Mä oon monta vuotta sanonu, että saa olla kyllä todella ihmeellinen mies jos mä sen kans saman katon alle muutan

Onnea kovasti!
Missä tapasitte toisenne?
Niinki ihmeellinen tapaamispaikka kuin baari. :D Mutta siis kyllä me ollaan toisemme tiedetty ulkonäöllisesti jo monen vuoden ajan, ei vain olla oltu tekemisis. Meidän lapsuudenkodit on itteasias aika lähellä toisiaan, muutama sata metriä on väliä. Ollaan vain eri ikäluokkaa niin seki on vaikuttanu tuohon ettei olla oltu varsinkaa nuorempana tekemisis.
 
><><
Niinki ihmeellinen tapaamispaikka kuin baari. :D Mutta siis kyllä me ollaan toisemme tiedetty ulkonäöllisesti jo monen vuoden ajan, ei vain olla oltu tekemisis. Meidän lapsuudenkodit on itteasias aika lähellä toisiaan, muutama sata metriä on väliä. Ollaan vain eri ikäluokkaa niin seki on vaikuttanu tuohon ettei olla oltu varsinkaa nuorempana tekemisis.
Eli sinusta tuli puuma?
 
Miksi sä taas otit vanhan miehen? ei jostain 60v enää ole isäksi.
Ensinnäki mä oon seurustellu myös itteni ikääsen miehen kans tai vähä vanhemman kans eikä likan isä oo ku 7 vuotta mua vanhempi. Toisekseen tämä nykyynen mies ei oo viä 60v. vaikka onki mua vanhempi. Kolmanneksi miks joitaki ärsyttää noin paljo, että toiset seurustelee sen ihmisen kans jonka kans haluaa olla eikä jätä hyvää parisuhdetta väliin ikäeron takia. Neljänneksi asia ei kuulu sulle lainkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
onneaonnea
Niinki ihmeellinen tapaamispaikka kuin baari. :D Mutta siis kyllä me ollaan toisemme tiedetty ulkonäöllisesti jo monen vuoden ajan, ei vain olla oltu tekemisis. Meidän lapsuudenkodit on itteasias aika lähellä toisiaan, muutama sata metriä on väliä. Ollaan vain eri ikäluokkaa niin seki on vaikuttanu tuohon ettei olla oltu varsinkaa nuorempana tekemisis.
Hieno homma ja onnea vielä :)
 

Yhteistyössä