**Maalismasut 2009** helmikuussa, vol2

niinu ja sorayalle :hug:

Joku sanoi että on kaateellinen mun synnytykselle ja minä en voi vielä ihan ottaa todeksi että mulla meni näin hyvin.

olin jo ihan valmistunut siihen että 9 t synnytys ja saisin kaikenlaisia puudutuksia ja olisi ainakin pari tikkiä. Tulin keskiviikkona kotiin ja heti aloitin suursiivouksen, siihen missä se jäi 1,5kk sitten.

En voi vielä käsittää että minulla on se ihana tyttövauva,( suvun ainut tyttö 30 vuoteen. (miehen puolesta)). Ja että minulla ei satu missään.... paitsi välilihakset ottaa kipeetä jos on liukasta jalkojen alla..

Odotan innoolla kuka saa seuraavaksi lapsen teistä... :heart:

mianjo ja tyttövauva
 
Kaa
Siirsin tämän tuolta vanhasta pinosta meidän kaikkien tiedoksi:

"Terve!

Uusi isukki raportoi äidin puolesta ja pyynnöstä:

Mimosa syntyi 25.2. klo 13.26. 2320 grammaa ja 47 senttiä. Synnytys meni mainiosti, salissa meni neljä tuntia. Vauva ja äiti hyvässä kunnossa, mutta vielä osastolla.

tervesin mr. upupa"
 
upupalle oikein paljon onnea!!

Hermina: Kyllä pisti suupielet ylöspäin ku luin ton sun käynnistysyritys jutun. :D

Niinu : :hug:

Niin eilen luulin että lähtö on lähellä kun aamulla olin vatsataudissa. Aloin oksentamaan puoli seitsemältä aamulla ja lopetin iltapäivällä kahden aikoihin ja samalla supisteli todella kipeästi. iltapäivällä alkoikin tulla säännöllisesti supisteluja ja tiheni iltaa myöten. Kaverini tuli käymään kylässä ja meni paniikkiin ja hälytti mieheni töistä. Hän on siis töissä kahen tunnin ajomatkan päässä ja sairaala on kahden tunnin ajomatkan päässä. Noh sitten kun mieheni tuli kotiin kerkesin lämmittää saunan ja saunan jälkeen supistusten väli piteni. ARGH!! ja päätettiin sitten että mennään nyt vähäksi aikaa vielä nukkumaan että aamuyöstä jaksaa sit lähtiä ajamaan sairaalaan.. noh kolmen aikaan yöllä supistukset loppu.

Aamulla muutaman kerran supisteli. Paikat on nyt tosi hellänä. Ei pysty kauaa istumaan kovalla penkillä ja oikiastaan missään asennossa ei oo hyvä olla. Tässä nyt sitten ootellaan että alkas taas supistelemaan. Tahtoo sen ihanan pikku nyytin jo syliin.

Olen yritelly välillä vähän kävellä jahka se vähän edistäis tuota vauvelin tuloa. Tämä odottaminen on todella rasittavaa....!!!!!!!

jossu ja tilli 39+5
 
upupalle mahottoman paljon onnea! :flower: Tänään taas käyty neuvolassa, ei muuta kun ootellaan vaan.... :headwall: Ärsyttää kun eivät voi neuvolassa tehä alatutkimuksia, ei yhtään tiiä onko siellä tapahtunu mitään!

Myhkäri+mahamölliäinen 38+6
 
Hermina :LOL:

Voi Niinu :hug:

Sorayalle myös :hug:

Upupalle onnea :heart::flower:

Viime yö oli varmasti elämäni pahin, iltaseitsemästä aamuneljään kellotin supistusten aikoja, kaksi pisintä taukoa koko aikana olivat suunnilleen puoli tuntia, keskimäärin kymmenen minuutin välein ja parhaimmillaan mentiin kolmen minuutin välein alkavaa täyttä helvettiä. Jos olisin ollut yksin kotona, olisin varmaan tilannut lanssin jo puolenyön aikaan.
Nyt sitte ihmettelin että ei tässä vielä mitään kiirettä.. edelleen jatkuu, mut harvemmin ja ei niin voimakkaina.
 
Kaa
Te, joilla on ollut noita "puolisäännöllisiä" supistuksia, miltä ne tuntuvat? Olen ihmetellyt muutamia tuntemuksiani ja mietinkin ovatko ne supistuksia... ja näin blondin pitää sitten kysyä asiaa muilta. :D
 
Kiitos Soraya sektioon liittyvistä tiedoista, saa nähdä miten mua ensi viikolla ohjeistetaan - varmaan samaan tyyliin. Sori, en huomannut aiemmasta viestistäsi kissan poismenoa, ikävä juttu, otan osaa. :flower:

Upupalle ja miehelle onnea Mimosasta! Kaunis nimi, toivottavasti jää kastenimeksi! Itse hoksasin nimen aikoinaan Asterixeistä, siellä oli Obelixin ihastuksena sievä Mimosa-neito.

Kaikille supistelijoille voimia (itsellenikin tilaan pari sellaista). Hullua, mutta mulla nuo supparit vähenee loppua kohti. Kohdunsuukin vaan sentin auki ja kaulaa sentti, sama tilanne oli perskules jo 4 viikkoa sitten. Toisaalta en jaksa kitistä, kun leikkausaika on ens perjantaina. Vähän murisen kuitenkin.

Mies on sitten pubissa, ärrin murrin. Tosin kysyi multa luvan, että saako mennä. Lupasin, jos ostaa mulle jotain kivaa korvaukseksi..... Nyt kuumeisesti mietin olisiko se kiva joku uusi meikkijuttu vai mikä.....hmph, hmph.

T.Marais ja Mökö 38+5
 
Onnea Upupan perheelle!! :flower: :D

Muty ottaa vaan iisisti.. vaavi tulee sitten kun on valmis ;) Tätä odotteluahan se vaan on mutta pitää koittaa keksiä jotain muuta virikettä.. onhan sulla laksettuun kuitenkin vielä melkein pari viikkoa eikös.. :hug:

Itsellä iski illasta ihan totaalinen väsy.. tyystin voimaton tunne ja snaoinkin miehelle että jään pihalle pojan kanssa että käyttää koiran lenkillä.. vaikka yleensä tykkään itse käydä haukkaamassa happea ja käveleskellä.
Koko illan vihlonut reisiä kun ilmeisesti vauvan pää painaa jotain hermoja kun paukuttaa Ja ei varmaan tartte unta houtuketta..
Tuli tuossa välissä olo että pitäisikö kassi pakata.. jos se auttais tätä vielä ainakin pari viikkoa masussa pysymään :LOL:
 
onnea upupalle ja perheelle :heart:
myymä minäkin juuri torstaina kysyin tuosta vesien menosta kun minullakaan ei ole toukka kiinnittynyt että pitäisikö maata. hän sanoi että kyllä tarvitsisi. aika erinlaisia vastauksia näemmä tulee eri neuvoloista :eek:

cadillac ja toukka 39+3
 
Kaa, minulla juuri sama kuin eeevalla, eli mahan kovettumista ja epämiellyttävää olotilaa. Melkein pakko mennä seisomaan tai sänkyyn makuulle kyljelleen. Istuminen tuntuu hirmu pahalta.

Ihmeen paljon tää mukula potkii/möyrii. :eek: Olokin käy jo päivä päivältä raskaammaksi. Painaa joka suuntaa.

Saunassa just käyty ja yöpalaa vetelen. Kohta vois alkaa nukkua ja kattoo mitä tekis aamulla. Tylsää on meinaan. Plääh.

Mömmis 37+0 (POKS!! :heart: )
 
Upupalle tosi paljon onnea!! :heart:

Mömmis Tylsää on täälläkin päivisin. Kovasti yritän järjestää itselleni tekemistä ja ravaamista mutta tuntuu, että aikaa on siltikin enemmän kuin riittämiin. Yöunet nukun hyvin, herään aamulla yhdeksän aikaan enkä tosiaan tarvitse päiväunia. Ei varmaan pitäisi valittaa, kun kuitenkin saadaan vauva, joka ei sitten nuku koskaan ja sitten kaiholla vain muistelen univelattomia aikoja :D Tahtoisin jo kovasti vauvaa nuuhkimaan ja hoitamaan!

nipsunapsu 39+2
 

Yhteistyössä