Mä oon aina surrut sitä, että en pääse noihin liikuntakeskuksiin jumpille enkä mihkään muuallekaan näitten lasten takia. Nyt joku

  • Viestiketjun aloittaja Avaa tämä!
  • Ensimmäinen viesti
Kotona myös voi laittaa volat kaakkoon ja lasten kanssa tanssia niin että hiki virtaa ja syke nousee. Niin mä teen, meillä tanssitään monta kertaa päivässä. Ja toinen on koiran kanssa metsälenkkeily. Ikinä en ole hinkunut noihin rahat pois tyhmiltä keskuksiin :D Sen verran oman tien kulkija, että mullehan ei sanota mihin suuntaan ja millä askeleella lähdetään.
Likkakavereiden kanssa on myös monesti laitettu parhaat päälle ja vissylinjalla tanssimaan yökerhoon fiilismielessä ja kivaa on ollut.
 
sinkkumamma
itsekin olen 4 lapsen yh mamma, mutta kävin viimeviikollakin kuitenki peräti 6 kertaa jumpissa. Mulla ei vaan tulis yksin kotona tehtyä, vaikka kuin ois ohjelma mitä tehdä.
 
ap
Te ootte kyllä suoraan sanottuna, anteeks nyt vaan, mutta syvältä. Saatteko te jotain nautintoa siitä, että saatte aina jonkun ihmisen hyvänmielen ja innostuksen lannistettua?
"miten sulla muka nyt ois tuohon aikaa?" "et jaksa vaivautua kuitenkaan" "miksi maksaa tuommoisesta kun ilmaiseksikin saa" "maksa ennemmin liikuntakeskuksen jäsenyys" jne.

Ihan ihme porukkaa. Oikeesti.

Mulla oli hyvä mieli kun tänne tulin ja oli hyvä mieli kun ajattelin kertoa toisille mitä löysin ja oli edelleen hyvä mieli kun postasin viestini.. nyt lähinnä enää vituttaa. Vain pari asiallista vastausta liittyen ekaan viestiini, kaikki loput jotain ihme jurnutusta siitä miksi mä en ole käynyt "oikeissa" jumpissa :headwall: :headwall:

Kiitos ja anteeksi, poistun koko typerältä saitilta. Pitäkää toisenne.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Toimiiko tuo? :snotty: Mäki tahon :D
Mitä tarkoitat? Miksei toimis? :D
Rekkauduin niin pääsin kattomaan jumppavalikoimat, ja siellä on vaikka mitä! Joogaa, pilatesta, corea, latinoa, gymstickiä, rasvanpoltto, pumppi.. paljon kaikkea kivaa :D Mä oon ainakin ihan innoissani. Ajattelin ottaa tuon viikon jäsenyyden alkuun, tai ei kai ois paha jos päivänkin alkuun ottais.
Facebookissa on noitten ryhmä, siellä ainakin oli ihan positiivisia kommentteja tuosta saitista.
eli sulla pitää olla välineet itsellä? esim pumppiin tai gymstickiin...
 
vieras
Itse olen hyvin motivoitunut liikkumaan ja harrastankin salillakäyntiä/jumppaa/lenkkeilyä useamman kerran viikossa, hyvässä kunnossa olen ja aidosti nautin liikkumisesta. Silti en ikinä jaksaisi kotona jumppailla viikkoa kauempaa. Mun mielestä parasta mun liikuntahetkissä on se, että pääsen pois kotiympyröistä, kukaan ei keskeytä treeniä, on hyvä ohjaaja ja porukalla tehdään. Päälle saa rauhassa käydä suihkussa ja saunassa. Lapset on sen aikaa lapsiparkissa. Maksan tästä ilosta 600? vuodessa, mutta se olisi ihan vihonviimeinen asia josta lähtisin menoja karsimaan.
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haloo? Luetteko te ollenkaan mun viestiä?? Mulla on nyt liikuntakeskus kotona, mä voin jumpata sillon kun haluan ja just sitä mitä haluan! Ei oo kiinni liikuntakeskusten lukujärjestyksistä tai muistakaan.
Mistä ne lisätunnit sun elämään muka tulee tämän myötä?
No jopas on positiivista porukkaa. Onko se teiltä jotenkin pois, kun mä iloitsen siitä että mullakin on mahis nyt harrastaa niitä kaikkia jumppajuttuja joista oon tähän saakka vaan haaveillu?
Huhhuh. Ja mä kun ajattelin jakaa muillekin tän mahiksen, mut ei sitten väkisin. Jatkakaa sitä murjottamista sitten.
vaikutat vähän oudolta kun mesoat tyhjästä täällä. joku halusi tarjota vaihtoehtona elixiaa tms liikuntakeskusta sinulle jos et tiedä niillä olevan lapsiparkkia ja sinä hermostut?!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculocutaneus:
sanon nyt kuitenkin.....käyn muksujen kanssa salilla missä on lastenhoito järjestetty..näin myös silloin kun olen töissä..ja aina saan ajan riittämään..se on se kova tahto =)
tiesitkö että on kaupunkeja joissa ei ole lapsiparkkitoimintaa?
itsekin asunut sellaisella paikkakunnalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haloo? Luetteko te ollenkaan mun viestiä?? Mulla on nyt liikuntakeskus kotona, mä voin jumpata sillon kun haluan ja just sitä mitä haluan! Ei oo kiinni liikuntakeskusten lukujärjestyksistä tai muistakaan.
Mistä ne lisätunnit sun elämään muka tulee tämän myötä?
No jopas on positiivista porukkaa. Onko se teiltä jotenkin pois, kun mä iloitsen siitä että mullakin on mahis nyt harrastaa niitä kaikkia jumppajuttuja joista oon tähän saakka vaan haaveillu?
Huhhuh. Ja mä kun ajattelin jakaa muillekin tän mahiksen, mut ei sitten väkisin. Jatkakaa sitä murjottamista sitten.
vaikutat vähän oudolta kun mesoat tyhjästä täällä. joku halusi tarjota vaihtoehtona elixiaa tms liikuntakeskusta sinulle jos et tiedä niillä olevan lapsiparkkia ja sinä hermostut?!
elixia on viidellä (5) paikkakunnalla suomessa, kaikki ei asu niissä. on kaupunkeja joissa ei ole lapsiparkkitoimintaa, ettekö oikeesti tajua sitä?
 
kiitti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Te ootte kyllä suoraan sanottuna, anteeks nyt vaan, mutta syvältä. Saatteko te jotain nautintoa siitä, että saatte aina jonkun ihmisen hyvänmielen ja innostuksen lannistettua?
"miten sulla muka nyt ois tuohon aikaa?" "et jaksa vaivautua kuitenkaan" "miksi maksaa tuommoisesta kun ilmaiseksikin saa" "maksa ennemmin liikuntakeskuksen jäsenyys" jne.

Ihan ihme porukkaa. Oikeesti.

Mulla oli hyvä mieli kun tänne tulin ja oli hyvä mieli kun ajattelin kertoa toisille mitä löysin ja oli edelleen hyvä mieli kun postasin viestini.. nyt lähinnä enää vituttaa. Vain pari asiallista vastausta liittyen ekaan viestiini, kaikki loput jotain ihme jurnutusta siitä miksi mä en ole käynyt "oikeissa" jumpissa :headwall: :headwall:

Kiitos ja anteeksi, poistun koko typerältä saitilta. Pitäkää toisenne.
Mäkin ihmettelen tätä palstalla jatkuvasti olevaa lyttäämistä. Et edes yrittänyt päteä kenellekään vaan jaoit itsellesi hyvältä kuulostavan jutun, jos joku muukin tykkäisi. (Kuten minä kiinnostuinkin.)

//provo alkaa
Minkäs me sille voidaan, jos muut ovat niin laiskoja, että eivät saa persettään sohvasta irti ilman, että maksavat maltaita ja lähtevät pois kotoa, jossa joku käskee ne liikkumaan, kun eivät muuten saa aikaiseksi.
//provo päättyy
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculocutaneus:
sanon nyt kuitenkin.....käyn muksujen kanssa salilla missä on lastenhoito järjestetty..näin myös silloin kun olen töissä..ja aina saan ajan riittämään..se on se kova tahto =)
Just. Eli mullahan ei siis ole ollut tahtoa tarpeeksi, vaan oon muuten vaan vinkunut itelleni asiasta. Jep. Sähän sen tiedät.

Mä voin kertoa sulle yhden jutun. Mun lähin liikuntakeskus on 40 kilsan päässä. Mä käyn töissä myös 40 kilsan päässä. Joten mulla on muutama vaihtoehto.

Joko mä meen sinne liikuntakeskukseen ennen töitä, jolloin käytännössä ainoa mahis on kuntosali koska jumppia ei järkätä aamulla.

Toinen mahis on iltapäivällä suoraan töistä, mutta sitten on lapsenvahtiongelma. En mä voi jättää lasta ylimääräiseksi ajaksi hoitoon että mä pääsen jumppaamaan.

Kolmas mahis on ajaa nelkyt kilsaa kotiin, jolloin mä käytännössä olen kotona klo 17. Siitäpä sitten valkkaamaan joku kiva jumppa joka alkaa aikaisintaan klo 18 koska aikaisempaan en ehdi. Klo 18 alkava jumppa tarkoittaisi sitä, että menisin jumppaan tyhjin vatsoin, samoin nälkäinset lapseni sillä mulla ei ois aikaa tehdä tuossa välissä ruokaa.

Ja jos menen myöhemmin alkavalle tunnille ruokittujen lasten ja itseni kanssa, niin tunti ois joskus 19-- jotain. Koko reissuun saa laskea tunnin matkoihin, tunnin jumppaan ja se aika mikä menee vaatteiden vaihtoon, suihkuun, lasten roudaamiseen, noin puoltuntia ehkä. Eli siis oisin kotona illalla taas aikaisintaan klo 21.30.

Sitten alkaa nukkumaanmenorumba, jolloin lapset ois ehkä sängyissään joskus klo 22 jälkeen. Ja kun aamulla pitää herätä viideltä, niin voin vakuuttaa ettei riitä yöunille tuo tuntimäärä.

Joten ihan mun omasta tahdostanihan tää on vaan kiinni. Hyvä kun kerroit, en oo ite tajunnutkaan tekeväni vaan asioita ihan vittuilun vuoksi itelleni vaikeeksi.

Ja nyt poistun, todellakin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Avaa tämä!:
4.n lapsen yh:na ei ole ollut aikaa osallistua mihinkään spinningiin tai coreen tai zumbaan tai mihinkään muuallekaan vaikka tahtoa oiskin ollut. Mua on harmittanut tosi paljon etten oo päässyt noihin liikuntakeskuksiin kun aina on ollut kiinni ajasta/lastenhoito-ongelmasta.

Mut nyt mä törmäsin tämmöiseen ihanaan palveluun ja musta tuntuu kuin oisin päässyt taivaaseen! On corea, latinoa, spinningiä, rasvanpolttoa, tanssia vaikka mitä!! JEEE!!! Liikunta, täältä tullaan!

http://www.kotijumpat.fi/etusivu

Onko jollain jo kokemusta tuosta? Malttamattomana odottelen että pääsisin kirjautuun, mut hotmaili tökkii..

Täysi mainos tämä kirjoitus!
 
MAINOS MAINOS
Alkuperäinen kirjoittaja Avaa tämä!:
4.n lapsen yh:na ei ole ollut aikaa osallistua mihinkään spinningiin tai coreen tai zumbaan tai mihinkään muuallekaan vaikka tahtoa oiskin ollut. Mua on harmittanut tosi paljon etten oo päässyt noihin liikuntakeskuksiin kun aina on ollut kiinni ajasta/lastenhoito-ongelmasta.

Mut nyt mä törmäsin tämmöiseen ihanaan palveluun ja musta tuntuu kuin oisin päässyt taivaaseen! On corea, latinoa, spinningiä, rasvanpolttoa, tanssia vaikka mitä!! JEEE!!! Liikunta, täältä tullaan!

http://www.kotijumpat.fi/etusivu

Onko jollain jo kokemusta tuosta? Malttamattomana odottelen että pääsisin kirjautuun, mut hotmaili tökkii..
Mie hankin Wii Fitin ja se on tosi hyvä! Kyllä noita jumppaohjelmia on tullut telkusta maailman sivun!
Tosin silloinkin jos jumpaa kotona, tarvii lastenhoitajan, NISKASSAHAN NE LAPSET ROIKKUU. Kyllä ne tarvii kaitsijan. Mikä jumppaRAUHA SULLA OIKEIN ON KOTONA? EI MIKÄÄN
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculocutaneus:
sanon nyt kuitenkin.....käyn muksujen kanssa salilla missä on lastenhoito järjestetty..näin myös silloin kun olen töissä..ja aina saan ajan riittämään..se on se kova tahto =)
tiesitkö että on kaupunkeja joissa ei ole lapsiparkkitoimintaa?
itsekin asunut sellaisella paikkakunnalla.
Tiedätkö että mä alkuun kävin toisessa kaupungissa ja käyn välillä vieläkin =)
tahtoa on...
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Ap ei taida käydä täällä kovin paljoa kun noin hermostuu :) Ei toi markiisikaan varmaan pahalla sanonut..
Niinpä. Tässä ketjussa kun on kuitenkin ollut vain aika ystävällisiä kommentteja verrattuna palstameininkiin noin niinkuin yleensä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculocutaneus:
sanon nyt kuitenkin.....käyn muksujen kanssa salilla missä on lastenhoito järjestetty..näin myös silloin kun olen töissä..ja aina saan ajan riittämään..se on se kova tahto =)
Just. Eli mullahan ei siis ole ollut tahtoa tarpeeksi, vaan oon muuten vaan vinkunut itelleni asiasta. Jep. Sähän sen tiedät.

Mä voin kertoa sulle yhden jutun. Mun lähin liikuntakeskus on 40 kilsan päässä. Mä käyn töissä myös 40 kilsan päässä. Joten mulla on muutama vaihtoehto.

Joko mä meen sinne liikuntakeskukseen ennen töitä, jolloin käytännössä ainoa mahis on kuntosali koska jumppia ei järkätä aamulla.

Toinen mahis on iltapäivällä suoraan töistä, mutta sitten on lapsenvahtiongelma. En mä voi jättää lasta ylimääräiseksi ajaksi hoitoon että mä pääsen jumppaamaan.

Kolmas mahis on ajaa nelkyt kilsaa kotiin, jolloin mä käytännössä olen kotona klo 17. Siitäpä sitten valkkaamaan joku kiva jumppa joka alkaa aikaisintaan klo 18 koska aikaisempaan en ehdi. Klo 18 alkava jumppa tarkoittaisi sitä, että menisin jumppaan tyhjin vatsoin, samoin nälkäinset lapseni sillä mulla ei ois aikaa tehdä tuossa välissä ruokaa.

Ja jos menen myöhemmin alkavalle tunnille ruokittujen lasten ja itseni kanssa, niin tunti ois joskus 19-- jotain. Koko reissuun saa laskea tunnin matkoihin, tunnin jumppaan ja se aika mikä menee vaatteiden vaihtoon, suihkuun, lasten roudaamiseen, noin puoltuntia ehkä. Eli siis oisin kotona illalla taas aikaisintaan klo 21.30.

Sitten alkaa nukkumaanmenorumba, jolloin lapset ois ehkä sängyissään joskus klo 22 jälkeen. Ja kun aamulla pitää herätä viideltä, niin voin vakuuttaa ettei riitä yöunille tuo tuntimäärä.

Joten ihan mun omasta tahdostanihan tää on vaan kiinni. Hyvä kun kerroit, en oo ite tajunnutkaan tekeväni vaan asioita ihan vittuilun vuoksi itelleni vaikeeksi.

Ja nyt poistun, todellakin.

mä menisin vaikka sinne 40km päähän.
ei jeesus mikä keuhkooja.Ei sulle voi näköjään mitään sanoa vedät herneen nenään!


jos mä tahdon esim vetää salitreenin teen sen vaikka 5 aamulla tai illal myöhään ja mies silloin katsoo muuten lapsiparkki aikaan parkissa.
TÄMÄ 6KERTAA VIIKOSSA..ja pari zumbaa päälle
 
3:n kans
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculocutaneus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculocutaneus:
sanon nyt kuitenkin.....käyn muksujen kanssa salilla missä on lastenhoito järjestetty..näin myös silloin kun olen töissä..ja aina saan ajan riittämään..se on se kova tahto =)
tiesitkö että on kaupunkeja joissa ei ole lapsiparkkitoimintaa?
itsekin asunut sellaisella paikkakunnalla.
Tiedätkö että mä alkuun kävin toisessa kaupungissa ja käyn välillä vieläkin =)
tahtoa on...
Hyppään tähän sivusta... Meilläkään ei ole lapsiparkkia kotikaupungin kuntosalilla ja matka 25km/suunta. Pääsen kahdesti viikossa, kun isovanhemmat katsoo lapsia. Haluaisin paljon useammin, mut en pääse millään.
Lähin lapsiparkillinen kuntokeskus on 70km päässä/suunta, enkä mä voi arki-iltoina 3:n lapsen kanssa ajella sellaisia matkoja...

Kotijumppakin on OK, mut mun ei tulis tehtyä niin tehokkaasti... ja varmaan ois kallista hankkia kaikki pumppivälineet yms. kotiin.

 
ot
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja ot:
En voi muuta kuin ihmetellä millaisia idiootteja te olette :headwall:
Tuliko hyvä mieli?
Ap harmaana......
Niin varmaan taas. Ei voi muuta todeta kuin että ei oo tän palstan mammoilla kaikki muumit laaksossa, ei todellakaan. Säkin joku ihme koulukiusaajan tasoinen, sääliksi käy sun lapset.
 

Yhteistyössä