Mä en tykkää näistä palstalaisista:

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
Mä en tykkää niistä palstalaisista, jotka tulevat sun joka ketjuun johon kommentoit veettuilemaan ja irvistelemään. Mä tajuan, etten voi kaikkia miellyttää, mutta musta on jo ihan sairasta, että joku jaksaa seurata mun jokaista sanomista ja tarttua siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Mä en tykkää niistä palstalaisista, jotka tulevat sun joka ketjuun johon kommentoit veettuilemaan ja irvistelemään. Mä tajuan, etten voi kaikkia miellyttää, mutta musta on jo ihan sairasta, että joku jaksaa seurata mun jokaista sanomista ja tarttua siihen.
Peesaan. Tosin en tiedä uskallanko, koska joku harmaa on suuttunut mulle siitäkin :LOL:
 
vieras
Minä en tykkää näistä hate ketjuista ja siksi kirjotan nykyään aina harmaana. Vaikka mulla onki musta nikki ja vuosia jo palstaillu ja tossa Jätkän tykkään listassaki olin :wawe: mieki tykkään jätkästä :D
 
Minusta suurin osa palstalaisita on ihan ok. Joistakin harmaista pään aukojista en hirveemmin välitä. Toki joidenkin "mustien" kommentitkin herättää närkästystä mutta se kai on keskustelupalstan tarkoituskin. Eihän me kaikki samasta muotista olla ja olisi tylsää jos oltaisiin jokaisesta asiaa samaa mieltä... Mutta mielestäni kaikista "tolkuin" palstan musta on Turkilmas, ärähtää harvoin mutta aiheesta :)
 
Krooh
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Mä en tykkää niistä palstalaisista, jotka tulevat sun joka ketjuun johon kommentoit veettuilemaan ja irvistelemään. Mä tajuan, etten voi kaikkia miellyttää, mutta musta on jo ihan sairasta, että joku jaksaa seurata mun jokaista sanomista ja tarttua siihen.
Nyt sä oot jo vainoharhainen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Mä en tykkää niistä palstalaisista, jotka tulevat sun joka ketjuun johon kommentoit veettuilemaan ja irvistelemään. Mä tajuan, etten voi kaikkia miellyttää, mutta musta on jo ihan sairasta, että joku jaksaa seurata mun jokaista sanomista ja tarttua siihen.
Peesaan. Tosin en tiedä uskallanko, koska joku harmaa on suuttunut mulle siitäkin :LOL:
Juu toi on niin :/ :( siksi kirjoitan nykyään aina harmaana. Kirjautuneena käy usein niin että joku kettuuntuu sun jostaki sanomisesta (en tarkota haukkumista) ja alkaa kettuilla sitte joka ketjussa aivan aiheettomasti, väännellään tekstiä irrottamalla aiheesta joku älyttömyys, tartuu kirjoitus virheisiin ja irvii :( sikamaista käytöstä perskärpäsiltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Krooh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Mä en tykkää niistä palstalaisista, jotka tulevat sun joka ketjuun johon kommentoit veettuilemaan ja irvistelemään. Mä tajuan, etten voi kaikkia miellyttää, mutta musta on jo ihan sairasta, että joku jaksaa seurata mun jokaista sanomista ja tarttua siihen.
Nyt sä oot jo vainoharhainen
Ja sulla on joku vainoomis-ongelma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Bad Virgin, HelloShitty, Viblsp, kielletty, scarlett, swing, phoebs
Bad Virgin: vääränväriset silmät
Hello Shitty: tekee joskus välimerkkivirheitä
Viblsp: aina toinen sukka nurinpäin
kielletty: nikkia alkaa pienellä kirjaimella, ärsyttävää
scarlett: sama
swing: sama
phoebs: sama paitsi että en osaa lausua joten muutenkaan
Mistä sä tiedät mun silmien värin ;)
 

Yhteistyössä