Mä oon aina surrut sitä, että en pääse noihin liikuntakeskuksiin jumpille enkä mihkään muuallekaan näitten lasten takia. Nyt joku

  • Viestiketjun aloittaja Avaa tämä!
  • Ensimmäinen viesti
Avaa tämä!
4.n lapsen yh:na ei ole ollut aikaa osallistua mihinkään spinningiin tai coreen tai zumbaan tai mihinkään muuallekaan vaikka tahtoa oiskin ollut. Mua on harmittanut tosi paljon etten oo päässyt noihin liikuntakeskuksiin kun aina on ollut kiinni ajasta/lastenhoito-ongelmasta.

Mut nyt mä törmäsin tämmöiseen ihanaan palveluun ja musta tuntuu kuin oisin päässyt taivaaseen! On corea, latinoa, spinningiä, rasvanpolttoa, tanssia vaikka mitä!! JEEE!!! Liikunta, täältä tullaan!

http://www.kotijumpat.fi/etusivu

Onko jollain jo kokemusta tuosta? Malttamattomana odottelen että pääsisin kirjautuun, mut hotmaili tökkii..
 
ap
Haloo? Luetteko te ollenkaan mun viestiä?? Mulla on nyt liikuntakeskus kotona, mä voin jumpata sillon kun haluan ja just sitä mitä haluan! Ei oo kiinni liikuntakeskusten lukujärjestyksistä tai muistakaan.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haloo? Luetteko te ollenkaan mun viestiä?? Mulla on nyt liikuntakeskus kotona, mä voin jumpata sillon kun haluan ja just sitä mitä haluan! Ei oo kiinni liikuntakeskusten lukujärjestyksistä tai muistakaan.
Mistä ne lisätunnit sun elämään muka tulee tämän myötä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haloo? Luetteko te ollenkaan mun viestiä?? Mulla on nyt liikuntakeskus kotona, mä voin jumpata sillon kun haluan ja just sitä mitä haluan! Ei oo kiinni liikuntakeskusten lukujärjestyksistä tai muistakaan.
Mistä ne lisätunnit sun elämään muka tulee tämän myötä?
No jopas on positiivista porukkaa. Onko se teiltä jotenkin pois, kun mä iloitsen siitä että mullakin on mahis nyt harrastaa niitä kaikkia jumppajuttuja joista oon tähän saakka vaan haaveillu?
Huhhuh. Ja mä kun ajattelin jakaa muillekin tän mahiksen, mut ei sitten väkisin. Jatkakaa sitä murjottamista sitten.
 
Mä lähinnä tartuin tuohon, kun harmittelit ettet ole koskaan päässyt liikuntakeskuksiin mm. lastenhoito-ongelman takia. Mutta sehän on oikein kivaa, että olet löytänyt kotjumpat. Jokaiselle varmaan löytyy se omin liikuntamuoto. :D
 
aa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haloo? Luetteko te ollenkaan mun viestiä?? Mulla on nyt liikuntakeskus kotona, mä voin jumpata sillon kun haluan ja just sitä mitä haluan! Ei oo kiinni liikuntakeskusten lukujärjestyksistä tai muistakaan.
luin ja mun mielestä tuo on hetken huumaa. Tuolla ei ole muita ihmisiä joten se tuki puuttuu. Vähän aikaa jaksaa tehdä yksin ja sitten se jää :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haloo? Luetteko te ollenkaan mun viestiä?? Mulla on nyt liikuntakeskus kotona, mä voin jumpata sillon kun haluan ja just sitä mitä haluan! Ei oo kiinni liikuntakeskusten lukujärjestyksistä tai muistakaan.
Mistä ne lisätunnit sun elämään muka tulee tämän myötä?
No mulla menis matkoihin ainakin tunti ja siin ajassa ehtisin kotona vetää tosta vaikka kaksikin jumppaa :D
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haloo? Luetteko te ollenkaan mun viestiä?? Mulla on nyt liikuntakeskus kotona, mä voin jumpata sillon kun haluan ja just sitä mitä haluan! Ei oo kiinni liikuntakeskusten lukujärjestyksistä tai muistakaan.
Mistä ne lisätunnit sun elämään muka tulee tämän myötä?
No jopas on positiivista porukkaa. Onko se teiltä jotenkin pois, kun mä iloitsen siitä että mullakin on mahis nyt harrastaa niitä kaikkia jumppajuttuja joista oon tähän saakka vaan haaveillu?
Huhhuh. Ja mä kun ajattelin jakaa muillekin tän mahiksen, mut ei sitten väkisin. Jatkakaa sitä murjottamista sitten.
Ei ole, itse aloit haloota huuteleen. Sulle vaan kerrottiin että vaihtoehto on ollut olemassa. Mä en vaan ymmärrä, jos sulla ei ole ollut aikaa, niin miten sitä nyt on? Ihan hyvällä kysyin.
 
aa
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haloo? Luetteko te ollenkaan mun viestiä?? Mulla on nyt liikuntakeskus kotona, mä voin jumpata sillon kun haluan ja just sitä mitä haluan! Ei oo kiinni liikuntakeskusten lukujärjestyksistä tai muistakaan.
Mistä ne lisätunnit sun elämään muka tulee tämän myötä?

Mitä aikaa ap muka kaipas kun lapsenvahtihan siltä puuttu.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haloo? Luetteko te ollenkaan mun viestiä?? Mulla on nyt liikuntakeskus kotona, mä voin jumpata sillon kun haluan ja just sitä mitä haluan! Ei oo kiinni liikuntakeskusten lukujärjestyksistä tai muistakaan.
Mistä ne lisätunnit sun elämään muka tulee tämän myötä?

Mitä aikaa ap muka kaipas kun lapsenvahtihan siltä puuttu.
Ai jaa? Suora lainaus "4.n lapsen yh:na ei ole ollut aikaa osallistua mihinkään spinningiin tai coreen tai zumbaan tai mihinkään muuallekaan vaikka tahtoa oiskin ollut."
 
jumppaaja
Saat olla todella motivoitunut jos muutamaa kuukautta kauemmin jaksat kotona yksin heilua. Mulla jäsenyys Elixiaan ja siellä ilmainen lapsiparkki. Sinuna tuhlaisin rahat ihan oikeeseen jäsenyyteen, niin mahdollisuudet kunnon kohottamiseen on ihan toisenlaiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Mitä aikaa ap muka kaipas kun lapsenvahtihan siltä puuttu.
"4.n lapsen yh:na ei ole ollut aikaa osallistua mihinkään spinningiin tai coreen tai zumbaan tai mihinkään muuallekaan vaikka tahtoa oiskin ollut. Mua on harmittanut tosi paljon etten oo päässyt noihin liikuntakeskuksiin kun aina on ollut kiinni ajasta/lastenhoito-ongelmasta."

Kotona jumppaaminen tosin tuo sitä aikaakin, siinä mielessä ettei tarvitse lähteä mihinkään tai olla sidoksissa aikatauluihin, eli ymmärrän hyvin että tuo ratkaisee ap:n ongelman :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Toimiiko tuo? :snotty: Mäki tahon :D
Mitä tarkoitat? Miksei toimis? :D
Rekkauduin niin pääsin kattomaan jumppavalikoimat, ja siellä on vaikka mitä! Joogaa, pilatesta, corea, latinoa, gymstickiä, rasvanpoltto, pumppi.. paljon kaikkea kivaa :D Mä oon ainakin ihan innoissani. Ajattelin ottaa tuon viikon jäsenyyden alkuun, tai ei kai ois paha jos päivänkin alkuun ottais.
Facebookissa on noitten ryhmä, siellä ainakin oli ihan positiivisia kommentteja tuosta saitista.
 
fanni
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haloo? Luetteko te ollenkaan mun viestiä?? Mulla on nyt liikuntakeskus kotona, mä voin jumpata sillon kun haluan ja just sitä mitä haluan! Ei oo kiinni liikuntakeskusten lukujärjestyksistä tai muistakaan.
Mistä ne lisätunnit sun elämään muka tulee tämän myötä?
No jopas on positiivista porukkaa. Onko se teiltä jotenkin pois, kun mä iloitsen siitä että mullakin on mahis nyt harrastaa niitä kaikkia jumppajuttuja joista oon tähän saakka vaan haaveillu?
Huhhuh. Ja mä kun ajattelin jakaa muillekin tän mahiksen, mut ei sitten väkisin. Jatkakaa sitä murjottamista sitten.
Ei ole, itse aloit haloota huuteleen. Sulle vaan kerrottiin että vaihtoehto on ollut olemassa. Mä en vaan ymmärrä, jos sulla ei ole ollut aikaa, niin miten sitä nyt on? Ihan hyvällä kysyin.
Ap:lla ois olla aikaa, mutta lapsia ei voi jättää keskenään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Toimiiko tuo? :snotty: Mäki tahon :D
Mitä tarkoitat? Miksei toimis? :D
Rekkauduin niin pääsin kattomaan jumppavalikoimat, ja siellä on vaikka mitä! Joogaa, pilatesta, corea, latinoa, gymstickiä, rasvanpoltto, pumppi.. paljon kaikkea kivaa :D Mä oon ainakin ihan innoissani. Ajattelin ottaa tuon viikon jäsenyyden alkuun, tai ei kai ois paha jos päivänkin alkuun ottais.
Facebookissa on noitten ryhmä, siellä ainakin oli ihan positiivisia kommentteja tuosta saitista.
Tarkoitan et jaksaako tuota yksinään tehdä? :snotty: Riittääks motivaatio?
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja jumppaaja:
Saat olla todella motivoitunut jos muutamaa kuukautta kauemmin jaksat kotona yksin heilua. Mulla jäsenyys Elixiaan ja siellä ilmainen lapsiparkki. Sinuna tuhlaisin rahat ihan oikeeseen jäsenyyteen, niin mahdollisuudet kunnon kohottamiseen on ihan toisenlaiset.
Pikaisesti katsoin, hinta on alle 15e/kk kun elixian jäsenyys olisi n. 65e... joillekin se on aika merkittävä seikka.

Itse tosin en jaksaisi kotona yksin heilua, kuin ehkä muutaman kerran. :(
 
kiitti
Kiitti ap vinkistä, täytyy laittaa harkintaan.

Ja vaikka ap ei valittanutkaan aikapulaa, niin ainakin mua toi auttaisi, sillä jää matkoihin kuluva aika kokonaan pois. Ja voi jumpata vaikka lapsen nukkuessa (mulla kuin on vain yksi), päiväunilla kun ei voi karata minnekään. Kohta kun tulee syksy ja mulla vielä opiskelutkin, niin vähäiset mahdollisuudet saada lapsi hoitoon käytän tasan tarkkaan opintoihin enkä siihen, että pääsisin vielä jumppaankin.
 

Yhteistyössä