~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

No nyt on taas ulkoiltu :D

Olipas mukavaa kun tyttö näki serkkuja ja ite sain ihastella veljen vaimon kasvanutta masua :) Kohta sieltä tupsahtaa uus serkku meiän tytölle, ihanaa :heart: Olis niin tehny mieli lipsauttaa et täältäki ois sit keväällä tulossa mut sain pidettyä suuni kiinni..

Mies tulee kolmen aikaan kotiin ja lähetään heti niiden mökillä käymään, kivaa ku voidaan ulkoilla koko päivä!

Ennelle onnittelut hyvistä uutisista :flower:

Nyt pakkailee kamoja ja valmistautuu lähtöön :wave:

Suvitus+Yrsa 6+5
 
Kiitos listan laatijalle ja uuden ketjun aloittajalle :D ja onnea ennelle hyvistä kuulumisista!
Minun tiedoista sen verran, että neuvolassa lasketti lasketuksi ajaksi karkauspäivä 29.2. (onko sellainen ensi vuonna???)... UÄ on vasta parin viikon päästä, joten siellähän tilanne sitten selviää varmemmin (jos kaikki on kunnossa!). Ikää minulla on 27 ja synnytyssairaala KSKS.
 
Heippahei! Voisin kans ilmottautua mukaan, kun oon tätä ketjua jo tovin tarkkaillut. B) Eli meillä laskettu näillä näkymin 29.3 ja synnäri on PHKS.

T: Julietta 25v & "vauveli" 5+4

Muoks. Unohtui kertoa että ihmetellen luen kaikkien pahoinvoinnista ja unen tarpeesta ja ruokahalusta yms... Mulla ei ole mitn "oireita"... No, ehkä mä saan ne kaikki sitten myöhemmin.. Toivottavasti en kuitenkaan kahta rankempina... :eek: Ja kyllä sen "vauvelin" pitäisi tuolla masussa köllötellä, kun lääkäri sen on jo tutkinu, vaikkei sitä vielä ultrassa näkynytkään. Rv 9:lla olisi eka virallinen neuvola ja sitten uusi ultraus.
 
Ninni78: Sie voisit vaihtaa sen miun lasketun siihen 2.3.2008, kun se ultrakin sen osoitti. En taho sitä karkauspäiväksi.... Paralta jäisi synttärit väliin... aika monta kertaa.

Oma olo mainio, väsymys piinaa ajoittain. Mummo ja ukki aivan seonneet tähän tulokkaaseen. Saatiin ukilta pikkureinot...

Nyt syömään ja sit mustikoita poimimaan.

Misupai ja Helmisuurimo 9+4
 
Heipsistä vaan!

Ja isot onnittelut kaikille uusille ja ultrassa pikku :heart: nähneille.. En ookkkaan sen ekan kerran jälkeen kirjotellut mitään, kun tuntuu ettei ikinä oo sopivaa hetkeä keskittyä. Eilen varmistu lasketuksi ajaksi 26.3, sen saa laittaa listaan ja myös iän eli oon 24v ( listassa lukee jensku86, se on kuitenki 83.. =) ). Mulla ei oikeen oireita ole.. ja hyvä kait niin, vaikka sen takia tulee tietysti kovin mietittyä että onkohan tuolla masussa edes ketään.. No toivottavasti on ;)

Täytyypä muuten kysellä tyhmiä, kun en tiedä.. Eli tehdäänkö se ultra näin varhaisessa vaiheessa sisä- vaiko ulkokautta? Oltiin esikoisesta ekassa ultrassa vasta viikolla 20. Nyt kuitenkin jo kutittelisi mennä varmistamaan että tää on totta, mutten ole vielä kuitenkaa aikaa varannut. Ja samapa tuo tehdäänköä se sisä- vai ulkokautta.. uteliaisuuttani vaan kyselen.

Joku tuolla aiemmin muuten jo kyseli liikunnasta, niin minkäs varran te muut harrastelette ja mitä? Itse oon kevään ja kesän aikana innostunut bodypumpista, mutta kun se tuppaa olemaan aika raskasta enkä olekaan nyt plussaamisen jälkeen käynyt kuin kerran kun kuitenki pelottaa josko aiheutan pienelle jotain kamalaa. Vaikka kai ne omat tuntemukset kertoo mitä voipi ja kannattaa tehdä..

Nyt tarttee mennä kokkailemaan, joten heips kaikille ja hyviä vointeja! :wave:
 
Onnea ennelle ihanista ultrakuulumisista. Mä kävin tänään neuvolassa missä täyteltiin lappusia ja lippusia ja juteltiin kaikkea raskauteen liittyvää. yllätys. Hb oli 149 eli aika korkea, mutta käski juomaan lisää nesteitä, kun on tota oksentelua kovasti ollut. Pissanäytteet oli ok. Painokin on tippunu mulla 5 kiloa ja masukin on kivasti pyöristyny. Mukaan sain vau`kirjan, meille tulee vauva oppaan, babyseven dvd:n, tietysti neuvolakortin ja pari muuta lippusta ja lappusta. Seuraavan kerran onkin sitte lääkärineuvola kuun lopussa ja siinä välissä on ultra sairaalassa. Että sellasta tänne ja listaan voi lisätä mun iän 19 vuotta. Laskettu aika on n. 8-10.3 ja synnäriä en oo vielä päättäny. Ja tervetuloa Julietta mukaan maalismasuihin. Oireista sen verran, että nauti oireettomuudesta. Mä antaisin mitä vaan ettei tarvis oksentaa ja vois syödä muutakin kuin hedelmiä soseena ja porkkanaa. :LOL:
 
Onnea enne ja Julietta :flower: :flower:

Äsh, kaippa munkin täytys alottaa tuo neuvola rumba piakkoin. Yhtään ei vielä nappais. :ashamed: Mieli tekis lykätä niin pitkälle et heti kuuluis sydänäänet :whistle: Me kun ollaan muutettu täs hiljakkoin niin tarvis etsiä se oma neuvola. Jotenki niin aikaansaamaton olo..eipä vielä ole kiire.. :kieh:

Outo havainto oli et närästykseen auttaa vihree jenkki ja vissy. :LOL:
Närästys ja pahoinvointi yhdessä ei ole kovin mukavaa :eek: mutta eipä tuo ole mun syömistä rauhottanu :x täytyy vaihtaa kameraan patterit josko sais ekan masukuvan.. :heart:

Hope08+Sintti rv7
 
Morot vaan täältäkin!

Olipa taas kertyny hieman luettavaa, kun viime kuun puolella viimeksi ehtiny koneelle. Tervetuloa uusille ja kiva lukea ultra kuulumisia.

Meillä mies tulee mukaan vaan ultraan, esikon aikana (vuonna 2000) oli joka neuvolassa mukana, kakkosen aikaan ei päässyt joka kerta mukaan, enkä kyllä kaivannukkaan :ashamed:

Synnytysvalmennukseen ei mun ainakaan tarvinnu mennä toista kertaa, vaikka olisin voinu käydä "kertaamassa", joten sitäkään ei ole nytkään tiedossa.

Mulla eka neuvola vasta 10.8 ja ultra 13.8. joten silloin mennään reilusti yli 10 viikolla. Np-ultraan ei varmaan tälläkään kertaa mennä, vaikka siitä joutuu lääkärille perustelemaan.

Mitäs muuta, olo on yhä aika oireeton, mitä nyt tomaatteja voisin syödä koko ajan. Rinnatkaan eivät onneksi ole tästään suurentuneet, liekö vaikutusta sillä että imettelen vielä tuota Veikkaa (1v10kk) pari kertaa päivässä. Pikkuhiljaa ollaan lopeteltu...

Mun iäksi voi laittaa 32v ja muut tiedot siellä pitäskin olla oikein.

Aurinkoista viikonloppua kaikille, me lähdetään huomenna töitten jälkeen mummolaan! :wave:

Korve tyttö ja pikku3 9+1
 
Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille! :flower: Mulla on maanantaina lääkärineuvola, sitte enemmän raportoitavaa. Nyt on niin väsy kun oon duunin alottanut taas pitkästä aikaa, ettei jaksa istuskella koneellakaan!

Gardenia ja Helmiäinen 10+2
 
Loka
Heips.
Ultrassa maanantaina käytiin ja kyllä se syke sieltä löyty.
Viikkoja nyt 9+4
Ja la. on siis TOINEN maaliskuuta, jos viitsii tuohon listaan vaihtaa ?? =)
Pahoinvointi on alkanu helpottaa, sitä ei enää oikeestaan edes ole.
Mutta ylös noustessa on kyllä kiristystä alavatsalla ja pissattaa enemmän ku tähän mennessä.

Loka ja Onni rv. 9+4 :heart:
 
Moi! Esikoinen on siis tulossa meille.. =)
Muistin tänään ettei ehkä tarvis enää kauheesti rehkiä, kun nostin sellasta painavaa puuhässäkkää. Masussa tuntu sellanen vihlaisu ja nostelut jäi siihen.

Sitten äsken oli ihan pakko päästä kauppaan ostamaan jotain hyvää ja tietty ostin suklaata... Kotiin päästyäni huomasin että ne karkit onkin suklaalla kuorrutettuja lakritsi ja salmiakkikarkkeja... :x

Miehen kanssa mietittiin, kun tuo laskettu näillä näkymin on tuo 29.3, että sattuuko synttärit just aprillipäiväks.... :p
 
Huh, oikein pelästyin äsken, kun näin kuvani alastomana kokovartalopeilistä. Vatsa on jo ihan todella iso. Miksköhän pysyy päivällä piilossa ja illalla pulpahtaa esiin. Kai se tulee toisesta lapsesta nopeammin toi masu kuin ekasta?
 
Tervetuloa minunkin puolesta kaikki uudet plussanneet! :flower: =)
Mulla oli eilen ihan järkky huono olo mutta tänään taas parempi... saa nähdä mieten taas huomenna on. :x
Listalle voisi lisätä että olen 29v ja synnytys sairaala on KYS.
LA on vielä avoin mutta eiköhän tuo ensi viikon ultrassa selviä.

Joku tuolla aiemmin kyseli että onko muiden esikoinen aloittamassa koulun niin täällä ilmoittautuu yksi :wave: Mä varmaan itken kamalasti ekoina aamuina joina pojan koulun pihalle vien. Nämä vuodet on menneet niin nopeasti! Koulureppua ostaessa tuli aivan omat koulun aloitus ajat mieleen. :)
Mä olen ollut muutenkin ihan hirveen itkuherkkä koko tän alkuraskauden ajan.
Onko kellään kokemusta inkivääriteestä? Auttaako oikeesti pahoinvointiin? Mun pitää varmaan kokeilla sitä... :x
Nyt poitsulle lukemaan iltasatua.
viivi ja vagner 7+0???
 
PIMMI: Missä ihmeessä on noin edullinen yksityinen neuvola ja ultrat??? Onko kaukanakin pk-seudusta..tai mikä on firman nimi??

Mä yritin tänään soitella yksityiselle ultraan. Mut menee liian kauas ja pitäis lähtee liian kauas matkaamaan..

 
Viivi ja Vagner:meillä alottaa esikko koulun, mullakin varmaan tulee itku kun neidin sinne joutuu ekana päivänä jättään, pistää nyt jo koko ajatus vakavaksi, vastahan hän oli ihan pieni vauva :'(
Sit vielä kun meiän tytöt ei oo missään päivähoidossa koskaan ollu ni vielä pahentaa asiaa...


Inkivääristä sen verran et mä alotin eilen Multitabs Raskaus-sarjan inkivääritabletit ja on kyl selvästi ollu parempi olo tänään, ei oo yökittäny kun vaan pari kertaa, aikasemmin pitkin päivää...

Pikkuvaemo:mustakin tuntuu et maha näkyy jo, mulla periaatteessa jo neljäs raskaus, keväällä oli se tuulimuna mut siinäkin kohtu kasvoi ym... Eli varmasti näkyy aikasemmin mitä enemmän on raskauksia takana.

Enne :heart: ja :hug: iloisista ultrakuulumisista! Munkin pitäis varmaan huomenna tilata se ultra jos saisin jostain ajan vaikka maanantaille...

Jensku:Varhaisultra tehdään yleisesti ottaen sisäkautta.

Eipä tässä taas muuta!
Kauniita unia!

-Ninni78 ja nimetön Heppu 7+3 :heart: :heart: -
 
eli ikä 22 ja yksi 1vee lapsi. raskaana e-pillereistä huolimatta...yksin.
vähän haikea fiilis..vielä ei tietoa mitä teen, mutta ilmottaudun siltikin. LA luultavasti maaliskuun 21.pvä nyt n. 6-7rv.
mitään oireita ei ole ollut pahemmin; alavatsa kipeänä ja selkä välillä. huono olo ei ole ja suolasita tekee mieli jatkuvasti, myös jano ja jatkuva pissihätä vaivaa.
väsymystä ei ole...tuliskohan poika? :LOL:
tytöstä olin pahoinvoiva ja väsynyt.
 

Yhteistyössä