Mä olin viikonlopun mun vanhempien luona lasten kanssa että mies sai levätä. No arvatkaa mitä!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Äijä oli ryypänny koko viikonlopun. Koko illan valitellut krapulaa, lapsille itkee että "iskä on nyt vähän kipee" ja tää kämppä oli kuin pommin jäljiltä. Kysyin miksei ilmoittanut että pitää bileet (täällä oli ollut 6 miehen kaveria), vastaus oli: "No en aatellu et oon sulle tilivelvollinen".

Kun tultiin, laitoin lapset pihalle ja aloin siivoilla oksennuksia ja keräillä tyhjiä tölkkejä. Kaiken lisäks meiltä tuli kamala pyykkivuori (en viitsinyt pesettää mun äidillä 4 ihmisen pyykkejä).

Että hyvää lomaa vaan vaimolle!
 
ap.
[QUOTE="vieras";26591911]Laita se ukko siivoamaan ja ajat sen sitten ensi viikonloppuna vanhemmilleen lasten kanssa.[/QUOTE]

No mä sanoinkin että "Ens kerralla sinä oot lasten kanssa ja minä ryyppään". "No sopii. En juo enää ikinä" oli vastaus.
 
Eiköhän ne sotkut kuulu sen miehen siivottaviksi.

Muuten kai kukin päättää itse miten haluaa rentoutua, kyllähän täälläkin pienten vauvojen äidit kertovat tarvivansa niitä baarireissuja rentoutuakseen arjen väsymyksessä. Sinänsä siis ihan hyväkin että mies käytti juhlimiseen tuon ajan kun perhe oli pois, olisi vaan saanut lopettaa sen verran ajoissa että kerkeää saada itsensä ja kämpän kuntoon ennen perheen paluuta.
 
En tajua, miksi SINÄ niitä sotkuja siivosit? Mikä vittu teitä naiset vaivaa? Olisit lähtenyt lasten kanssa helvettiin sieltä ja sanonut ukolle, että siivoa sika sotkus niin tullaan sitten vasta takasin. Onko oikeasti naisilla joku vamma päässä, kun ruvetaan aikuista ihmistä paapomaan ja aikuisen ihmisen sikailuja siivoamaan.
Aivan! Ja sitten marttyroidaan vielä päälle :headwall:
 
"mii"
No mies olis meillä ite siivonnut tai maksanut siivojan meille. Kyllä mun puolesta saa juhlia ja kutsua kavereitaan kylään, kunhan muistaa siivota paikat eikä jätä sotkuja kotiin tulevalle puolisolle.
Tiedän meinaan kokemuksesta, että se vituttaa ihan suunnattomasti tulla paskaseen kämppään reissun jälkeen. Varsinkin jos toinen on ihan vaan lööbäilly koko "lomansa"...
 
No piti siivota ennenkuin lapset tulee sisälle.
Minkä ikäiset lapset teillä sitten on jos odottelivat yksin ulkona sen aikaa kun siivosit pommin jäljiltä olevan asunnon? Ja miksi se asunto piti siivota ennen lasten sisälle tuloa? Eikö silloinkin olisi voinut sanoa ukolle että pistää vauhtia töppösiin ja mennä itse sillä välin lasten kanssa jonnekin muualle...
 
"äiti"
[QUOTE="vieras";26591872]Äijä oli ryypänny koko viikonlopun. Koko illan valitellut krapulaa, lapsille itkee että "iskä on nyt vähän kipee" ja tää kämppä oli kuin pommin jäljiltä. Kysyin miksei ilmoittanut että pitää bileet (täällä oli ollut 6 miehen kaveria), vastaus oli: "No en aatellu et oon sulle tilivelvollinen".

Kun tultiin, laitoin lapset pihalle ja aloin siivoilla oksennuksia ja keräillä tyhjiä tölkkejä. Kaiken lisäks meiltä tuli kamala pyykkivuori (en viitsinyt pesettää mun äidillä 4 ihmisen pyykkejä).

Että hyvää lomaa vaan vaimolle![/QUOTE]

Kuulostaa tutulta. Itselläni aina sama homma kun olin vanhempieni luona n.10-17v sitten. Kerran jätin yhden lapsen isän kanssa. Ajattelin ettei juo, mutta joi ja tulin niin nopeasti kotiin, kuin pääsin. 130km matkaa. Nyttemiin jo eronnut 5v sitten.
 
"Lissu"
Huh. Sympatiat ap:lle. Ensi viikolla sitten miehen vuoro ottaa lapset ja poistua takavasemmalle... ja siivota kämppä kotiinpalattuaan.

Olisin mäkin alkanut ap:n tilanteessa siivota jos yrjöjä oli tosiaan joka puolella. Eihän niiden voi antaa vaan ollakaan jos tarkoitus on samana päivänä kuitenkin kotiutua lasten kanssa, ja jos mies on siinä kunnossa ettei kykene siivousta hoitamaan.
 
"Lissu"
[QUOTE="Lissu";26592115]Huh. Sympatiat ap:lle. Ensi viikolla sitten miehen vuoro ottaa lapset ja poistua takavasemmalle... ja siivota kämppä kotiinpalattuaan.

Olisin mäkin alkanut ap:n tilanteessa siivota jos yrjöjä oli tosiaan joka puolella. Eihän niiden voi antaa vaan ollakaan jos tarkoitus on samana päivänä kuitenkin kotiutua lasten kanssa, ja jos mies on siinä kunnossa ettei kykene siivousta hoitamaan.[/QUOTE]

...lisään vielä että mä en todellakaan passaa miestäni ja hän kyllä siivoaa omat sotkunsa sekä osallistuu kotitöihin ihan tasavertaisesti mun kanssani, mutta tuossa tilanteessa olisin ottanut mopin käteen ja hoitanut homman itse.
 
niih
[QUOTE="Lissu";26592115]Huh. Sympatiat ap:lle. Ensi viikolla sitten miehen vuoro ottaa lapset ja poistua takavasemmalle... ja siivota kämppä kotiinpalattuaan.

Olisin mäkin alkanut ap:n tilanteessa siivota jos yrjöjä oli tosiaan joka puolella. Eihän niiden voi antaa vaan ollakaan jos tarkoitus on samana päivänä kuitenkin kotiutua lasten kanssa, ja jos mies on siinä kunnossa ettei kykene siivousta hoitamaan.[/QUOTE]

Minä en olisi kyllä siivonnut. Auton nokka vaan taas johonkin suuntaan (vaikka hampurilaispaikkaan) ja mies siivoamaan olkoon kuinka kurjassa kunnossa tahansa. Itse on kavereineen sotkun aiheuttanut. Takaisin tullaan, kun koti on siivottu.
 
murrrr
Vähän ihmetyttää, että minkälaiset ollu bileet jos tosiaan ihan oksennuksia lattialla? Kuulostaa melkoiselta örvelötouhulta. Mä ymmärrän että joskus saa juhlia ja ryypätä, mutta eikö tossa jo mee raja, jos on oksuja pitki lattioita? Jos mun mies viettäisi moisia juhlia, en antaisi niitä toiste pitää omassa kodissani. Menkööt jonkun muun kotiin örveltämään.

Ja mitä tulee varsinaiseen ongelmaan, niin kyllä muakin vituttais jos lähen ite pois siksi, että mies on sanonut haluavansa LEVÄTÄ. Lepääminen on ollut tuosta kaukana, ja tuntisin kyllä itseni huijatuksi kotiin tullessani, jos vastassa on sikolätti ja entistä väsyneempi, krapulainen ukko. Pistä nyt ap se äijäs kuriin, suoraan sanottuna!! Tsempit!
 

Yhteistyössä