MAALISMASUT 2008

Toivotaan kaikille pahoinvoiville parempia oloja =) Täällä ei ainakaan vielä iskenyt kunnolla pahoinvointi ja toivottavasti ei ihan hirveellä volyymilla iske.

Väsyttää taas.....

Miehen kainaloon vielä hetkeksi ja sit vaikka tutimaan!
Voikaahan hyvin!

piutsuli ja masu 4+4
 
Oho, nukahtipa neiti tänään helposti! Täällä pahoinvoidaan viikolla 6+jotain, menee aina noi päivälaskut sekasin...
Edellisis raskauksis mulla ei ollut ollenkaan pahoinvointia, että tämä tulikin nyt vähän nurkan takaa ja yllättäin...aloinkin funtsaan, että odotetaanko tässä kaksosia tai jotain, mikä olis aika hurja juttu :eek: .
Eli eihän sitä pahoinvointia välttämättä tule ollenkaan kaikille oli mun pointti tässä jutussa, mikä alkoi rönsyileen...

Hiuksia olen värjännyt, fetaa ja jopa auraa ja muutakin epäterveellistä ja paheellista syönyt...paitsi nyt kyllä kun tämä pahoinvointi on tullut niin alkaa ne NEKTARIINIT kuulostaa aika hyvältä suvitus
:LOL: :LOL:
Oikukas: Oli varmaan mieslääkäri vai voiko kukaan päästää mitään noin JÄRJETÖNTÄ suustansa :LOL: . Kyllä tuli maaakiat naurut!
 
Tervetuloa mukaan PIKKULINTU!

Ylihuomenna tähän aikaa oon jo ultrassa käynyt ja toivottavasti onnesta mykkyrällä! =) Ja ens viikolla on sitte esikon 1v-neuvola ja myös oma neuvola...Jänskää!! :D Ihanaa nähdä kuinka paljon poju on kasvanut neljässä kuukaudessa! alkaa oleen 74 senttiset jo vähän kittanoita, että varmaan ainakin pituutta on tullut hyvin! Ja kyllä tuolla aika pulleroiset posketkin on, että tuskin on ongelmia painonkehityksenkään suhteen. :heart: Aivan ihanaa ajatella että minun pienelle pojalleni tulee pikkusisarus! :heart:

Mä ostin kaupasta tuomosia eukalyptys-pastilleja, niitä kun oon jauhanut niin ei kovinkaan hyvin iske se huono olo päälle. Kokeilin myös purkkaa mutta sillä oli ihan päinvastainen vaikutus... :x Ykä ei oo tullu kertaakaan onneksi, mutta kyllä se lähellä käy.

Kappas, se alkais huomenna jo yheksäs raskausviikko! Aika nopeasti menny kyllä aika, vaikka tuntuu toisina päivinä että eihän toi kalenteri liiku mihinkään. Muistan ekassa raskaudessa, jokainen päiväkin tuntu kuukaudelta kun vaan mietti ja mietti ja toivoi ja rukoili että kaikki olis hyvin. Nyt kun on tuo rakas esikoinen maailmassa niin ei ehdi omaa napaa paljoa mietiskellä päivän mittaan, näin iltaisin se onnistuu kun mussukka nukkuu.

Juu, taidanpas saunoa ja juoda alkoholittoman oluen jonka mies huomaavaisesti toi kaupasta! :)

Gardenia ja Helmiäinen 7+6
 
Heips.! Mul on ollut kokopäivän pikkuista kuvotuksen tunnetta niinku pari viimesintäkin päivää, oksukin tuli yks päivä. Mahaa nippailee edelleen varsinkin täs koneella ku on vähän huono asentokin. KAteeks käy teitä jotka pääsee jo pian ultraan, mun pitää odottaa viel reilu viikko ekaa neuvolaa se on 26.7 ja reilu kaks viikkoo ultraa joka on 2.8! Mut pitää vaan koittaa olla tuijottamatta noita päivämääriä niin aika menee nopeempaa.. Jännittää kauheesti se että onko se pikku mutukainen siellä oikeessa paikassa kasvamassa.. mut sitten näkee.

Mä oon repsahdellut välillä syömään nameja liikaa, ku päätin testattuani tän raskauden että nyt sokerin syönti kuriin. Nyt on tullut lipsuttua mut ei muutaku vaan uudestaan ittee niskasta kiinni.. :whistle:

Meil asutaan kolmiossa kerrostalossa ja meit on kolme ja koiraliinos. Minä, mieheni ja meidän 1-vuotias poika ja 2-vuotias lapinkoira/porokoira Wilma. Oon just salaa onnellinen kun alkais näyttää siltä et parin vuoden sisällä päästäis omaan kotiin :heart:

Hiustenvärjäyksestä sen verran että eihän se terveellistä voi olla, ei siis ainakaan vetyperoksiidiblondaus mitä ite harrastan. Kyllä mä värjäsin esikoista odottaessani muutaman kerran. Nyt olen ajatellut et annan tyvikasvun tulla ja tekeehän se tukallekin hyvää kun pitäs nyt kunnon välin värjäyksestä.

Juu öitä taas koko porukalle, mä lähen nukkumaan :wave:

Enne ja mytty mutukainen 6+4 (taitaapi olla..)
 
Täällä ollaan kaffee kupposen äärellä ja nautitaan rauhasta kun perhe vielä nukkuu. Aurinko paistaa ihanasti ja olo on mitä mainioin.(odotellaan kauhulla vko6 :kieh: ) tuntuu se pahoinvointi alkavan niillä tietymin.
Tänään täytyis jatkaa mattojen pesua, ärsyttävää kun puhtaat täytyy pakata talteen odotteleen aikaa pölyttömänpää..no, ompahan matot puhtaat kun remppa valmistuu.

hope08 ja Sintti rv4+6?
 
Olive-77 usko tai älä mutta naislääkäri :LOL: oli kyl aika uskomatonta mutten mä oikein osannut ku nyökkäillä siinä yökkäilyn keskellä ja halusin vaan lähteä pois :D

Papagena mulla alkoi pahoinvointi siinä 5+3 sillä ettei enää pystynyt syömään ollenkaan "mitä tahansa" ja siitä asteittain ja toissapäivästä alkoi ihan järkyttävän huono olo. Eilen heräsin oksentamaan illalla ja aamulla sama juttu. Eipä oo muuten mitenkään miellyttävä fiilis herätä oksentamaan..

Oikukas + Karjaleena 6+0 :wave:
 
Jospa sit tännekin jo uskallan ilmoittautua =) Tänään sain haamun ja olo vieläkin kuin seitsemännessä taivaassa leijailisi... :heart: Toinen lapsi tulossa, laskurin mukaan LA 25.3 ja synnäri on TYKS.

Emminmamma + Pallero 4+0

(Tuota rv lasku-juttua en oikein muista... Jos siis 19.7, tänään on kp. 29/29, alkoi kuukautiset, ni onko mulla tänään 4+0? Eikö nyt viides viikko lähtenyt käyntiin? :ashamed: )
 
Mulla oli pahoinvointi pahinta ekassa raskaudessa, olin koulussa silloin ja ruokalasta kun hajut rupes leviään juoksin aina oksentaan. Elin silloin ekat kuukaudet hapankorpuilla,tuoremehulla ja hedelmillä. Lämmin ruoka haisi yhtä pahalle kuin p..ska. Muissa raskauksissa on lähinnä ollut vain kuvotusta...
Oliivit tosissaan himottaa nyt ja sit tomaatit..mies haki mulle eilen kilon tomaatteja :LOL:
 
Huomenta! ja tervetuloa Emminmamma. :hug:

Oi ihanaa, nukuttiin pojan kanssa koko yö niin hyvin että onpas hyvä mieli ja olo. =) Huomenna ultraan...Voi että mua jännittää aivan älyttömästi. Huuh. No nyt ruokkimaan mussukkaa.

Gardenia ja Helmiäinen 8+0
 
Mä oon yritelly muistaa millai aikaisemmin olen neuvolaan ottanut yhteyttä.. en viittis turhan aikasin kun on jo hommasta kokemusta ja ois kiva kun sydänäänet kuuluis. Olikos se vko8-9? Ei muista enää :ashamed:
hope08 ja Sintti rv4+6?
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Olive-77:
Millä viikolla sinä myymä olet?
Viikkoja nyt 6+1 eli viikolla 6 tasan alkoi pahoinvoinnit :p Voi pirulainen mutta ehkä tämä on vain hyvä niin saa mielenrauhaa kun o edes jotain oireita :p Viikon päästä ultra IIIK!
 
Tervetuloa uudet Pikkulintu ja Emminmamma :wave:
Pikkulinnulla on sama laskettu aika kun mulla ja se on vielä meitinkin synttäripäivä :D

Mä varasin jo nyt neuvola-ajan ja sain 1.8. eli oon vasta vähän yli kuuden viikon sillon :whistle:

Mulla ei ollu myöskään edellisessä raskaudessa ollenkaan pahaa oloa, vaan närästystä ja hirveitä selkäkipuja, joo vaan :kieh:

Me saatiin vihdoin meiän vaakaan patteri ja voi hirvitys mitä se jo näytti :eek: Sen pitää olla mua kannustamassa kun toi salmiakki kerta maistuis niin hyvin ja muutki herkut :kieh: Yritän saada et painoo olis vaikka se 56 ekassa neuvolassa =)

Ainii ja eilen tuli itkutki täällä :wave: ja kahteen kertaan vielä. Oli tytön nukuttaminen liian rankkaa. Ja mies lähti sopivasti lenkille kun nukutuksen piti alkaa. No siinä tuli kaikkea hässäkkää kun mun piti nukuttaa ja samalla juosta ikkunalla kattoo onks miel tullu jo ku ei löytäny omia avaimiaan.. Sit ku tuli tytön huoneeseen ja pillitin siellä pää polvissa ni sano et hän nukuttaa ja myöhemmin sano et yrittää olla enemmän meiän kans ku olin niin väsyny :)
Toivottavasti ei tarttis vähään aikaan itkeä :LOL:

Voiko maitoa juoda liikaa?? Puhun nyt tosta 1v8kk ikäsestä tytöstämme joka jois maitoa varmaan pari litraa päivässä jos vaan antaisin sille maitoa aina kun haluaa.. Nyt oon yrittäny antaa aina vaan desin kerrallaan nokkikseen mut silti heti ku loppuu ni huutaa lisää :eek: Eli voiko juoda liikaa maitoa?? Juodaan rasvatonta..

Oon siis tällä hetkellä ainoo joka menossa kättärille synnyttämään? :xmas:

Suvitus+Yrsa 4+3
 
Tervetuloa mukaan Emminmamma :wave:

Mä keitin äsken aamukahvit, ja pystyin kyllä juomaan sen, mutta se maistui ihan omituiselta! Useinhan puhutaan, että raskaana ollessa voi olla ihan kuin "raudanmaku" suussa...en tiedä sit onks tää nyt sitä. Toivotaan, ettei tää enteile pahaa oloa ja oksentelua :xmas:

Väsyttääkö teitä? Mä oon ihan puhki, vaikka olen nukkunut reilun kahdeksan tunnin sikeät yöunet. Ja haukottelen KOKO AJAN |O |O

funny + masuasukki 5+5

Auttakaa tyhmää: Miten tummennan/lihavoin tekstistä vain YHDEN sanan :LOL:
 
Tervetuloa uusille! Ja pahoittelut nennalle :hug:

Minä ja ukko asutaan vanhassa rintamamiestalossa, neliöitä piisaa 160 et eiköhän täällä mahdota oleskeleen kolmisinkin!

Eilen kävin ultrassa! Yksi alkio oli kiinnittynyt (meillä siis ivf ja kahden alkion siirto) Ja sydän näkyi jo sykkivän!! Kaikki oli siis hyvin! Olis uuri helpotus, koska minulla on ollut niitä kovia munasarja kipuja. Lääkärin mukaan johtuvat kohdun suurenemisesta ja lisääntyneestä verenkierrosta. Sanoi myös, että kun jo nyt tässä vaiheessa sydämen syke näkyy niin on enää pieni keskenmenonriski.. Salamatkustajan pituus 2,6 mm :LOL:

Pahaa oloa lähes jatkuvasti... Mitään ei tekisi mieli syödä. :x

riksu + salamatkustaja rv 6
 
Tervetuloa uudet plussanneet! Ja onnea plussasta! :wave:

Mä väsähdin eilen ihan totaalisesti ku ukko raahas mut shoppailemaan. Hyvä ku jalkoja jakso nostella. Kai sekin sitten on jokin oire, harvoin sitä shoppailuun väsähtää. Sain mä sentään yhden hupparin ittelleni.
Tässä tulee kuva 5+5+kebabannos:
http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/IMG_0083.jpg

Mies sai eilen hulluuskohtauksen ja alkoi puhua häistä. Kuulemma ollaan ens talvena menossa naimisiin kun mulla on iso maha. Mä olin ku puulla päähän lyöty. Kai se siitä vielä järkiinsä tulee.. :LOL:

Rhea ja masukki 5+6

Ps. Koiralla on juoksut ja siks sohva on peitetty lakanoilla tossa kuvassa.. :D
 
Rhea, hieno kebabannos!! ;) Ja kadehdittavat kynnet sulla!!! =) Minä ku oon näitä ihmisiä, joilla ei ole luonnostaan kauniin ja pitkän malliset kynnet, ja kasvattamisen ja kauniin lopputuloksen eteen saa nähdä mielettömän vaivan. No, kohtahan niistä pääsee taas nauttimaan kun raskaus vahvistaa kynsiä, mulla oli iiiiihanat ku ootin Iiroa ja valmistujaisiini ne tälläsin! =)

Papu 5+4
 
mä oon huomannut että jos vaan pystyy syömään koko ajan jotain pientä niin pahalo ei ole niin paha. Lauantaina en ottanut ollenkaan maitohappobakteeria niin oli aivan järkyttävän huono olo,mutta kun nyt taas muistin ottaa niin helpommalla mennään. kai tähän alkaa sit tottua. ylihuomenna olis se ultra.pääsee näkemään josko siellä edes jotain näkyis. mites muuten kun asun järvenpäässä niin saanko mä mennä synnyttää kättärille..? vai joudunko hyvinkäälle.
rv.6+1
 
Oon myös kuullu et sanotaan et syöminen juuri poistais tuon pahan olotuksen ;) Jos mikään sillon maistuu.. Täällä vedetään vieläkin samoilla eväillä ja eilinen ite tehty makaroonilaatikkoki maistu oikein hyvin :p Täksikin päiväksi sitä vielä jäi...

Heräsin just kahen tunnin päikkäreiltä :D Tyttö nukahti klo 13 ja söin välipalaa ja olin hetken koneella ja kävin 13.30 nukkumaan ja ajattelin että tunnin varmaan saan nukkua niinku eilenkin.. Tyttö nukkuu vieläkin :eek: Äsken kävin avaamassa oven ja katsomassa onko kaikki hyvin.. Mulla on ton meiän tytön kans kolmen tunnin raja et jos kolme tuntia tulee päikkäreitä täyteen ni pakko mennä kattoo onko kaikki hyvin :snotty:

Tervetuloa Rajatapaus :D Ja onnea plussasta :wave:

Mä veikkaan ettei mulle tässäkään raskaudessa tuu tota oksetusta, ja myös toivon :whistle:

Suvitus+Yrsa 4+3
 

Yhteistyössä