***Maaliskuussa ministyvät***

"MaMa"
Oliko sun vyötärön ympärys 97 cm silloin kun painoit 96,6 kiloa? Vai missä vaiheessa? Katsoin että olet mua vain 2 cm pidempi. Mä olen siis tällä hetkellä 77,2 kiloa (aamupaino) ja mun vyötärön ympärys on NYT sen 97 cm. En tiedä mitä mun vatsalle on tapahtunut, ja onko 3 raskautta venyttänyt "etureppua". Jos mittaisin vyötärön ylempää siitä "ampiaiskohdasta" vai mikä se hoikin kohta nyt onkaan, luku voisi olla pienempi. Mutta mä mittaan sen tuosta n. sentti navan alapuolelta, kun tiedän että siinä tulee jenkkakahvat samalla mukaan:D On ainakin seurata, mistä kaventua.

Hienosti sulla lähtenyt 10 cm, siihen minäkin tähtään....

Kävin äsken salilla ja nyt syömään :)
Juu, tai oikeastaan painoin silloin 97kg. Ja minä siis mittaan siitä kapeimmasta kohdasta eli nimenomaan vyötäröltä. Se on ainoa, mistä otan varmasti tuloksen joka kerta tasan samasta kohtaa, niin siksi mittaan vain sitä. :) Ja siitä on nyt siis nipistetty se 10cm pois. Mulla on kyllä kroppa muutenkin mallia tiimalasi, joten vyötärö multa löytyy aina, vaikka painaisin kuinka paljon.

Oon muuten huomannut yhden jännän jutun. Mun on tosi vaikeaa saada vettä alas, kun on menkat. Just ja just saan sen litran päivässä, kun normisti juon 2-3 litraa. Ihan oksettaa koko vesi ja on tosi vaikea sitä niellä. Ja sit on kuitenkin kauheen turvonnut olo koko ajan ja se vedenjuonti auttais siihen, jos sitä vain tohtisi juoda.

Liikunnasta en voi nyt yhtäänn kehua itseäni. On jäänyt kokonaan pois taas vime viikolla. Tänään olisi kahvakuulatunti, mut taidan jättää senkin välistä kun on nää menkat. En yhtään tykkää liikkua silloin, kun tuntuu et kuukuppi ei pysy paikoillaan tietyissä liikkeissä. Sit saa pelätä, että se falskaa jne. Sääkin on taas ihan paska, niin ei huvita edes lenkille mennä. Täytyy toivoa, että ensi viikolla ois jo kaikki paremmin. :)
 
"MaMa"
Oliko sun vyötärön ympärys 97 cm silloin kun painoit 96,6 kiloa? Vai missä vaiheessa? Katsoin että olet mua vain 2 cm pidempi. Mä olen siis tällä hetkellä 77,2 kiloa (aamupaino) ja mun vyötärön ympärys on NYT sen 97 cm. En tiedä mitä mun vatsalle on tapahtunut, ja onko 3 raskautta venyttänyt "etureppua". Jos mittaisin vyötärön ylempää siitä "ampiaiskohdasta" vai mikä se hoikin kohta nyt onkaan, luku voisi olla pienempi. Mutta mä mittaan sen tuosta n. sentti navan alapuolelta, kun tiedän että siinä tulee jenkkakahvat samalla mukaan:D On ainakin seurata, mistä kaventua.

Hienosti sulla lähtenyt 10 cm, siihen minäkin tähtään....

Kävin äsken salilla ja nyt syömään :)
Juu, tai oikeastaan painoin silloin 97kg. Ja minä siis mittaan siitä kapeimmasta kohdasta eli nimenomaan vyötäröltä. Se on ainoa, mistä otan varmasti tuloksen joka kerta tasan samasta kohtaa, niin siksi mittaan vain sitä. :) Ja siitä on nyt siis nipistetty se 10cm pois. Mulla on kyllä kroppa muutenkin mallia tiimalasi, joten vyötärö multa löytyy aina, vaikka painaisin kuinka paljon.

Oon muuten huomannut yhden jännän jutun. Mun on tosi vaikeaa saada vettä alas, kun on menkat. Just ja just saan sen litran päivässä, kun normisti juon 2-3 litraa. Ihan oksettaa koko vesi ja on tosi vaikea sitä niellä. Ja sit on kuitenkin kauheen turvonnut olo koko ajan ja se vedenjuonti auttais siihen, jos sitä vain tohtisi juoda.

Liikunnasta en voi nyt yhtäänn kehua itseäni. On jäänyt kokonaan pois taas viime viikolla. Tänään olisi kahvakuulatunti, mut taidan jättää senkin välistä kun on nää menkat. En yhtään tykkää liikkua silloin, kun tuntuu et kuukuppi ei pysy paikoillaan tietyissä liikkeissä. Sit saa pelätä, että se falskaa jne. Sääkin on taas ihan paska, niin ei huvita edes lenkille mennä. Täytyy toivoa, että ensi viikolla ois jo kaikki paremmin. :)
 
Olin tänään vatsatreenitunnilla ja mua häiritsi oma selkäranka. Kestää varmaan aikansa ennen kuin tottuu joka puolelta tuntuviin luihinsa? Ei kai niitä sitten enää huomaa, esim. treenimatolla selällään, kun niihin tottuu?
 
Olin tänään vatsatreenitunnilla ja mua häiritsi oma selkäranka. Kestää varmaan aikansa ennen kuin tottuu joka puolelta tuntuviin luihinsa? Ei kai niitä sitten enää huomaa, esim. treenimatolla selällään, kun niihin tottuu?
Kyllä se varmaan aikansa vie.

Älä nyt tukehdu pullaan...mutta mä olen koko päivän hinkannut mun persettäni :D :D :D

Se kun on jotenkin....noh, väärässä paikassa. Siis väärässä kohtaa. Tuosta vyötäröltä kun lähtee kättä liu-uttamaan alaspäin, niin siinä on joku juttu väärin. Siitä puuttuu joku osa.

Mä en siis tunne enää vartaloani. Se on niin erilainen, kuin mitä ennen. Ja pakko kai sitä on nyt sitten tunnustella, että oppii taas tiedostamaan millainen se on :D
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
IhanaValo
81,6kg.

Vaikka tuntui että söin valtavan iltapalan, niin paino olikin tullu alaspäin eilisestä.

Voih, miekin ootan innolla jos pääsis näistä ylimäärämuhkuista eroon :)
En oo uskaltanu ees mittailla itteeni, masentuisin vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Vaaka näytti 75,9 kiloa. Ihme juttu että taas näin vauhdikkaasti laskussa kun ensin junnaa viikon paikallaan:O

Olen joutumassa tekemään isoja päätöksiä elämässäni. Raskaita sellaisia. Mutta niistä sitten myöhemmin, ja ehkä eri ketjussa.

Tänään taas kuntosalin vuoro...mukavaa keskiviikkoa kaikille! Jatketaan tiristystä;)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Vaaka näytti 75,9 kiloa. Ihme juttu että taas näin vauhdikkaasti laskussa kun ensin junnaa viikon paikallaan:O

Olen joutumassa tekemään isoja päätöksiä elämässäni. Raskaita sellaisia. Mutta niistä sitten myöhemmin, ja ehkä eri ketjussa.

Tänään taas kuntosalin vuoro...mukavaa keskiviikkoa kaikille! Jatketaan tiristystä;)
Onko Aku ottanut yhteyttä? ;)

Tässä biisiä meille kaikille tänään! Ollaan nuoria ja kauniita. :p

[video=youtube;ZC2tbkKfzFM]http://www.youtube.com/watch?v=ZC2tbkKfzFM[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
Kyllä se varmaan aikansa vie.

Älä nyt tukehdu pullaan...mutta mä olen koko päivän hinkannut mun persettäni :D :D :D

Se kun on jotenkin....noh, väärässä paikassa. Siis väärässä kohtaa. Tuosta vyötäröltä kun lähtee kättä liu-uttamaan alaspäin, niin siinä on joku juttu väärin. Siitä puuttuu joku osa.

Mä en siis tunne enää vartaloani. Se on niin erilainen, kuin mitä ennen. Ja pakko kai sitä on nyt sitten tunnustella, että oppii taas tiedostamaan millainen se on :D
:ashamed: Tunnustan myös kosketelleeni peffaani. Tai sen jäämistöä, lähinnä. Kohta reidet on samanpaksuiset kuin pohkeet, mikä on varmaan erittäin mielenkiintoisen näköistä. Kokoeroa ympärysmitalla n. 10 cm tässä vaiheessa. Pohkeet eivät varmaan juurikaan kutistu, lihaksikkaina pysyvät. Reisiä varmaan tarttis kehittää, että ne sais lihasta, koska muuten on hieman koomisen näköistä.

Synnyttänyt nainen ei varmaan saa tuota kaikkea taikinaa mahastaan pois vaikka kuinka kiinteyttäis ja laihduttais? : /
 
[QUOTE="vieras";25967039]Vieläkö Chef oot sillä gfg-dietillä, jos saa udella?[/QUOTE]

Saa udella :)

En ole. Olin sillä 2010, eli en mä sentään kahta vuotta sillä dietillä ole ollut...ei mulla ihan niin paljoa onneksi ole pudotettavaa, että siihen 2 vuotta menee :D
 
Bikini
Eilen kävin salilla, mutta tänään en ehdi ehkä mitään liikuntaa harrastaa :( Huomenna vois aamulla mennä salille ennen töihin menoa.
Alkuviikon olen kuitenkin pysynyt erossa herkuista, ja juonut vettä paljon :)
 
Onko Aku ottanut yhteyttä? ;)

Tässä biisiä meille kaikille tänään! Ollaan nuoria ja kauniita. :p

[video=youtube;ZC2tbkKfzFM]http://www.youtube.com/watch?v=ZC2tbkKfzFM[/video]
Ihana biisi:heart: Sai hyvälle tuulelle kaikkien vaikeuksien keskellä, kiitos!

Ei ole Akukaan ottanut yhteyttä viime yön unissa...se tais vaan kerran käydä panemassa mua, mutta muisto elää...ja uusia yllätyksiä odotellessa;)

Tänään sain vihdoin Dietmix-jauheeni postitilauksena, ja treenin jälkeen join suklaanmakuisen. Huomenna aerobisen jälkeen vois kokeilla mansikan makuista. Ainakin toi suklaan makuinen oli ihan hyvää:p
 
Viimeksi muokattu:
Tsemiä Almandiinille! Ja potkua persuksille moiselle uni-Akulle!

Tänään syöty n. 800 kcal, kulutettu n. 1900 kcal, joista n. 500 kcal lenkillä (eli kulutuksessa mukana peruskulutus). En mennyt salille, kun oli niin mukavaa (mies)matkaseuraa, että ajoin neljän pysäkin ohi ja kävelin sitten 8 km kotiin. :p

Söin aamulla jogurtin ja Atkins-suklaata, töissä keittolounas ja salaattia, nyt kotosalla iltaruoaksi hedelmäistä kaalisalaattia ja paistettua kananmunaa.
 
Kuulkaas kanssa ministyjät :) Minkä verran kaloreita te syötte päivässä? ja voikohan tohon kiloklubiin luottaa? Mulla on tän viikon syömiset ollu kaikki vihreellä mut tuntuu et syön ihan tajuttomasti.. n.1200kcal päivä on ollu nyt tän viikon.. Ja mites toi liikkuminen, oon käyny joka päivä lenkillä ja tänään en menny ja olo on kun laiskanadolla |O

Tosin ton kiloklubin mukaan on ihan ok.. voi että kun oon pihalla :confused:
 
Kuulkaas kanssa ministyjät :) Minkä verran kaloreita te syötte päivässä? ja voikohan tohon kiloklubiin luottaa? Mulla on tän viikon syömiset ollu kaikki vihreellä mut tuntuu et syön ihan tajuttomasti.. n.1200kcal päivä on ollu nyt tän viikon.. Ja mites toi liikkuminen, oon käyny joka päivä lenkillä ja tänään en menny ja olo on kun laiskanadolla |O

Tosin ton kiloklubin mukaan on ihan ok.. voi että kun oon pihalla :confused:
En ole kiloklubia käyttänyt, mutta meikäläisen tekemiset on ehkä "väärin", ettei kannata niistä mallia ittelleen ottaa.
 
Ihanaaaa! :D

Sain muuttolaatikosta viimein kaivettua tanssimaton ja playkkarin, kytkettyä ne tuohon minitöllöttimeen ja pelattua melkein tunnin. Ihana fiilis hiestä huolimatta.

Oli mukava huomata, että taito on vielä hanskassa vaikka viimeksi olen pelannut ihan esikoisen alkuraskaudessa. Raskauden aikana kun tuli ensin verivuotoa, sitten iscias ja päätyi sektioon. Sitten 6 kk jälkeen kun olisi voinut alkaa taas pelata, olinkin jälleen raskaana ja tuli iskias ja päätyi sektioon...

Mutta NYT on melkein 6 kk leikkauksista (oli se appendixcetomia sektion kanssa yhtä aikaa) ja mieli huusi tanssipeliä. Säädin hypyt askeliksi ja eikun tanssimaan niin että tanner tömisee. Edelleen pystyin menemään expert tasolla. Hiki tuli mutta en hengästynyt lähes ollenkaan vaikka odotin suurin piirtein huohottavani kuin höyryjuna. :D
 
"MaMa"
Kuulkaas kanssa ministyjät :) Minkä verran kaloreita te syötte päivässä? ja voikohan tohon kiloklubiin luottaa? Mulla on tän viikon syömiset ollu kaikki vihreellä mut tuntuu et syön ihan tajuttomasti.. n.1200kcal päivä on ollu nyt tän viikon.. Ja mites toi liikkuminen, oon käyny joka päivä lenkillä ja tänään en menny ja olo on kun laiskanadolla |O

Tosin ton kiloklubin mukaan on ihan ok.. voi että kun oon pihalla :confused:
Kun syöt oikein ja terveellistä ruokaa, niin aina yllätyt siitä, kuinka paljon sitä oikeasti saa syödä tuohon 1200kcal:iin. Se on ihan ÄLYTÖN määrä! Mutta luota silti vain siihen kiloklubiin, pysyt oikealla tiellä sen mukana. :)

Tänne ei kummempia. Menkat alkaa olla ohi ja sen johdosta se vesikin laskee taas. :) Tuntuu, että on kauhea jano koko ajan. No, eiköhän se tästä tasaannu taas.

Sunnuntaille tavoittelen samaa painoa kuin viime sunnuntaina eli tasan 92kg. Tai tokikin saa olla vähemmänkin, mut oon tyytyväinen, jos saavutan edes ton. :) Sit ois kuukauden pudotus tasan 5kg. Musta aika hyvin, vai mitäs sanotte?
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe ja mamilu
5 kg kuukaudessa on todella hyvin! Onnea, MaMa!

Mie sain eilen kommenttia siitä, että näytin laudalta. Aika hyvin, kun ottaa huomioon, että mulla on kuppikoko 65H. :xmas: Onhan se tietty lankusta seuraava, jos vertaa 85H -kokoon mitä aiemmin olin. Rinnoista on lähtenyt n. 2 kg pois.
 
  • Tykkää
Reactions: mamilu
"MaMa"
5 kg kuukaudessa on todella hyvin! Onnea, MaMa!

Mie sain eilen kommenttia siitä, että näytin laudalta. Aika hyvin, kun ottaa huomioon, että mulla on kuppikoko 65H. :xmas: Onhan se tietty lankusta seuraava, jos vertaa 85H -kokoon mitä aiemmin olin. Rinnoista on lähtenyt n. 2 kg pois.
Onnea sinullekin! Itselläkin on isot rinnat, vaikkei sentään noin isot kuin sinulla. (tai hankala ehkä verrata, kun mun ympärysmitta on niin paljon suurempi kuin sulla, tällä hetkellä varmaan jotain 90cm, hoikkana 75-80) Mutta itsellä ainakin rintojen pieneneminen on se, mikä tapahtuu viimeiseksi, ennemmin ne kasvavat koko ajan ja haluavat pysyä suurina. Joten 2kg rinnoista pois kuulostaa minusta todella hienolta saavutukselta! :)

Mulla on nyt vähän hakusessa tämä ruokailu. Pusseja ei ole enää jäljellä kuin niitä välipala-kiisseleitä, enkä ole nyt hakenut sitten lisää. Minulla kuitenkin on proteiini- ja ateriankorvaus jauheita vielä kaapeissa, joten olen nyt niiden avulla tehnyt smoothieita. Pyrin siis syömään päivän aikana kolme lasillista vihersmoothieta sekä lounaan ja päivällisen. Toistaiseksi olen vielä syönyt liikaa, sillä syömistä on paljon hankalampaa kontrolloida kun ei ole pusseilla. Toisaalta uskon kyllä tämän pienen tasausvaiheen tekevän hyvää, oppii paremmin niitä uusia tapoja ja paino ei heti karkaa takaisin ylös, kun sen lopullisen tavoitteeni saavutan. :) Hiljaa hyvä tulee jne.. :)

Tähän siis pyrin nyt syömisilläni: (vielä ollaan vähän hakusessa)

Vihersmoothie:
200g mustikoita
1 banaani
5 rkl proteiinijauhetta
2,5dl vettä
2dl soijajoguttia (itse tehty)
puoli nippua salaattia

Tuosta siis tulee kolme annosta, jotka syön aamiaiseksi, välipalaksi ja iltapalaksi. :)

Lounas:
Salaatti, joka sisältää joko kanaa tai kalaa
TAI leipä, jossa kananmuna päällä, salaattia ja kurkkua sekä hedelmä

Päivällinen:
Samaa, mitä muukin perhe syö

Illalla teetä smoothien lisäksi.

Ja vettä 2-3l/pvä.

Tuohon smoothieen saa helposti upotettua kokonaisenkin nipun salaattia, mutta en ikinä muista ostaa niitä tarpeeksi, jotta jäisi vielä muuhunkin, niin siksi käytän nyt puolikasta nippua. :)
 
"hippo"
Kaksi asiaa:

Mulla on sisäinen kello ihan pikkuisen väärässä ajassa, mä meinaan etsin edelleen ketjua "helmikuussa hoikentuvat", joka päivä. Maaliskuu sentään vetelee jo viimeisiään, enkä mä ole vieläkään oppinut.

Se toinen asia: Mulla on niin järjetön makeanhimo, ettei ole tosikaan. Koko päivän olen tapellut itseäni vastaan ja ollut jo useamman kerran koura ojossa kaapille päin. Nytkin, vaikka juuri söin päivällistä ja join vettä. Ihan käsittämätöntä, miten voikin olla näin iso hinku herkkujen perään. :|
 
IhanaValo
Tänään tuli ainakin liikuntaa, töissä pompin ympäriinsä ja sit vielä kävelin lapset hakemaan hoidosta ja niiden kans kotiin.
Eilen ja toissapäivänä kävelin saman lenkin, toisinpäin :) Aamulla käveltiin lapset hoitoon ja vähän myöhemmin kävelin töihin.
 

Yhteistyössä