Mä en tykkää näistä palstalaisista:

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
Mä en tykkää niistä rekkautumattomista tyypeistä, jotka tulee kommentoimaan johonkin ketjuun nikillä ap, vaikka ei ole aloittajia. Enkä niistä, jotka kommentoi aina nikillä vieras, vaikka siinä ketjussa olis jo 10 harmaata vierasta, tulee liian epäselväksi, kuka mitäkin sanoi.
Enkä tykkää myöskään siitä, et kysellään jotain (vaikka keksikää nimi meen koiralle) ja sit se kyselijä ei kommentoi mitään niihin ehdotuksiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Scarlet
Åbo
Pikkuinkkuli
Lunatic




Oma listasi?
Ja perustellaan nyt sitten:

Scarlet ei loista älyllä ja jatkuva hymiöillä vastaaminen on tyhmää. Hällä olisi hyviä aiheita ketjuissa mutta menee aina provoilijan haaviin.

Åbo ei kuuntele muiden mielipiteitä eikä usko että muutkin kuin turkkilaiset miehet voisi olla hyviä, hahah.

Pikkuinkkuli on rasisti, samoin muuten kaverinsa Phoebs.

Lunatic on.... Lunatic.
 
sepäse
Mä en tykkää palstalaisista (oli sitten mustia tai harmaita-itse olen molempia), jotka sanovat oman mielipiteen liianki kärkkäästi ja sen jälkeen ei anna mahdollisuutta toisten sanoa omaansa ja alkavat tappelemaan täällä muiden kanssa koska ne ei ole samaa mieltä kuin hän itse on.
 
Kielletty kävi ärsyttään mua sen suhdesoppansa kanssa. Tähän samaan katergoriaan sopsisi moni muukin palstalainen mutta jostain syystä odotin häneltä enemmän. Niin mukava ja nuori tyttö ja silti ei näe todellisuutta. Kai se, että petyi häneen sai mut ärsyyntymään. Jonkun BV:n ja Vispilän suhdesotkut ei mua kiinnosta. Niiltä ei voi muuta odottaakaan, mutta jotenkin toivoin kielletylle parempaa ja erehdyin uskomaan et hän tosiaan näki ja ymmärsi millainen tilanne oli. Mutta ei. Se takia ärsyttää koska tiedän et kun vauva syntyy, niin parin kuukauden päästä on taas täällä vinkumassa.
Ihan periaatteessa ymmärrettävä tuomio. Kuitenkin katson punninneeni aika tarkkaan asiat ennenkuin päätin vielä antaa mahdollisuuden. Eikä nyt ainakaan toistaiseksi kaduta, meillä menee perheenä ja pariskuntana ihan oikeasti tosi hyvin, kaikki pelaa. Sääli ettei tällaista voinut olla koko ajan, mutta eteenpäin mennään. En tietenkään ole unohtanut, miten pystyisin? Mutta nyt näyttäisi siltä että pystyn elämään sen asian kanssa. Ja kuitenkin olemaan onnellinen.
 

Yhteistyössä