Mä oikeesti ihan vilpittömästi oon luullut että meillä on kaikki hyvin.

  • Viestiketjun aloittaja voi stna!!
  • Ensimmäinen viesti
huooh
Ootko sä jotenkin yksinkertainen? Ymmärrät vaan ne asiat joista sun on helppo mua syyttää, mutta et ollenkaan ymmärrä niitä kohtia kun yritän selittää miksi se ei oo mulle nyt JUURI TÄNÄÄN; ILMAN ENNAKKOVAROITUSTA ESIM. EILEN se ja sama tuleeko klo 00 va kello 05.
Mutta tässä oli kyse yhdestä tunnista. Sinä vedit herneet nenään siitäkin ja soitit miehelle vihaisena perään.
 
Keittiönoita
Viikonloput pitäisi lailla kieltää : /

Puhukaa tästä jutusta juurta jaksain maanantaina. Nyt menet nukkumaan ja ukkos tulee kun tulee. Jos koira haukkuu ja lapsi herää, niin tuskin lapsi siihen heräämiseensä kuolee. Tunnekuohuissa ei kannata alkaa vänkäämään mitään. Ei varsinkaan kännisen kanssa.
 
Phuuh
Vai niin. Kiitos tästäkin kommentista. Mä oikeasti niin inhoan tätä palstaa, aina täällä kaikki käännetään sen kirjoittajan syyks, oli ongelma mikä tahansa. Varmaan jos oisin kirjoittanut vaikka aiheesta isäni käytti mua lapsena hyväkseen (ei ole oikeasti tapahtunut) niin sekin käännettäis että mitäs viettelit sen. :O

Ihan sama, musta tuntuu että huomisesta eteenpäin en jaksa enää pyöriä täällä. Ei tää ole oikeasti mukava paikka, täällä ei oikeasti saa vertaistukea ikinä mihinkään asiaan. Aina vaan se jolla on ongelma on se paskakasa.
Tuo mitä sanot palstasta, pitää usein paikkaansa, mutta tämä ketju ei mun mielestä ole millään tavalla sellainen.

Onhan sua ymmärretty! Tosiasia on vain se, että molemmissa on nyt vikaa, kuten niin usein riidassa muutenkin. Myös sinussa.

Tiedätkö, olisin itse voinut joskus väsyneenä ja valmiiksi vittuuntuneena (ja päiviä miehen poissaolon turhaumia padoneena) toimia suurin piirtein noin. Ja kyllä muakin vituttais, just tuo tekstiviesti ja haukkuminen lähinnä.

Olisin vihainen, enkä tajuaisi että ei kyllä mennyt omaltakaan osaltani ihan putkeen. Syyttäisin "valehtelusta" ja muusta, vaikka samalla tajuaisin, että ne on sijaisselityksiä ja oikeasti mua vaan v*tuttaa koska olin valmiiksi ajatellut illan - että kiva, mies menee juhlimaan mutta ehditään nähdäkin, päästään yhdessä unille jne. - eikä sitä sitten tuliskaan.

Tälleen ulkopuolelta näen sen, minkä omalla kohdalla tajuaisin vasta kun asiaa olisi vähän (turhaan) vatvottu: kaksi väsynyttä mieltä kohtasi, molemmat mokasi, asia on turha, antaa olla.
 
huooh
[QUOTE="tiukkis";25105184]Minä ymmärrän sinua, mutta katos kun miesten ryyppäystä ja kavereiden kanssa hillumista pitää ymmärtää tappiin saakka, muuten on nalkuttava akka joka pitää ukkonsa tossun alla ;)
Jos minun ukkoni vetäisi perseitä jossain ja taustalla kaverit kiljuisivat mua kusipääksi, rupeisin ihan oikeasti miettimään, ketä se mies eniten arvostaa. Saa olla omia menoja, mutta puolison toiveita pitää todellakin kunnioittaa, molemmin puolin tietysti.
Ja jos rahasta on tiukkaa niin minun mielipiteeni on ettei niitä viimeisiä pidä viinaan laittaa.[/QUOTE]

Kaksi kertaa vuodessa jos käy ulkona kavereiden kanssa, ja lähtee kotiin klo 23 lähtevällä, se on "tappiin saakka hillumista"? :xmas:
 
"vieras"
Ootko sä jotenkin yksinkertainen? Ymmärrät vaan ne asiat joista sun on helppo mua syyttää, mutta et ollenkaan ymmärrä niitä kohtia kun yritän selittää miksi se ei oo mulle nyt JUURI TÄNÄÄN; ILMAN ENNAKKOVAROITUSTA ESIM. EILEN se ja sama tuleeko klo 00 va kello 05.
Nainen, mee nyt itseesi. Ja lopeta huutaminen isoilla kirjaimilla ja yritys voittaa keskustelu alatyylisesti nimittelemällä toista yksinkertaiseksi. Vaikka oletkin vihainen, annat itsestäsi todella erikoisen kuvan viestiesi perusteella.

Unohda nyt hyvä ihminen koko juttu ja mene nukkumaan!

:)
 
ap.
[QUOTE="vieras";25105157]Mun mielestä valehteleminen ja mielensä muuttaminen on kaksi aivan eri asiaa. Olen mäkin joskus sanonut ensin miehelle jotain ja soittanut saman tien perään, että itseasiassa teenkin toisella tavalla. Elämä olisi ihan kamalaa, jos ei saisi muuttaa mieltään.

Tietenkin pidän kiinni ilmoittamistani ajoista jos ne vaikuttavat jotenkin oleellisesti kotona olevan miehen elämään (jos mä olen luvannut tulla kotiin klo 16 ja mies on sen johdosta sopinut kaverinsa kanssa menon klo 17, tulen luonnollisesti sovittuna aikana kotiin hoitamaan lasta, mutta jos mies aikoo vain olla yksin kotona, voisin ihan hyvällä omalla tunnolla ilmoittaa tulevani sittenkin vasta myöhemmin).[/QUOTE]

Niin se ei vaikuta oleellisesti mun elämään että mä saan tän tempauksen takia todennäköisesti nukkua yöllä ihan vitusti liian vähän, ja sen jälkeen olla taas kerran koko päivän yksin tuon pojan kanssa, vaikka vasta en oo ollutkaan kuin sen kolme viikkoa aamusta lapsen nukkumaan menoon asti yksinään sen kanssa. Kyllä muakin väsyttää.
 
no haloo
Mä ymmärrän alottajaa ihan hyvin.
Vituttaa, kun ei ole olut yhteistä aikaa, mies sanoo tulevasna johonkin aikaan ja heti perään että ei tulekaan+ siihen lisätään rahavarojen tuhlaaminen.
En ymmärrä, miks kaikkea pitäisi aina sietää.
Kysn viikko sittten kun oltiin lähdössä kylään, että ollaanko siellä kyläpaikassa koko ilta vai ollaanko sieltä kensties lähdössä baariin. No mies sano että ei missään nimessä baariin. No, ollaan useempi tunti, sitten mies saa päähänsä että piää päästä baariin yhden tutun äijän kanssa vaikka muu porukka ei oo lähdössä. Kysy multa onko ok. Mä sanon että no ei oo ku et sanonu että ollaan johki baariin menossa ts. mä olisin voinut ihan hyvin siis jäädä vaikka aluperinki kattoo telkkarii olis menny keskenään ei mitään ongelmaa.. ni lähtee sit baariin ja jättä mut tunix siihen kyläpaikkaan vieraitten ih isten kaa jee jee... ja mies tietää tän ihan hyvin että mä en tykkää lähtee jossain "himakuteissa" ja tyyliin ilman meikkii mihikään baareihin.
Et ole alottaja tehny mitään väärin, ukkos on hyt vaan kännissä, koita armahtaa sitä.
 
nooo
Vai niin. Kiitos tästäkin kommentista. Mä oikeasti niin inhoan tätä palstaa, aina täällä kaikki käännetään sen kirjoittajan syyks, oli ongelma mikä tahansa. Varmaan jos oisin kirjoittanut vaikka aiheesta isäni käytti mua lapsena hyväkseen (ei ole oikeasti tapahtunut) niin sekin käännettäis että mitäs viettelit sen. :O

Ihan sama, musta tuntuu että huomisesta eteenpäin en jaksa enää pyöriä täällä. Ei tää ole oikeasti mukava paikka, täällä ei oikeasti saa vertaistukea ikinä mihinkään asiaan. Aina vaan se jolla on ongelma on se paskakasa.
En itse ainakaan ole ketään syyttänyt. Kuhan ihmettelin että voiko tälläisen asian saada paisuun näin. Siis en pysty antamaan vertaistukea, koska itse en tuollaisesta asiasta loukkaantuisi. Jos mun mies haluaa mennä ja ryypätä meidän rahat niin ihan rauhassa. Itse joutuisi päänsä kanssa elämään. Siis tottakai se olisi kamalaa, mutta ei ole hyötyä mun hysteerisenä vahtia ettei tee niin.

Ja siis kun en minä ainakaan oikeasti enä ymmärrä mikä tässä se ongelma oli? Ok oli kyllä ikävästi sanottu mieheltäsi ne mitä sanoi olisin kyllä itsekkin loukkaantunut. Mutta ehkä te saatte sovittua kaiken kuhan laantuu.
 
"vieras"
Niin se ei vaikuta oleellisesti mun elämään että mä saan tän tempauksen takia todennäköisesti nukkua yöllä ihan vitusti liian vähän, ja sen jälkeen olla taas kerran koko päivän yksin tuon pojan kanssa, vaikka vasta en oo ollutkaan kuin sen kolme viikkoa aamusta lapsen nukkumaan menoon asti yksinään sen kanssa. Kyllä muakin väsyttää.
Lisääpä tuohon se, että mies ei enää kanna rahaa talouteenne.

Niin, sitä on olla yh kotihoidontuella.

Ja se on kohtalosi, jos et ryhdistäydy. Tee se nyt hyvänen aika edes lapsesi takia!!!
 
ap.
Joo ihan miten vaan, täällä palstallahan ei ole pakko olla. Mutta mietipä oikeesti tuota viestiä, jossa kehotettiin sua miettimään, miltä sinusta tuntuisi, jos tilanne olisi toisin päin ja olisit itse juhlimassa. Olisiko kiva, jos miehesi alkaisi nalkuttaa ja painostaa? Ei varmasti olisi.
No ei tuntunut juu kivalta kun hän niin teki silloin kun muutama kuukaus takaperin olin ekaa kertaa viihteellä kahteen ja puoleen vuoteen. Mun piti silloin olla ehdottomasti klo 22.00 kotona, ja vielä herätä aamulla lapsen kanssa. Ja mä loukkaannuin siitä että mies nyt varmaan miettii että vittu minkä idiootin kanssa on mennyt tekemään lapsia. Se oli musta rumasti sanottu.
 
sori
En lukenut kuin aloituksen ;)
Laittaisin viestiä että anteeksi nalkutus tuntuu kurjalta mutta älä anna minun viedä iloa ja nauti rakkaani, anteeksi että sinuun purin kiukkuni lapsi vain huutanut. Tiedän että sinä hoidat mussukkaamme kun minä pääsen vappaalle ja et silloin minua painosta. Vietä kiva ilta ja anna anteeksi, tulet kotiin yöllä tai aamulla :)
muta vietä hauskaa kerrankin ilman minua tai mussukaamme :)
ole varovainen rakkaani .
 
"pera"
Naiset ne osaa tehdä mistä tahansa asiasta ihan helvetin monimutkaisen draaman. Mies on pitkästä aikaa päässyt tuulettumaan. Olisit hiljaa ja onnellinen. Sen sijaan että hän olisi viettänyt mukavan ja ilmeisen ansaitun illan kavereidensa kanssa ja tullut iloisena kotiin hänellä on nyt synttärit pilalla ja koko kotikuvio varmaan vituttaa entistä enemmän.
 
"sipsi"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25105218:
Viikonloput pitäisi lailla kieltää : /

Puhukaa tästä jutusta juurta jaksain maanantaina. Nyt menet nukkumaan ja ukkos tulee kun tulee. Jos koira haukkuu ja lapsi herää, niin tuskin lapsi siihen heräämiseensä kuolee. Tunnekuohuissa ei kannata alkaa vänkäämään mitään. Ei varsinkaan kännisen kanssa.

Samaa mieltä! Minä kysyisin tilanteen rauhoituttua ihan tosissani ainoastaan, että onko parempi, että alan todella kysellä töitä? Minua ei loukkaisi juopottelu niinkään, mutta tuo "menisit töihin" - lause puhuttaisiin selvinpäin ja rauhallisina kunnolla läpi.

Maailma ei tuollaiseen kaadu, jos kaatuisi, nurinniskoin olisi pallo pyörinyt jo useaan otteeseen. Ja jos tuo nyt ei edes joka kuukausittaista ole, niin kannattaako tuosta kavereitten kanssa olosta noin suuttua? Myö ollaan vanhpja ihmisiä jo, mutta silloin harvoin jos meistä kumpikaan jossain omien kavereitten kanssa jossain on, annetaan olla rauhassa.

Huomenna on uusi päivä, ja asiat selviää kyllä.
 
"vieras"
Joo. Vanha kääkkä täälläkin, joka ei myöskään ymmärrä sitä, että vaimon pitäisi kiltisti kotona (nyrkin ja hellan välissä ilmeisestikin) hoitaa lapset ja koti ja eläimet jne. ja antaa miehen olla ties missä liusussa viikkotolkulla.

Mene ap nukkumaan ja ota muksu viereesi. Mies huolehtikoot koirasta ja nukkukoot sohvalla, kunhan kotiutuu.
 
eelix
Ymmärrän sua hyvin ap. mun ex oli tuommoinen ja ajattelin että vaikka kuinka taivuin niin en muka taipunut liikaa. ja aina ketutti kun musta tehtiin "justiina kaulimen kanssa" (vaikka siis ei noin sanonut) vaikka aina päästin. Ei se varmasikaan älyä miltä susta tuntuu, olla tommosessa tilanteessa. Kiva istua nyt siellä, ketuttaa ja sit pitää kantaa huolta lapsesta ja koirasta. Ymmärrän siis tosi hyvin mikä hatutus sula nyt on. Yritä jotenkin saada itses rauhottumaan, ja älkää varsinkaan aloittako mitään keskustelua nyt yöllä kun se tulee. Mun mielestä kukaan nainen ei saisi hyväksyä tommosta viestiä missä lukee mee vittu töihin. siis kuka noin sanoo jos ei halua varta vasten loukata? Mutta siis, älä tee mitään hätiköityä ja jos pystytte niin jutelkaa tuosta. Ja ehkä se oli vaan nyt tommonen humala heitto. Voimia!
 
Phuuh
Montako kertaa se nyt täytyy sulle selittää ääliö?
Jos tää (ja tuo "palsta on kamala" -marttyyriksi heittäytyminen) on sun kommunikoinnin taso myös parisuhteessa, niin alan ymmärtää.

Miestäsi.

Oikeasti, sä oot vihanen ja vittuuntunu, mies on vittuuntunu ja kännissä, olette molemmat väsyneitä. Summa summarum, ei teillä suhteessa ole mitään "oikeaa hätää". Ainakaan näillä tiedoin.

Relax. Huominenkin on kuitenkin loppujen lopuksi vaan yks sunnuntai. Lapsi saattaa olla väsynyt, mies saattaa olla krapulassa, mutta sun ei oo pakko olla vihanen.

Teillä on toisenne.
 
eelix
Ymmärrän sua hyvin ap. mun ex oli tuommoinen ja ajattelin että vaikka kuinka taivuin niin en muka taipunut liikaa. ja aina ketutti kun musta tehtiin "justiina kaulimen kanssa" (vaikka siis ei noin sanonut) vaikka aina päästin. Ei se varmasikaan älyä miltä susta tuntuu, olla tommosessa tilanteessa. Kiva istua nyt siellä, ketuttaa ja sit pitää kantaa huolta lapsesta ja koirasta. Ymmärrän siis tosi hyvin mikä hatutus sula nyt on. Yritä jotenkin saada itses rauhottumaan, ja älkää varsinkaan aloittako mitään keskustelua nyt yöllä kun se tulee. Mun mielestä kukaan nainen ei saisi hyväksyä tommosta viestiä missä lukee mee vittu töihin. siis kuka noin sanoo jos ei halua varta vasten loukata? Mutta siis, älä tee mitään hätiköityä ja jos pystytte niin jutelkaa tuosta. Ja ehkä se oli vaan nyt tommonen humala heitto. Voimia!
anteeksi kirjoitusvirheet, siis tarkoitin tietty että en taipunut tarpeeksi :)
 

Yhteistyössä