Mamujen takia naiset eivät uskalla kulkea ulkona Pansiossa

  • Viestiketjun aloittaja #meilläonunelma
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hohhoijaa, taas tätä lapsellista junkutusta. Omalla paikkakunnallani paljon mamuja ja ihan hyvin uskallan kulkea ulkona. Raiskaajia on täälläkin, niin mamuja kuin kantaväkeäkin.
Oletko nuori blondi?
Että pistää vihks tollaset vähättelijät! Tervetuloa mun kehoon päiväks niin sun mieli olis ihan toinen!!

Jouduin sensuroimaan viestistä muutaman kirosanan.
 
vierailija
Jos kauhustoorit rajottaa elämistä, linnottautukaa ihmeessä kaikki sisälle. Mä en tykkää ihmisistä, kivampi liikkua tuolla jos puolet linnottautuvat omiin kellareihin.

Voi olla muutakin hyötyä meille pelottomille yksilöille, esim palvelua saa nopeammin, kaikki lempisämpylät ei ole ostettu kaupan laarista jne. ;)
Sulle kans! Koira nyt edes hiukan asettua ahdisteltavan asemaan.
Ei ne nyt mitään vanhoja ihmisiä ahdistele vern meitä nuoria ja varsinkin vaaleita!!
tää on ihan epätoivoista yrittää selittää teille. mua itkettää, hyvää jatkoa vaan. Meen pois.
 
vierailija
"Laitan nyt oman lusikan tähän pakolaiskeskusteluun, vaikken tiedä onko se viisasta. Kävin nimittäin äskettäin ensimmäistä kertaa Mäntässä, mihin tyttäreni lähti opiskelemaan. Järkytyin. " Näin kertaa Facebookissa eräs vanhempi tapahtumiaan tänään.

Hän jatkaa päivityksessään näin:

Käydessäni ruokakaupassa minun lisäkseni kaupassa oli 95% ulkomaalaisia , ilmeisesti pakolaisia. Olin niin hämilläni, että sanoin kassalle, muy bien , gracias. Jotenkin yhtäkkiä en ollutkaan alitajuisesti Suomessa.


Kävellessäni hänen asunnolleen en nähnyt yhtään ainoaa muuta suomalaista. Pihapiiri notkui tummaihoisia ja kaikki olivat miehiä. Tunne oli kamala, koska he tuijottivat peräämme ja eivät minua.

Vaalea, kaunis tyttäreni oli se mielenkiinnon kohde. Juteltuamme tyttäreni kanssa asiasta hän kertoi, että he ovat saaneet koululta ilmeisesti SPR ( näin käsitin ) antamat ohjeet : tummia ei saa päästää kotiin, heidän luokseen ei kannata mennä kylään, eikä erityisemmin kaveerata, saiko edes silmiin katsoa jne.

Tyttäreni ei uskalla mennä ulos iltaisin ja pelkoon on ihan syytä.

Näinkö me integeroimme pakolaiset yhteiskuntaan? Tuomalla heitä jollekin pienelle paikkakunnalle satoja? Pelottelemalla tai kertomalla kauniisiin lauseisiin käärittynä mitä ei kannata tehdä, miten ei kannata olla heidän kanssaan? Antamalla huomattavasti opintotukea suuremman summan rahaa kuukaudessa käteen?

On sanomattakin selvää, että tilanne vääristyy.

Jokainen joka tuntee minut tietää , että olen aina heikomman puolella. Olen valmis antamaan omastani, olen valmis pakolaisiin , mutta ensisijaisesti tahtoisin nähdä naisia ja lapsia, sillä taatusti he ovat niitä heikoimpia noissa maissa. On jännää huomata, että useimmat kuvat joita media lähettää on helposti lapsista tai naisista , jotka vetoavat tunteisiin , mutta miksei heitä näy täällä ?

Tiedän, että on miehiä, jotka pakenevat julmia asioita , mutta olen huomannut , että heidän elämänkulttuurinsa elää täällä on aivan erilainen, he eivät notku ostareilla, heidän takiaan ei kaupan tarvitse sulkea kahta tuntia aiemmin kuin muualla maassa saman liikkeen.

Asuimme opiskelija aikoina Hervannassa ja sinne tuotiin lähes naapuriin ns. venepakolaisia. Oli hienoa nähdä, kuinka ahkeraa , vaatimatonta väkeä heistä suurin osa oli. Ennakkoluuloni eivät siis johdu siitä, etten tietäisi asiasta mitään.

Kuitenkin , nyt minusta tuntui , että en voi jättää tytärtäni sinne. Äitinä minuun iskettiin pelko sydämeen. Sen verran röyhkeääkin tuo notkuja porukka oli.

Suomen pakolaispolitiikka lähtee siitä, että me autamme . Kaikki hienot puheet lähtevät siitä, että tottakai olemme humaani maa.

Tosiasia on taas se, että kukaan ei halua montaa sataa tummaa takapihamme tuntumaan ja jos olen väärässä , että joku haluaa, niin haluaisin todella tutustua siihen ihmiseen.
Mutta luulen , että jokainen voisi ottaa kymmenen , kaksikymmentä ja jopa auttaa heitä itsekin. Kuunnella heidän tarinansa , kerätä omista vaatteistaan ja leluistaan heillekin. Sitä on lähimmäisen rakkaus .

Sillä tavoin he varmasti integroituisivat paljon paremmin . Oppisivat maan tavoille , kieltä , lapset saisivat kavereita suomalaisista lapsista luonnostaan. Sillä minusta tuntuu, enkä usko, että jos todella lähtee sotaa pakoon, niin että heillä on suuretkaan vaatimukset mistään .

Heille pelkkä turvallisuus ja terveydenhoito, puhdas vesi ja ruoka on jo iso asia.

On hulluutta arvostella suomalaisia siitä, että olemme rasisteja. Olemmeko me ?
Vai ajaisiko tämän maan pakolaispolitiikka, jota ei saa arvostella, meidät siihen ?

Minustakin , jopa minustakin kasvaa äkkiä rasisti, kun tyttäreni perään päivittäin vislataan ja huudellaan kymmeniä kertoja.

Minä en puhu arkkipiispan tai presidentin suulla , vaan tavallisen kansalaisen suulla ja äidin sydämellä.

Lähde; Julkinen FB päivitys
Jos lähde on julkinen, miksei MV laita linkkiä päivitykseen?
Miksei googlettamalla päivityksen osia löydy mitään muuta kuin MV-juttuja?
Jos joku facebookin päivitys on julkinen ja sitä googlettaa, se tulee kyllä hakutuloksissa vastaan.

No, eipä tullut yllätyksenä että jälleen kerran MV julkaisee "kopioita facebook päivityksistä" joita ei koskaan edes ole ollut. Vai voisiko joku linkittää alkuperäisen päivityksen?
 
profilointiyksikkö
Olen todennut elämäni perusteella, että miehet jotka alkaa ilman aihetta kertoa että eivät hakkaa naisia, tai tuomitsevat naistenhakkaajat kovaan ääneen (vaikkei kukaan ole kysynyt mielipidettä asiasta) ovat itse naistenhakkaajia.

Ehkä sama asia näiden raiskauksesta saarnaavien kohdalla. Ovat itse raiskaajia tai fantasioivat raiskauksista.

Sanoisinkin ihan varmuuden vuoksi, että kiertäkää naiset kaikki miehet kaukaa, jotka puhuvat uhoavasti naistenhakkaamisesta tai raiskauksista. Mitä luultavimmin tuollanen henkilä on itse epävakaa ja vaarallinen mies.

Se kun olisikin helppoa, että pahuus näkyisi päällepäin. Puheista voi kuitenkin päätellä aika paljon, jos osaa kuunnella.
 
vierailija
Kehitysmaissa asuu miljardeja ihmisiä, pelkästään afrikassa syntyy vuosittain 20miljoonaa pakolaista. Pakolaiset ovat pohjaton kaivo, heitä tulee vain lisää, lisää, lisää, lisää ja lisää. Tätä ei suvis pysty ymmärtämään.

Suvikset eivät osaa ajatella päivää pidemmälle, suvikset pitävät ratkaisuna hakea kaikki mamut tänne, he eivät voi ymmärtää että ongelmat tulevat perässä.
Milloin huomaamme että meillä on asiat huonommin kuin kehitysmaissa ja ei ole paikkaa minne paeta?
 
vierailija
Pakolaiset tulevat aika karuista oloista. Ovat nähneet väkivaltaa, sotaa, nälkää ja paljon paljon kurjuutta. Luuletteko ettei sellainen jätä jälkiä, vaan he alkavat yhtä äkkiä elää täällä kuin rehdit suomalaiset? Jos miehille on pienestä opetettu naisen alistamista, hän tuskin omaksuu heti tänne tullessa sen olevan väärin meidän kulttuurissa. Kieliongelmat on yksi ongelma. Ei heitä niin vaan voi heittää kouluun ja työelämään. Heillä ehkä on aika suuret odotukset täällä ja mitä tapahtuu kun se elämä ei täällä heti muutukaan samanlaiseksi kuin he ovat kuvitelleet. Lyön pääni pantiksi, että jos nuo pakolaiset alkavat vallata Euroopan maita, turvallisuus heilentyy jatkuvasti. Nytkin he jo melskaavat ja vaativat oikeuksiaan. Miten ihmeessä Eurooppa elättää nämä kaikki kun ei suomessa muutenkaan ole töitä kaikille. En usko, että oikea ratkaisua on hakea kaikki kurjuudessa elävät tänne.
 
vierailija
Jos lähde on julkinen, miksei MV laita linkkiä päivitykseen?
Miksei googlettamalla päivityksen osia löydy mitään muuta kuin MV-juttuja?
Jos joku facebookin päivitys on julkinen ja sitä googlettaa, se tulee kyllä hakutuloksissa vastaan.

No, eipä tullut yllätyksenä että jälleen kerran MV julkaisee "kopioita facebook päivityksistä" joita ei koskaan edes ole ollut. Vai voisiko joku linkittää alkuperäisen päivityksen?
Facebook päivityksiä ei kyllä löydä googlen avulla.
 
vierailija z
Jos lähde on julkinen, miksei MV laita linkkiä päivitykseen?
Miksei googlettamalla päivityksen osia löydy mitään muuta kuin MV-juttuja?
Jos joku facebookin päivitys on julkinen ja sitä googlettaa, se tulee kyllä hakutuloksissa vastaan.

No, eipä tullut yllätyksenä että jälleen kerran MV julkaisee "kopioita facebook päivityksistä" joita ei koskaan edes ole ollut. Vai voisiko joku linkittää alkuperäisen päivityksen?

Kaikenlisäksi kun facebookiin voi päivitellä mitä potaskaa kukakin pölhö haluaa, niin aika yhdentekevää onko joku päivittänyt jotain vai ei.
Se ainakin on nähty että kaikkein pölhöimmät siellä eniten niitä päivityksiä suoltaa. :)
Huomionhakijoilla on luppoajat kun ei tarvi kun keksiä joku mamujuttu niin suosio on taattu.
 
Olen todennut elämäni perusteella, että miehet jotka alkaa ilman aihetta kertoa että eivät hakkaa naisia, tai tuomitsevat naistenhakkaajat kovaan ääneen (vaikkei kukaan ole kysynyt mielipidettä asiasta) ovat itse naistenhakkaajia.

Ehkä sama asia näiden raiskauksesta saarnaavien kohdalla. Ovat itse raiskaajia tai fantasioivat raiskauksista.

Sanoisinkin ihan varmuuden vuoksi, että kiertäkää naiset kaikki miehet kaukaa, jotka puhuvat uhoavasti naistenhakkaamisesta tai raiskauksista. Mitä luultavimmin tuollanen henkilä on itse epävakaa ja vaarallinen mies.

Se kun olisikin helppoa, että pahuus näkyisi päällepäin. Puheista voi kuitenkin päätellä aika paljon, jos osaa kuunnella.
No mun mies ja veli ei ymmärrä naistenhakkaamisia mutta eivät ole hipaissukaan väkivaltamielessä naista.
 
vierailija
Olen todennut elämäni perusteella, että miehet jotka alkaa ilman aihetta kertoa että eivät hakkaa naisia, tai tuomitsevat naistenhakkaajat kovaan ääneen (vaikkei kukaan ole kysynyt mielipidettä asiasta) ovat itse naistenhakkaajia.

Ehkä sama asia näiden raiskauksesta saarnaavien kohdalla. Ovat itse raiskaajia tai fantasioivat raiskauksista.

Sanoisinkin ihan varmuuden vuoksi, että kiertäkää naiset kaikki miehet kaukaa, jotka puhuvat uhoavasti naistenhakkaamisesta tai raiskauksista. Mitä luultavimmin tuollanen henkilä on itse epävakaa ja vaarallinen mies.

Se kun olisikin helppoa, että pahuus näkyisi päällepäin. Puheista voi kuitenkin päätellä aika paljon, jos osaa kuunnella.

Juuri näin.
Tasapainoisilla ja normaaleilla miehillä harvemmin on aihetta alkaa tiedottaa suureen ääneen "en hyväksy naisten hakkaamista" tai muuta. Tuollasesta tiedottelee miehet jotka on hakanneet naisia ja hakkaavat vastakin.
Raiskauksissa varmasti sama asia.
Jos joku "suomiurho" haluaa saattaa teidät kotiin varotellen mamuraiskaajista, parempi jättää väliin.
 
vierailija
Jos lähde on julkinen, miksei MV laita linkkiä päivitykseen?
Miksei googlettamalla päivityksen osia löydy mitään muuta kuin MV-juttuja?
Jos joku facebookin päivitys on julkinen ja sitä googlettaa, se tulee kyllä hakutuloksissa vastaan.

No, eipä tullut yllätyksenä että jälleen kerran MV julkaisee "kopioita facebook päivityksistä" joita ei koskaan edes ole ollut. Vai voisiko joku linkittää alkuperäisen päivityksen?
Onko tämä nyt sitä vaadittua sananvapautta ja keskustelua ja erilaisten näkemysten esiintuomista, mitä rasistit haluavat? Eli ei ole mitään kunnollista lähdettä, väitetään että on facebookista, mutta siitä ei ole mitään todistetta, tämä voisi olla kenen hyvänsä kirjoittama. Nyt on näillä varmaan hyvä mieli kun on voinut käyttää sananvapautta ja kertoa "totuuden", mitä vaan ylläripylläri ei voi millään todistaa.
 
vierailijatartar
Mä olin keväällä yhessä baarissa yksin liikenteessä ja siinä vaihdoin ystävällisesti baaritiskillä istuessani muutaman sanan Turkkilaisen jätkän kanssa. Alkoi kyllästyttää sen jutut ja vaihdoin juttu seuraa. Se tuli vähän väliä sanomaan, että hän odottaa mua ulkona, että lähden. Ei sitä sitten loppujen lopuksi näkynyt, kun olin valmis lähtemään himaan, mutta monta tuntia kuitenkin jaksoi venata.
Kaikki tämä vaan koska olin ystävällinen o_O ei ole normaalia tuollainen pakkomielle.
 
vierailija
No mun mies ja veli ei ymmärrä naistenhakkaamisia mutta eivät ole hipaissukaan väkivaltamielessä naista.
Ei sitä kenenkään pidä hyväksyäkään.
Tässä ei ollut siitä kyse. Vaan käytösmallista joka toteutuu useiden naistenhakkaajien kohdalla hyvinkin usein.
Hyviä julkkisesimerkkejä tästä mm. Tauski ja Tony Halme. Molemmat innokkaita naistenhakkaajien vastustajia, vaikka ovat itse.
 
vierailija
Muistattehan, että kaikki mitä kirjoitetaan suomi24:ssä, on ehdottomasti totta! Erityisen totta se on, jos se on julkaistu MitäVittua-lehdessä. Eli kannattaa uskoa ihan kaikki, mitä netistä lukee. Sillä tavalla antaa itsestään tosi fiksun kuvan! :D

Minä asun paikkakunnalla, jossa on paljon mamuja. Tiedän pari raiskausta, ne on tehneet molemmat kantasuomalaiset miehet. Baarissa kantasuomalainen mies on usein kouraissut minua takapuolesta. Aina saa olla varuillaan, jos näkee kantasuomalaisen miehen! Ovat niin usein humalassakin!
 
vierailija
Afrikassa syntyy joka vuosi 35.000.000 potentiaalista pakolaista...
Siihenkin voidaan vaikuttaa, jos vaan halutaan. Yksinkertaisesti laittamalla lapset kouluun! Mitä koulutetumpi ihminen, sitä vähemmän se tekee lapsia. Mutta ei persut ymmärrä tätäkään asiaa. Eivät halua auttaa ihmisiä lähtömaissaan, vaan leikkaavat kehitysapurahoja, ja estävät siten kymmenien tuhansien lasten koulutuksen!
 
vierailija
ketäs tuolla sitten on raiskattu pakolaisten toimesta?
Varsmasti pansiossa omat raiskaajansa ollu jo satoja vuosia (en tiedä missä tuo sijaitsee tai vanhako paikkakunta). Ei kaikki naiset halua tai voi sisälle lukittautua vaikka pitäjässä on miehiä. Pittää vaan elää elämää, oli miehiä tai ei.
Jos pelkää niin ettei voi enää elää niin pittää hakea apua lääkäriltä.
Mamut ovat ihan eri luokkaa kuin suomalaismiehet suhtautumisessaan naisiin. Tietyistä kulttuureista tulleilla ja tiettyyn uskontokuntiin kuuluvilla ei ole mitään kunnioitusta.

Varmasti jokaikistä naista ahdistaa ja pelottaa, jos yksi tai useampi mies alkaa tuijottamaan, seuraamaan ja vaanimaan. Kukaan tervejärkinen ei silloin jatka kevein mielin matkaansa, kun aivoissa hälytyskellot huutavat täysillä vaaraa. Aika vaikeaa myös Suomessa vältellä pimeään aikaan yksin liikkumista, koska talviaikaan pimes tulee jo neljän jälkeen iltapäivällä. Suurin osa käy töissä, kaupassa, harrastuksissa, kokouksissa, ravintolassa yms. normaaliin elämään kuuluvissa toiminnoissa, eikä pysty. Sääliksi käy tietyissä ammatissa toimivia, esimerkiksi postinkantajia, jotka ovat todellisessa vaarassa yksin liikkuessaan aamuyön tunteina.

Pelko on tervettä itsesuojeluvaistoa. Me asumme sen lähiön vieressä, jossa asuvat Tapanilan kaksi joukkoraiskaajista. Todellakin pelottaa, kun tyttöni joskus kulkee pyörällä lähiön läpi harrastukseensa.
 
vierailija
Mamut ovat ihan eri luokkaa kuin suomalaismiehet suhtautumisessaan naisiin. Tietyistä kulttuureista tulleilla ja tiettyyn uskontokuntiin kuuluvilla ei ole mitään kunnioitusta.

Varmasti jokaikistä naista ahdistaa ja pelottaa, jos yksi tai useampi mies alkaa tuijottamaan, seuraamaan ja vaanimaan. Kukaan tervejärkinen ei silloin jatka kevein mielin matkaansa, kun aivoissa hälytyskellot huutavat täysillä vaaraa. Aika vaikeaa myös Suomessa vältellä pimeään aikaan yksin liikkumista, koska talviaikaan pimes tulee jo neljän jälkeen iltapäivällä. Suurin osa käy töissä, kaupassa, harrastuksissa, kokouksissa, ravintolassa yms. normaaliin elämään kuuluvissa toiminnoissa, eikä pysty. Sääliksi käy tietyissä ammatissa toimivia, esimerkiksi postinkantajia, jotka ovat todellisessa vaarassa yksin liikkuessaan aamuyön tunteina.

Pelko on tervettä itsesuojeluvaistoa. Me asumme sen lähiön vieressä, jossa asuvat Tapanilan kaksi joukkoraiskaajista. Todellakin pelottaa, kun tyttöni joskus kulkee pyörällä lähiön läpi harrastukseensa.
Kerrothan minulle, miksi vankilat ovat niin täynnä suomalaisia miehiä? Miksi Suomessa on turvakoteja, jos suomalaiset miehet eivät koskaan pahoinpitele naisiaan?

Minua pelottavat suomalaiset, ympäripäissään olevat miehet.
 
vierailija
Kerrothan minulle, miksi vankilat ovat niin täynnä suomalaisia miehiä? Miksi Suomessa on turvakoteja, jos suomalaiset miehet eivät koskaan pahoinpitele naisiaan?

Minua pelottavat suomalaiset, ympäripäissään olevat miehet.
"Nykyisestä noin 3 100 vangista noin 500 on ulkomaalaistaustaisia"
Jos nyt oikein mietit paljonko tällä hetkellä täällä on mamuja suhteutettuna Suomalaisiin, niin saatat yllättyä että vankilat ovat periaatteessa täynnä mamuja.
 

Yhteistyössä