MÄ OON NIIN KYLLÄSTYNYT TUOHON MIEHEEN!!!

  • Viestiketjun aloittaja Purkaus
  • Ensimmäinen viesti
Purkaus
Alkuperäinen kirjoittaja PellekaijaPum:
Alkuperäinen kirjoittaja Purkaus:
En ottanut siis mitenkään loukkauksena tuota mitä aiemmin sanoit, jos vastauksestani sait sellaisen kuvan! :)
Mutta mitä peruuttamatonta?
Vihan ja turhautumisen tunteet kun riittävästi kasaantuvat, ei ole mitenkään harvinaista että riidoista tulee aika fyysisiä, ja että mukana on sitten jotain kättä pidempää :|

En tietenkään tarkoita että just te alatte tappaa toisianne, mutta se ei ole ihmeen harvinaista.
Väkivaltaakin on meidän suhteessamme ollut.
 
Purkaus
Olen kuitenkin vasta (?) 23-vuotias, eli sinänsä elämää on vielä edessä. Ei olisi liian myöhäistä jatkaa elämää ilman ahdistavaa suhdetta, josta on tullut lähinnä tapa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Purkaus:
Alkuperäinen kirjoittaja saapiko kysyä:
kuinka pieneltä paikkakunnalta olet?
Hieman reilu 6000 ihmistä täällä itäisessä Suomessa, eli täällä on kaikki toistensa tuttuja. :(
no kyl ne sit varmaa tietää mimmonen miehes on muutenkii.. kerrot muutamale millaista elo on ni kohta kyl aattelee ettet voi ellää hänen kaa :whistle:
 
Purkaus
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja Purkaus:
Alkuperäinen kirjoittaja saapiko kysyä:
kuinka pieneltä paikkakunnalta olet?
Hieman reilu 6000 ihmistä täällä itäisessä Suomessa, eli täällä on kaikki toistensa tuttuja. :(
no kyl ne sit varmaa tietää mimmonen miehes on muutenkii.. kerrot muutamale millaista elo on ni kohta kyl aattelee ettet voi ellää hänen kaa :whistle:
Niinpä. Olet kyllä oikeassa. :)
Ärsyttää oma saamattomuutenikin.
 

Yhteistyössä