MAALISMASUT 2008

Tervetuloa vaan uusille!

Tässä koetan sulatella päivällistä ja lueskella teidän juttuja. Mulla ei vieläkään ole raskauspahoinvointia, eikä muutenkaan mitään raskausoireita :eek: (olen outo?)
Meillä neuvola vasta 10.8. joten saan vielä tovin odotella ultraan pääsyä. Siellä se sitten taas varmistuu, tulokkaan LA, kun tossa olen miettiny noita vikoja menkkoja, kun olivat niin niukat ja vaan parin päivän mittaiset, normaalisti vuodan viikon ja ihan reilusti. Vähän mietityttää missä mennään? :/

Korven tyttö ja pikku3 6+6 tai jotain aivan muuta?
 
Härkäneito: Meidän tutut on J-päästä ja ne synnytti kaks ekaa Hyvinkäällä ja tän nuorimmaisen Kättärillä. Me ollaan naapurikunnasta N-järveltä ja se neuvolantäti kysy jo puhelimessa, et mihin ajateltiin mennä synnyttämään. Kysyin, et saako valita niin ymmärsin että saa. Jos ei oo toiveita, sit Hyvinkäälle. Mie en haluu H-käälle, koska miehellä on niin pitkä matka töistä sinne. Nyt on mietitty, et Kättäri tai Jorvi. Meiltä noihin vain pikkasen pidempi ku Hyvinkäälle.
 
Tervetuloa RouvaRajatapaus :flower:

Ei ny tuu mitään järkevää asiaa mieleen..vatvon vaan sitä ultraa päässäni. :eek: Palaan huomenissa kera kuulumisten, toivotaan että ihanien sellaisten! :heart:

Gardenia ja Helmiäinen 8+0
 
Tänään meni myöhään kun pikkumies ei tahtonu millään nukahtaa, jä iltapäiväunet niin myöhäsiks ja rytmi sekasin. Noo jospa aamulla sais nukkuu vähän pidempään ku seitsemään. Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani!

Papagena mietit päänsärkyä, täällä kärsitään siitä myös! nyt useampana päivänä peräkkäin päivän mittaan hiipii inhottava pääkipu, välillä oikein yltyy iltaa myöten migreeniksi. Mulla oli samaa kun odotin esikoista mut muistelisin että silloin vasta jotain viikoilla 17-18..? eli nyt on aikasessa.. Sillon se alkoi heti aamusta kuin olis krapula ja jatkui aina iltaan asti, kuulin jostain että kohtu painaa silloin jotain isoa verisuonta mikä aiheuttais ton, mut en muista tarkkaan. Anyway, et ole yksin pääsi kanssa-- tai siis pääkivun.! :kieh:

Joku kyseli ammatteja, mä oon Tekstiiliartesaani ja -muotoilija. Kotiäiti tällähetkellä kun hoidan siis 1-vuotiasta poikaamme kotosalla, eli teen sitä maailman tärkeintä työtä! :heart:

Hyvää yötä, mä lähen nauttimaan pitkistä unista, toivottavasti =)
 
Tänään plussasin! Kääk. Eka kerrasta raskaaksi. Meillä on kaksi poikaa(2001, 2004) ja niitä odotettiin tärppääväksi 7 kk - yli vuoteen, joten tämä kävi nyt yllättäen. Menkat 15.6 eli la 20.3.08. Oliskohan se nyt tyttö? Toivoisin kovasti niin...koska meidän muksut on sitten tässä. Sektioon on mennyt joka kerta lasten suuren koon takia.
 
Huomenta kaikille! :)

Lisäämpä juttua minäkin tuohon oksu asiaan. ;) Mä veikkaan että jos meikke tulee poika, säästyn oksentamiselta, jos tyttö, olen pää pöntössä lähes koko raskauden. Siis jos vanhat merkit pitää paikkaansa. Mut saas nähdä. Vielä ei ainakaan hirveää pahoinvointia, kuvotusta ja etovaa oloa vain. Mutta eihän noita viikkojakaan ole kuin 5+2. :whistle:

Rajatapaus ja kuutonen 5+2
 
Huomenia vaan :wave:

Tervetuloa ja onneksi olkoon äiti lokakuu :flower:

Mulla ei tainnu esikoista odottaessa olla alussa mitään oireita paitsi nälkä ja lopussakin oli vaan närästystä ja selkäkipua, ei sen kummempaa, eli et oo mikään outo Korven tyttö =) Eilen kävelyllä alkoi taas tulemaan sitä menkkamaista kipua ja hetkeks huolestuin mut meni ohi :) Tisseihin sattuu edelleen ja pahemmin vielä kun tyttö niitä runnoo. Nälkä ja nälän tunne mahassa alkaa heti aamusta ja välillä menee ohi, muutenkin tekee mieli napostella koko ajan jotain, siksi ne hedelmät on hyvä olla kaapissa koko ajan :D

Ammattia kai kyseltiin jo aiemminkin? Eli aloitan lähihoitajakoulun 14.8. ja tyttö menee kolmiperhepäivähoitoon. Ei ehi jännittää koulun alkamista yhtään ku ajattelen vaan kuinka uskallan jättää tytön hoitoon :ashamed:

Mulla oli maanantaina koko päivän kestävä päänsärky mut oletin et johtu ku oli eka aamu ilman tupakkaa ja kahvia. Ennenkin tullut pää kipeäksi jos en ole juonu kahvia aamulla heti. Päätin tupakanpolton lopetuksen ohessa jättää kaiken muunkin eli kahvin ja energiajuomat, kuten ekassakin raskaudessa. Mut oonki nukkunu joka päivä päikkärit nyt :D

Mies nukutti eilen kokonaan tytön, mun ei tarvinnu ees käydä siellä! Sainpahan kerrankin katsoa sinkkuelämää ilman keskeytyksiä B)

Kohta kauppaan ennen ku alkaa taas sataa..

Suvitus+Yrsa 4+4
 
Hyvää huomenta vain täältäkin! Ja Äiti lokakuulle tervetuloa.

Voihan vitsi kun sataa...ei varmaan auta kun kaivaa sadevaatteet esille ja lähteä ulkoilemaan pojun kanssa. Toisaalta sadepäivät on ihania mutta siinä mielessä ei kun ei voi antaa esikon leikkiä pihalla ollenkaan, ja tahtoo olla jo sen verran menevä tapaus ettei jaksais rattaissa kauaa istuskella. Paitsi jos rattaat liikkuu :)

Joo, tuu illalla sitten päivittämään ultra-kuulumiset. huh, pelottaa.

Gardenia ja Helmiäinen 8+1
 
myymä
Huomenia! Enhän minä nyt malta olla tänne kirjoittelematta ennen ultraa kuitenkaan :p
Tervetuloa Rouva Rajatapaus ja iso hatunnosto noin suuresta lapsiluvusta! Ihan mieletöntä! Onnea myös äiti lokakuulle noin nopeasta tärpistä!

Venla herätti mut tänään puoli kahdeksan ja olo oli kuin pahimmassa kankkusessa. Päätä jomotti ja oksetti aivan julmetusti. Ei muuta kun neidille franklin pyörimään ja äiti takas lepoon :p Kätevää! Sain siinä sitten tovin lisäaikaa herätä mikä oli ihan luksusta. Etova olo on koko ajan päällä, eikä oikein mikään maistu mutta pakkohan sitä on jotain änkeä että iltavuoron jaksaa töissä. Mulle on yhtäkkiä tullut ihan poika olo. Vaikka tuntemukset ovatkin melko samat kun tytön odotuksessa niin silti jotenkin ihan sellainen tunne että kyllä se taitaa nyt olla poika :p

Enää ALLE viikko ultraan! Miten maltankaan odottaa! Olispa vaikka jotain viikonloppusuunnitelmia mutta ei... Töissähän minä! puuh!

HAuskaa päivää kaikille :)

Myymä ja masuasukki 6+2
 
Meninpä sitten varaamaan ultran huomiselle. Saas nähdä näkyykö mitään.. En ole saanut aikaiseksi soitettua neuvolaankaan kun olen ajatellut käyväni ultrassa ensin. Katsotaan sitten huomenna, se on neljän jälkeen se aika.

Terv. Oikukas+Karjaleena 6+1
 
Ammatista.. olen lastensairaanhoitaja teholla. Yhtä tuskaa ollu töissä nyt, kun on koko ajan pahaolo. Aamulla kävin taas halailemassa pönttöä. Puoli osastoo varmaan kuuli ku yökkäilin.. Täytyy opetella oksentaan hiljaa :p Olkaa onnellisia te, jotka ei tästä pahoinvoinnista kärsi! Mutta mitä sitä ei kestäisi, kun hyvä on tarkoitus :) Neuvolaankin soitin ja pyysin sairaslomaa, mutta eivät antaneet "yritä vain jaksaa"... Teen 13 h työpäivää niin on voimat kyl vähissä.. No tän päivän jälkeen enää kaks työvuoroo ja sit alkaa loma! =)

Papagena: Täällä myös on kärsitty päänsärystä... Taitaa liittyä tähän "tautiin"
 
Suvitus juu yksityiseen (Diacoriin), vaikka ilmeisesti mun taustalla olisin saanut neuvolaankin jo näin aikaisin. En vaan jotenkin saa soitettua sinne joten ajattelin että menen yksityiselle ja sitten ehkä sen jälkeen.
 
Ok..
Mulla neuvola 1.8. ja joko sillon tai sit varmaan parin viikon päästä siitä kuunnellaan niitä sydänääniä.. Kaipa mun pitää vaan jaksaa odottaa :whistle:
Niin kauan ku on pienimpiäkin oireita tyypistä masussa ni pakko uskoo siihen vaan :D
Mutta onnea matkaan ja tuu heti sit kertoo! :hug:
 
Tervetuloa äiti lokakuu ja RouvaRajatapaus! :wave:

Mä heräsin yöllä kolmen maissa ihan hirveeseen mahakipuun. Onneks meni kaasuttelulla ja jalkojen koukistamisella ohi. :ashamed: Säikähdin jo, että nyt se vuoto alkaa taas. :(

Luuletteko, että voisin päästä ultrattavaks jo ekalla neuvola käynnillä kun on tuota vuotoa ollut!? Vai lääkärikö sitä vaan tekee? Ku täällä meillä saa oikeesti vaan yhden ultran koko raskauden aikana.. :/

Aika menee niin tajutoman hitaasti.. tuun hulluks täällä kotona yksikseni. :kieh:

Mulla on ollu usean vuoden ajan jo hirveitä päänsärkykohtauksia. Sattuu niin, että ei voi liikkua yhtään ku vedet tulee silmiin. Nyt ei onneks oo plussan jälkeen tullu sellasta kertaakaan. Siihen ei mitkään panadolit edes auttais.. Toivottavasti se teillä kipuilijoillakin loppuu pian!

Ammatista: Me ollaan ukon kans molemmat opiskelijoita, ja nyt menossa just työharjoittelu. Jouluna pitäs valmistua ja sitten siirtyä työelämään. Tradenomeja ollaan siis.

Rhea ja masukki 6+0 (!!!)
 

Yhteistyössä