<<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

Heipä hei!

Onnea kaikille vauvautuneille:)

En ole kirjoitellut aikoihin, mutta olen kyllä käynyt lukemassa turinoita.
Meille syntyi kiirastorstaina klo 11.34 terve pieni prinsessa. Painoa 2630 g, pituutta 46,5 cm ja pipo 32,5. Tyttö on suloinen kuin nukke:)

Kirjoittelen paremmalla ajalla lisää

Pikkulintu77
 
mama-L:lle ja muille onnittelut synnytyksestä ja sen tuloksesta!

Kiitos Ninni tiedusteluista, täällä ei ole vielä hoppuiltu mihinkään. Oulussa on aivan mahtava keli, aurinko paistaa ja taivas on ihan pilvetön! Kävin tunnin happikävelyllä eikä edes lonkkia alkanut särkeä. Tänään olisi hyvä päivä lähteä synnyttämään - kuten jo jokunen ennen ja jälkeen la:n. Huomenna neuvolaterkka tilaa ajan yliaikaiskontrolliin. Sikiö liikuskelee reippaasti, äityi ihan potkaisemaan. Ehkä se jo yrittää potkaista kalvoihin reikää? Yritän auttaa parhaani mukaan!

Nyt ompelemaan liivinsuojuksia vanhasta flanellilakanasta!

Sienna ja kypsyttelevä kohtulainen rv 41+2
 
Hei!

Eli meille syntyi perätilan vuoksi suunnitellussa sektiossa tyttö viikoilla 39+2 tiistaina 18.3. Painoa oli 3410 kg, pituutta 49 cm ja päänympärys 36 cm.

Sektio meni muuten hyvin ainoastaan puudute nousi liian ylös ja kätenikin puutuivat enkä meinannut saada henkeä kun vauva oli pihalla. Ja kun samaan syssyyn pistetty kohdun supistus pistos aiheutti tykytystä sydämessä, luulin kuolevani. Vauvaa sain nähdä hetken, kunnes lähti isänsä kanssa tutkittavaksi.

Heräämössä imetin hieman vauvaa ja jouduin olemaan siellä kuusi tuntia koska puudutus ei meinannut lähteä ollenkaan varsinkaan vasemmasta jalasta. Sitä ne hoitajatkin ihmetteli, että ompa mennyt tuju annos puudutetta.

Vauva joutui ensimmäisenä yönä teholle, koska väsynyt ja oksenteli lapsivettä. Pieni ilmarinta keuhkoissa joka parantunut itsekseen. Aloittivat antibiootit, koska luulivat infektiota. Ei infektiota, ei billirubiineissakaan valittamista. Oli yhteensä neljä päivää teholla. Hänellä vielä kaikenlisäksi ongelmia syömistekniikassa koska työnsi kieltä kitalakeen. Sivuääni sydämessä tutkittiin eikä löytynyt poikkeavaa. Viikko yhteensä sairaalassa ja välillä oli rankkaa kun ei tiennyt mikä vauvalla on eikä imetyskään lätenyt käyntiin. Maitoa tuulee mutta nännit niin sisään vetäytyneet ettei vauva saa otetta. Syötän omaa maitoa pullosta ja korviketta.

Vauva aika rauhallinen, syö välillä kolmen tunnin, välillä kahden välein. Illan myötä alkaa uni lyhentyä ja yöllä on vähän kitkuinen välillä. Itsellä tunteet heilahtelee, välillä tuntuu että itkettää vaikka mikään ei ole vialla. Täällä sitä on vollotettu. Liekö normaalia? Kyllä se sairaalassa olo aikakin oli välillä aika henkisesti raskasta.

Mutta toivottavasti selvitään!

Kinsella ja Muru 1 vk
 
Päätin piristää itteeni vielä näin viime metreillä ja soitin aamulla toiveikkaana parturille et pääsiskö millään tänään...ja PÄÄSIN! Olo on aivan taivaallinen ja uus tukka on ihana. Kyllä se olikin kerinny 2 kuukaudessa mennä kauheen näköseks. Pistin viel elämän risaseks ja ostin upouusia vaaleitten hiusten shamppoita, hoitoainetta ja kiiltosuihketta! Kyllä pieni hemmottelu tekee naiselle niiiiiiin hyvää. Sit herkuttelin viel mäkkärin salaatin :p

Illalla tarttis viel lähtee lenkille kun yöks on luvattu talven pahin lumimyräkkä. Huomenna ei sit taida olla asiaa ulos. Mies tossa totes et voi saata.. et ihan varmaan vauva sit päättää syntyy ens yönä kun on kauhee lumimyrsky ja me asutaan täällä n.30min. ajomatkan päässä TYKSistä :LOL: Katotaan josko joku pääsee ens yönä taistelee lumimyrskyjä vastaan.

Mikä muutenkin meitä TYKSiläisiä vaivaa kun tuntuu et meitä on täällä vielä kauhee läjä :D noh...ainakin 3...

pitkäkoipi ja fiina 5days out and counting.... (39+2)
 
Onnea vauvautuneille! :flower:

me kotiuduttiin eilen ja olo on kyllä niin onnellinen! :heart:

Sektio oli mulle lopunperin tosi positiivinen kokemus, kipuja ei oo ollu ja vauva oli mulla vierihoidossa heti alusta asti, lukuunottamatta 1,5 tuntia jotka olin heräämössä. Ja onneksi päädyttiin sektioon, kun tuo kokokin ylitti arviot, eli mitat oli 53 cm 4130gr ja pipo 37.

Tyttö on kyllä niin suloinen ettei mitään rajaa! :heart:

Tsemppiä vielä odottelijoille!

taimi & Taimi 6 pv
 
Paljon Onnea Kinsellalle ja perheelle! Onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin! :hug: Varmasti alkaa tunteetkin tasapainottumaan, kun vain pääsette arkeen kunnolla kiinni. :heart: Jaksamista!

muoks.
myös taimille ja perheelle paljon onnea prinsessasta!!!

Pitkäkoipi, mä myös mietin tuota tulevaa lumimyräkkää, mutta meilä ei nyt ole edes merkkiäkään että syntyis juuri ensi yönä, ja meiltä ei onneksi ole matkaa synnärille kuin muutama kilsa.

Meidän vauva melskaa ihan mahdottomasti tuola vatsassa, hyvin näyttää olevan tilaa vaikka onkin laskeutunut, ja kiinittynyt ja vaikka mitä. silti hurja temmellys päällä ja ei tietoakaan että kävisi tila ahtaaksi. :whistle:

pitäisi varmaan itsekin lenkille vielä pyrkiä, kun on tullut oltua sisällä kokopäivä.

ootus ja potkunyrkkeilijä huomenna 40+0!!!
 
Onnea nyyttinsä noutaneille!! :flower:

Ninnille toivon omaa pienokaista kainaloon. Iso tsemppi sinulle. :hug:

Muistan kuinka surkealta tuntui kun tuli 41 viikkoa täyteen.. Sinä mystisenä päivänä vaan yhtäkkiä alkoi poltot ja päästiin synnyttämään.. Odottavan aika on pitkä ja tuskainen kun raskaus lähenee loppuaan. Multa jättikannustukset kaikille "yliaikaisille", tiedän miltä se tuntuu.. Kaikkine joko joko- soittoineen.. HUH
Tuo kaikki unohtuu kyllä kun saa vauvan vierelleen. Kuulostaa ärsyttävältä mutta kannattaa myös nauttia viimeisistä itsekkäistä päivistä!

Tulkaahan jutskailemaan sitten tuonne maalisvauvoihin kun se aika koittaa!
Nyt syömään vähän pullaa ja lakua... :p

Laura ja Pampula 8vrk (ensimmäiseen kylpyyn valmistautuessa...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:
Hei!

Eli meille syntyi perätilan vuoksi suunnitellussa sektiossa tyttö viikoilla 39+2 tiistaina 18.3. Painoa oli 3410 kg, pituutta 49 cm ja päänympärys 36 cm.

Sektio meni muuten hyvin ainoastaan puudute nousi liian ylös ja kätenikin puutuivat enkä meinannut saada henkeä kun vauva oli pihalla. Ja kun samaan syssyyn pistetty kohdun supistus pistos aiheutti tykytystä sydämessä, luulin kuolevani. Vauvaa sain nähdä hetken, kunnes lähti isänsä kanssa tutkittavaksi.

Heräämössä imetin hieman vauvaa ja jouduin olemaan siellä kuusi tuntia koska puudutus ei meinannut lähteä ollenkaan varsinkaan vasemmasta jalasta. Sitä ne hoitajatkin ihmetteli, että ompa mennyt tuju annos puudutetta.

Vauva joutui ensimmäisenä yönä teholle, koska väsynyt ja oksenteli lapsivettä. Pieni ilmarinta keuhkoissa joka parantunut itsekseen. Aloittivat antibiootit, koska luulivat infektiota. Ei infektiota, ei billirubiineissakaan valittamista. Oli yhteensä neljä päivää teholla. Hänellä vielä kaikenlisäksi ongelmia syömistekniikassa koska työnsi kieltä kitalakeen. Sivuääni sydämessä tutkittiin eikä löytynyt poikkeavaa. Viikko yhteensä sairaalassa ja välillä oli rankkaa kun ei tiennyt mikä vauvalla on eikä imetyskään lätenyt käyntiin. Maitoa tuulee mutta nännit niin sisään vetäytyneet ettei vauva saa otetta. Syötän omaa maitoa pullosta ja korviketta.

Vauva aika rauhallinen, syö välillä kolmen tunnin, välillä kahden välein. Illan myötä alkaa uni lyhentyä ja yöllä on vähän kitkuinen välillä. Itsellä tunteet heilahtelee, välillä tuntuu että itkettää vaikka mikään ei ole vialla. Täällä sitä on vollotettu. Liekö normaalia? Kyllä se sairaalassa olo aikakin oli välillä aika henkisesti raskasta.

Mutta toivottavasti selvitään!

Kinsella ja Muru 1 vk
Tässä odotellessa lukaisin yksi päivä, että estrogeenin puutos aiheuttaa vastasynnyttäneelle naiselle vaihdevuosien kaltaisia oireita. Sitten ne kaikki muut hormonimutokset sadasta nollaan - taitaa jonkinasteinen herkkyys kuulua asiaan. Unettomuus kuuluu kans asiaan, kuulema. Kyllä sä selviät, olethan nainen!

Perästä tullaan!
 
Meidän ihana pikkukultamme syntyi torstaina 20.3. kello 20.06. Painoa pikkuherralle oli kertynyt 3520g ja pituutta 50cm. Pään ympärys oli 36cm.

Synnytys oli suhteellisen helppo. Menin aamulla käynnistykseen, kun viikkoja oli kasassa tasan 42. Itse synnytyksen kestoksi tuli 6 tuntia ja 20 minuuttia.

Tänään kotiuduimme sairaalasta ja sekä äiti että isi ovat aivan onnesta sekaisin!

Zussu ja pikkukulta 5 vrk
 
Pikkulintu,Kinsella,Taimi ja Zussu Oikein paljon onnea kaikille pienistä nyyteistä :heart: :flower: :heart: johan teitä olikin tullut muutamaan tuntiin monta =)

Taimilta pitikin kysyä,et mikä sulla oli koko arvio?ku muistelin et ois ollu aika samois tän meidän kanssa,et rupes ihan hirvittää kuinka iso täält on tulossa :/

 
Paljon onnea taas vauvan saaneille!!
Olipa tullu taas monta ilouutista :heart:
Piristää päivää kun saa käydä lukemassa että edes jotkut maalisvauvat haluaa uloskin asti :D

Se mun neuvolaan menon ongelma muuten ratkes ainakin jossain määrin ku miehen sisko tulee mulle kaveriksi huomenna ja lähtee lykkimään niitä vaunuja mun puolesta :) Autoa ei ole joten kävellen joudun menemään, mutta tulee kuulemma pojan kanssa mun kävelyseuraksi ja vahtimaan että pääsen perille :D
Voi olla aika hidasta menoa kyllä ku tänään kävin vaan roskat viemässä ja koko matkan tuntu siltä että jotain hulahtaa jalkovälistä hetkellä millä hyvänsä :whistle:
Neuvolan tädilläkin voi olla huomenna hyvä ilme ku on jo muutaman viikon ajan sanonu mulle että vauva on ihan just tulollaan :whistle:

Kiva että Ninnikin pääsee tosiaan nyt vihdoin ja viimein hommiin ja saa pienen syliin :)

Kyllähän nämä tuolta mahasta ulos tulee - ennemmin tai myöhemmin ja tavalla tai toisella :D

Mä taas syön täällä itteeni ihan ähkyyn... On se kumma miten aina illalla on koko ajan nälkä ja tekee mieli niin makeaa kuin suolaista. Sitten on ihan mahdottoman vaikea olo ku on syöny puoli jääkaappia vaikka vauva vie jo aika hyvän osan tuosta mahan kapasiteetista :x
Syöppö mikä syöppö :ashamed:

Huh, täytyy käydä jalottelemassa ku selkä taas oikuttelee...
Tänään hoksasin jopa semmosen muutoksen olotilassa että nuo mahan kovettumiset alkaa tuntumaan myös selässä, että jospa nuo supistukset tuosta pikkuhiljaa voimistuis :)

Pimmi 39+6
 
Piitsi:viikolla 36+2 arvio oli 3160 gr, ja syntyi siis viikolla 38+5 4130 gr painoisena. Mutta arviot on tosiaan arvioita, mutta älä nyt turhaan käy tota kokoasiaa jännittämään! oli muuten aika emäntä osastolla yks lastenhoitaja, jolla "40 vuoden kokemus alalta", varsinainen vääpeli.... muuten oli aivan ihana henkilökunta osastolla ja leikkurissa.
 
Onnea Tiila :heart: :flower: :heart:

Taimi Näin mä muistelinki et oli suht samois mitoissa ja tais olla sama tekijäkin,tosin kävin nyt viime viikolla uudestaa ja nyt oli arvio 3600g ja oli lääkäri sitä mieltä ettei kovasti enää kasva synnytykseen mennessä,toivottavasti ei :whistle:
 
Nyt alko ilmeisesti jänskättään kun ei uni enää maistunu... Nukuinhan jo noin 2 tuntia =)

En aamulla varmaan ehdi mitään kirjottaan, ja jos musta ei puoleenpäivään mennessä kuulu mitään ni oon luultavasti saanu jäädä sairaalaan sisälle. Arvatkaapa mikä pettymys ois jos ne mut vielä kotiin laittais :ashamed: En tiedä mahdanko koneelle sairaalassa sit päästä kuulumisia kertoon mut kännykästä pystyn ainakin teiän jutut lukeen, olkaa ahkeria et mulla on paljon lukemista ;)

Tsemppiä itse kullekin jolle lähtö lähipäivinä tulee ja niille kanssa jotka joutuu vielä odottaan ja kiitos kaikille tuesta!!!


:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :heart: :heart: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

:heart: :Ninni ja Muru 41+3
 
Huomenta vaan..
Nyt on yliaikaiskontrolliin varattu aika. Perjantaina klo.10.30. Masentava puhelu sinänsä, että kätilö linjan toisessa päässä totesi, että takaraja käynnistykselle on viikot 42+2. Jo ajatuskin siitä että ens viikon tiistaihin asti pitäis odottaa... |O
Perjantaina tehdään sitten päätöksiä käynnistyspäivästä. Ja jostain kumman syystä mä luulen, että tää ei tuu ulos ennen sitä.
Eilen oli neuvola ja siellä kaikki hyvin. Hb noussu hurjasti (141) ja vauva vihdoin ja viimein kiinnittynyt. Supistelikin eilen kivasti, mutta yllätys yllätys, taas ne tyssäs.
Tänään täytyy sitten tanssia valssia imurin kanssa ja koittaa keksiä muutakin puuhaa ja toivoa parasta.

Ninnille tsemppiä!!! Ja voimia kaikille muille!!

Veera 41+3
 
Ninnille onnea matkaan!! Toivottavasti ottavat sut sisälle ja pääset vihdoin hommiin!!!

Täällä valmistaudutaan sisäpäivään, koska tää Etelä-Suomen lumipyry on niin kamala, ettei tuota pientä viitsi ulos nukkumaan laittaa. Ettei vaan palellu. Äidille se sisäpäivä on paljon pahempi juttu kuin pikkuneidille... No, toisaalta voi hyvällä omallatunnolla vetää peiton korville ja lukea kirjaa. Siis silloin, kun neiti nukkuu. Ja ristiäiskutsujen sisukset voisin myös tulostaa ja leikata ja liimata.

Nyt syntyneiden puolelle.

Misupai
 
:flower: Onnentoivotukset kaikille uusille vauvansa saaneille :flower:

Täällä sitä elellään tätä ihanaa :heart: vauva- arkea. Meillä on tänään ensimmäinen neuvolakäyntikin. Hieman jännittää kuinka on poika kasvanut. Maitoa tulee ainakin runsain mitoin ja poika jaksaa syödä vaan toisen tissin kerralla, toisen sitten pumppailen tyhjäksi helpottaakseni omaa oloa. Mulla nousi maanantai- iltana kuume ja kauhee päänsärky oli eilen ja vielä tänä aamuna, mutta nyt alkaa helpottaa. Säikähdin jo, että näinköhän on rintatulehdus tuloillaan, mutta ei ainakaan vielä. Tosin maidon noustessahan saattaa nousta kuume. Toivottavasti oli vaan sitä.
Täällä poika syö päivällä 2-3 tunnin välein ja yöllä nukkuu ensin sellaisen 5:en tunnin pätkän ja sen jälkeen loppuyö tankataan 2:en tunnin välein. Todella kiltti ja rauhallinen vesseli on :heart:
Tyttö on äärimmäisen mustasukkainen ja tuntuu että olen aivan helisemässä sen kanssa, mutta eiköhän tämä tästä tasaannu.

Nyt itselle myöhäinen aamupala ja sit laittaa vähän itseä kuntoon, kun ihmistenilmoille pitää lähteä :wave:

kleopatra ja lokinpoika 7vrk
 
Valtavan myräkkäistä päivää Turusta !
-hui mikä keli...

Neuvolassa käytiin aamusta ja kaikki oli niinkuin arvelinkin, mitään synnytykseen viittavaa ei ole alakerras näköpiirissä. Voice oli erittäin aktiivinen ja potkiskeli lääkärii :p

Elikkäs paikat kiinni, kanavaa jäljellä 2,5cm mut hyvin pehmentynyt. vauvan koko arvio nyt n. 3,4kg. On laskeutunut ja epäili jopa jo kiinnittymistäkin.
Kuulemma kuitenkin ihanteellinen tilanne, sillä kun synnytys käynnistyy niin se avaa paikat sit kerralla automaattisesti. Eipä oo mitään tulehdusriskii tai lapsivesimenoja tiedossa.
Huhtikuun puolella syntyy, sanoo mun intuitioni !!!

Paino/turvotuskin oli hiukan laantunut, enää viikkonousuu oli 300g, ku kahdella edellisellä kerralla 1,5kg. pissa puhdas ja sf-mitta nyt 36.

Noh, minä en ajatellut lannistuu. Lääkäri kehotti saunomaan ja sekstailemaan =)

Kyllä minäkin pienokaisen vielä syliini saan :heart:

Kaikille mukavaa keskiviikon jatkoo.

Minä + Voice 39+3
 
simppu
Täälläkin taidetaan pian liittyä lasketunajan ylittäneiden joukkoon, kun mitään ei tunnut tapahtuvan... Yleensä käyn vaan lueskelemassa teidän juttujanne täällä, mutta nyt ahdistus alkaa olemaan niin suuri, ettei voi olla enää kommentoimatta!
Noh, takaraja on sentään saatu, eli ensi viikon torstaina leikataan, jos sitä ennen ei ole tapahtunut mitään. Meillä vauva on perätilassa ja seuraava lääkärikontorolli tiistaina. Jos paikat ovat silloin valmiimmat niin saattavat käynnistääkin, mutta olivat varsin vastahakoisia sille, koska kyseessä on perätila.
Eilen labrassa yksi naishenkilö totesi, että "odottavan aika on pitkä", kun jono ei tuntunut millään liikkuvan. Sitten huomasi minun mahani ja totesi, että "ai mutta sinulla se taitaa käydä vielä pidemmäksi"! No dah!! =)

Onnea kaikille jo nyyttinsä saaneille!

Simppu 39+4
 
Onnea vauvan saaneille! :flower:

Täytyy sanoa, että kyllä jo hieman jännittää huominen. Meillä voi hyvin olla jo huomenna vauva. Ihanaa! Kyllä sitä onkin jo odotettu.

Mua kyllä hieman harmittaa kun en saa kokea yhtään aivan normaalia synnytystä. Ella syntyi sektiolla ja tämä toinen käynnistetään. Toivottavasti ei jouduttais päätymään leikkaukseen vaan menis sit muuten hyvin loppuun asti. No,eihän sillä ole väliä,että miten vauva syntyy kunhan olis terve ja kaikki menis hyvin.

Kamala ilma ulkona. Mä en ole pistänyt nenän päätäni ovesta ulos. Mies oli vähän aikaa Ellan kans ulkona. Toivottavasti nyt keli sen verran paranisi et mäkin pääsisin käymään vielä ulkona kun oon tottunut joka päivä käymään kävelyllä ja nyt kuitenkin joutuu sit sairaalassa olemaan monta päivää ihan sisällä vaan.

Mä tulen ilmoittelemaan teille sit vauvasta kun ollaan päästy kotiin. Toivottavasti ei joutuis olemaan montaa päivää. Hirvittää jo nyt joutua olemaan siellä kun se oli viimeksikin niin kamalaa.

Krisu 41+6
 
Neuvolassa äsken:
Painoa tullut viikossa 3.6kg!!!!! Oon tehnyt tän viikon aikana monta reipasta tunnin lenkkiäkin ja syönyt ja juonut normaalisti. Näkyvät turvotukset ei todellakaan oo tollasen painonlisäyksen veroset. No terkkarikin oli tosi ihmeissään ja soitti TYKSiin; paskat ne sinne ottanut. Seuraatte vaan neuvolassa jne. Sf mitta vieläkin nousussa, tosin vaan 36cm et siinä yläkäyrän huitteissa. Sokeritkin ym. oli normaalit eikä raskausmyrkytyksen oireita. Nyt meinaa oikeesti jo hiukan itkettää. Toi TYKSin touhu on just niin tota!!!! Pää kainalossa pitäis olla ennen ku siel ketään kiinnostaa mikään! No perjantaina uus neuvola kontorolli. Surullisinta on kun ei oo merkkiäkään synnytyksestä. PASKA!
 
No huh! Kyllä on pitkäkoivella tullu aika paljon turvotusta jos noin paljon on paino noussu... Eivätkä noteeraa hommaa mitenkään! :eek:
Samaa hommaa kyllä on täälläkin OYSissa ku mun siskolla tuli esikoista odottaessa loppuvaiheessa 1-3 kiloa viikossa niin ei se niitä kiinnostanu ollenkaan ku muita ongelmia ei ollu. Kehottivat vaan juomaan paljon ja liikkumaan... Miten siinä liikut ku yhellä oli jo jalkapohjatkin niin täynnä nestettä ettei menny mitkään kengät jalkaan :/
Koita jaksaa! Onneksi se turvotus häviää synnytyksen jälkeen - pitää vaan käydä muutamaan otteeseen vessassa :) :hug:

Täälläkin oli neuvola tänään ja eipä siellä taaskaan ihmeempiä selvinny...
Painoa oli tullu tällä kertaa vaan 350 g viikossa mikä onkin hyvä kun viimeksi tuli melkein 1,5 kiloa :whistle:
Turvotusta löytyy täälläkin, mutta pissa oli puhdas ja paineet 108/76.
Hemoglobiini tällä kertaa taas laskenu. Oli vaan 103 eli rautaa vaan naamaan ja toivotaan ettei synnytyksen jälkeen laskis kovin hirveesti ku sitten en kyllä pysy pystyssä :/
Sf-mitta oli noussu sentillä 36 cm vaikka vauva oli niin alhaalla ettei päätä enää tuntenu vaan löytyi vain hartiat :)
Kovasti liikkui ja syke oli +130 että vauvalla kaikki hyvin.

Ens viikon maanantaille varas seuraavan ajan ja jos menee ens viikon keskiviikkoon niin soittelee kuulemma jo silloin synnärille yliaikakäyntiä ja meinas että jos ei oo ruuhkaa niin ehkä jo ens viikon perjantaina pääsis käynnistykseen...
Mä en kyllä usko millään että tämä on enää sillon mahassa ku esikoinenkin tuli sentään rv 40+1 ja tämä on ihan tulollaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä :)

Täälläkin alko just pyryttämään että näköjään se myrskyalue saapui tännekin... Onneksi ennätettiin jo käymään siellä neuvolassa ku käytiin kävellen.
Vielä on miehen sisko tunnin täällä kaverina, mutta sitten joutuu lähtemään kotia kohti ku asuu melkein 100 km päässä. Mies lähti Kemiin työkeikalle ja on viiden aikoihin kotona että täytyy toivoa ettei tässä nyt seuraavan parin tunnin aikana tapahdu mitään isompaa :whistle:
Mulle kyllä passais ihan hyvin jos vauva ois niinkin täsmällinen että syntyis laskettuna päivänä ;)

Nyt täytyy lähtä laittamaan poikaa päikkäreille...
Vieläkin muka porskuttaa menemään vaikka päikkäreiden aika on menny jo yli tunti sitten. Taitaa tuo tädin seura piristyttää :)

Pimmi 40+0 (vaikka tänne asti ei pitäny mennä millään :D )
 
Täällä sitä elellään yhdessä paketissa, la tänään, mutta tämäkin nyt on vain päivä muiden joukossa...ei tämä synny ikinä!!
pitkäkoipi, mulla oli tullut viikko sitten painoa pari kiloa viikossa, ja huomenna on taas neuvola, ja mielenkiinnolla odotan, millaisia lukemia sitä vaaka näyttääkää. Olo on nyt todella turvonnut ja päähänkin koskee. Verenpaineita olen kotona mittaillut ja ne on kuitenkin ihan normaalit, joten ei auta kun odottaa että vauva jo vihdoin syntyisi.
Voimia sulle...ikävää kohtelua saat osaksesi, sillä onhan tuo painolukema jo huikea!!

paljon ONNEA vauvansa saaneille :heart: :heart:


Tsempitykset synnyttämään lähteneille, ja lähteville. kauhusta odotan että minäkin olen täällä vielä parin viikon päästä, kuten esim. krisu. Voimia huomiselle!

Mä en muute tykkää yhtään olla sairaalassa, moni sanoo, että sielä kannattaa olla mahdollisimman kauan kun kaikki on sielä valmiina ja valvottua, mutta koti on kuitenkin aina koti. Voihan se olla, että olen täysin erimieltä synnytyksen jälkeen, mutta nyt ei yhtään tuo sairaalassa olo nappaa...nyytti kainaloon ja kotia mahd. nop. ;)

angel: Meilä on tuo sauna, seksi ja siivous ollut tehostettuna arjessamme jo pidemmän aikaa, samoin reippaat lenkit ja vaikka mitä...mutta ei mitään tuntemuksia!! Toivottavasti nuo ässät tehoaa suhun... :LOL:

Ninni siis jäi tositoimiin, no olihan se jo aikakin!

ootus + mahakaveri 40 tasan!
 

Yhteistyössä