Mä pelkään taas kysyä tyhmiä,mutta mun on pako kysyä

:ashamed: :ashamed:

http://www.omaverkkokauppa.fi/epages/OVK.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Omaverkkokauppa/Products/Omaverkkokauppa

Eli mikä ero näistä maksanko mä kerrallaan tai joka kuukaus?
Mitä vielä pitää maksaa?Riittäkö y-tunnus vai oy pitää olla,kun avaa jotai?

Mä en ihan vielä avaa,vaan haluan mahd.paljon tietä,kun ehkä avaan tavis pieni putikki,jossain keskustass,ei hajuakaan vielä
 
vieras
Kuten ekalla sivulla ihan kuvassa kerrotana, maksat joka kk 79 eur (alv 0%) eli 96,38 eur (sis alv 22%).

Myyvät ehkä myös yksityishenkilöille mutta pääosin yrityksille. Ilman alvrek y-tunnusta et voi vähentää laskujen alvia.

Tutustu tähän:
http://www.omaverkkokauppa.fi/epages/OVK.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Omaverkkokauppa/Categories/verkkokaupan_perustaminen_faq_kysymyksia
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harkitse oikeasti jotain kesäyliopiston tai kansalaisopiston kurssia, jossa käsitellään luetun suomen kielen ymmärtämistä :kieh:
ihan samaa ajattelin suositella :D kun oikeesti, et sä savanna voi nettikauppaa ihan hömpinpömpin perustaa, kyl sun pitäis käydä vaikka joku yrittäjäkurssi ennen sitä... liikkeen hoitamisessa on niin paljon juttuja, joita sun pitäis tietää ennen sitä..
 
vieras
Sopimuksista ei pääse eroon sillä ettei oikein ymmärtänyt mitä siinä tarkoitettiin. Jos tilaat jotain etkä ole selvillä mitä tai oletat vaan jotain. Käy yrityshautomossa tms juttelemassa ennen kuin teet muuta.
 
siis minulla on y-tunnus,muttei yritystä,siis mitä mun pitää tehdä ennen kun avaan jotai?Entäs kun haluan yrityksen nimi?Apua,tietoa on nolla,enkä oikein voi yrittäjän kurssillekin mennä,kun lapsia pitää kotona hoita,eli aikataulu on pe...stä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
siis minulla on y-tunnus,muttei yritystä,siis mitä mun pitää tehdä ennen kun avaan jotai?Entäs kun haluan yrityksen nimi?Apua,tietoa on nolla,enkä oikein voi yrittäjän kurssillekin mennä,kun lapsia pitää kotona hoita,eli aikataulu on pe...stä
no kerrotko sitten että missä ajattelit myydä niitä ja milloin? jos lastenhoito vie sun ajan?? ei elämä, oikeesti yrittäjäkurssille mars mars, tai joudut tosi suuriin vaikeuksiin =) ystävän neuvo ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harkitse oikeasti jotain kesäyliopiston tai kansalaisopiston kurssia, jossa käsitellään luetun suomen kielen ymmärtämistä :kieh:
ihan samaa ajattelin suositella :D kun oikeesti, et sä savanna voi nettikauppaa ihan hömpinpömpin perustaa, kyl sun pitäis käydä vaikka joku yrittäjäkurssi ennen sitä... liikkeen hoitamisessa on niin paljon juttuja, joita sun pitäis tietää ennen sitä..
tiedän ,tiedän,en mä ilman tietoa,mitään avaa edes,mut kun en vielä päässyt niin onko pahaa kysyä teiltä :D mua vaan sen niin kiinosta,viime aikoina en ajattelee muuta kun oma yritystä että haluan sen ja piste
 
- -
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
siis minulla on y-tunnus,muttei yritystä,siis mitä mun pitää tehdä ennen kun avaan jotai?Entäs kun haluan yrityksen nimi?Apua,tietoa on nolla,enkä oikein voi yrittäjän kurssillekin mennä,kun lapsia pitää kotona hoita,eli aikataulu on pe...stä
Yrittäjäkurssit järjestetään Turussa iltaisin juuri siksi että myös töissä käyvät yms. päivisin varatutu ihmiset pääsevät niille osallistumaan.

http://www.tuakk.fi/index.html?n=4350&cid=843&cat_show=114

Tuo nyt on jo alkanut mutta vastaavia AKK järjestää jatkuvasti.
 
- -
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
siis minulla on y-tunnus,muttei yritystä,siis mitä mun pitää tehdä ennen kun avaan jotai?Entäs kun haluan yrityksen nimi?Apua,tietoa on nolla,enkä oikein voi yrittäjän kurssillekin mennä,kun lapsia pitää kotona hoita,eli aikataulu on pe...stä

Ja tuossa verkkokaupan perustamisesta kurssi

http://www.tuakk.fi/index.html?n=4350&cid=843&cat_show=116
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harkitse oikeasti jotain kesäyliopiston tai kansalaisopiston kurssia, jossa käsitellään luetun suomen kielen ymmärtämistä :kieh:
ihan samaa ajattelin suositella :D kun oikeesti, et sä savanna voi nettikauppaa ihan hömpinpömpin perustaa, kyl sun pitäis käydä vaikka joku yrittäjäkurssi ennen sitä... liikkeen hoitamisessa on niin paljon juttuja, joita sun pitäis tietää ennen sitä..
tiedän ,tiedän,en mä ilman tietoa,mitään avaa edes,mut kun en vielä päässyt niin onko pahaa kysyä teiltä :D mua vaan sen niin kiinosta,viime aikoina en ajattelee muuta kun oma yritystä että haluan sen ja piste
mut kun täällä kuka vaan voi sanoo sulle vaikka että hyppää kaivoon ja sähän hyppäät ku se kuuluu siihen yritystoiminnan aloittamiseen.. oikeesti tää on ihan kiva keskustelupalsta, mutta ei mikään tietotoimisto!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
siis minulla on y-tunnus,muttei yritystä,siis mitä mun pitää tehdä ennen kun avaan jotai?Entäs kun haluan yrityksen nimi?Apua,tietoa on nolla,enkä oikein voi yrittäjän kurssillekin mennä,kun lapsia pitää kotona hoita,eli aikataulu on pe...stä
no kerrotko sitten että missä ajattelit myydä niitä ja milloin? jos lastenhoito vie sun ajan?? ei elämä, oikeesti yrittäjäkurssille mars mars, tai joudut tosi suuriin vaikeuksiin =) ystävän neuvo ;)
Salaisuus mitä myyn :D
Mutta kyllä,pitää jotain järjestä,voi pe...kun en mä edes tiedä missä meijän päiväkoti täällä lähellä,kun täällä aluella missä asun ei ole päiväkotia,paitsi kesäksi..hmmm..en tiedä,en oikein kesäksi uskalla lapsia sinne laita
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
siis minulla on y-tunnus,muttei yritystä,siis mitä mun pitää tehdä ennen kun avaan jotai?Entäs kun haluan yrityksen nimi?Apua,tietoa on nolla,enkä oikein voi yrittäjän kurssillekin mennä,kun lapsia pitää kotona hoita,eli aikataulu on pe...stä
no kerrotko sitten että missä ajattelit myydä niitä ja milloin? jos lastenhoito vie sun ajan?? ei elämä, oikeesti yrittäjäkurssille mars mars, tai joudut tosi suuriin vaikeuksiin =) ystävän neuvo ;)
Salaisuus mitä myyn :D
Mutta kyllä,pitää jotain järjestä,voi pe...kun en mä edes tiedä missä meijän päiväkoti täällä lähellä,kun täällä aluella missä asun ei ole päiväkotia,paitsi kesäksi..hmmm..en tiedä,en oikein kesäksi uskalla lapsia sinne laita
mä tiedän sun asuinalueen ja voin kertoa, että päivähoitotilanne on katastrofaalinen, eli sen suhteen suosittelen olemaan yhteydessä päivähoitotoimistoon =) ja en mä siitä oo kiinnostunut mitä karseita strippausrättejä sä haluut myydä, mutta oikeesti, jos sulla ei oo aikaa ottaa asioista edes selvää, niin miten ihmeessä sulla olis aikaa pyörittää sitä liikettä :eek: kertakaikkiaan, sä et tajua, että se on työtä, eikä mitään 8-16, vaan ympäripyöreitä päiviä.. yhtäkään edes pientä liikettä ei hoideta siinä sivussa toisella kädellä... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja - - :
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
siis minulla on y-tunnus,muttei yritystä,siis mitä mun pitää tehdä ennen kun avaan jotai?Entäs kun haluan yrityksen nimi?Apua,tietoa on nolla,enkä oikein voi yrittäjän kurssillekin mennä,kun lapsia pitää kotona hoita,eli aikataulu on pe...stä
Yrittäjäkurssit järjestetään Turussa iltaisin juuri siksi että myös töissä käyvät yms. päivisin varatutu ihmiset pääsevät niille osallistumaan.

http://www.tuakk.fi/index.html?n=4350&cid=843&cat_show=114

Tuo nyt on jo alkanut mutta vastaavia AKK järjestää jatkuvasti.
ja just illalla olen töissä :/ ,näin on aina jos vaikka varaa on kun keräsin ja kerään edellenkin rahaa niin jotai avaata niin ei aika eikä aivoja riittä,mutta keskustelen vaikka oman pomon kaa nyt että voin myöhämmin tulla töihin,toivottavasti menee läpi
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
siis minulla on y-tunnus,muttei yritystä,siis mitä mun pitää tehdä ennen kun avaan jotai?Entäs kun haluan yrityksen nimi?Apua,tietoa on nolla,enkä oikein voi yrittäjän kurssillekin mennä,kun lapsia pitää kotona hoita,eli aikataulu on pe...stä
no kerrotko sitten että missä ajattelit myydä niitä ja milloin? jos lastenhoito vie sun ajan?? ei elämä, oikeesti yrittäjäkurssille mars mars, tai joudut tosi suuriin vaikeuksiin =) ystävän neuvo ;)
Salaisuus mitä myyn :D
Mutta kyllä,pitää jotain järjestä,voi pe...kun en mä edes tiedä missä meijän päiväkoti täällä lähellä,kun täällä aluella missä asun ei ole päiväkotia,paitsi kesäksi..hmmm..en tiedä,en oikein kesäksi uskalla lapsia sinne laita
mä tiedän sun asuinalueen ja voin kertoa, että päivähoitotilanne on katastrofaalinen, eli sen suhteen suosittelen olemaan yhteydessä päivähoitotoimistoon =) ja en mä siitä oo kiinnostunut mitä karseita strippausrättejä sä haluut myydä, mutta oikeesti, jos sulla ei oo aikaa ottaa asioista edes selvää, niin miten ihmeessä sulla olis aikaa pyörittää sitä liikettä :eek: kertakaikkiaan, sä et tajua, että se on työtä, eikä mitään 8-16, vaan ympäripyöreitä päiviä.. yhtäkään edes pientä liikettä ei hoideta siinä sivussa toisella kädellä... :headwall:
On se katastrofinen!
En mä strippaus rättejä aijon myydä,heh :D
Minulla on mies kenen kans me hoidetaan asiat,mulla nyt ei ole aika,kun teen kovasti töitä ihan vain sen takia ettei tarvi otta laina ja voin itse avaata jotai,sekä tehdä talo ilman lainoja loppun asti
 
Ihan ystävällisesti Savanna, vaikka meillä joskus jotain erimieliyyksiäkin on kaiketi ollut, niin älä hosu...

Perusta se putiikki vasta kun sulla riittää oikeasti siihen aika ja työpanos.
Käy se yrittäjäkurssi, ja jos miehesi kanssa sitä yhdessä pyörittäisitte, niin kyllä se lastenhoitokin kurssin ajaksi järjestyy.
Suosittelisin myös suomenkielen opintoja lisäksi, ja tämä ei todellakaan pahalla.

Nuo kurssit on ihan hyviä käydä eikä vaan itse opiskella, monet karikot voi välttää.
 

Yhteistyössä