Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

Täällä myös yksi käytännössä oireeton, jolla ainoa mekki raskaudesta on arat rinnat. Yritän järkeillä, että ehdin edellen oksentaa moooooonta viikkoa, ja on vaan plussaa, mitä pidempään säästyn pahoinvoinnilta. Tosin vähän tämä oireettomuus on alkanut vaikuttaa niin, että kiinnostaisi mennä varhaisraskauden ultraan kurkkaamaan, onko tuolla edes kukaan matkassa :sneaky:. Millä viikoilla tuo ultra pitäisi tehdä ja paljon se yksityisellä maksaa? Onko tuosta jotain konkreettista hyötyä, tietääkö kukaan?
 
Ihanaa, että täällä on muitakin saman asian kanssa kärvisteleviä. Minäkin olen vähän miettinyt sitä alkuraskauden ultraa, kun alkaa ihmetyttämään tämä oireettomuus. Mies tosin yritti lohduttaa, että eihän sulla edellisissäkään raskauksissa tullu heti plussan jälkeen oireita :love: ja kyllä ne varmasti kerkiää vielä tulla.

Tervetuloa uudet plussaajat!!!

Pygmi ja seuralainen 5+3 (neuvolan mielestä 6+0)
 
Ei kai oireettomuus ole mikään paha juttu kuitenkaan? Eihän kaikille tule edes raskauspahoinvointia. Esim. siskollani ei ollut 1,5 v. sitten mitään pahoinvointeja kun odotti esikoistaan.

Ei minullakaan ole muuta, kuin rinnat hirmuisen kipeät. Välillä juilii alavatsaa ja huimausta on kylläkin joka päivä. Mutta ei pahoinvoinnista ole ollut tietoakaan :)

Kunhan ne kuukautiset ei ala, niin ei syytä huoleen,jos raskaustesti on kuitenkin näyttänyt plussaa ;)

Mappe & muru 5+4
 
Mulla on alkuraskauden ultra viikolla 7. Silloin kai pitäisi kuulua sydämen syke. Samalla pitäisi kai näkyä mihin kohtaa kohtua alkio on kiinnittynyt ja montako vauvaa on tulossa. Tietysti myös varmistuu, etteI ole tuulimuna tai kohdunulkoinen raskaus. Itselle ainakin tuo sydämen syke on se isoin juttu ja tuntuu, että sen varmistuttua (toivottavasti ) uskaltaisi lähipiirillekin kertoa raskaudesta.
Mä en oo onneksi pyörinyt täällä foorumeilla tarpeeksi, että olisin tajunnu hifistellä noiden viivojen vahvistumista kanssa. Pari viivaa, yksi digi ja verikoe tuntui itsestä riittävän. Toisaalta pahaolo, rinnat ja pissimistiheys on jollain lailla antaneet uskoa.
Olin ajatellut soittaa neuvolaan vasta ar-ultran jälkeen, mutta ehkä mun sittenkin pitäisi soittaa jo ensi viikolla, kun pitäisi alkaa lyömään kesälomareissusuunnitelmia lukkoon ja mahduttaa neuvolakäyntiä ja verikoetta ja np-ultraa johonkin reissun väleihin, niin olis kiva jos olis jotain päivämääriä (tai edes viikkoja) varmistettuna.

Viime viikolla hyvä kaveri kutsui viinilasilliselle kotiinsa ja nyt toinen kaveri ehdotti samanlaista. Hiton vaikea keplotella kunnialla noista tilanteista juomatta tai paljastumatta irti. Voi olla, että spekulaatiota olen jo aiheuttanut. Varsinkin tämä jälkimmäinen kaveri on melkoinen juoruilija, joten jotain järkevää pitäisi keksiä.

Merikki 5+4
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoista heinäkuuta kaikille!

Täällä uusi käyttäjä joka jo seuraillut keskusteluja hetken. Onnittelut ja paljon tarrasukkia plussanneille! Meillä takana reilu 1,5 vuotta yrittämistä. Viime vuodelta 2 km:ää ja muutaman vuoden takaa 1 km. Juuri aloitettiin tutkimukset, mutta juhannusvauva ilmoittikin tulostaan. Vointi muuten hyvä vaikkakin flunssaa kuumeen kanssa pukkaakin. o_O

MasuMyy/28/1.lapsi/SAS

Täänään vihdoinkin selkeä plussa haamujen jälkeen, paljon parjatulla RFSUn liuskalla.

MasuMyy 4+1
 
Tervetuloa uusille!

Mullakaan ei ole juuri mitään oireita, turvotuskin on vähentynyt. Vähän huolestuttaa,mutta lopulta kuitenkin järki sanoo, että näin alussa ei mitään välttämättä olekaan.

Kevlarsoul, olin ekasta ar-ultrassa yksityisellä noin viikolla 7. Maksoi muistaakseni parisataa. Nyt ei ole tarkoitus mennä.

Mä en ole facesta ainakaan vielä innostunut. Katsotaan sitten myöhemmin kun km-riski on pienenpi.
 
Uskaltaiskohan sitä jo mukaan.. viime viikon ke tein ekan haaaaleen haaleen plussan, sillon oli vasta 3+3. En tiiä kuin se niin aikasin ees näky. Mut ei se hirveesti varmaan heitäkkään koska tikutin oviksen.

Torstaina eka digi tuumas "ei raskaana", perjantaina 1-2 ja tänään se oli 2-3 :love: Liuskatestejä mahtuu tuohon väliin erinäinen määrä.. 3+ haluaisin vielä nähdä.

Nyt olis siis vasta 4+1 ja varovaisin mielin vielä mennään.

Taustalla vuosi yritystä ja viime kesältä yksi varhainen keskenmeno. Raskaus alkoi yk 14 eli on tätä toivottu! On tuo km aika tuoreessa muistissa ja kyllä vähän pelottaa edelleen. Menkkojen ois pitäny alkaa pe, 26 kierto oviksen mukaan oli. Ei oo näkyny ja toiv ei näykkään :) Tähän kiertoon kävin aukiolotutkimuksessa että sekö sitten lie avitti vauva-asiaa.

Tissit on ollu arat ja kipeetki, välillä jotain etäistä etovaa tunnetta ja omituista itkuherkkyyttäki.

Itselläni on ennestään 12v poika, miehelle (24v) tulokas olis ensimmäinen. Ikää on kertyny jo 35 ja painooki on "vähän" enemmän ku normit sallii.

Sweetzilla/35/2. lapsi/Sairaala?/La 13.3
 
Tervetuloa Sweetzilla!

Ite testasin ekan haamun 3+2. :whistle: Tänään soittelin neuvolaan ja laittoiva lähetteen erikoislääkärille. Ultra viikolla 7+. Vaikuttaa heti psykologisesti raskauden sujumiseen kun saa tietoa jo aiemmin. Keskenmenot on kovin ikäviä ja iteki niitä vähän mietin. Tosin päätin nauttia tästä raskaudesta joka päivä, kesti se sitten päivän tai useamman. Täällä erikoisia fiiliksiä alapäässä, vähän ku menkat alkais ja joku repis peräsuolta ja kutittelis kohtua samaanaikaan. :oops:

Ite liittynen fb-ryhmään myös hieman myöhemmin, np-ultran jälkeen.

MasuMyy 4+2
 
  • Tykkää
Reactions: Sweetzilla
Tervetuloa uusille!
Sweetzilla kiva saada tänne mukaan muukin kellä on esikon syntymästä aikaa! Mulla tyttö on kohta kymmenen ja koska viime synnytyksestä aikaa niin tuntuu todella jännältä olla taas raskaana, ihanku ensimmäistä oottais ku kaikki meinannu jo unohtaa :rolleyes:

ninami & pätkis 6+1
 
Mulla on ollu lähes joka päivä menkkamaisia kipuja.. yleensä menkat on ollu aika kivuttomat niin nyt niitä kipuja sitte on :cautious:

Laitoin viestiä fb-ryhmästä, tulee niin paljo muutenki siellä pyörittyä :)

Muoks. Ninami, joo kiva että on muitaki "myöhäislisääntyjiä"! Mullaki aika hukassa muistot ekasta raskaudesta tai ees vauva-ajasta o_O
 
Mulle voi siis laittaa täällä yksityisviestillä oman nimensä tai linkin omaan fb profiiliin :) salainen ryhmä siis vaatii sen, että on kaveri status.

Tervetuloa mukaan kaikille uusille plussanneille <3
 
Mä kans liityn Facebook-ryhmään sitten joskus myöhemmin, sitten kun km-riski on pienempi. Ja toki haluan ensin tulla raskauskaapista ulos perheille, läheisimmille ystäville ja uudelle pomolle - tällä hetkellä tietää vain mies. Lähinnä tulee päivittäin mietittyä, olenko edes oikeasti raskaana, kun en vielä halaa pönttöä :confused:. Mutta varmaan eka neuvola 28.7. ja myöhemmin ultra tekee tästä konkreettisempaa...
 
Onnea kaikille! Itsekin voisin liittyä mukaan joukkoon :) Viikkoja nyt 5+2 ja jännityksellä odotellessa viekö mahdollinen tuleva pahoinvointi jälleen tipan jatkeeksi... Tällä hetkellä oireina ollut vain juilimiset ja nopeassa liikkeessä tulleet repäisyt niin ja hajuaisti on kyllä jotain älytöntä tällä hetkellä :LOL: Peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin loppuun asti.
 
http://aijaa.com/iZpYkQ

Jokohan se olis pikkuhiljaa uskottava, että meille tulee vauva :) Eilen on tehty viimeinen testi aamulla, ja eilen myös soitettu ensimmäisen kerran neuvolaan :)

Eilen myös oli kuukautiset virallisesti myöhässä..

Täällä on oireita..
-mahaa juilii
-närästää
-väsyttää
-oksettaa
-hajut ällöttää

La olis neuvolan tätin mukaan 10.3 (omien laskujen mukaan 12.3) ja neuvolan mukaan viikkoja nyt 4+5.

Marikoo ja toukka
 
Onhan se ihtekkin vaikia uskoa, että kyllä se vauva sitten tulee, kuitenki hirvee vauvakuume ollu pari vuotta ja nyt sitte sattu yhtä kuumeinen mies rinnalle Neuvolaa ei millään jaksas oottaa ja koko maailmalle tekis mieli kuuluttaa

Tyttönen93 ja 5+2
 

Yhteistyössä