~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

:heart: :heart: ELOKUUN PINO :heart: :heart:


NIMI.......................SYNNÄRI............IKÄ..........MONESKO

25.2
Skog...........................KSKS...................27v..................1.

[/b]26.2
Muumi82....................KSKS...................24v..................2.

29.2

Maria86....................OYS......................21v..................2.

1.3
Misupai........................NKL...........................................1.
Pikkismasu...................HYS...........................................2.

2.3
Mavi.............................KYS....................27v.................1.
Iiris.............................Jorvi....................33v..................1.
Maria82..........................................................................2.
Piippa.........................TAYS....................37v.................3.


3.3

Alisa.......................................................26v..................1.
KristaTyttö.............................................22v..................1.
Momo.........................Jorvi.............................................2.
Mamuliini80................TAYS.............................................2.
Ninnukka02................KYS..............................................3.

4.3

Sopuli83.........................................................................1.
Emildan....................PHKS......................20v..................2.
LapsetOvatElämäni....OYS..............................................3.

5.3
Jiksu...............................................................................1.
Hexodus (enkelipoika03/07)..KOS..........36v..................1.
Terttu77....................TAYS.............................................2..
Malla29..........................................................................3.
Korventyttö..............KAKS.......................32v...........3.ja4.
Olive77...........................................................................3.
Sipuli........................PHKS..............................................3.

6.3
Jennah.....................TYKS...............................................1.
Enne........................KYS..........................25V.................2.
Lampukka.......................................................................2.

7.3
Tiila.................................................................................1.
Cicilisko...................KSKS................................................1.
Heidi1985.................KYS.........................22v..................1.
Loka...............................................................................2.

8.3

Härkäneito.............................................19v...................1.

9.3
Rohmutti................HYS...........................29v..................2.
Krisal...............................................................................2.
Leenuski..........................................................................3.

10.3
Myymä.................Jorvi............................22v...................2.
Enkeli-82................NKL..........................25v...................?

11.3
Rhea....................KSKS...........................25v...................1.
Oikukas..................................................23v....................1.
Riksu82...............TAYS.....................................................1.
Ilona79................Jorvi...........................28v....................1.
Äityliini83.............TAYS...........................23v....................1.
Mörkö.....................................................31v....................3.

12.3
Funny.....................TYKS..........................26v..................1.
Äiskä äiskä.............KSKS.........................24v...................2.
Zippadappadui........KYS...................................................2.


13.3¨

Mama-L.............................................................................1.
Kuusikon äiti.............OYS.......................38v.....................7.

14.3
Veera81...................NKL........................25V......................2.
Tutteli78............................................................................3.


15.3

Möttönen...........................................................................2.
Nasu85..............................................................................2.

16.3
Sienna....................OYS.........................20v......................1.
Hetax-85...............Kättäri..................................................1.
Magdaleena74..................................................................2.
Ninni78...................TYKS........................29v......................3.

17.3
Tyynex..............................................................................1.
Apilaniitty..........................................................................2.
Papagena..............KAKS........................23v.....................2.
Liian iso perhoseksi...PKKS....................33v.....................2.

18.3
Siideri....................PHKS........................29v.....................2.
Mollamamma.....................................................................4.

19.3

MammaMuu............MKS...........................32v...................8.

20.3
Viivi ja Vagner.........KYS.............................29v.................2.
Mimmi78...........................................................................2.
Piutsuli..................K-HKS..................................................3.
Hope08.....................................................31v..................5.

21.3
Maalainen86...........SeKS...........................21v.................1.
Pikkuvaemo..............NKL...........................30v.................2.
Ahaa..........................................................22v.................2.
Äiti lokakuu................................................35v.................3.
Jonskunäiti.............TAYS............................27v.................4.

22.3
Riinu......................TYKS.............................32v.................1.
Suvitus...................KOS.............................22v.................2.

23.3

Minttu82.....................................................24v................1.

24.3
Pikkulintu77......................................................................1.
Amalia-.....................KYS............................22v................3.

25.3
Emminmamma...........TYKS...............................................2.
Hemilia.......................................................22v................1.

26.3
Piipi77.............................................................................1.
Jensku83...................TYKS..........................24v...............2.
Pimmi84.......................OYS.........................22v...............2.
Heikku83.........................................................................4.

27.3

Taniija.............................................................................1.
Margit..............................................................................2.
Helmi34.......................................................34v..............2.

28.3
Laura86......................................................20v..............1.

29.3
Julietta........................PHKS........................25v..............1.
Mami-04..........................................................................2.
Mamma86...............SatKS............................21v............2.

31.3
Angel08....................TYKS...........................26v.............1.
Jennae.....................NKL................................................2.
Kleopatra.......................................................................3.

Vielä ilman laskettua aikaa:
Tansuli...........................................................................1.
NallePuh25.....................................................................1.
-Äippä-84.....................PHKS.......................23v..............3.

Siirtynyt huhtikuisiin:
Huvikummunvääpeli.....KSKS.......................30v..............2.
Piitsi82....................KOKS............................25v.............2.
Heili Karjalasta.............EKKS.......................26v...............3.

Ja tässä vielä linkki heinäkuun keskusteluun:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t800446
 
Tollasen nyt väsäsin.
Jos haluatte muuttaa tai lisätä jotain tietoja, niin viestiä mulle!
Iänkin vois tohon listaan vielä laittaa jos haluatte....

Aurinkoista elokuuta!!

-Ninni78 ja nimetön 7+2 :heart: :heart: -
 

Uusi ilmottautuu joukkoon :)

Eilen plussasin kun alkoi jo vaivaamaan että missäs ne menkat on :D
Laskettu aika näyttäis olevan 27.3 ja toinen on tulossa. Esikoinen on vasta 8 kuukautta joten aika ylläri oli tämä raskaus - varsinkin ku on käynyt vain yksi vahinko :eek:
Oulussa asustellaan eli OYSiin menen sitten synnyttämään ja ikäähän mulla ja miehellä on 22 ja 23 vuotta...
Oireita ei oo vielä minkäänlaisia ja pää on vielä aika pökkyrällä, mutta koitan päästä mukaan teidän juttuihin :)

Pimmi 6+? ja Lassi
 
Meinas jo hätä iskeä, että missä meidän pino on. Löytyhän se sitten onneksi ihan uuden näköisenä!

Tervetuloa pimmi!

Mulla iäksi voi laittaa 25, vaikka se onkin virallista vasta syyskuun alussa. Henkisesti mä oon kuitenki jo 10 vuotta vanhempi kuulemma.. :snotty:

Mä oon tulossa mökkihöperöks ku ei pääse ulos. Vettä, vettä ja vettä vaan! Kohta on pakko mennä uittaan ittensä ja koira tuonne pihalle ku on pakko päästä kävelemään! Jalat on yöllä niin levottomat, että nukun vartin pätkissä ja unet on niin sekavia ja hektisiä, että tuntuu ku ei ois nukkunu yhtään. Nyt ei edes jääsalvat ja voltarenit enää auta. Ihan kamalaa! Ens maanantaina pitäs herätä kuudelta töihin ja sehän onki mahdollista jos nukahtaa vasta kolmen jälkeen ja neljältä herää vessaan ja syömään.. |O

Rhea ja masukki-pasukki 8+3
 
Heissan Ninni ja muut!
Laitoin Ninni sulle yytä ja päivitin tietoja.
Ihanaa, Helsingissä paistaa aurinko! Tietenkin, koska aamulla päätettiin lähteä uimahalliin =)
Tekeekö kenenkään muun mieli syödä kasvissosekeittoja? Mulle ne jostain syystä aina raskaana putoaa.
 
Morjens! Ninnille lisäisin, et ikä on 30 v. ja sairaala ksks.

Sadetta, sadetta ja sadetta loputtomiin. Alkaa todellakin tympäistä tälläiset ilmat. :headwall: Vointi kuitenkin ok, ei pahoinvointia tosin ruoka ei oikein maistu vaikkei oksetakaan. Tissit on älyttömän kipeet, kovat ja turvonneet. Piti käydä ostaan isompia liivejä käyttöön. Nyt jo. Kerrankin on mullakin isot tissit. :LOL:
 
Minua ei ole vielä laitettu listaan vaikka jo eilen ilmoittauduin.
Kuitenkin maaliskuussa 21 pv tiennoilla olisi laskettu aika tällä näkymin. Viikolla 7 olisin menossa laskureitten mukaan. Neuvolassa ollaan vielä kesälomilla ni varmaa tietoa ei tosin vielä olisi.
 
Olipas kivaa olla pitkästä aikaa ulkona kunnolla leikkimässä! Tosiaan Helsingissä paistaa aurinko, jee :D Tätä on odotettu.. Eilen olin jo ihan varman et kesä on ohi ja syyssateet alko mut onneks ei..

Mulla on maha ihan kovana ollu muutaman päivän ja on tosi tukalaa :|

Eilen muuten taas pillitin mut täl kertaa ku katoin oprahia :ashamed: Oli hirveesti musta koskettavia juttuja mut en kyl olis halunnu tv-ohjelmalle kyynelehtiä, onneks ei mies nähny :LOL:

Ninnille piti sanomani että uusi lista on toooosi hieno :flower: Ja musta kivaa kun sivuja vasta 1 ja on helpompi taas parin päivän ajan tarkistella juttuja jos tarvii..
Ja lisätietoja että minä kuulun näihin junioreihin eli oon 22v. ja synnytyssairaala on Kätilopiston sairaala joka lyhennetään kai KOS?
Mennäänkö hei toisessakin odotuksessa synnytysvalmennukseen?? Kun miehen vaimo kävi sellasessa kuulemma eilen ja heille syntyy syyskuussa neljäs.. En vaan viitti häneltä kysyä vielä :) Keväällä ajattelin etten ees voi mennä kattoo niiden ihanaa uutta nyyttiä syksyllä mutta nyt kun oma tulossa niin voikin mennä ihailemaan :heart:

Tervetuloa mukaan pimmi ja onnittelut :flower:

Tyttö nukahti eilen ite päikkäreille ja yöunille ja nyt höpötelly sangyssänsä 45min ku ajattelin et totuttais nukahtaa ite. Katotaan kuin käy. Kohta pitäis pyykit hakee pois pyykkäristä mut mitenhän onnistuu ku tyttö kuulee jos avaan ulko-oven ja sit alkaa huuto.. Hmmm.. Kaipa jotenki selviän..

Suvitus+Yrsa 6+4
 
Mulle iäksi voi laittaa 31 se kun tulee jo 16 päivä täyteen :D

Tisseistä juu..ikänä ollu tämmöset. Heti kun plussas niin tissit räjähti leukaan. Rintsikat uusittu jo kaks viikkoo sitten. :ashamed: Mies kyllä tykkää.. :whistle:

Mä oon ollu kamalan laiska ja aikaansaamaton :ashamed: väsyttää ja oksettaa mut silti...pyykkivuori hipoo jo kattoa.. :eek: paha kyllä pestäkkään kun ei saa ulos kuivaan ja kuivuri on vielä kaupas

:LOL:
 
On se vaan ihmeellistä kuinka aikasi rinnat rupee turpoo ja kasvaa ettei vanhat liivit enää mahu ollenkaan. On kans jo pitäny ostaa kupin isommat ja tuntuu että nyt ne rinnat ovat koko ajan edessä. Ja miten isoiks ne sit loppujen lopuks kasvaakaan ku nyt jo pitää vaihtaa isompaan ni 8 kk päästä ollaan jo varmaan liiveissä menossa kupissa DD tai jotai. :LOL:

Miten paljon sitä uskaltaa ja voi urheilla ja liikkua näin raskauden alkuaikana? Meinaa vähän pelottaa et jos sitä vahingossa vähän liikaa urheilee ja rehkii ja sit sen takia meneekin kesken...
 
Moro!

Nyt on ultrassa käyty ja pienen syke löytyi :heart: ja ihan oikeassa paikassa köllötteli. Viikkoja oli tasan 6+0 eli 6 päivällä heitti menkoista laskettuna mutta mulla on kierto ollut aika pitkä että ihan oikein se siis on. La varmaan tarkentuu kun käyn siellä neuvolassa. Nyt vaan pidetään peukkuja että pysyy menossa mukana loppuun asti. Oli se vaan niin ihana saada varmuus että masussa oikeesti on joku. Nyt uskallan neuvola-aikaakin sitten ruveta varailemaan.

Näettekö te muut hirveesti unia?? Mä näin viimeyönä ihan kummalisia unia ja vähän väliä havahduin siihen että huh se olikin vain unta.

Jos teille muille ei ruoka maistu niin mulla on sitten ruokahalua teidänkin edestä :LOL: . Voisin syödä ihan koko ajan. Pitää vähän kontrolloida itseään etten muodottomaksi pääse turpoamaan kun esikoisen jäljiltä on vielä muutama kilo :ashamed: . Nyt ei tarttis paljoa kerätä painoa että niistä kiloista pääsisin joskus eroonkin.

Nyt syömään :D

Mimmi + matkustaja 6+0
 
Huomenta päivää. Ei muutoksia olotilassa. Tissit on kyllä saanu hieman kiinteyttä tai täyteläisyyttä, joka ihan kiva ettei navassa roiku. :D Kokoa ei tarvii kyllä tulla kun sitä on jo riittävästi ennestään. Päänsärky on jatkunut, onneksi neuvola on ensi maanantaina ,niin voisi samalla kysästä että josko ne noi poskiontelot tarkistaisi. Ennenkin ollut tulehdus ilman nuhaa.
Eilen oli taas kiukkuilta... mulla vaan meni hermo ja kiukkusin sitten muille. Menin ajoissa sänkyyn ja ajattelin kaikenlaisia asioita.
Tänä aamuna oli sitten parempi mieli. Liitosta kylläkin odottelen rahoja saapuvaksi, mutta ei ainakaan tänään tullut ja pikkusen meinaa hermoo kiristää kun sille rahalle olis tarvetta.
Joku reissu ajateltiin tehdä ennen mun töihin lähtöä 13.8 ettei koko loma menis kotona. Mutta kaikki on niin pirun kallista ettei meinaa raaskia mihinkään lähteä. :headwall: ollapa miljonääri..
Mulla siis ikää 25 tällä hetkellä ja synnäri ois naistenklinikka.. lyhennetään nkl?
Pitäis lähtee tonne keittiön puolelle hikoilemaan.. ottaa vähän huikopalaa ruoanlaiton yhteydessä, koska ällötysolo hiipii taas.

Päivänjatkoja kaikille

Veera ja mörkö 7+5
 
Nyt pitäis olla päivitetty.
Kertokaa muutkin lisää tietoja jos haluatte, päivitän sitämukaa kun huomaan uusia tietoja.

Tervetuloa uusille ja onnittelut plussasta!!!

-Ninni78 ja nimetön 7+2 :heart: :heart: -
 
Onnittelut Mimmille sykkeestä :heart: Mulla on sama juttu kun sulla eli koko ajan nälkä ja ruoka kyllä maistuu :p Hirveesti tekee mieli kunnon ruokaa ja välipalana menee leipää, jugurttia ja hedelmiä.. Herkkuja ei niinkään mun tee mieli mikä on tosi hyvä juttu koska esikoista odotellessa taisi niitä mennä liikaa.. Esikoiselta tuli kiloja muistaakseni vähän yli 20kg mut yhtään en sitä huomannu.. Kuvista vaan nyt jälkeenpäin joo olin norsu :eek: Nytkään en aio mitenkään iteltäni evätä mitään tai muuta kun ihme juttuja tekee mieli ja nää on niitä aikoja kun annan itelleni kaiken anteeks :D Sitten imetyksen jälkeen alan laihduttelee niinku esikoisenki kans ja seki oli loppujen lopuks ihan mukavaa ku alkoki tippuu vauhdilla ja liikuntahan on mukavaa =)

Tyttö nukahti taas ite, ihan mahtavaa!!

Suvitus+Yrsa 6+4
 
Tervetuloa pimmi ja maalainen minunkin puolestani :wave:
ja Onnea plussista!! :flower:

Kiitosta Ninnille hienosta listasta =)

Mulle voi laittaa ikäkohtaan 36 vee ja pysyn siinä vielä piiiiitkälle syksyyn :LOL:
Oonkohan mä porukan vanhin...?? Ei kyllä yhtään tunnu siltä, et muka vanha olisin.... age is just a number :D

Rhea, täällä on kohtalotoveri noitten levottomien jalkojen suhteen |O on jonkun sortin sukuvika meillä... ja ihan ylitylsä vaiva!!!
Mulla on alkanu jo vähän oireilee iltaisin, ei onneks vielä kovin pahasti. Viimeks alko joskus 14-15 viikkojen kieppeillä (suunnilleen) ja ostelin tukisukkia (lentosukat) joiden kans kävin nukkuu... välillä jeesas vähän, välillä tuntu et ei... ei auta kun kärvistellä :/

Meillä oli viimekskin mies mukana jokaikisellä neuvola- ja lekurikäynnillä ja tulee nytkin. Meille se on kiva yhteinen juttu ja saapahan hänkin tietää ulkopuoliselta taholta, et kaikki nää oireilut kuuluu asiaan :LOL: :LOL: enkä keksi niitä itse :saint:
on otettu aina aamuajat ja menty sieltä sitten duuneihin.

Päivänjatkoja kaikille - nyt syömään! :p

Hexodus ja tyyppi 9+0 (!!! oho! viikot vierii...)
 
niin ja hopelle piti vielä sanoo, että ihana kuulla et joku muukin on yhtä aikaansaamaton kun minä =)
pyykkivuori oli kans eilen ihan hirveen kokonen ja tavarat tuppas olee joka paikassa levällään, mut kun ei yksinkertasesti jaksa tehä mitää..
sain mä eilen sentää yhen koneellisen pyörimään, mut isäntä nekin laitto kuivumaan, kun meitsi otti vähän päikkäreitä :LOL:

äiskä ja taavi 7+5 :heart:
 
äiskä äiskä:

Juu! Pari viikkoo taakse päin ni oli aika löysällä mut nyt on ihan kovana et oikeen pahaa tekee :x No oonpa mä melkeen kaikkia muita hedelmiä jo ostanuki paitsi luumuja joten kattoos jos vaikka huomenna niitä ostais :p Mun tekee koko ajan mieli eri hedelmiä ja kyllästyn edellisiin tosi nopee.. Harmi sinänsä ku kohta loppuu eri hedelmät :snotty:

Mä kävin sillon 2005 synnytysvalmennuksessa ku kättärille halusin haikaranpesään ni oli pakkoki mut oli musta tosi ankeeta ku kaikki oli musta jotain yli kolmekymppisiä ja katto mua ja miestä tosi nenän vartta pitkin ku olin 20 mut varmaan näytin vielä nuoremmaltaki :ashamed: Siis ei mitään pahaa sanomista teistä kolmekymppisistä mut mulla vaan ei jääny hyvä maku synnytysvalmennuksesta ni siks ei mun tarttis sinne nytkään mennä.. Viimekski olin saanu jo kaikki siellä annettavat tiedot neuvolasta tai kaksplussasta tai tutuilta :) Mut katotaas kuin käy.. Kyl mä sinne sit meen, jos on PAKKO :D

Karseeta täyttää näitä asumistukihakemuksia |O |O Ihan hirveetä sekamelskaa ja ihan varmaan taas jotain unohtuu.. Taidan huomenna kävellä kelaan ja kysyä ihan naamatusten että mitä tietoja ja liitteitä puuttuu ja silleen ni ei tartte montaa viikkoa taas kärvistellä :/ Enkä tiiä saadaanko mitään mut kyl olis tervetullu ku opintotuki on huimat n. 200e/kk :kieh: Elä sillä sitten..juuh..

Suvitus+Yrsa 6+4
 
Onko muuten totta ettei raskauden aikana saa syödä karkkeja, jäätelöä ja limua? et ne ois muka jotenkin haitallisia... Täyttä tuskaa jossei oikein helteillä saa syödä mitään virkistävää ja viilentävää. Ja muutenkin kun olen perso makealle :)
 

Yhteistyössä