Mahtava palkka 1,33e /tunti

Näin hyvä palkka on kun menee työelämävalmennukseen työmakkinatuella.

Normaalistihan saa sen työmatrkkinatuen työttömänä ja kun menet töihin saat näin hyvää palkkaa päälle.
Kiinassakinparemmat palkat
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palkka?Eikös ne ole vaan jotain tukia?
palkka se on jos menee töihin. Orjatyötä.
Kuinka moni lähtisi 8e/pvä tekemään töitä?
Moni siistijä tekee edelleen allekin ton tuntipalkan töitä.

Eikä toi oo ainoo ammattiryhmä jonka tuntipalkka jää alle ton 8?/h.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palkka?Eikös ne ole vaan jotain tukia?
Sosiaalietuuksia ne just on ja niistä rapsahtaa sit vielä isompi veroprosenttikin mitä ansiotyöstä, mut toi on hyvä tuki mun mielestä, sen avulla kun saa moni sellainen tehdä työtä joka ei sitä "oikeeta" työpaikkaa ole löytäny vaikka kuin olis sitä hakenu.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palkka?Eikös ne ole vaan jotain tukia?
palkka se on jos menee töihin. Orjatyötä.
Kuinka moni lähtisi 8e/pvä tekemään töitä?
Moni siistijä tekee edelleen allekin ton tuntipalkan töitä.

Eikä toi oo ainoo ammattiryhmä jonka tuntipalkka jää alle ton 8?/h.
lue tarkemmin kyse on PÄIVÄPALKASTA

Sori
 
vvv
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palkka?Eikös ne ole vaan jotain tukia?
palkka se on jos menee töihin. Orjatyötä.
Kuinka moni lähtisi 8e/pvä tekemään töitä?
Moni siistijä tekee edelleen allekin ton tuntipalkan töitä.

Eikä toi oo ainoo ammattiryhmä jonka tuntipalkka jää alle ton 8?/h.
lue tarkemmin kyse on PÄIVÄPALKASTA
Juu, mutta kyl sä jotain tukia siihen päälle saat. Toi 8e on varmaan jotain ylläpitokorvausta, ei PALKKAA!!!
 
Borkku
Tällä Raumalla saa työelämäänvalmennuksessa oleva rapiat päälle 38?/päivä josta menee verot ja sit on mahdollisuus hakea ylläpitokorvausta, joka on 8?/päivä joka on verotonta.

Ja tää oli sellasten osalta jotka ei saa tota työmarkkinatukea.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palkka?Eikös ne ole vaan jotain tukia?
palkka se on jos menee töihin. Orjatyötä.
Kuinka moni lähtisi 8e/pvä tekemään töitä?
Moni siistijä tekee edelleen allekin ton tuntipalkan töitä.

Eikä toi oo ainoo ammattiryhmä jonka tuntipalkka jää alle ton 8?/h.
lue tarkemmin kyse on PÄIVÄPALKASTA
Juu, mutta kyl sä jotain tukia siihen päälle saat. Toi 8e on varmaan jotain ylläpitokorvausta, ei PALKKAA!!!
sen normaalin työmarkkinatuen, jonka saa muutenkin,jotense 8e on PALKKA SIITÄ ETTÄ MENET TÖIHIN.
Eikä ole, se on ylläpitokorvausta. Ja jos hoidat työsi kunnolla voit päästä oikeisiinkin töihin. Mutta jos oot tekevinäs niin et varmaan pääse minnekään, kuka laiskaa palkkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palkka?Eikös ne ole vaan jotain tukia?
palkka se on jos menee töihin. Orjatyötä.
Kuinka moni lähtisi 8e/pvä tekemään töitä?
Moni siistijä tekee edelleen allekin ton tuntipalkan töitä.

Eikä toi oo ainoo ammattiryhmä jonka tuntipalkka jää alle ton 8?/h.
lue tarkemmin kyse on PÄIVÄPALKASTA
Juu, mutta kyl sä jotain tukia siihen päälle saat. Toi 8e on varmaan jotain ylläpitokorvausta, ei PALKKAA!!!
sen normaalin työmarkkinatuen, jonka saa muutenkin,jotense 8e on PALKKA SIITÄ ETTÄ MENET TÖIHIN.
Eikä ole, se on ylläpitokorvausta. Ja jos hoidat työsi kunnolla voit päästä oikeisiinkin töihin. Mutta jos oot tekevinäs niin et varmaan pääse minnekään, kuka laiskaa palkkaa.
En tee orjatyötä. oikeasta työstä oikea palkka. tuolla palkalla olisin tekevinäni, koska mulle ei makseta palkkaakaan tehdystä työstä
 
vvv
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palkka?Eikös ne ole vaan jotain tukia?
palkka se on jos menee töihin. Orjatyötä.
Kuinka moni lähtisi 8e/pvä tekemään töitä?
Moni siistijä tekee edelleen allekin ton tuntipalkan töitä.

Eikä toi oo ainoo ammattiryhmä jonka tuntipalkka jää alle ton 8?/h.
lue tarkemmin kyse on PÄIVÄPALKASTA
Juu, mutta kyl sä jotain tukia siihen päälle saat. Toi 8e on varmaan jotain ylläpitokorvausta, ei PALKKAA!!!
sen normaalin työmarkkinatuen, jonka saa muutenkin,jotense 8e on PALKKA SIITÄ ETTÄ MENET TÖIHIN.
Eikä ole, se on ylläpitokorvausta. Ja jos hoidat työsi kunnolla voit päästä oikeisiinkin töihin. Mutta jos oot tekevinäs niin et varmaan pääse minnekään, kuka laiskaa palkkaa.
En tee orjatyötä. oikeasta työstä oikea palkka. tuolla palkalla olisin tekevinäni, koska mulle ei makseta palkkaakaan tehdystä työstä
Kannattaskohan hakea sitten töitä? Eikä vaan nurista...vai joko ukkos akateemisuus loppui?
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
En tee orjatyötä. oikeasta työstä oikea palkka. tuolla palkalla olisin tekevinäni, koska mulle ei makseta palkkaakaan tehdystä työstä


Olis se vaan mahtavaa ku meilläki muutamat sit olis vaan tekevinään toitä lasten parissa.

Voi jummijammi mikä soppa siitäki syntyis.

Onneks meillä työntekijät ei ajattele eikä käyttäydy noin.
 
siis saat tuon rahan työttömyyskorvauksesi päälle? Eli jotakin enemmän kuitenkin kuin kotonaolemalla?
Toivottavasti suhtaudut työntekoon kuitenkin oikealla tavalla nytkin ja pyrit saamaan tätä kautta uuden työn. Se vanha sanonta hyvästä kellosta ja huonosta kellosta.... you know... Eli kyllä ne työnantajatkin keskustelee joskus keskenään työnhakijoista ja sille tarjotaan mieluummin töitä jolla on positiivinen asenne työntekoon ja pyrkimys elämässä eteenpäin. ja sitä eteenpäin menoahan tuollainen työ on passiiviseen kotonaolemiseen verrattuna
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
En tee orjatyötä. oikeasta työstä oikea palkka. tuolla palkalla olisin tekevinäni, koska mulle ei makseta palkkaakaan tehdystä työstä
Sitten et varmaan koskaan saa oikeita töitä... Mutta ootko nyt ihan varma, että oot tajunnu ton 8?/pvä jutun ihan oikein? Että saatko tuon lisäksi jotain muutakin tukea? En oo itse koskaan ollu työtön, niin ei voi tietää.

 
clivia
Mä olen tehnyt palkkatukityötä nyt kaksi vuotta,siitä olin osan työajasta alkuun niin että sain tuon 8 euroa kulukorvausta päivä.
Sain siinä vaiheessa enemmän käteeni kuin kelan peruspäivärahan.
Kun siirryin työelämävalmennuksesta palkkatuelle ja teen viisituntista työpäivää jaa menetin tuon kulukorvauksen,saan käteeni 30 eroa vähemmän kuussa kuin mitä saisin kelan peruspäivärahaa.
Onneksi minulla on ihana työpari töissä joka osaa arvostaa sitä että on työssä palkkatuella eikä näin ollen viitsi tulla töihin ajoissa silloin kun sinne tulee, vaan aina tunnin myöhässä.Nyt on kolmatta viikkoa poissa kun ei taas huvita tulla töihin.
Minä teen sitten kahden ihmisen työt ja jännetuppitulehdus kädessä.
Onneksi nämä leikkityöt loppuu mulla ensikuun alussa ja pääsen ihan oikeisiin töihin kesäksi.
Toivottavasti käteni paranee kahdessa kuukaudessa.
Voin sanoa ettei tämä vittujakaan motivoi,repikää siitä huumoria kun saa käteensä 640 kuukaudessa ja siitä repi eteenpäin yksinhuoltajana neljää mukulaa.
Palkka ei riitä edes välttämättömin menoihin.

Eipä se kuitenkaan valittamalla parane,mentävä on.Tehtävä on,sairaslomalle et voi jäädä kun yks mulkku työkaveri ei viitsi tulla edes töihin.
Että lisää vaan samanlaisia.
 
IHME JUTTU
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
työkokemus on tärkeämpää kuin palkka.Reipas työtön joka tekee hommansa kunnolla saattaa saada sijaisuuksia tuon jälkeen.
Kannattaa mennä.Minä menisin.
joo ja jalka oveen väliin ja mukavat työkaverit mitä siitä palkasta.
ette sitten katsoneet uutisia eilen miten hyvin suomessa jää lapsiperheelle rahaa käytettään eu maista vähiten ja äiti sanoi että kyllä sitä pärjää kun lapset ovat terveenä jne.
aika uskomatonta että tyydytään tilanteeseen ja sitten tulee monimuotoisia ongelmia ja perhesuhteet kärsii kun ei voi tehdä mitään kun ei yksinkertaisesti ole rahaa MIHINKÄÄN ylimääräiseen vaikka molemmat ovat töissä ja kuinka monesti olette valittaneet että raha on loppu jne
miksi on vaikeaa vaatia palkkaa??
Sitten on myös kaikki opistot (ex-ammattikoulut)/yliopistot/ammattikorkea/ja muut aikuiskoulutukset joissa on sitä työharjoittelua josta ei tule palkkaa ja tämä harjoittelu määrä kasvaa.
 
YKSI VAAN
Alkuperäinen kirjoittaja IHME JUTTU:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
työkokemus on tärkeämpää kuin palkka.Reipas työtön joka tekee hommansa kunnolla saattaa saada sijaisuuksia tuon jälkeen.
Kannattaa mennä.Minä menisin.
joo ja jalka oveen väliin ja mukavat työkaverit mitä siitä palkasta.
ette sitten katsoneet uutisia eilen miten hyvin suomessa jää lapsiperheelle rahaa käytettään eu maista vähiten ja äiti sanoi että kyllä sitä pärjää kun lapset ovat terveenä jne.
aika uskomatonta että tyydytään tilanteeseen ja sitten tulee monimuotoisia ongelmia ja perhesuhteet kärsii kun ei voi tehdä mitään kun ei yksinkertaisesti ole rahaa MIHINKÄÄN ylimääräiseen vaikka molemmat ovat töissä ja kuinka monesti olette valittaneet että raha on loppu jne
miksi on vaikeaa vaatia palkkaa??
Sitten on myös kaikki opistot (ex-ammattikoulut)/yliopistot/ammattikorkea/ja muut aikuiskoulutukset joissa on sitä työharjoittelua josta ei tule palkkaa ja tämä harjoittelu määrä kasvaa.
KYLLÄ MINÄKIN OLEN SAMAA MIELTÄ AP-KANSSA SIITÄ ETTÄ TÄMÄ ON LAILISTETTUA ORJUUTTA
 
ihan oikeasti suomessa on liian hyvät työttömyysturvat jos joku sanoo että mieluummin kotona on kuin kävisi töissä (kun kotonaolemisellakin hyvin ja helpommin tienaa) , hankkisi työkokemusta ja sitä tietä kenties paremman työpaikan hyvinkin pian.
 
HYVÄ SUOMI
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ihan oikeasti suomessa on liian hyvät työttömyysturvat jos joku sanoo että mieluummin kotona on kuin kävisi töissä (kun kotonaolemisellakin hyvin ja helpommin tienaa) , hankkisi työkokemusta ja sitä tietä kenties paremman työpaikan hyvinkin pian.
NIIN TAI SUOMESSA ON PIENET PALKAT JA KOVA VEROTUS
 
Alkuperäinen kirjoittaja HYVÄ SUOMI:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ihan oikeasti suomessa on liian hyvät työttömyysturvat jos joku sanoo että mieluummin kotona on kuin kävisi töissä (kun kotonaolemisellakin hyvin ja helpommin tienaa) , hankkisi työkokemusta ja sitä tietä kenties paremman työpaikan hyvinkin pian.
NIIN TAI SUOMESSA ON PIENET PALKAT JA KOVA VEROTUS
ja monella aika ihmeellinen asenne työntekoon ja itsensä ja perheensä elättämiseen.
 

Yhteistyössä