Mamut joukkoraiskasivat 14-vuotiaan pikkutytön

  • Viestiketjun aloittaja #meilläonunelma
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Jos mun linkki einkelpaa sulle, niin sulla on varmaan antaa linkki luotettavasta lähteestä oman väitteesi tueksi?
mun väite siis oli et "luotettavasta lähteestä kuulin", ei välttämättä ole ihan sama kuin totuus
nettiä käyttävälle aika tärkeä asia oppia..

se tekijä voi olla, tai voi olla ettei ole tph, mut pelkästään noiden uutisten perusteella en sitä usko.
 
ei ollut eka
mun väite siis oli et "luotettavasta lähteestä kuulin", ei välttämättä ole ihan sama kuin totuus
nettiä käyttävälle aika tärkeä asia oppia..

se tekijä voi olla, tai voi olla ettei ole tph, mut pelkästään noiden uutisten perusteella en sitä usko.
Suviksissa on pelottavaa se, että he eivät usko mitään tosiasioita jotka eivät sovi heidän #unelmaansa...
 
vierailija
Tässä poliisin viimeisin tiedote:

http://www.poliisi.fi/oulu/tiedotteet/1/0/lisatietoa_kempeleen_raiskausepailyyn_41801

Eli kansalaiset ovat jälleen kerran tehneet omat johtopäätöksensä ennen kuin ammattilaiset ovat tutkineet asian.

Ja kuitenkaan nämä kovimmat huutelijat, tietynlaiset miehet, eivät ole nostaneet meteliä siitä, että tänään on vietetty YK:n julistamaa kansainvälistä päivää naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamiseksi.

Ne kovimmat huutelijat jopa toivottavat "suvakkihuoria raiskattavaksi". Kysyn vaan, mitä hyvää heillä on tarjottavanaan naisille tai edes itselleen?
 

Yhteistyössä