mä ajattelin myös ottavani mahasta nyt lähipäivinä ekan kuvan niin on sitten mihin verrata :D esikoisesta nappasin ekan kuvan joskus 9 viikolla ja siitäkin oli hauska vertailla sitte niihin viimesillään-kuviin :D mulla kyllä on maha nyt jo niin turvotusen valloissa, että näyttää siltä kun menis jossain puolvälissä raskautta :confused: ja jalat/nilkat ihan sairaan turvoksissa.

sunni Ekassa neuvolassa ei muistaakseni mitään ihmeempiä tehty, kyseltiin sairashistoriat ja sen semmoset. Paino katottiin, verenpaine mitattiin yms. perustoimet. Ja synnytyssairaala valittiin sillä ekalla käynnillä. Siellä meni aika kauan aikaa sillä ekalla neuvolakäynnillä. toinen käynti oli sitten tosi nopee, kuten yleensäkin ovat.
 
jendde tervetuloa :) Täällä kans nälkä, koko ajan! Millä viikoilla teillä alkanu tuo pahoinvointi?

Mites kanssasisaret, ootteko saanu lopetettua tupakan polton? Minä en vielä.. :( Oon nyt päivässä polttanu max 5 tupakkaa. Toivon mukaan nyt viimeinen aski menossa!

Tänään alamahassa tuntunu ihme juilintaa, ihan niinku menkat ois alkamassa :/ Ja tänään olin varma et keskenmeno tuli kun tuntu tennistä pelatessa et jotain valuis, mut ei sieltä sitten mitään tullutkaan. Liekkö nuo ällöt lugesteronit jotka valuu, onneks kohta pääsee niistä eroon!!
 
kn071 Mulla pahoinvointia alkanu olla vasta nyt lähipäivinä. Ei kai sitä aikasemmin olis voinu ollakaan, kun huomenna tulee vasta rv 3+6. Ei sitä pahoinvointia välttämättä edes tule. Esikoisesta mulle oli aika pahat ällö-olot. Pari kk elin pelkkien mandariinien ja kuivan leivän voimalla kun mikään muu ei alas mennyt :x
Noista kohdun repimiskivuista, ihan normaaleja ovat kunhan ei vuotoja ole. Tai vaikka pientä vuotoa oliskin, niin voi silti olla ihan normaalia. Kohtu venyy ja kasvaa ja raivaa tietä itelleen siellä. Se on vaan hyvän merkki. Esikoisesta mulla oli tosi kovat kivut, kuten myös tänään siivotessa jouduin välillä jäädä oikeen puuskuttamaan niiden kipujen takia.

Tupakasta, testin tein vasta tänään, eli tonne kello kahteen saakka päivällä poltin tupakkia ihan normaalisti kun en raskaudesta vielä tienny.. sitten kello kahden jälkeen oon polttanut 2 tupakkaa. Kokonaan meinaan lopettaa kyllä. Vaikeeta se on ja ahdistaa jo valmiiks, mutta hyvän asian puolesta se tehdään. Ja tahdonvoimalla ;) Jos täytyy joku hyvä puoli keksiä pahoinvoinneista, niin sillon ei ainakaan tupakkia tee mieli sitte ollenkaan. Tsempataan nyt vaan toisiamme lopettamisessa, kyllä siinä onnistuu kun vaan tarpeeks haluaa!

Mulla olis huomenna meijän tytön 1v neuvola, niin siellä saan sitten sopivasta sanottua tästä raskaudestakin ja varaamaan ekaa neuvola-aikaa. Jännää. Tosi epätodellinen olo kyllä on vielä. Vaikee uskoa että tää olis totta edes.
 
Onpas tänne tullut tekstiä kivasti!

Kesälomista täällä joku kyseli. Mulla onnellisesti koko kesä lomaa, olen siis hoitovapaalla ja näin ollen lasten kanssa kotosalla.

Raskaustestejä tein yhteensä neljä... :ashamed: Siis ihan vahingossa gynen vastaanotolla selvisi raskaus viikko sitten, testasin sitten samaisena iltapäivänä haamun tai oikeastaan se oli kyllä ihan selkeä plussa mutta pakko oli vaan sit vielä testailla että vahvistuuko viiva koska olin jo luopunut toivosta raskaaksi tulemisen suhteen. Eilen CB:n digillä tulos raskaana 2-3 eli ehkä se testailu voi nyt jo loppua :)

Ainakin meidän paikkakunnalla ekalla neuvolakäynnillä jutellaan elämäntavoista, täytellään papereita ja neuvolakorttiin perustietoja, otetaan verikokeita ja pissanäyte, punnitaan ym.

Eilen meinasin pyörtyä. Ihan pelästyin kun alkoi heittää ja silmissä sumentua. Mieskin oli töissä ja olin yksin lasten kanssa niin säikähdin ihan kunnolla. Onneksi se siitä meni ohi. Varmaan tämä flunssakin vaikuttaa asiaan, kun ei ole oikein saanut levättyä. Mies tekee pitkiä työpäiviä ja jonkunhan täällä on hoidettava koti ja lapsukaiset :)
Eikös täällä muillakin ollut tätä samaa pyörtymisen tunnetta?

Tänään oikeastaan koko päivän kärsin hirveestä kuvotuksesta. Jotain pientä kun söi tai joi kylmää vettä niin helpotti hetkeksi. Yritän nyt vaan olla tiukkana ton syömisen kanssa, ei tarviis noita kiloja tulla yhtään lisää :kieh: Esikoista odottaessa en muuta rv 12 saakka tehnyt kun syönyt ja se sitten kyllä näkyi vaa'alla. Nuorimmaista odottaessa ei onneksi ihan niin paljoa kiloja tullut. Mun on vaan tooosi vaikee päästä niistä eroon joten nyt sais pysyä paino ihan näissä lukemissa.

Jospa sitä koittais saada unta, on niin kuuma ettei nukkumisesta tule mitään!

nan-nan-naa ja taateli poksuu 5+0 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on sitten hiivatulehdus :/, muistelisin tässä et niitä apteekin gynodaktariineja sais käyttää vai muistanko ihan väärin?
Pahoinvointia täällä heti aamusta :wave: ja kamala turvotus sormissa.

Näin yöllä niin sairasta unta, miehelläni ja isälläni oli rabies ja ne mulkoili mua täynnä vihaa,hyökkäilivät kimppuuni ja kaikkea tosi hirveetä... ennen ku mies lähti töihin , se sano et olin muutaman kerran unissani lyöny sitä ja huutanut unissani :D. Kaikenmaailman unia sitä näkeekin taas.

Itse lopetin tupakoinnin joku 2-3viikkoa sitten kokonaan,todella vaikeaa oli, mut onneks pahoinvointi helpottaa vierotusoireita ja ei tuu ees mieleen polttaa :).

vitamiineista:syön D-,B- JA C-VITAMIINEJA SEKÄ OMEGA-HAPPOJA,FOOLIHAPPOA PYRIN SAAMAAN IHAN RUOKAVALIOSTA. (SORI TULI ISOLLA,MUT EN JAKSA NYT KORJATA).

Täällä kans syöty etovaan oloon edellisissä raskauksissa ihan urakalla, mutta nyt aion pitää painonnousun kurissa syömällä kevyesti ja terveellisesti tästä päivästä lähtien :D.
 
Heissan!
Hyppäilen nyt sitten tähän pinoon mukaan,mutta voi olla etten kauheasti ehdi kirjoitella..
Mulla pitäis laskurinmukaan olla la 6.3 ja neljäs lapsi ja synnäri OAS ja itse 27vHmm.. Saa nähdä osasinko oikein nuo värijutut..
Mulla oli kans keskenmeno viime elokuussa. Sen jälkeen heti alotettiin yrittään ja pidettiin sitten tuossa huhti.toukokuussa taukoa ja nyt sitten heti tärppäs..
Meillä ennestään siis kolme poikaa -04, -06, -09..
Itse oleilen nyt kotosalla kesän ja tarkoitus olis aloittaa opiskelu syksyllä,mutta jos kaikki menee hyvin niin ehdin ehkä puoli vuotta käydä koulua ja sitten välissä mammaileen =)
No.. Asioilla on tapana järjestyä =)
Voinneista sen verran, että hengästyminen on ihan kamalaa! Ei tartte paljo mitään tehä kun tuntuu jo että henki loppuu =D On ollut joka raskauden ensioireita.. Etovaa oloa on ihan pikkiriikkisen ollut välillä ja väsymystä jonkin verran. Turvottaa iltaisin niin että näyttää kuin olisin jo neljännellä kuulla =D
Ihme jos ei joku jo huomaa, ja itseasiassa uskoisin että anoppi eilen huomas jo kun katteli rannalla pitkään =D
Toiveissa olis pitää nyt pitkään salassa kun viimeksi kävi niin ikävästi, että niskaturvotusultrassa sanoivat ettei sydän enää pienellä syki.. Mieskin sanoi että jos tämä menee kesken niin sitten ei enää edes yritetä =(
No, mutta nyt mentävä puuron keittoon.. Yritän ehtiä käydä kuulumisia heittään välillä ja oikein hyviä vointeja ja tarrasukkia kaikille!!!
 
Vaavimasu, sitähän saatetaan olla samaan aikaan synnärillä :) Mä kans meen oulaskankaalle. Tai siis toivottavasti päästään siihen vaiheeseen että on jotain mitä synnyttää :)

Hitto mä soitin äsken sinne neuvolaan et jos sitä neuvolaa vois aikaistaa parilla viikolla, niin ei. Ei muka näy/kuulu mitään viikolla 7 vielä. Paskat!! No yritin sit soittaa yksityiseltä aikaa varhaisultraan, niin niillä ei ultrata muuta ku tk-lääkärin lähetteestä!! Mitä vit..?? Klo 12-14 voi vielä yhteen paikkaan soittaa ja yrittää sitä aikaa, mut tuskinpa se onnistuu sielläkään. Heinäkuulle on vähä hankala yrittää saada aikaa yksityiselle ku täälläpäin tahtoo kaikki olla kiinni heinäkuun ajan.

Vitamiineista: Mä kävin eilen ostaan multivitan raskaus ja imetys vitamiineja. Tällä hetkellä en syö muuta. Oiskohan niiden lisäksi hyvä syödä jotain muitakin vitamiineja?

Nukkumisesta: Onko teistä tullu herkempiunisia raskausaikana? Mä oon ennen raskautumista nukkunu ku tukki ja mun unia ei oo häirinny mikään (paitsi herätyskello aamulla), niin nyt mä heräilen ihan mitättömiin rapsahduksiin, ja tietty pari kertaa yössä vessaan. Mut viime yönäki heräsin varmaan 10 kertaa..
 
Moi!

Haluaisin liittyä seuraanne! Minulla on luultavasti nyt viikko 4+5.

-OLIVIA- La 4.3 26v ensimmäinen lapsi

Tein testin maanantaina ja ajattelin nyt viikonloppuna tehdä uudestaan, jotta näen onko viiva vahvistunut! Ainakin oireet ovat :) viime yönä heräsin koviin alavatsan jomotuksiin... Toivon, että kaikki on hyvin, kun takana on yksi keskenmeno viikolla yhdeksän(kehitys oli loppunut jo viikon kuusi jälkeen). Sen takia haluan aivan varmasti alkuraskauden ultraan viikon seitsemän tienoilla.

Tällä hetkellä jännittää miten saada pidettyä tämä salassa, kun ensi viikolla alkavan loman aikana on luvassa sukulointia etelä-Euroopassa ja kavereiden häät...

Terkuin,
OLIVIA
 
Laretzki
Mä haluan kanssa tänne mukaan, kävin useamman päivän kurkkimassa tuolla helmikuisissa, mutta sinne tuntuu jo olevan aika vaikee päästä sisään. Ja mä tarviin ehdottomasti pinon jossa tulee paljon tekstiä, koska mä oon kesätyötyötön, ja oon miehen työpäivät yksin kotona ja koneella sit tulee oltua ja naputeltua. Kun ei olla vielä kerrottu kuin mun porukoille, ja vaikka oltaiskin, niin mun kavereissa ei oo oikein ketään ketä sit mahdollisesti kiinnostain niin paljon että jaksaisivat kuunnella mun pölpötyksiä. Eka kun on kyseessä, niin kaikenlaista on mielessä.

LA:n pääsen tarkentaa tiistaina, mutta tosiaan mullakin se varmaan oikeesti on siellä helmikuun lopussa eikä maaliskuussa, mutta kuten joku sanoi, nehän on vaan arvioita.

vitamiineista 'Ihan perus Multivitaa vielä syyään, koska siitä purkki ihan kohta lopuillaan. Sen jälkeen varmaan jotain mammavitamiineja
nukkumisesta Väsyttäis ihan niin paljon kuin vaan antais itsensä nukkua.

on. Tuntuu että oireita kerääntyy oikein urakalla. Pahoinvointi pahenee aamu aamulta, samoin väsymys. Kuitenkin nytkin tuntuu siltä että olisi törkeä nälkä, mutta ajatuskin ruuasta oksettaa. Tissit tuntuu olevan aina vain kipeämmät. Ja sit mulle on jo joitain halujakin ruokien suhteen herännyt. Yksi ilta vedin jääkaapista valkosipulituorejuuston jämät suoraan purkista suuhun, ja eilen dippailin vihanneksia americana dippiin, vihannekset loppui ensin niin menin ja vedin sitten koko loppu dipin kitusiini. Jostain syystä noi maustetut hapanmaito tuotteen himottais...

Lare ja Spyro 5+5(?)
 
Huomenta :wave: Täälläkin nukuttu huonosti..flunssa ja kuumuus herätteli yöllä ja viime aikoina en oo oikein osannu nukahtaa uudelleen. Ehkä pyörii liikaa ajatuksia päässä :)

Täälläkin lopetettu tupakanpoltto plussaan. Yllättävän helposti kävi, en tosin poltellu kun muutaman päivässä ennen. Tsemppiä teille lopettaville :flower:

En tiiä pitäiskö huolestua ettei vieläkään oikeestaan oo huonoa oloa..eikös sen pitäis olla merkki että istukka toimii hyvin? Noh, väsymystä löytyy ainakin & tissien arkuutta (on muuten paisuneet jo aikalailla, tosin lähtötilanne ei ollutkaan mikään valtaisa :p ) Viikon päästähän tuon kuulee ultrassa onko kaikki ok. Nyt pikasesti kaupoille!

marika + pieni 5+2
 
Ei hitto Laretzki mä oisin halunnu nähdä sut siellä jääkaapilla vetämässä niitä dippejä ja tuorejuustoja! :LOL:

Mulla ei oo ilmenny mitään "himoja". Vichyä meneen kyllä niin paljon ku sitä vaan on, mut en tiiä johtuuko se näistä helteistä vaan. Muutenki juon ihan hirveesti vettä. Mut sehän on onneksi vaan hyvä asia :)

Mulla on nyt menossa neljäs päivä ilman tupakkaa, ja oon tosi yllättyny miten helppoa tää on ollu. Tuossa eilen laskin että oon polttanu puolet elämästäni! :O Toivottavasti ei tuu aloitettua uudestaan enää koskaan!
 
Tervetuloa uusille :)

On: Mulla on kyllä aika arka tuo alavatsa. En pysty nukkumaan enään vatsallani mikä oli mun lempiasento ja jota odotin kun kuuta nousevaan ekan raskauden aikana siis että voi nukkua jälleen siinä asennossa, no sitten oliki rinnat tiellä ja lammikot odottamassa aamulla :)

No mutta kaikkeen sopeutuu. Ajattelin käydä ostamassa Lidlistä sen vartalotyynyn niin on sitten mahan kanssa helpompi nukkua myöhemmin kylkiasennossa.
Ja vatsaa alkaa jomottaa myös jos istun pitkän aikaa esim tässä koneella.

Joku kyseli työhommista, tällä hetkellä hoitovapaalla ja eikä työpaikkaa odottamassa enkä aio hakea töihin tässä välissä kun onneksi saa sitten äippärahan vanhan työpaikan tulojen mukaisesti. Sehän on että jos toinen lapsi syntyy ennen kun esikoinen/nuorempi lapsi täyttää 3v niin saa saman äippärahan kun es/nuo aikaan. Jee!:D
 
Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussista! :) :wave:
Etenkein Lare!!! Säkin tulit tähän pinoon :heart:

Harrastuksista on ollu puhetta. Mulla ei suurempia harrastuksia oo, touhuilen aina millon mitäki, mikä tuntuu siinä elämäntilanteessa hyvältä & osa on tietysti ihan elämäntavallisia. Käyn sillon tällön lenkillä, pyöräilen töihin (9km/suunta), laittelen kesäksi puutarhaa (nyt tänä kesänä en oo jaksanu), ompelen, sisustan yms. mut varsinaisia harrastusharrastuksia mulla ei ole. Lippukuntaan kyllä partiossa kuulun, mut en oo yli vuoteen ollu siellä aktiivisena.

Naive88: mulla on ylipainoa ja sen takia varmaan oon tarkkailussa ton raskausdiabeteksen takia. Mä pääsen taas sellaseen tutkimusryhmään, jossa tuetaan liikuntaa ja oikaistaan virheellisiä ruokailutottumuksia. Sain sieltä viimeks askelmittarin ja sen avulla nyt oon parissa kuukaudessa tuollasen 5kg tiputtanu. Ne tekkee paljo verikokeita & sokerirasituksia joten kokonaisuudessaan pidetään hyvin huolta :)

Unista voisin vielä lisätä.Näin viime yönä ihan kauheeta unta! Nyt on sit pelko perseessä enteileekö jotain vai oliko vaan sellanen uni et käyn omia pelkotiloja läpi. Eli unessa alko pieni vuoto, siinä unessa olin plussannu viikko sitten (niinku oikeesti oon tehnykki). Onneks vielä ei oo näkyny mitää ja toivottavasti ei näkyskään. Piti jo neuvolaan soitella et miten sen pelkopolin kanssa ku tuntuu et hermoilen nyt koko ajan kaikesta. Tuntuu siltä ku ei tunne mitää et voihan kaikki olla kunnossa? Muistelen et mä viime raskaudessa panikoin ihan samoista asioista. Huoh, toivottavasti nää tunteet menis mahollisimman pian ohi... Pelkään vaan et nää vaan pahenee mitä lähemmäksi tuo keskenmenon aika tulee... vielä jotain 10 pitkää piinaavaa viikkoa?

Neuvolasta arvelivat mun olevan 5 raskausviikon lopulla eli ens viikolla ultrassa vois näkyä jo jotain, mut taidan ootella vielä varmuuden vuoksi seuraavaan viikkoon et varmasti jotain on näkyvissä. En halua maksaa turhasta käynnistä.

Mulla tuota pyörtymistä aiheuttaa se jos en oo syöny ja juonu tarpeeksi päivän aikana. Alkaa aina helpottamaan ku juo puol litraa vettä ja syö kunnolla. Huomaan myös et mä tartteen suoloja. Makee ei oikein enää maistu mut pieni sipsipussi on pakko olla lähettyvillä, tulee vettä (kraana) juotua niin paljon et vissiin suolatasapaino heittää sit häränpyllyä...

Vitamiineista. Mä oon vissiin vitamiinisyöppö :LOL: Mulla on päivittäisessä käytössä Multivitan raskaus ja imetys vitamiinit, d-vitamiini, kalkki ja maitohappobakteerit ja lisäksi otan noin joka toinen päivä foolihappoa yhen tabletin. Tässä oli hyvä muistutus, voiski ottaa noi vitamiinit. Toisinaan tuntuvat vähän unohtuvan...

Mulla tää raskaus näyttää taas siltä et syyään terveellisesti, mikään rasvanen ja raskas ruoka jää kyllä pyöriteltäväksi lautasella. Runsaat ja ruokasat salaatit tuntuu tällä hetkellä olevan aika pop, katotaan muuttuuko tää tästä.

Lare: mulla on aina ollu himo noihin kermaviileihin, jotka on maustettu dippimausteilla. Pakko mättää nopeesti kaikki muu pois et sais syyä vaan sitä dippiä :p Voin vaan kuvitella sut siellä jääkaapilla vetämässä herkkuja :D

Emmuskalle suuri kiitos tyynyvinkistä! M ä oon pitkään jo ajatellu tekeväni tuollasen, mut taidan käyä vaan nappaamassa sen tuolta Lidlistä! Mä nukun koko ajan kylelläni ja selkä ei tykkää ku se menee kierteelle... toivottavasti tuota löytyy tuosta meiän Lidlistä! Kiitti :)

Memelisa 4+6???
 
Viimeksi muokattu:
Ilmottaudun mukaan eli maalismamma, 23, MKS, toinen lapsi

Oireita on väsymys, pahoinvointi, alavatsan vihlominen ja pissalla ravaaminen. Ensinmäinen neuvolakin on varattu ensi viikon keskiviikkolle. Innolla odotan että pääsee varhaisultraan näkemään pikkusen.

Ja LA 4.3
 
Viimeksi muokattu:
Kaaaauheesti tullu tekstiä tänne :) Kiva että meitä on jo näin monta.

Kävin äsken tytön kanssa neuvolassa ja varattiin mulla samalla eka neuvola-aika. Se olis sitten 3.8. Viikkoja on tuolloin 8-9. Jospa pääsis silloin jo kuuntelemaan sydänääniä.

Vitamiinit Tällä hetkellä en syö muuta kun D-vitamiinia mutta tarkotus olis käydä hakemassa niitä raskaus monivitamiineja. Vai mitä nyt olikaan. Jotain semmosia söin myös esikoista odottaessa.

Tässä vielä näitä mun testejä:

3+5


3+6


:)
 
Lare: laita ikäs,synnäri ja monesko vaavi :), laitetaan sit myöhemmin se la . tänne mahtuu mukaan,itseasiassa tuntuu aika moni olevan kotiäitinä tai muuta vastaavaa,joten varmasti saat juttukavereita täältä (minut mukaan lukien).

jende: ihanat viivat :heart:, minäkin tein taas tänään testit,liuskan johon tuli heti kaksi vahvaa viivaa ja cb johon tuli raskaana 1-2 :).

Olivia:Tervetuloa joukkoon :)... Me ollaan täällä yhteistuumin sovittu et pidetään ne toukat siellä masussa tiukasti :heart:.
Keskenmenot on aivan kamalia ja se tyhjyydentunne raastava (ensin sitä on niin raskaana ja yks kaks ei olekkaan :( )

vaavimasu:Tervetuloa!!! meillä onkin yhtä monta nappulaa kotona ja neljäs tulossa :D,T 02 T 04 JA P 05 . onkos mietityttänyt jaksaminen?



On: minä kävin tänään taas shoppailemassa:mukaan tarttui kengät ja vaatteita... vielä pitäis lähteä rannalle uimaan ja lenkille.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia kaikille:) ja tervetuloa munki puolesta uusille:) Vaikee iloita raskaudesta ku keskenmenon pelko on aika suuri:/ (en tiä kyllä miks) ja hei tietääkö joku kuunnellaanko ekalla kerralla sydänääniä tai jotain ultraa neuvolas?:O
 
mimma:se riippuu siitä että millä viikolla sinulla on eka neuvola :).
pelkään itsekkin keskenmenoa ihan sairaasti,sillä yhteensä kaikissa yrityksissä mulla niitä ollut n.6 ja ennen tätä raskautta 2 :/, mutta koitan vain siirtää ajatuksen jonnekkin taustalle ja nauttia vaan tästä onnesta :). keskenmenolle emme mahda mitään jos se on tullakseen, joten ei sitä kannata murehtia :hug:. nauti kesästä ja lämmöstä.
 

Yhteistyössä