MARRASKUISET 2007 KESÄKUU

meillä on tänään sattunu ja tapahtunu kaiken näköstä... Isoveli päätti vähän kiusata veljeä sillä välin ku äiti imuroi ja törkkäs toisen kurkkuun sillä kylpyvedeb mittarilla. Verta tuli kovasti, varmaan suurin osa oli kuolaa, mut kuiteski piti koko ukko pestä. edes ikenissä näyttäs olevan haava, mut en tiedä onko sit tuolla kurkunperälläkin, kun sain sen vihdoin ja viimein nukahtamaan, niin näyttää aina nieltäessä aristavan kurkkua eikä tuttiakaan oikein huoli. Mut pitää nyt seurailla, et pitäskö sitä käydä näyttääs lääkärissä!?

Et tämmöstä meille tänään, mitäköhän vielä sattuu ku kellokin on vasta kaksi. Meidän piti mennä tänään seinäjoelle ostoksille ja vähän provinssi alueelle ajelemaan, katotaan nyt päästäänkö minnekään.

mamma&akseli
 
mamma, hui. Toivottavasti ei mitään pahempaa!

Hammaslääkäristä en tiedä mitään, kun ei meillä ole edes hampaita vielä. Pitkään on tuntunut jotain mutta yhtään mitään ei kyllä vielä näy. Hyvä vaan, olin eilen kaverilla jolla samanikäinen vauva. Meidän poika raapi ja toinen vauva puri uusilla hampaillaan, loppupeleissä molemmat itki. Itku tuli myös kun äiti otti toisen vauvan syliin, olinpa kamala =)

Yöt on katkeamattomia ja päivisin niin selkeä rytmi (vaikkei kellon tarkkaan samoihin aikoihin nukukaan) että tarttee vain nostaa poika sänkyyn ja nukahtaa sinne. Itse kun menen nukkumaan, niin nostan pojan vielä viereen. En uskalla koko yöksi omaan sänkyynsä jättää :D

Meillä pyöritään pääasiassa, ryömiä ei osata ollenkaan. Kyllä toi itseään eteenpäin jotenkin hinailee, mutta ei ryömimällä. Ja konttausharjoitukset on kovat! Mutta ei vielä ole tajunnut mitä siinä asennossa oikein pitäis tehdä.

Nyt kahvia keittämään kun pikkumies vetelee ensimmäisiä (ja viimeisiä) päikkäreitään. On se pari muutaman minuutin torkahdusta tänään ottanut, nyt vasta alkoi selkeästi väsyttämään ja kiukuttamaan.
 
Mammalla ollut kunnon perjantai 13. päivä. Toivottavasti selviätte vain säikähyksellä!

Ihanaa, kun tuli viikonloppu. Minä en ois jaksanu enää töihin mennä huomenna. Jotenki ekstra tympeää ollut nyt, kun oon yksinäni ollut. Eikä paljon auta et ulkona ihana kesä... No ens viikol tulee taas tupa täyteen porukkaa, nii jos sitä vaikka mieli virkoais. Ja onhan mulla jo kohta vähän lomaakin B) .

Eipä mulla mitään varsinaista asiaa ollutkaan nyt, kunhan turisen taas turhia...
:wave: M&A
 
Olinkin ihan unohtanu, et nyt on perjantai 13, sen piikkiin varmaan kaikki menee =) no ei kait sentään..

Mut joo käytiin lääkärissä, kun soitin terveyskeskukseen, niin pyysi varmuudeksi käymään. kaks haavaa siellä on, toinen aika syvälläkin ja se häirittee aika pahasti syömistä. Jonkun puudutteen meinas antaa, mut sit miettikin, et mitenköhän sen saa laitettua. Haavathan yleensä suussa paranee nopeesti, mut pitäs vaan äijä saada syömään, tapahtuneen jälkeen ei oo syöny kuin 5 lusikallista vauva jogurttia ja maitoa kans täytyy lusikoida, tuttipullon imemisestä ei tuu, kun huutoa. Mut jatketaan lusikoimista, ettei raasu vaan joudu mihinkään sairaalaan tiputukseen. On vaan ittellä niin typerä olo, ku toinen vaan huutaa, etkä oikein mitään voi tehdä..ihan itteenkin tulee kipeää.

Voi olla vähän sekavaa tekstiä, mut toivottavasti saatte selvää.
Hyvät viikonloput..

mamma&akseli
 
justiinsa kirjotin taas pitkät litanjat ja kaikki hävis tuhakana tuuleen:headwall:

Onko kaikki siirtynyt sinne kerhon puolelle, kun täällä on näin hiljasta? Vai kesälaitumille?

Me täällä hikoillaan, tuuletuksellakin lämpötila pysyttelee yli 27 asteen, saapi nähä miten sitä heinä/elokuun helteillä jaksellaan.

Mites mamman ja rammutin pikkuset jakselee?

:wave: M&A
 
Kerhossakin on hiljentynyt näin kesän tullen, ei tule istuttua koneella niin paljon ;)

Milla sai tänään maissinaksuja ja niistä tykkäsi siinä määrin että ois syönyt mielin määrin ja kun naksu jäi nyrkin sisään, eikä sieltä suuhun saanut niin pitihän se hepuli ottaa :LOL:

Milla on siis syönyt TOSI huonolla menestyksellä soseita, 10 tosi pientä teelusikallista on ollut paras saldo. Sen verran kuitenkin niellyt että kakka koventunut ja kiukunnut parina päivänä kakkaa tehdessään ja tänään sitten ilmakylpyä ottaessaan kakkapankki räjähti olohuoneen lattialle :LOL: :x

Ei meille ihmeempiä, Milla on tänään treenannut paljon konttausasentoa, mutta ei ole vielä liikkeelle päässyt kuin pyörien ja ryömien :D

Mirnu ja Milla 6kk :wave:
 
huh huh, oli sen verran kiireinen viikonloppu ettei kerenny paljoon oleen koneen ääressä, lauantaina oltiin mun vanhemmilla kesäpippaloissa ja siinä venähti tonne aamu kuuteen ja olin pikkasen väsyny sunnuntaina, Rasmus oli mummulla yökyläs että sain nukuttua, onneks ei ollu krapulaa kun joi sen verran vähän, yheksältä aamulla kun ekan kerran heräsin (3h unien jälkeen) niin olin ihan valmis hakeen pojan kotiin kun ikävä oli jo kova mutta sain malteetua ja haettiin vasta neljän mais kotiin =)
Rasmuksen tauti alkaa jo helpottaa, näppyjä ei ole enään kuin muutama ja nuhaa ei ole ollenkaan, vähän viä yskää mutta sekin vähenemässä.

Jaahas kai sitä saa ruveta keitteleen aamupuuroo että saa ukkelin päikkärellekkin, toki pihalla näyttäis olevan tosi huono ilma, täytyy nukuttaa terassille ja koirat sisälle kun meidän vanha mamma huutaa aina vaunujen vieres jos vaunut on terassil ja tietysti Rasse herää, meinasin sillon eläinlääkäris kysyä et onko koirille jotain äänihuulten poistoo kun pistää välillä potuttaa :LOL: JOS sitä joskus sais sen talon sinne mettän keskelle niin helpottais kummasti kun ei olis liikennettä lähellä (sellasia suunnitelmia meillä täs olis, saas nähä toteutuuko vast eläkeiässä =) )

Hyvää alkuviikkoa kaikkille

L&Rasmus 7kk
 
Heippa!

Meillä voidaan jo ihan hyvin, sunnuntaina alko ruoka maistumaan jo normaaliin tapaan ja tuttipullokin kelpas.
Akseli on nyt parina iltana, iltatorkkuista heränny, siitä alkanu kauhee huuto, joka jatkuu niin kauan et menee yöunille. Sylisssä kyllä on tyytyväistä, mut heti kun laitat sitteriin tai lattialla, taas aletaan huutaan. On vaan vähän hankalaa, ku ei koko aikaa syliskään pysty pitään,niin sit huudattaa toista,ku toi esikoinenkin on vielä aika pieni ja tarvii apua iltatoimissa yms. Onko muilla tällästä, mistäköhän se johtuis?

Meilläkin on eilen ja tänään pari kertaa noustu konttausasentoon, ei vielä nytkyttele, tarkasti vain kattelee.

Mitäs juhannussuunnitelmia muilla on? Meillä pojat menee aattona mummolaan yökylään, vähän jännittää et mitenköhän käy, ku esikoinenkin on vuos sitte ollu yötä pois kotoa! Meillä on tos tommonen kylä sauna vieressä, eli naapuuriin vain mennään, muutamat kaverit tulee mukaan. Muutoin ei vielä ihmeempiä suunnitelmia.

Mut nyt siivouksia jatkamaan..ai niin pitikin kysyä vielä et onko teillä muilla kauhee hiki kokoajan? Ku tuntuu ettei tarvi ku vaippa/ vaipat vaihtaa niin hiki valuu oikoisena, hormoonit jotenki sekasin vissiin vai onks nyt jotenkin erityisen hiostava ilma.

mamma&akseli
 
Moi vaan,
Meillä on mamma ollu nyt muutamana iltana ihan ihme takkuamista nukkumaanmenon kanssa. Ennen Auroran on voinut jättää iltapalan ja pesujen jlkeen yksikseen pinnikseen niin on nukahtanut sinne maks. pules tunnis. Nyt itkut alkaa heti kun huoneesta lähtee (vaikka miten vaivihkaa yritetty poistua....) Omaan sänkyynkään ei tahdo suostua rauhoittumaan. Oon nyt ottanut neidin viekkuun meidän sänkyyn ja siinä nukahtaa (n. tunti-2). Mietin et voiskohan olla jotain eroahdistusta, tai sit et kun jokapäivä treenaa taitojaan niin intensiivisesti et ei tajua rauhoittua kunnolla vaikka väsy olis tai sitten jotain ihan muuta....

Me päätettiin olla kotosalla kaupungis, perjantaina varmaan mennään ulos käppäileen vaan jos vaikka bongattaisi kokko jossain ja lauantaina sään salliessa olisi tarkoitus suunnata kaverille grillailemaan. Ei mitään ihmeellistä siis.

No niin jos sitä vaik menis katteleen tellua viel hetkeksi...
:wave:
 
ja hyvin kasveettu B) paino on 8785g ja pituutta 68cm, pipo on 44cm. On kuulemma niin lihaksikas kaveri että sen takia tota painoo on sen verran paljon, sanoinkin että meidän poitsu on valmis rantajellona ja koht se on rannal hurmaamas tyttöjä :LOL: Vihkoon saatiin teksti : konttaa,istuu ja nousee seisomaan tukea vasten.kasvaa hyvin, syö hyvin x2yövelli, touhuaa, leikkii ja menee. Vinkkailee silmää (meijän hurmuri :) ) ja jokeltaen juttelee, pinsettiote ok, kuulo ok" Eli kaikin puolin terve ja hyvinvoiva poika.
Itteltäni kysyin että voiko maitoo nousta vieläkin vaikka sen tulo loppu jo 4kk sitten kun nyt on taas ollu sellasia tuntemuksia et maito nousis ja on kuulemma normaalia, sit jos sitä nousee niin pajon että tulee tulehdus niin täytyy alottaa hormoonilääkkeet mitkä lopettaa sen maidon tuotannon.

Nyt täytyy ruveta tekeen ruokaa kun lähetään koht miehen kans hierojalle ja siit kaupoille, eka kerta kun päästään kaksin lähteen sinne hierojalle kun yleensä Rasse ollu mukana, nyt varmaan voi rentoutuakkin kun ei tarvi poitsua seurata kokoajan =)

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE :heart:

Toivoopi Lilli Ja Rasmus7kk
 
Hyvää juhannusta!

Kun marraskuiset tapasivat toukokuussa Espoossa, heräsi ajatus uudesta tapaamisesta. Ensin ajattelimme, että marraskuussa tapaisimme sitten seuraavan kerran. Tapaamisessa oli kuitenkin niin mukavaa, että suunnitelmat menivät uusiksi. Nyt on löytynyt seuraava tapaamispaikka ja aikakin on lyöty lukkoon. Eli TERVETULOA myös tällä puolella kirjoittelevat marraskuiset Tampereelle lauantaina 12.7. Erkkilän leikkitoimintakeskukseen (Kullervonkatu 5-7) klo 12-16. Olemme sopineet jokaisen tuovan jotain juotavaa/purtavaa/kertakäyttöastioita mukanaan ja vuokra maksetaan yhdessä. Tilan vuokra on 32,80e, joten aika pieni tuo vuokrakulu on per nenä.

Alla näillä näkymin tapaamiseen osallistujista ja perässä on suluissa mitä kukin on luvannut tuoda tullessaan. Lisäilen listaan tulijoita ja tuomisia sitä mukaan kun uusia ilmoittautuu. Toivottavasti täältäkin uskaltautuisi väkeä paikalle!

Donu (hedelmiä )
viivin (kahvi, sokeri ja maito, suodatinpussit)
LilliMenninkäinen (mehua ja limsaa)
katjuza
Cara-
Enni1980
Mirnu (keksiä )
Vattihattu
lumeton (marjapiirakka)
Piin
punkkari
Mönninkäinen
 
Heippa pitkästä aikaa!
Eipäs ole täälläkään tullut käytyä sitten toukokuun. Olimme Jeremiaan kanssa kolmatta viikkoa lapin mummolassa ja minä tosiaan siellä töissä. Teki kyllä hyvää päästä vähän irtautumaan tästä arjesta. Ja oli ihana yllätys, että Jeremiaskin pärjäsi hoidossa hyvin. Töitten jälkeen olikin sitten vaatimassa äidin hellyyttä...

Toi meidän äijä on niin energinen ja seuraa vaativa tällä hetkellä, että tää äiti meinaa olla ihan loppu. Oonkin nyt oikeastaan pari päivää nukkunut/yrittänyt nukkua aina kun on mahdollisuus. Nyt alkaa hieman helpottaa. Jeremias kiikkuu koko ajan jotain vasta seisomaan tai roikkuu mun jalassa kii. Ja kun pää ei sano mitään, niin pian ollaankin sitten kumossa. Illalla nukkumaan meno oli jo jossain vaiheessa ihan iisiä, nyt jos huoneesta poistutaan nukahtamisen jälkeen alkaa hirveä huuto. Mie olen kyllä laittanut tän ihan eroahdistuksen piikkiin!

Hammastarkastuksista. En edes tiedä miten meillä täällä on. 6 kk neuvolassa saatiin hammashoitolan lähettämä paketti, jossa oli tietoa hammashoidosta ja hammasharja. En kyllä muista sanoiko jotain hammaslääkäristä... Aiemmin ollut kuulemma ihan hammashoitajan tapaaminen 6 kk neuvolassa, mutta resurssien puutteessa.. Noita kahta alahamppia ollaan sitten harjailtu, enempiä leipäkirveitä ei ole vielä puhjennut. :)

Imetystä olen vähentänyt pikkuhiljaa. Enää syödään aamulla noin kello 5 ja seuraavan kerran illalla 6-7 ja ennen nukkumaanlaittoa noin yhdeksältä. Tänään ajattelin jättää tuon aikaisemman iltyasyötönkin. Mutta pullolla syöttäminen on meillä edelleen hieman hankalaa. Ruoka kyllä menee helposti, päivässä kaksi lämmintä ateriaa ja aamu- ja iltapuuro. Jälkkäriherkuista ei edelleenkään perusteta. Kaikkea mitä äiti ja isä syö vois kyllä maistaa :)

Odotimme niin innoissamme, että olisimme päässeet juhannukseksi muuttamaan, mutta plaah. Täällä sitä edelleen karussa asunnossa laatikoiden keskellä asustellaan. Noh on meillä sentään grilli, joka saatiin kalusteostosten yhteydessä kaupan päälle!

Seuraava neuvola kun poika 8 kk eli ens kuun alussa. Lääkärikin piti olla, mutta kun on kesä ja kaikki lomilla niin lääkärineuvola vasta 9 kk iässä.

Hyvät jussit. Ja tervetuloa Rammutti!

Emo&Jerkku
 
jussit vietetty ja nyt pitäis taas herätä "normaaliin" arkeen.
Kuinkas muitten juhannus sujui?
Me käytiin kokolla ja siitä mentiin miehen serkulle (asuu tossa meijän naapurissa et markaa ei pahemmin ollu) viettään iltaa ja grillaan, Rasmus nukku vaunuissa sisälläja kun saatiin muutkin lapset nukkumaan siirryttiin pihalle paistaan makkaraa, tuli siinä samalla hörpöteltyä muutama olut, toki niitä ei ollut kuin kolme, eipä noitten lasten kanssa viitti paljoon juoda kun pitää olla skrppina seuraavana päivänä ja Rassekin herää vielä syömään yöllä niin pitää olla siinä kunnossa että pystyypi toimimaan B) .
Nyt Rasmus on ruvennu käveleen tuen kanssa, toki askeleet on vielä kovin hataria mutta kyllä se siitä. ja nyt pitää tyhjentää olkkarin pöytä kun keksi eilen että iellähän on tavaraa, kiskon kaikki alas :p täyttyy tossa sitten palautella tavarat oikeille paikoille kun poitsu alkaa "ymmärtää" puhetta kunnolla, sen oon kyllä huomannu että kyllä ymmärtää jo että mihkä ei saa mennä kun teputtaa hirveetä kyytiä eteenpäin kohti kiellettyä paikkaa ja katsoo taakseen että koskas sä mamma huomaat et mihkä olen menossa ja naamal on sellanen velmu ilme ;)
Nyt täytyy pistää moppiin vauhtia et saan siivottua enne kun jätkä herää, kämppä näyttää taas siltä et tääl olis käyny hirmumyrsky, rupeen kohta epäileen et täällä käy joku yöllä sotkemas kun pitää joka päivä siivota :kieh:

 
Moikka kaikille!

Kirjottelin tänne raskausaikana ja vielä synnytyksen 25.10.07 jälkeenkin,la oli 1.11.07.
Sitten aika vaan meni siivillä,enkä kerinnyt kirjoittelemaan...jospa nyt kerkeäisin.
Meillä siis tyttö 8kk ja ryömii,ottaa konttausasentoa ja heijaa mut ei ymmärrä vielä lähteä etenemään.
Hampaita 2 kpl alhaalla.

Soseita syö urakalla niin et tein jo itsekin soseita. Se uppoaa,kun sekottelee kaupan sosetta sekaan. :)

Uutta vauvaa jo mieli halajaa..lupa tulla annettiin juhannuksena. Saas nähdä viekö aikaa yhtä kauan,kuin esikoisenkin kanssa,1.5v.

"Kerhoa" perustettiin silloin,kun minä viimeksi tänne kirjoittelin..en varmaankaan pääse siihen enää liittymään. Niinpä kirjoittelen kuulumisia tänne,jos se vain sopii?
 
n77 laita sannalle yv:tä ... kerhoon on kait otettu just meitä raskausaikana kirjoitelleita. Ehkä pian aukenee muillekin ahkerasti kirjoittaneille... täytyypä udella muilta kerhon puolella.

Meillä sanotiin tänään ehkä eka sana... amppu :LOL: :LOL: Näin ne tärkkeimmät sanat tulee ensin. Niin ja kaikki kait arvasi että tarkoittaa lamppua.

:LOL: :LOL: isompi tyttö (4-v) kyseli eilen isiltä että koskapa heittää talviturkin pois. (taitaa olla iskällä runsas tuo rintakarvoitus) :LOL: :LOL:
 
Morjensta vaan kaikille!
Aurora kääntyi tänään ensimmäistä kertaa ihan itse! :heart:
Iltasin meillä on nyt nukahtamisesta tullut jotenkin pitemmän puoleinen prosessi, ennen uni tuli silmään niin reippaasti että, nyt pitäisi olla vierellä ainakin se kaks tuntia.... No joskuskaituokinhellittäätaasen....

Mekin halutaan mukaan tapaamiseen Tampereelle! Mulla alkaa lomakausi B) sillon ja ollaan suuntaamassa pohjosempaan, niin sehän olisi melkein reitin varrella.

Juu ja mullakin mielessä käyny haaveet toisesta vauvelista, mut pitänee yrittää saada toi koulu loppuun ensin. Nyt tosin menkat myöhäs... :whistle: Tosin on varmaan jotain hormonihäiriöitä taas, mulla niitä tuppaa olemaan alituisesti.

Menempäs jaarittelemasta, alkoi nälkä vaivaamaan....

:wave: M&A
 
Moikka taas!

Juhannus oli ja meni,me ei mitään ihmeempää tehty. Mun isän luona käytiin lättyjä paistelemassa, siinä se sitten olikin.

Petruksella on menossa nyt jokin erittäin huono nukkumiskausi |O Alkaa pikkasen olemaan väsy tällä äiteellä. Tai lähinnä alkuyö takkuaa ja pahoin tuohon 1-2 asti,sitten alkaa jotenkin edes nukkumaan. En tiedä vaivaako hampaiden tulo,kaksi on jo saanut aikaiseksi. Vai protestoiko omaa sänkyään kun kuitenkin aika paljon tottunut nukkumaan vieressä :ashamed: Pinniksestä kyllä otettiin vallan toinen laita pois eli periaatteessa nukkuu ihan vieressä...

Muutoin on ihan hyväntuulinen poika. Päikkärit ovat sujuneet nyt paremmin. Tänäänkin nukkui peräti 2x1.5h ja lisäksi n.40min tirsat alkuillasta. Tuo on jo hyvin meillä,monesti kun on ottanut vaan niitä 30min pätkiä.

Kääntyilykin toki voi tehdä unta levottomaksi. On mahallaan nyt ihan koko ajan,kääntyy heti kun lattialle lasken. Eteenpäin ei vielä mene mutta halut olisi kovat =) Hyppykiikku otettiin nyt käyttöön ja siinä viihtyy ihan hyvin.

On kyllä ollut niin tylsiä päiviä kun on ihan kylmää ja sataa joka päivä :| Aamusta päästiin keinuun hetkeksi istuskeleen kun paistoi oikein aurinkokin -tosin kyllä pistävän kuumasti- mutta ei mennyt kuin 10min niin vettä satoi kaatamalla |O

Mutta tällasta tänne. Koittakaahan nyt innostua tuosta tapaamisesta,ettei nyt vallan hiljene koko juttu :| Me ollaan vissiin tulossa koko perhe sinne :whistle: Kun kuiteskin on matkaa täältä sinne ja missäs tuo loppuväki aikaansa sitten kuluttais...

LilliM+Petrus 9.12
 
JAtketaan uudestaan tätä tarinaa... Meillä juhannus meni aika hulinassa... 8 lasta melskasivat oikein urakalla. Viimeinen saatiin "tainutettua" yhdeltätosita illalla. Uskalsin sen jälkeen ottaa lasin viiniä ja ohoijaaa sänky sitten jo kutsuikin.

Neiti yhtä`äkkiä nousi itse istumaan nyt illalla. Saapi nähdä harjoitteleeko huomenna vielä :D

Isompi neiti on kanssa oppinut uutta. Hän menee ihan yksin OMAAN sänkyyn nukkumaan, jee... ja tähänhän ei sitten mennyt kuin runsas neljä vuotta :LOL: Puuhamaatarat näköjään on niin kova juttu (eli meillä saa tarran mun tekemään tauluun aina kun nukkuu omassa sängyssä ja kun tietty määrä tarroja kerätty saa jotain kivaa ja se kiva nyt on sitten Puuhamaa retki)

Meillä kanssa ollaan koko perhe tulossa tapaamiseen... tosin luulen ettei ukko viitsi tulla ihan pääkallo paikalle vaan jää äitinsä kämpille, mikä on siinä ihan tapaamispaikan lähellä.
 
Jopas täällä on hiljaista.....
Onko muilla jo uutta vauvakuumetta pukannut?
Meillä on lupa annettu toiselle vauvalle tulla..Kiva ois saada tytölle kaveri. :)

Harmi,kun se kerho on perustettu,olis ollu kiva vaihtaa kuulumisia koko marraskuisten porukalla. Eikä jaotella sakkia kahteen eri porukkaan. :(
 
Tervehdys pitkästä aikaa.

Noista nukkumisista, yöt meillä menee kuin unelma, nukahtaa puoli kymmenen jälkeen ja herää aamulla kahdeksalta. Mutta päivät on hankalampia, ei nuku kuin 30 minuuttia kerrallaan, kolmet tai neljät sellaiset pätkät. Tyttöä itseään ei haittaa, on iloinen ja energinen hereilläoloajan. Itseä välillä väsyttää, mutta pientä kai tuo on kun muuten on asiat kunnossa. Noh, aina kun kirjoitan jonkun asian sujuvan hyvin niin tapahtuu takapakkia ....

Syöminen on myös alkanut sujua paremmin ja paremmin. Vaihtelee päivittäin, joskus menee ruokaa alas purkillinen, joskus taas pari lusikallista on taistelun takana. Mutta oon ajatellut, että syö silloin kun on nälkä. Se perunallergiaepäily taisi olla turha, sillä nyt on syönyt kolmisen viikkoa perunaa ja iho on todella hyvässä kunnossa. Mistä lienee sitten oireillut keväällä.

Liikkuminen on vauhdikasta, ryömimisvauhti kiihtyy päivä päivältä :) Konttausasentoa harjoitellaan ja istumaan yrittää kovasti. Ja ylhäälle on tulossa dracula-hampaat ;)

Nyt vaan epäilyttää noi korvat, toukokuussa oli toisessa korvassa korvatulehdus joka parani hyvin. Mutta nyt on kovasti alkanut haroa toista korvaa enkä ole varma onko nuhainenkin :(
Inhottavaa jos taas joutuu antibioottikuurille, se sekoittaa tytön vatsan ihan täysin.

Ja nyt mennään...
 
Kerhon puolelle haluavat, laittakaahan Sanna-78lle yv:tä niin homma etenee.
n 77 harmittelit sitä että kerho on laitettu pystyyn ja porukka jakautunut kahtia. Juuri silloin kun kerho "avattiin" ilmestyi uusia marraskuisia useampi ja enemmistön päätöksellä sovimme, että uudet joutuvat kirjottelemaan tänne julkiselle puolelle ennen kun pääsevät kerhoon. Jotkut kerholaisista ovat käyneet kertomassa kuulumisia myös täällä julkisella puolella. Minullakin oli vakaa aikomus tehdä niin, mutta jotenkin kummasti aika on nykyään kortilla. ;)
Kun päätös kerhosta tehtiin, tilanne oli sellainen, että moni alkoi kaivata syvällisempää keskustelua, mutta osa koki olevansa niin helposti tunnistettavissa, ettei näin julkisesti "uskaltanut" kertoa asioita niin kun olisi halunnut. Esim minun mieheni sukulaiset ilmeisesti kävivät lueskelemassa mitä minä olen kirjoitellut, joka ei tietenkään tuntunut mukavalta.

Jaahas, täytyy mennä!
 

Yhteistyössä