Hei!
Olen nuoresta iästäni johtuen vielä melko untuvikko näissä aikuisten asioissa. Tilasin tällä viikolla kissalleni raapimispuun nettieläinliike Zooplussasta. Luulin kaiken sujuneen hienosti, mutta käyttämäni yritys lähetti minulle sähköpostia siitä, etteivät rahat ole tulleet perille. Niinpä tarkistin asian ja kävi ilmi, etten ollut käyttänyt lainkaan BIC-tunnuksia, kuten ulkomaille maksettaessa kuuluisi. Maksaessani laskua ihmettelin, kun en löytänyt kohtaa, johon kyseisen numerosarjan voisi laittaa, ja vasta myöhemmin huomasin sen olevan vain parin klikkauksen päässä normaalista laskunmaksannasta.
Kysymys kuuluu: Mitä rahoilleni on tapahtunut? Saanko rahani takaisin? Onko muilla kokemuksia tällaisesta tuhrimisesta? Soitan heti maanantaina Nordeaan kysyäkseni, saanko rahat takaisin. Olisi kuitenkin mukavaa kuulla muiden kokemuksia vastaavanlaisista tilanteista. Kiitos.
Olen nuoresta iästäni johtuen vielä melko untuvikko näissä aikuisten asioissa. Tilasin tällä viikolla kissalleni raapimispuun nettieläinliike Zooplussasta. Luulin kaiken sujuneen hienosti, mutta käyttämäni yritys lähetti minulle sähköpostia siitä, etteivät rahat ole tulleet perille. Niinpä tarkistin asian ja kävi ilmi, etten ollut käyttänyt lainkaan BIC-tunnuksia, kuten ulkomaille maksettaessa kuuluisi. Maksaessani laskua ihmettelin, kun en löytänyt kohtaa, johon kyseisen numerosarjan voisi laittaa, ja vasta myöhemmin huomasin sen olevan vain parin klikkauksen päässä normaalista laskunmaksannasta.
Kysymys kuuluu: Mitä rahoilleni on tapahtunut? Saanko rahani takaisin? Onko muilla kokemuksia tällaisesta tuhrimisesta? Soitan heti maanantaina Nordeaan kysyäkseni, saanko rahat takaisin. Olisi kuitenkin mukavaa kuulla muiden kokemuksia vastaavanlaisista tilanteista. Kiitos.
Viimeksi muokattu: