mä kyselisin mielipiteitä hääpaikasta

mä oon soitellu vähintään miljuunaan eri paikkaan,ja mitkään ei oo vapaana.meillä oli jo yks paikka varattuna mutta kun käytiin siellä niin se oli aika järkyttävä.
no nyt sit ku täs aamupäivän oon soitellu jokapaikkaan ni yhestä tärppäs,se ois n puolen kilsan päässä kirkostakin mut se on ostarilla..ei siis mitenkään romanttisimmasta päästä :whistle: oonko mä ny ite pinnallinen vai mitenkä mut haittaako toi sijainti?paikka sisältä kuvien perusteella vaikutti siistiltä ja näinpoispäin..ääh,miten voiki olla näin vaikeeta yksien häitten järjesteleminen
 
tt
Minkälaista paikkaa etsit ja miltä seudulta. Äkkiseltään ostari ei kuulosta kauhean juhlavalta, mutta olen kerran saanut kutsun häihin jotka järjestettiin ostarin ravintolassa. Kuulemma ihan kivat häät olivat olleet (en päässyt itse paikalle), mutta vieraat harmittelivat että paikka meni kiinni klo 22 ja sen jälkeen porukka hajosi kuka kotiin ja kuka mihinkin baariin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Minkälaista paikkaa etsit ja miltä seudulta. Äkkiseltään ostari ei kuulosta kauhean juhlavalta, mutta olen kerran saanut kutsun häihin jotka järjestettiin ostarin ravintolassa. Kuulemma ihan kivat häät olivat olleet (en päässyt itse paikalle), mutta vieraat harmittelivat että paikka meni kiinni klo 22 ja sen jälkeen porukka hajosi kuka kotiin ja kuka mihinkin baariin.
lahden seudulta ja lähiympäristöstäkin käy..
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No minulle se paikan ympäristökin oli tärkeä koska osa vieraista(ja itekin) oli jatkuvasti pihalla.
aivan,tätä mä just meinasin..ois kuitenkin kiva päästä uloskin..mä alan itkemään kohta :'(
Älä nyt itkemään ala :hug:
Mikäs siinä toisessa paikassa on huonoa? saisko vikoja piiloon?
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Minkälaista paikkaa etsit ja miltä seudulta. Äkkiseltään ostari ei kuulosta kauhean juhlavalta, mutta olen kerran saanut kutsun häihin jotka järjestettiin ostarin ravintolassa. Kuulemma ihan kivat häät olivat olleet (en päässyt itse paikalle), mutta vieraat harmittelivat että paikka meni kiinni klo 22 ja sen jälkeen porukka hajosi kuka kotiin ja kuka mihinkin baariin.
lahden seudulta ja lähiympäristöstäkin käy..
Etsitkö ravintolaa vai pitopalvelullista paikkaa?
 
---
Oletko selvittänyt kaikki mahdolliset seuratalot yms..? Iitissähän on kiva tuo Kurjenmiekka tai Kartanohotelli Radansuu. Ihania paikkoja kesällä! Oon ollut molemmissa, kavereiden häissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No minulle se paikan ympäristökin oli tärkeä koska osa vieraista(ja itekin) oli jatkuvasti pihalla.
aivan,tätä mä just meinasin..ois kuitenkin kiva päästä uloskin..mä alan itkemään kohta :'(
Ala nyt itkemään ala :hug:
Mikäs siinä toisessa paikassa on huonoa? saisko vikoja piiloon?
noh,mistä mä alottaisin,se on seurantalo.tosi vanha sellanen ja esim osa ikkunoista puuttui/oli rikki.kaikenlisäks siellä oli sellanen tosi tunkkainen vähän homemainen haju ja puulattia mitkä ikkunoiden vierestä oli märät..en haluis ottaa sitä riskiä että vieraat joissa on tosi allergisiakin sais jotain oireita siitä.sitten se väritys siellä oli myrkynvihreä/keltainen/ruskea..ainut hyvä että siinä oli se salin puoli iso mutta muuta hyvää mä en siitä löytäny
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Minkälaista paikkaa etsit ja miltä seudulta. Äkkiseltään ostari ei kuulosta kauhean juhlavalta, mutta olen kerran saanut kutsun häihin jotka järjestettiin ostarin ravintolassa. Kuulemma ihan kivat häät olivat olleet (en päässyt itse paikalle), mutta vieraat harmittelivat että paikka meni kiinni klo 22 ja sen jälkeen porukka hajosi kuka kotiin ja kuka mihinkin baariin.
lahden seudulta ja lähiympäristöstäkin käy..
Etsitkö ravintolaa vai pitopalvelullista paikkaa?
no sellasta paikkaa minne ite saa viedä ruuat ja juomat
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
noh,mistä mä alottaisin,se on seurantalo.tosi vanha sellanen ja esim osa ikkunoista puuttui/oli rikki.kaikenlisäks siellä oli sellanen tosi tunkkainen vähän homemainen haju ja puulattia mitkä ikkunoiden vierestä oli märät..en haluis ottaa sitä riskiä että vieraat joissa on tosi allergisiakin sais jotain oireita siitä.sitten se väritys siellä oli myrkynvihreä/keltainen/ruskea..ainut hyvä että siinä oli se salin puoli iso mutta muuta hyvää mä en siitä löytäny
Huh, ei ehkä paras paikka.. Mites kaikki nuorisoseurojen talot, kylätoimikuntien tms?
 
bb
Ootko kyselly mersästysseurojen majoja? Niillä on usein isoja rakennuksia näteillä paikoilla puoli ilmaiseksi ja pitopalvelunhan saa tulemaan mihin vain. Ja yski mikä kannattaa katsoa on onko joko sinun tai miehesi tai esim kaason ammattiliitolla jotain yhteistilarakennusta jota voisi vuokrata.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Oletko selvittänyt kaikki mahdolliset seuratalot yms..? Iitissähän on kiva tuo Kurjenmiekka tai Kartanohotelli Radansuu. Ihania paikkoja kesällä! Oon ollut molemmissa, kavereiden häissä.
osaatko sanoa paljon lahdesta on matkaa sinne
juu, kyllä.. semmoinen 45km! Semmonen 30-40 minuutin matka. Noi on suosittuja paikkoja eli kannattaa soittaa ja kysellä hetimiten! Ja netistä löytyy varmaan kotisivut.
 

Yhteistyössä