Mä oikeesti ihan vilpittömästi oon luullut että meillä on kaikki hyvin.

  • Viestiketjun aloittaja voi stna!!
  • Ensimmäinen viesti
voi stna!!
Mutta ei sitten ilmeisesti olekaan.

Mies meni juhlimaan synttäreitään. Ihan ok mulle, ja meni siis suoraan töistä tänään ilman että oltiin sovittu tästä aikaisemmin, soitti siis vaan duunin jälkeen että onko ok jos jää stadiin kavereiden kanssa saunomaan ja käy sen jälkeen parilla jossain. Sanoi itse että lähtee kymmenen bussilla kotiin päin, ois siis ollut 12 aikaan kotona. Mulle sopi ihan hyvin, me mennään yleensäkin puolen yön aikoihin nukkumaan joten eipä tuossa mitään ihmeellistä ollut. Paitsi että meillä on nyt loppuvuosi ihan tosi tiukkaa, ja sanoi ettei tuhlaa paljoa rahaa että saadaan edes jotain jouluahjoja ostettua jne.

Nyt sitten soitti ensin ja pyysi katsomaan milloin menee metro johon hänen viimeistään pitää ehtiä että kerkeää siihen bussiin joka tänne korpeen tulee. Katsoin ja kerroin, ja mies sanoi okei, ja kiitti.

Sitten kahden minuutin päästä mies soitti että josko hän jäisikin vielä myöhempään. Sanoin että sun päätös, mutta haluisin sanoa että musta on tuntunut kurjalta viimeiset kolme viikkoa kun hän on joka ilta ollut joko ylitöissä tai sitten kaverillaan tms. niin että on tullut kotiin vasta kun lapsemme on jo nukkumassa, ja kuitenkin lähtee töihin ennen kuin me ollaan edes herätty. Sanoi että hänestäkin se on tuntunut tylsältä, mutta että kaverit niin kovasti nyt mankuu että jäisi. Totesin sitten että "sit sä varmaan jäät, mutta tiedä se että musta tuntuu tosi tyhmältä". Siihen mies sitten sanoi että kai hän sitten tulee.

Sen jälkeen tuli heti perään tekstari että hän tulee 23 lähtevällä bussilla. Soitin perään ja sanoin että hän ilmeisesti haluaa suututtaa mut ihan kunnolla kun ei voi suoraan sanoa mitä aikoo tehdä. Sanoi että ei voi mitään kun kaverit vaan pyytää jäämään. Sanoin sitten että kiva kun sä taas esität mut niille sinä kusipäänä joka ei anna hänen olla missään, vaikka asia ei tosiaan niin ole. Aina sanon että sopii jos hän haluaa jonnekin mennä tai jäädä. Ja ollaan ennenkin riidelty siitä että mies aina sanoo kavereilleen että hänen "pitää kysyä lupa multa", vaikka oikeasti hänen pitää vaan ilmoittaa mulle missä on ja mihin asti, ja tietää itsekin sen etten koskaan kiellä menemästä jne.

No se oli sitten ilmeisesti hyvin väärin sanottu, koska mä sain just purkauksen niskaani kuinka "hän tekee niska limassa töitä että me voidaan elää kun mä olen kotihoidontuella kotona (lapsemme on 1,5v), ja aina joutuu heräämään aamuisin lapsen kanssa ties miten aikaisin kun mä jään vaan nukkumaan (ei pidä paikkaansa, meidän lapsi on viimeiset 2kk herännyt puoli yhdeksän aikaan aamulla, mies lähtee seitsemän bussilla töihin), ja viimeiseksi sanoi että menisit vittu töihin. Samaan aikaan joku kaverinsa huutaa taustalla että vittu mikä kusipää sun ämmäs on jne. Totesin sitten vaan kylmän viileesti että "vai niin, tee mitä tykkäät", ja lopetin puhelun. Sen jälkeen koitti vielä soittaa, mutta painoin c:tä ja laitoin nyt puhelimeni kiinni.

Mies on tällä hetkellä aika humalassa, koska ei juo kuin muutaman kerran vuodessa. Mä laitoin puhelimen kiinni sen takia, etten tosiaankaan jaksa enää kuunnella mitään mun haukkumista yhtään enempää. Mun mielestä mä en oo ansainnu sitä että mua haukutaan sen takia että mies itse pettää "lupauksensa".

Tällä hetkellä musta vaan tuntuu siltä että ois kiva tietää mitä mies oikeesti ajattelee tästä meidän elämästä ja meidän parisuhteesta. Tuskin noi kuitenkaan ihan mitään perusteettomia kännipuheita oli, jostainhan tuollainen aina kumpuaa. Mä tiedän että tällä hetkellä ylireagoin aika vahvasti, mutta mä oikeasti tällä hetkellä mietin että muutan täältä korvesta (johon mies halusi muutta ja josta mä en tunne ketään) takaisin helsinkiin kahdestaan lapsen kanssa. Musta vaan tuntuu todella pahalta se että mä oon luullut että kaikki on hyvin, ja uskonut siihen että miestäkin harmittaa kun näkee nykyään mua ja lasta nin vähän kun hän kerran on niin sanonut. Tuntuu vaan että ehkä asia onkin niin että hän on sen takia koko ajan jossain ettei jaksa enää katsella meitä. Mä en tiedä mitä mä teen. EN voi mennä nukkumaan ennen kuin mies tulee kotiin, koska meidän koira haukkuu ja herättää lapsen keskellä yötä jos ollaan jo nukkumassa kun ovi käy. En myöskään jaksais valvoa "turhan takia" ties kuinka moneen, ja lisäks vituttaa se, että nyt se sitten varmaan dokaa kiukkuunsa kaikki meidän lahjoihin varatut rahat. Sen jos tekee niin mun puolesta saa vaikka myydä persettään että saa ne rahat takaisin. Kiitos ja kuitti.
 
huoooh
Ei ihme, että miehellä meni hermot, kun aloit nalkuttaa, että "mulle kyllä tulee tosi paha mieli, jos jäät vielä myöhempään" jne.

Miksi ihmeessä soitit miehellesi perään, kun hän ilmoitti tulevansa klo 23 lähtevällä bussilla? Soitit perään ja valitit, että "haluat nyt sit suututtaa mut oikein kunnolla". Täh? Kai se mies nyt saa olla siellä juhlimassa niin kauan kuin lystää, mitä väliä sillä on, tuleeko se klo 00 vai 02 kotiin?
 
  • Tykkää
Reactions: Micosa
:( Miksi sanoit ukolles että ole ja mene rauhassa ja seuraavassa lauseessa asia ei enää olekaan ok? Sä tunnut väsyneeltä. Se on ihan ymmärrettävää jos mies paljon pois ja rahahuolia ym. Mut nyt pitäs puhua asiat halki ja selviksi, ei sanelupolitiikalla vaan vastavuoroisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Micosa ja Sandrine
ap.
[QUOTE="vieras";25104884]Huomenna on uusi päivä. Sovitte, ja kaikki on hyvin taas. Tsemppiä:)[/QUOTE]

En mä jaksa oikeasti. Vaikka mies juo harvoin, niin viimeiset kaksi vuotta asia on ollut niin, että kun juo, saa aina jonkun ihme kohtauksen ja haukkuu mut milloin mistäkin. Selvinpäin ei koskaan tee mitään tuollaista, ja vannoo ja vakuuttaa rakastavansa jne. Sitten noiden purkausten jälkeisessä darrassa itkee (siis oikeasti itkee) koko päivän anteeksiantoa, ja kuin hän ei oikeasti tarkoittanut. Mä en vaan ole sellainen ihminen että mä unohdan noi rumasti sanotut asiat sillä että hän pyytää anteeksi, vaan ne jää oikeasti pitkäksi aikaa kaivelemaan mun mieltäni.
 
"noo"
mikset anna aikuisen miehen itse päättää tekemisistään? Meilläkin on koira joka haukkuu yöllä jos joku tulee mutta eipä nuo lapset ole koskaan siihen heränneet ja vaikka heräiskin niin mitä sitten? Se ei ole kuolemanvakavaa. Olisi kamalaa varmasti jos itsellesi tehtäisiin noin. Ja kun kerran on lähtenyt niin miksei samalla olisi niin pitkään kun jaksaa. Kyllä kavereiden kanssakin täytyy välillä olla ja varmasti on teidänkin kanssa kuhan nyt virkistäytyy välillä. Ja jos noin tiukkaa rahasta on niin ei tuo nyt varmaan oikea kohde säästää. Jos tosiaan harvoin käy. Mutta huomenna päivä uus :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli ja Sandrine
"piu"
Anna miehen juhlia. Ei tuo kuullosta siltä, että oikeesti olisi mitenkään kyse siitä, että teillä ei olisi asiat kunnossa. Miehestä varmasti tuntuu kurjalta ettei ole ehtinyt olla pahemmin kotona viime aikoina, mutta toisaalta vapaa-aika kavereiden kanssa on myös tosi tärkeetä. Anna toisen nyt nauttia, tulla vähän myöhemmin kotiin (kun kumminkin on tulossa ihan ihmisten aikoihin) ja nauttia nyt kunnolla. Saat sitten rentoutuneemman miehen kotiin :) Mä tiedän, että tuntuu tosi kurjalta saada viesti, että toinen tulee myöhemmin kuin oli tarkoitus, mutta yritä parhaasi mukaan suoda miehellesi ilo tästä illasta. Yhtä tyhjän kanssa on antaa ensin toisen mennä ja sitten kumminkin vähän kränätä. Lopputuloksena on se, että mies ei osaa nauttia harvinaisesta vapaa-ajastaan ja sulta on tavallaan pois se, että "oot antanut miehen mennä".

Toi miehen purkaus kuullostaa ihan vaan reaktiolta siihen, että on pahottanut mielensä, ei miltään vakavammalta. Lähinnä siltä että yrittää oikeuttaa viipymistään.

Huomenna on uusi päivä ja yrittäkää olla tekemättä tosta ton pahempaa juttua. Laita vaikka miehelle joku kiva viesti, että tietää ettei kotona odota suuttunut puoliso, että on mukava tulla kotiin. Koska niinhän hänestä varmaan on: huippua viettää kavereiden kanssa ilta, mutta vielä huipumpaa päästä sen jälkeen teidän luokse kotiin. Vaikkakin vähän myöhemmin.
 
"plop"
Mies on tehnyt ylitöitä = väsynyt. Sinä olet hoitanut yksin kotia ja lasta = olet väsynyt. Tähän tilanteeseen te molemmat olette tyytymättömiä ja luultavasti mieskin haluaisi muutosta. Valitettavan usein se muutos lähdetään hakemaan eroamalla, vaikka itse suhteessa ei olisikaan ollut vikaa. Väsyneenä nähdään ettei toinen ymmärrä ja jousta ja pahentaa näin minun väsymystäni. Alkaa kierre, jossa toisesta haetaan vikoja ja sen hetkinen elämä tuntuu ahdistavalta.

Oikea ratkaisu olisi puhua, puhua ja puhua yhdessä toista kuunnellen ja kunnioittaen, syyllistämättä. Miettikää mitkä asiat ovat hyvin, mitkä huonosti ja voitteko niihin asioihin vaikuttaa. Jos mietitte kumpikin omalla tahollanne, ette saa muutosta aikaiseksi yhdessä pariskuntana. Pahimmillaan lopputuloksena olisi kaksi erillistä ratkaisua, jotka johtavat eroon :/
 
Ihme vänkäämistä.
Annetaan lupa, mutta sitten ei annetakkaan, vaan ukistaan.
Toinen haluaa jäädä, eikö se ole nyt sama onko hän myöhempään kerran kaupungilla nyt on?

Minä annan ukkoni olla "ryyppäämässä" silloin kun ryyppää, mitä tuota kesken iltaa sitä kotiin ajamaan, osaa se tulla itsekkin jos ei viihdy. Sitten jätetään vaikka joku reissu välistä, jos tuntuu ettei mies ole tarpeeksi kotona. Joko kunnolla tai ei sitten ollenkaan. Ei mitään semi vaihtoehtoja ja natkutuksia.
 
Ei millään pahalla, mut viestisi perusteella kuulostat siltä että vaikka et suoraan kiellä jäämästä niin henkisesti painostat kuitenkin tulemaan kotiin. Ihan tarpeetonta oli esim. soittaa vielä perään sen tekstarin jälkeen...ja vähän särähti korvaan myös se: Tiedä sit etmulle tulee tosi paha mieli (=huomenna riidellään). Et vois siis teeskennellä että et olis mitenkään ansainnut miehesi suuttumusta. Tietenkin oli siltä asiatonta ruveta laukomaan mahdollisesti loukkaavia kommentteja sun töissäkäymisestä yms, mutta ei se nyt maata kaada. Käyt rauhassa nukkumaan sit kun väsyttää ja mies tuleee kun tulee. Lapsen saa kyllä uudestaan nukkumaan jos herää. Ja en mä tosta episodista hirveesti mitään päättelis suhteen tilasta, typerää kinaa vaan. Tosin ymmärrän jos vituttaa. Mutta en mä tollasesta jaksais varmaan sen enempää vihotella.
 
"vieras"
En mä jaksa oikeasti. Vaikka mies juo harvoin, niin viimeiset kaksi vuotta asia on ollut niin, että kun juo, saa aina jonkun ihme kohtauksen ja haukkuu mut milloin mistäkin. Selvinpäin ei koskaan tee mitään tuollaista, ja vannoo ja vakuuttaa rakastavansa jne. Sitten noiden purkausten jälkeisessä darrassa itkee (siis oikeasti itkee) koko päivän anteeksiantoa, ja kuin hän ei oikeasti tarkoittanut. Mä en vaan ole sellainen ihminen että mä unohdan noi rumasti sanotut asiat sillä että hän pyytää anteeksi, vaan ne jää oikeasti pitkäksi aikaa kaivelemaan mun mieltäni.
Täydellistä miestä ei ole olemassakaan. Miehesi on stressaantunut (eikä välttämättä johdu millään tavalla sinusta) ja humalassa tulee purkauduttua läheisimmälle ihmiselle. Sinulle.

Anna miehesi juhlia niin kauan kuin lystää, pistä puhelin kiinni ja mene nukkumaan. Huomenna älä riehu tapahtuneesta äläkä hauku miehen ystäviä.

Ei teistä kumpikaan ole oikeassa tai väärässä, mutta sinä voisit antaa miehellesi tila hengittää. Älä kuitenkaan käsitä väärin; ymmärrän sinunkin hermostumisesi.
 
ap.
Ei ihme, että miehellä meni hermot, kun aloit nalkuttaa, että "mulle kyllä tulee tosi paha mieli, jos jäät vielä myöhempään" jne.

Miksi ihmeessä soitit miehellesi perään, kun hän ilmoitti tulevansa klo 23 lähtevällä bussilla? Soitit perään ja valitit, että "haluat nyt sit suututtaa mut oikein kunnolla". Täh? Kai se mies nyt saa olla siellä juhlimassa niin kauan kuin lystää, mitä väliä sillä on, tuleeko se klo 00 vai 02 kotiin?
Eih. EN mä sanonut että mulle tulee paha mieli jos menee myöhempään, vaan sanoin että mulla on paha mieli siitä että on viimeaikoina ollut lähes koko päivän jatkuvasti pois, tullut kotiin vasta iltamyöhällä jne. Ja ennen kuin sanoin tuon, mainitsin vielä että ei nyt liity tähän iltaan varsinaisesti, vaan ihan yleisesti.

Sen takia soitin, että halusin sanoa että mun mielestä on epäreilua että hän ensin VALEHTELEE mulle päin naamaa että tulee sillä bussilla kun oli sovittu, ja heti perään lähettää viesti ettei tulekaan. Oikeasti välissä ei ollut kuin minuutti, ja mua suututtaa se ettei voi suoraan rehellisesti sanoa ettei halua tulla, vaan vääntää ja kääntää ja lopulta vaan ilmoittaa raukkamaisesti tekstarilla ettei tule.

Ja juurihan mä selitin ettei se ole se ja sama mihin aikaan tulee, tuon koiran takia. Eikä mua kiinnosta valvoa parhaassa tapauksessa neljään asti miehen urpoilun takia, koska se on kuitenkin mun tehtävä myös herätä aamulla pojan kanssa kun miehellä on darra. Ois täysin eri asia jos tästä ois sovittu etukäteen, sit se oiskin ihan sama mulle monelta hän tulee, koska oisin antanut sitten koiran yöksi appiukolle niin kuin yleensä silloin kun jompi kumpi tulee yöllä myöhään juhlimasta.
 
"vieras"
Ymmärrän että susta on kurjaa jos mies on aina poissa ja saa siitä sanoa, mutta mun mielestä sekään ei ole kiva, että alkaa puhua asiasta silloin kun toinen on jo lähtenyt ja antaa luvan sillä tavalla että mene vaan, mutta mulle tulee paha mieli. Kun kerran on jo lähtenyt ja kellokin on paljon, eikö ole ihan sama tuleeko se 24 vai 02? Juhlijaa harmittaa lähteä kesken pois vaikka ensin on annettu "lupa" lähteä ihan hyvillä mielin ja toisaalta harmittaa jäädä kun toinen ilmoittaa, että tulee paha mieli jos jää. Jos mies sanoisi mulle noin, olisin varmaan ärähtänyt, että olisi heti sanonut suoraan että haluaisi mun olevan mielummin kotona eikä nillittäisi enää tässä vaiheessa.

Onko teidän rahatilanne kovin tiukka? Ehkä mies kokee paineita siitä että joutuu yksin olemaan isossa vastuussa teidän rahatilanteesta. Puhutte seuraavana päivänä että mistä kenkä puristaa, sopikaa vaikka viikosta joku tietty kotipäivä jolle kumpikaan ei sovi ylimääräisiä menoja niin saisitte yhteistä aikaa ja mietitte, mitä rahatilanteelle voisi tehdä, jos se ahdistaa miestä (mikä mulle ainakin mieleen tuli niistä raatamis- ja mene töihin -kommenteista).
 
En mä jaksa oikeasti. Vaikka mies juo harvoin, niin viimeiset kaksi vuotta asia on ollut niin, että kun juo, saa aina jonkun ihme kohtauksen ja haukkuu mut milloin mistäkin. Selvinpäin ei koskaan tee mitään tuollaista, ja vannoo ja vakuuttaa rakastavansa jne. Sitten noiden purkausten jälkeisessä darrassa itkee (siis oikeasti itkee) koko päivän anteeksiantoa, ja kuin hän ei oikeasti tarkoittanut. Mä en vaan ole sellainen ihminen että mä unohdan noi rumasti sanotut asiat sillä että hän pyytää anteeksi, vaan ne jää oikeasti pitkäksi aikaa kaivelemaan mun mieltäni.
kuulostaa vähän epäterveeltä suhteelta. Eikö se siis selvinpäin pysty sanomaan asioista jotka sitä vaivaa? Ettekö koskaan riitele? Ettekö puhu ja selvitä asioita vai miksi ne jää sua kalvamaan? esim. tässä tapauksessa sun mies ei mun mielestä sanonut mitään niin kamalaa että siitä pitäis itkeä anteeksiantoa (mikä kuulostaa muutenkin vähän oudolta mun korvaan..). Ihan kun sun mies koko ajan yrittäis miellyttää sua hirveesti ja ehkä jopa vähän pelkäisi...
 
"vieras"
Ap kerropa nyt oikeasti, että miksi ihmeessä soitit miehelle perään? Miksi väität, että on ok, että mies juhlii, ja kuitenkin soittelet oikein perään vain valittaaksesi?

Mietipä oikeesti miltä tuntuisi, kun olisit tyttöjen kanssa ulkona (sen harvan kerran!), ja toteaisitte, ettei vielä klo 22 huvittaisi lähteä kotiin (ylläri, klo 22 on aika aikaisin). Sitten ilmoittaisit miehellesi, että olet mahdollisesti pidempään, ja mies soittaisi sinulle vihaisena takaisin ja nillittäisi tuolla tavalla kuin sinä nillitit miehellesi? Miltä tuntuisi?
 
"vieras"
Eih. EN mä sanonut että mulle tulee paha mieli jos menee myöhempään, vaan sanoin että mulla on paha mieli siitä että on viimeaikoina ollut lähes koko päivän jatkuvasti pois, tullut kotiin vasta iltamyöhällä jne. Ja ennen kuin sanoin tuon, mainitsin vielä että ei nyt liity tähän iltaan varsinaisesti, vaan ihan yleisesti.
Ah, lähetettiin näköjään samasta aiheesta viestit samaan aikaan :D Vaikka sanoit miehelle, ettei koske juuri tätä iltaa, pidän silti melkoisen huonona valintana sanoa ihan yleisluonteisestikin noista menemisistä jo siinä vaiheessa kun mies on juhlimassa. Asia olisi kannattanut ottaa esille jo paljon aiemmin tai viimeistään siinä vaiheessa kun mies töiden jälkeen kyseli, että onko ok mennä. Mutta turha sitä tässä vaiheessa enää viisastella kun kerran tulit jo sanoneeksi asiasta miehelle...
 
"vieras"
Eih. EN mä sanonut että mulle tulee paha mieli jos menee myöhempään, vaan sanoin että mulla on paha mieli siitä että on viimeaikoina ollut lähes koko päivän jatkuvasti pois, tullut kotiin vasta iltamyöhällä jne. Ja ennen kuin sanoin tuon, mainitsin vielä että ei nyt liity tähän iltaan varsinaisesti, vaan ihan yleisesti.

Sen takia soitin, että halusin sanoa että mun mielestä on epäreilua että hän ensin VALEHTELEE mulle päin naamaa että tulee sillä bussilla kun oli sovittu, ja heti perään lähettää viesti ettei tulekaan. Oikeasti välissä ei ollut kuin minuutti, ja mua suututtaa se ettei voi suoraan rehellisesti sanoa ettei halua tulla, vaan vääntää ja kääntää ja lopulta vaan ilmoittaa raukkamaisesti tekstarilla ettei tule.

Ja juurihan mä selitin ettei se ole se ja sama mihin aikaan tulee, tuon koiran takia. Eikä mua kiinnosta valvoa parhaassa tapauksessa neljään asti miehen urpoilun takia, koska se on kuitenkin mun tehtävä myös herätä aamulla pojan kanssa kun miehellä on darra. Ois täysin eri asia jos tästä ois sovittu etukäteen, sit se oiskin ihan sama mulle monelta hän tulee, koska oisin antanut sitten koiran yöksi appiukolle niin kuin yleensä silloin kun jompi kumpi tulee yöllä myöhään juhlimasta.
Koetahan nyt hoitaa se koira ihan itse, ei sen takia kannata riidellä. Tietänet itsekin , että se on tekosyy olla vihainen. Jos mun mieheni ei antaisi mun juhlia synttäreitä rauhassa vaan soittelisi perään+ marmattaisi, miettisin todella, minkä tyypin kanssa olenkin mennyt tekemään lapsia...
 
ap.
[QUOTE="noo";25104935]mikset anna aikuisen miehen itse päättää tekemisistään? Meilläkin on koira joka haukkuu yöllä jos joku tulee mutta eipä nuo lapset ole koskaan siihen heränneet ja vaikka heräiskin niin mitä sitten? Se ei ole kuolemanvakavaa. Olisi kamalaa varmasti jos itsellesi tehtäisiin noin. Ja kun kerran on lähtenyt niin miksei samalla olisi niin pitkään kun jaksaa. Kyllä kavereiden kanssakin täytyy välillä olla ja varmasti on teidänkin kanssa kuhan nyt virkistäytyy välillä. Ja jos noin tiukkaa rahasta on niin ei tuo nyt varmaan oikea kohde säästää. Jos tosiaan harvoin käy. Mutta huomenna päivä uus :)[/QUOTE]

Ilmeisesti täällä on ihmisillä vaikeuksia ymmärtää että mä en todellakaan määräile miestäni noissa kotiintulo yms muissa meno-asioissa. Mähän kirjoitin että aina on mies saanut mennä ja tulla miten huvittaa, kunhan on etukäteen sovittu, juurikin jotta tiedän sitten antaa koiran yöksi hoitoon jos on tulossa myöhään. Toisekseen mä en ymmärrä millä tavalla se on multa määräilemistä jos mies itse on alunperin sanonut tulevansa sillä ja sillä bussilla, ja sitten peruukin lupauksen ja vielä moneen kertaan tuolla tavalla vääntämällä ja kääntämällä.

Kavereiden kanssa täytyy joo välillä olla, mutta entä kun se on nyt ollut niiden kanssa kaksi kertaa viikolla koko illan ja vielä lauantai illankin yleensä, ja muut päivät on ollut ylitöissä. Koska mun ja lapsen kanssa ehtii olemaan? Sitten sunnuntaina krapulassa vai? Plus mä en käsitä miksi alkoholi ei olis se paras kohta säästää, jos jo kaikesta muusta mahdollisesta on otettu budjetti kokonaan pois. LAskut ja vuokra on pakko maksaa, ja ruokaa ostaa. Jolulahjatkin olis ihan kivoja, ja niihin oon oikeesti varannut 200e, joka sisältää meidän, lapsen, ja sukulaislasten (6kpl) lahjat. Enempää en oikeesti voi niistäkään nipistää, ja uutena vuotena kuitenkin sitten menee juhlimaan, miksei se riitä kun muutenkin käy ehkä 2kk välein viihteellä?

Miksi tässä nyt pitää kaikki vierittää mun niskaan? Eikö kukaan oikeesti vois ees vähän ymmärtää mua? Vai onko tää taas niin että nainen on naiselle susi, ja kaikki muut on paljon parempia vaimoja kun on miehen puolella ja haukkuu mua?
 
"vieras"
En mä jaksa oikeasti. Vaikka mies juo harvoin, niin viimeiset kaksi vuotta asia on ollut niin, että kun juo, saa aina jonkun ihme kohtauksen ja haukkuu mut milloin mistäkin. Selvinpäin ei koskaan tee mitään tuollaista, ja vannoo ja vakuuttaa rakastavansa jne. Sitten noiden purkausten jälkeisessä darrassa itkee (siis oikeasti itkee) koko päivän anteeksiantoa, ja kuin hän ei oikeasti tarkoittanut. Mä en vaan ole sellainen ihminen että mä unohdan noi rumasti sanotut asiat sillä että hän pyytää anteeksi, vaan ne jää oikeasti pitkäksi aikaa kaivelemaan mun mieltäni.
No sehän johtuu siitä että humalassa ihminen ei ole oma itsensä!
 
huooh
Eih. EN mä sanonut että mulle tulee paha mieli jos menee myöhempään, vaan sanoin että mulla on paha mieli siitä että on viimeaikoina ollut lähes koko päivän jatkuvasti pois, tullut kotiin vasta iltamyöhällä jne. Ja ennen kuin sanoin tuon, mainitsin vielä että ei nyt liity tähän iltaan varsinaisesti, vaan ihan yleisesti.
Niin, ja miehesi vastasi, että se on häntäkin viime aikoina harmittanut. Joten mikä oli ongelma?

Sen takia soitin, että halusin sanoa että mun mielestä on epäreilua että hän ensin VALEHTELEE mulle päin naamaa että tulee sillä bussilla kun oli sovittu, ja heti perään lähettää viesti ettei tulekaan. Oikeasti välissä ei ollut kuin minuutti, ja mua suututtaa se ettei voi suoraan rehellisesti sanoa ettei halua tulla, vaan vääntää ja kääntää ja lopulta vaan ilmoittaa raukkamaisesti tekstarilla ettei tule.
Niin, miehesi soitti sinulle ja ilmoitti, että "josko hän jäisi vielä pidempään". Sitten sinä aloit painostaa miestä, ja hän vastahakoisesti sanoi puhelimessa, että "kai mä sit tuun". Ei uskaltanut sanoa jäävänsä, koska sinä olit jo painostava ja syyllistävä puhelimen toisessa päässä. Lähetti siis tekstarin perään, että jää pidempään. Olihan se nyt selvää, että hän halusi jäädä pidempään, siksihän hän sulle soittikin!

Ja juurihan mä selitin ettei se ole se ja sama mihin aikaan tulee, tuon koiran takia. Eikä mua kiinnosta valvoa parhaassa tapauksessa neljään asti miehen urpoilun takia, koska se on kuitenkin mun tehtävä myös herätä aamulla pojan kanssa kun miehellä on darra. Ois täysin eri asia jos tästä ois sovittu etukäteen, sit se oiskin ihan sama mulle monelta hän tulee, koska oisin antanut sitten koiran yöksi appiukolle niin kuin yleensä silloin kun jompi kumpi tulee yöllä myöhään juhlimasta.
Oikeasti kaatuuko teidän maailma siihen, jos yhtenä yönä koira haukkuu ja lapsi herää? Sä väität, että et kiellä miestäsi menemästä ja aina sanot että sopii. Miksi sitten suutut, jos mies haluaakin olla TUNNIN pidempään? :O Miehesihän sitä paitsi soitti ja ilmoitti sinulle haluavansa olla tunnin pidempään. Itse en olisi vaivautunut soittamaan ja ilmoittamaan, että tunnin vielä venyy, meillä kun ei kytätä minuuttitolkulla kelloa, kun toinen on juhlimassa.
 

Yhteistyössä